Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Holiday Taxis

2 201 értékelés
Sajnáljuk, de a megadott dátumokon nincsenek online foglalható túrák vagy tevékenységek. Kérjük, válasszon másik dátumot.

Holiday Taxis

2 201 értékelés
Sajnáljuk, de a megadott dátumokon nincsenek online foglalható túrák vagy tevékenységek. Kérjük, válasszon másik dátumot.
2 201értékelés21kérdés és válasz

Értékelések

Utazók osztályozásai
  • 1 106
  • 201
  • 127
  • 151
  • 617
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
  • Továbbiak
Kiválasztott szűrési feltételek
  • Szűrés
  • magyar
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Anya W írt egy értékelést 2020. márc.
3 közreműködés2 pozitív szavazat
Ma délben taxit foglaltam a Morley utcába a vasútállomásig, vártam a taxit, és soha nem jött, 20 kg-os bőrönddel kellett sétálnom az állomáshoz, ahol hiányzott a vonatom, ahogy a taxit vártam. Ha lefoglalom, azt várom, hogy megjelenjen.
Bővebben
A program dátuma: 2020. március
Google
Hasznos
Továbbítás
Margaretann D írt egy értékelést 2020. márc.
Saltcoats, Egyesült Királyság19 közreműködés14 pozitív szavazat
Most a repülésünkre sodrottnak kell lennie undorító taxikkal Pénzünkkel csak nem válaszolt e-mailt küldött, így a foglalás annyira dühös lett Tudom, hogy rendkívüli állapot van, de nem profitálhat belőle
Bővebben
A program dátuma: 2020. március
Google
Hasznos
Továbbítás
Heidi G írt egy értékelést 2020. febr.
Southampton, Egyesült Királyság8 közreműködés4 pozitív szavazat
A karkowi repülőtéren érkezéskor egy nagyon kedves sofőr fogadott bennünket, és a szállodaba való transzfer nagyon jó volt. Oké, ezért megpróbáltam követni az útmutatást a Karkow repülőtérre való visszatéréshez, online kell mennie, hogy megerősítse a felvételi idejét. Nem találta a foglalást, tehát nem adott időt, így azt mondta, hogy hívja, miután körülbelül egy órás próbálkozást kapott. Nem találta meg a foglalást, bár megadtam neki a referenciaszámot, hova megyünk, a repülési időket és az utasokat végül azt mondta, hogy megtalálta, és a 19-es személyünkre fel kell hívni minket. 40:00 repülés 14-kor. 00:00 (a repülőtér fél órás autóútra fekszik a szállodától) Megdupláztam az ellenőrzést, és igen, azt mondta dacosan 14:00, így a bang kiment a tegnapi napra, azt terveztük, hogy kiszállunk a szállodából, és kicsit több városnézésre készülünk, gondoltuk, hogy kb. 16:00 az átutalásért, vagy akár 17:00! Tehát 14-kor. 00 ültünk, várva és 14-kor. 20 Újra felhívom és ugyanazt a dolgot kell átmennem, amelyen az ember ezúttal nem találta meg a foglalást! Miután újból megadta neki az összes információt, hirtelen megtalálta, és ó, igen, átadásunk dacosan délután 2 óra volt. Ezután várakoztak, hogy felhívhassa az átutaló társaságot. ImAkkor nyilvánvalóan a transzfer kisteherautója lebontott. Nos, 10 perccel később hívjon fel, hogy mondja az átutalásnak legalább 10 percet! Kicsit aggódtunk, mivel azt gondoltuk, hogy legalább 30–40 szállodát kell felvennünk, mivel az átutalás órákig tart, mivel a felvételi időnk eddig volt a járatunk előtt! Bármilyen módon csak transzferben voltunk emberek, és csak 20 percre telt el, hogy 15-re érkezzünk a repülőtérre. 22:00 ülünk a repülőtéren, és nem tudunk bejelentkezni 2 órával a járatunk előtt! A sofőr gyakorlatilag telefonon volt egészen a repülőtérig, hogy másokat vegyen fel, amelyeket érkezéskor fedeztünk fel, mivel az érkezésekor eldobtak a gyomrok! Nem szálltunk ki az átutalásból, viszont búcsút semmi érkezéskor, ahová másokat is felvettek, akik megérkeztek! Csak mentünk! Egyáltalán nem boldog?
Bővebben
A program dátuma: 2020. február
Google
Hasznos
Továbbítás
JohnTLeeds írt egy értékelést 2020. febr.
Leeds4 közreműködés5 pozitív szavazat
A Holiday Taxis-szal lefoglaltuk a transzfert a McCarran internationalből a Las Vegas-i szalagba. A beérkező transzfer rendben volt, de amikor, amint az utasítások elmondták, telefonáltam, hogy megerősítsem a visszaküldési időt, a beszállító nem tett nyilvántartást rólunk. Gyors telefonhívás helyett tíz percet töltöttem telefonon, körülbelül 15 költséggel. Az összes fél közötti e-mailekkel megkaptuk az átutalást, de a bizonytalanság rontotta az utunkat. Annak ellenére, hogy a társaság elismerte, hogy az ő hibájuk, minden ügyfélszolgálat azt mondta a telefonos többletdíj fizetésére vonatkozó kérésemről, hogy az utasításukban egyértelmű, hogy telefonálnia kell az átutalási időre, figyelmen kívül hagyva, hogy teljesen összezavarták a foglalásomat. . Nem használom őket újra, és azt ajánlanám, hogy közvetlenül foglaljon egy szolgáltatót nyújtó cégnél, és ne az embereknél, akik csak ügynökök.
Bővebben
A program dátuma: 2020. február
Google
Hasznos
Továbbítás
xanadu68 írt egy értékelést 2020. febr.
Lytham St Anne's, Egyesült Királyság114 közreműködés56 pozitív szavazat
Kiváló szolgáltatást kaptunk a Mklan Malpensa repülőtérről február 7-én és 10-én. Érkezésünkre érkeztünk, és a nagyon elegáns, okosan öltözött hölgy várt. Gyönyörűen tiszta, feketén Audi, hihetetlenül biztonságos sofőr. Figyelemre méltó, hogy ugyanaz a sofőr volt visszafelé, időben megérkezett a szállodába, udvarias, kiváló kiszolgálással. Kicsit drága volt, de örült. fizetni e minőségért.
Bővebben
A program dátuma: 2020. február
Google
3 pozitív szavazat
Hasznos
Továbbítás