Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Heathrow Taxi

26 értékelés
Sajnáljuk, de a megadott dátumokon nincsenek online foglalható túrák vagy tevékenységek. Kérjük, válasszon másik dátumot.

Heathrow Taxi

26 értékelés
Sajnáljuk, de a megadott dátumokon nincsenek online foglalható túrák vagy tevékenységek. Kérjük, válasszon másik dátumot.
26értékelés7kérdés és válasz

Értékelések

Utazók osztályozásai
  • 14
  • 3
  • 0
  • 3
  • 6
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
Kiválasztott szűrési feltételek
  • Szűrés
  • magyar
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
MrsCiereszko írt egy értékelést 2020. febr.
3 közreműködés
Csak használtuk a taxit, de mielőtt meg akartunk kérdezni, mennyibe fog kerülni nagyjából. Mivel nem volt velünk kártya. Megkérdeztük az árat, és a sofőr dühös lett! Kiabálni kezdett, miért kérjük az árat! Jó taxik vannak, de azt mondanám, hogy durva sofőr (ek)
Bővebben
A program dátuma: 2020. február
Google
Hasznos
Továbbítás
Liz Shellman írt egy értékelést 2020. febr.
1 közreműködés
Valójában nem választhatja ki a nyújtott szolgáltatás hibáit. Foglaltam taxit a barátaimnak és én (3 közülünk) a HeathrowTaxi-on keresztül. nettó héten a Heathrow 5. termináljától a Dover 1. körútjához. Hosszú út, de stresszmentes, megfelelő és indult sofőr várt ránk a Costa Coffee kijelölt felszállási pontján a nevünkkel, ahogyan az ugyanazon a napon elküldött e-mailben szerepelt, köszönjük a gyors válaszokat! Az ár olcsóbb volt, mint a legtöbb más társaságnál, amelyet online kerestem, és nagyon értékeltem, hogy alacsony, versenyképes áraik miatt nem csökkentik szabványaikat (a többi taxi társasággal kapcsolatos észrevételek alapján, a járművezetők, akik nem érkeznek meg időben aggasztóan gyakori). Szeretnék köszönetet mondani Mattnek a profesionalitásáért és azért, hogy segítsen nekünk abban, hogy a foglalás / kifizetés online formájában elkerüljük a meglehetősen fontos e-mailt ugyanazon a napon, és biztosítsuk a megfelelő időben történő átvételt.
Bővebben
A program dátuma: 2020. február
Google
Hasznos
Továbbítás
MarkoL írt egy értékelést 2020. jan.
1 közreműködés
Kicsit aggódtam, amikor megrendeltem a szolgáltatást. Mivel nem kaptam megerősítő e-mailt, hogy lefoglaltam a szolgáltatást, felhívtam a számukat. Gentleman azt mondta, hogy egy órán belül visszatérnek, hogy megerősítsék. Küld nekem az e-mailt, különös tekintettel a második gyermekkori koromra, mert a leírásban is volt egy babakocsi. Mi nem válaszoltunk neki 30 percen belül, ő visszahívta. (Nem válaszoltam, mert aludtam. Körülbelül 21.00-tól rendeltem meg a szolgáltatást, és 09. 50-én vetem fel.) Tehát mindent egyértelműen rendeztünk. Pick srác volt ott pontosan, mint ígérte (még 2 perccel korábban). Azt mondták, hogy leszállás után 50 perc múlva lesz, és azt gondoltam, hogy ez talán sok! De ismét tökéletes volt. A sofőr udvarias és nyugodt volt. A gyermekülést külön költségek nélkül bizonyították.
Bővebben
A program dátuma: 2020. január
Google
Hasznos
Továbbítás
916nabil írt egy értékelést 2019. nov.
3 közreműködés1 pozitív szavazat
Ne használja őket. Durva és szuper drága, és a srác nem is felajánlotta, hogy segítsen a csomagomban. Úgy értem, ha legalább annyit felszámítasz, hogy kedves és segítsen a csomagjaimhoz. Soha többé nem fogom használni őket. Kiindul a Heathrow repülőtérről. Milyen szörnyű első benyomás Londonról. 13 órás utazás után csak durvasággal fogadtam. csinálj magadnak szívességet és használd az über-t. Takarítson meg pénzt és szerezzen valaki szebbet, mint a heathrow-i repülőtéren lévő fekete taxisofőrök. 15 perc alatt haladtunk, és a viteldíj 40 font volt. Megkértem, hogy engedjen engem a következő legbiztonságosabb helyen, és megtagadta a viteldíj megölését, vitatkozott velem, majd vitt vissza a repülőtérre. Kényelmetlenül éreztem magam, és szinte olyan voltam, mint egy börtönben. A srác alig beszélt angolul. Már e-mailen küldtem a cégének, és közöltem, mi történt.
Bővebben
A program dátuma: 2019. december
Google
Hasznos
Továbbítás
Lyn B írt egy értékelést 2019. nov.
9 közreműködés
Egy nemrégiben Londonba érkező üzleti úton két autót foglaltam le Heathrowtaxi-on keresztül. háló. Egy autót béreltek fel, hogy november 4-én a Heathrow 2. termináljáról a Farnborough-i Aviator szállodába vezessek. A másik autó november 8-án hátrameneti úton vezette. A weboldalon azt ábrázolják, hogy az általam bérelt jármű „szalon” autó lenne, fekete fekete képpel. LÁSD CSATLAKOZOTT KÉPET. Az e-mailes visszaigazolás, amely tartalmazza a „Meet and Greet” szolgáltatási díját, azt jelezte, hogy a sofőr a pickupnál találkozik velem a nevemmel egy táblán. LÁSD CSATLAKOZOTT KÉPET. Mint kiderült, Heathrow-ban nem volt "találkozni és üdvözölni", és egyetlen sofőr sem várt. 20 percig vártam, miután megérkeztem Heathrow-ba, aztán felhívtam a + 44 20 80901777 telefonszámot, és azt mondtam, hogy a sofőr úton van. Ezenkívül az autó nem egy "szalon" autó volt, ahogyan azt a foglalási weboldal ábrázolja, hanem egy Toyota Prius. A 4 nappal később hátramenetre elküldött autó szintén Toyota Prius volt. A meghirdetett és a visszaigazoláson feltüntetett adatok alapján őszintén nem érzem, hogy megkaptam azt, amit fizettem. E-mailben elküldtem aggodalmamat a vállalatnak, és ez volt a válaszuk: A weboldalunkon látható összes kép csak illusztráció. Semhol, a weboldalunkban nem említjük meg a pontos autókat, amelyeket küldünk, ha a "szalon" vagy a "birtok" stb. Foglalná. Ön egy standard "szalon" autót foglalott le, és a "szalon" autóval a felvétel napja. Ha az "Executive" autót lefoglalta volna, akkor vagy Mercedes E osztályú, Mercedes S osztályú vagy Mercedes V osztályú lett volna. A sofőr késett a forgalom miatt, amelyért bocsánatot kérünk, mivel ezt nem tudjuk ellenőrizni.
Bővebben
A program dátuma: 2019. november
Google
Hasznos
Továbbítás