Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Salvatore Ferragamo

Jelenleg zárva: 10:00 - 19:30
Mai nyitvatartás: 10:00 - 19:30
14
Összes fénykép (14)
Teljes nézet
Utazói értékelések összegzése
  • Kiváló28%
  • Nagyon jó13%
  • Átlagos4%
  • Gyenge6%
  • Szörnyű49%
Részletek
Jelenleg zárva
Nyitvatartás ma: 10:00 - 19:30
Nyitva tartás megtekintése
Helyi időjárás
Biztosította: Weather Underground
°F°C
°13
°5
nov.
°9
°2
dec.
°8
°1
jan.
Kapcsolat
Firenze, Olaszország
Webhely
Értékelések (46)
Értékelések szűrése
10 találat
Utazók osztályozásai
2
0
1
0
7
Utazói típusok
Időszak
Nyelvmagyar
Egyéb nyelvek
2
0
1
0
7
Mit mondanak az utazók?
Szűrésmagyar
Lista frissítése...
110 a(z) 10 értékelésből
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Értékelés időpontja: 2018. augusztus 20.

E-mailben értesítettem őket, de 4 hónapig nem válaszoltam. Komolyan beteg vagyok a sötétkék kémlelő pumpa miatt! A minőség összességében szuper rossz! A lábam tele van vérrel, könnycseppekkel, hegekkel és zúzódásokkal a körmökön a saját bőrének kemény anyaga miatt. Nem tudtam olyan sokáig járni, amikor ezeket...a cipőket alkalmazzák. Valóban kiábrándító szivattyútermék, amit valaha is tulajdonítottam! Tényleg nagyon fájdalmasak és rosszul fájnak! Nem fogadom el az átvételt sem! Azok számára, akik ezt a szivattyút szeretnék vásárolni, nagyon nem ajánlom ezt a szivattyút!Több

Értékelés időpontja: 2018. augusztus 9.

Nem tudod elképzelni, milyen szörnyű az ügyfélszolgálatuk. Ez minden bizonnyal a LEGJOBB ügyfél a világon. Június 16-án megrendeltem a rendelést, és pár nap múlva megkaptam a küldött visszaigazolást. Június végéig nem kaptam semmit, ezért kapcsolatba léptem az ügyfélszolgálattal. A UPS weboldalán azt mutatja, hogy a...csomag elveszett az Egyesült Királyságban a szállítás során. Két hónapot töltöttek arra, hogy megvizsgálják ezt az egyszerű dolgot, és próbálják keményen játszani, mondván, hogy a UPS még mindig vizsgálatot végez. Kapcsolatba léptem a UPS-szel annak megerősítésével, hogy már értesítették a feladót a vizsgálat eredményeiről. Végül beleegyeznek abba, hogy visszatérítenek, de szeptemberig nem lesz "nyári szünet" miatt? ? ? Ez azt jelenti, hogy az egész cég zárva van az iskolai nyári vakáció miatt? ? ?Több

Értékelés időpontja: 2018. június 8.

Ma Ferragamo-ba mentem. A múlt héten vásároltam cipőt a Ferragamo outlet üzletből a Roermond Netherland-ban. Amint nagyon sokszor járok, a kezem ismer engem. A múlt héten, amikor megvettem a cipőt, 40 százalékos kedvezményt ajánlottak fel ugyanazon menedzser jelenlétében, de ma, amikor elmentem a boltba. Azt...mondták nekem, hogy a kedvezménnyel, amit kapott, tévedt, és kaptunk oklevél a headoffice róla, és amikor azt mondtam nekem, hogy ha felajánlotta nekem kedvezményt, akkor a személyzet hibája, mert nem tudják, mit ajánlani vevő. Ahelyett, hogy elfogadta volna a hibakezelőjét, minden ok nélkül indult el, és amikor ellenálltam, megkért, hogy hagyja el a boltot, soha nem jön vissza, mert nem vagyok üdvözölve a boltban. Megdöbbentem, hogy mindezt látom. A vezető továbbá diszkriminatív megjegyzéseket is tettTöbb

Értékelés időpontja: 2018. április 11.

Nem voltam a boltban, de véleményem a Ferragamo az én online vásárlás alapján a cég. Kaptam egy pár mandzsettagombot, amelyet 200 dollárért fizettem, és 3 héten belül BETH szétesett. Egy szétesett a kezemben, miközben csomagoltam, hogy visszaadjam. Minden alkalommal, amikor hívtam, vagy e-mailben kaptam, soha...nem kaptam választ, vagy azt mondták, hogy visszahívom, és ez soha nem történt meg. Két hónapot töltöttem oda-vissza egy rendkívül fájdalmas folyamatban, csak hogy végül megkaptam egy menedzsert a telefonon, aki NINCS, kivéve, hogy elmondja nekem, hogy vissza kell adnom a csere mandzsettagombot (elküldte, amit nem akartam), majd rendezze újra és ismét fizet egy másik párért. Abban a pillanatban, csak az elégtelen időnek az alkalmatlan munkavállalókkal és feldolgozottságokkal való elpazarlásának köszönhetően lemondtam, és egy olcsóbb, mandzsettagombot dobtam a szekrényem hátsó részében. AZ ÉLET MIVEL A VEVŐ SZOLGÁLTATÁSA! !Több

Értékelés időpontja: 2018. március 20.

Szeretem Florence-t egyébként, de a Ferragamo-ban maradtam, egészen más élmény volt. Tisztaság 10/10 A reggeli túl jó volt. A személyzet nagyon segítőkész és barátságos volt. Határozottan itt maradnak, amikor visszamegyek.

Értékelés időpontja: 2017. december 26. mobiltelefonon

Meg kell látogatnia ezt a boltot, amikor Firenzében vagy. Ez a zászlóshajó boltja, és el fog fújni. Hihetetlen választék cipő, bőráruk és kiegészítők.

Értékelés időpontja: 2017. október 8.

Pár napja Kuala Lumpurban vásároltam cipőt (AREZZO 55 NERO BRUSHED CALF). Amikor ma viseltem, rájöttem, hogy ezek a cipők valóban színezik a lábam bőrét, ami teljesen elfogadhatatlan, és nem számít a cipővállalattól, amely már sok éve lábbelit gyárt. Most Dohában élök, és természetesen elmentem a...boltokba, de tényleg meglepődtem, amikor azt mondták nekem, hogy nem tudnak segíteni a számomban, mivel ez nem közvetlen üzlet. Zavarba ejtőnek érzem magam. Most már csak a Ferragamo üzletei előtt reklámozhatom. Nem viccelek, ez teljesen elfogadhatatlan a 21. században. Tényleg, ez egy nemzetközi cég Biztos vagyok benne, hogy van egy eljárás, hogy segítsen nekem egy ilyen vizsgálat. De az ügyfélszolgálat soha nem válaszol az e-mailjeimre. . .Több

Értékelés időpontja: 2017. szeptember 10.

A két éves Ferragamo cipőem jobb sarka csattant, miközben sétáltam bennük, és a cég nem vállal felelősséget. Nem vagyok nehéz ember 57 kg-ban, és ezeket a cipőket nem használták rendszeresen. Azt hiszem, ez a cipő hiba volt. Ezeket a cipőket vásároltam Firenzében, de Szingapúrban éltem,...ezért elmentem először a The Paragon boltjába, hogy megpróbáljak kijavítani őket. A boltvezető minden kifogást a könyvben használ, hogy ne segítsen nekem - "átvételi elismervénytől" kell kérnie, hogy "a bokrokat nem a csúszásmentes réteggel töltötte le, és ez kizárja a garanciát" stb. elhagyom a boltot. Az ügyfelek szolgálatában kétszer voltak székhelyükön, és nem kaptak választ. Az elmúlt 20 + évben viseltem a Ferragamont, és ez az első alkalom, hogy utána van szükségem az értékesítés utáni szolgáltatásra -, és meg vagyok lepődve, hogy ez a Ferragamo szolgáltatási színvonal. És ez nyilvánvalóan olyan hibás termék, amelyről próbálnak elmenni. Szégyen Ferragamo. Még a Kmart is jobb vevőszolgálatot nyújt, mint te!Több

Értékelés időpontja: 2017. augusztus 29. mobiltelefonon

Ez az eredeti mothership zászló. Észrevettem néhány darabot, amelyet csak itt adnak el, és nem vásárolhat az államban. Van itt egy múzeum is. Nem a legjobb ügyfélszolgálat, de itt több vásárlás történelemmel.

Értékelés időpontja: 2017. június 7. mobiltelefonon

A lányom megvásárolta a Varina balett cipőjét Salvatore Ferragamótól. Az első kopás után, egy légkondicionált irodában, a cipő elülső lábujja elkopott! ! Elvittük a Ferragamo áruházhoz az átvétellel, és azt mondták nekik, hogy elküldhetik a cipőjüket a HongKong-i boltjukba, majd két héten belül megtudják. Három...hét telt el, és amikor kapcsolatba léptünk velük, azt mondták, ez kopás, és nem helyettesítheti a cipőt! Ha ez egy kopás után történt? ? ? ? És ilyen drága cipő? ? ? Más cipőt viselt más felső márkákból, és egyikük sem kopott ilyen módon. Szégyen a Ferragamoban, és szégyellik a szeszélyes ügyfélszolgálatukon. Most már olvasok hasonló panaszokat másoktól az ügyfélszolgálatukról. Mondanom sem kell, hogy nem fogjuk újra megvásárolni termékeinket.Több

További értékelések megtekintése
Kérdések és válaszok
Kapjon gyors válaszokat a(z) Salvatore Ferragamo személyzetétől és korábbi vendégeitől.
Megjegyzés: kérdését közzétesszük a Kérdések és válaszok oldalon.
Küldés
A bejegyzésekre vonatkozó irányelvek