Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3
Összes fénykép (3)
Teljes nézet
Utazói értékelések összegzése
  • Kiváló38%
  • Nagyon jó8%
  • Átlagos8%
  • Gyenge0%
  • Szörnyű46%
Részletek
Javasolt időtartam: 1-2 óra
Helyi időjárás
Biztosította: Weather Underground
°F°C
°9
°2
dec.
°8
°1
jan.
°10
°1
febr.
Kapcsolat
Piazza di San Lorenzo 5/R, 50123, Firenze, Olaszország
San Lorenzo
+39 055 294159
Hívás
Értékelések (36)
Értékelések szűrése
10 találat
Utazók osztályozásai
2
0
1
0
7
Utazói típusok
Időszak
Nyelvmagyar
2
0
1
0
7
Mit mondanak az utazók?
Szűrésmagyar
Lista frissítése...
110 a(z) 10 értékelésből
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Értékelés időpontja: 2018. május 3.

A férjem és én 2017 májusában utaztunk Firenzébe, és vásároltunk három bőrkabátot és egy prémes mellényt - eddig kaptunk két bőrdzsekit és még várunk a harmadikra ​​- folyamatosan kértük a kabátot, és még mindig csak ígéreteket tettünk be kell tartani. A boltban látott mellényen alapuló...prémes mellényt elküldték, és a munkásság semmihez sem hasonlított ahhoz, amit a boltban láttunk. Valójában a mellény egyáltalán nem volt olyan, mint amilyet elrendeltem, és gyengén készült, ezért nem viselnék - minden ruhadarabot teljes egészében fizettünk - így a bőrdzseki szállítónk ismeretén alapulva ne tegyétek fel a szükséges stresszt ő nem szállít! ! ! ! Ő egy művész! ! ! !Több

Értékelés időpontja: 2018. március 30. mobiltelefonon

Abszolútesen NE vásároljon ebből az emberből. Ő kóros hazudozó. A férjemmel 2 bőrkabátot rendeltem 2017 októberében. Azt mondták nekem, hogy egy hónap múlva visszaérnék Sydney-ben Ausztráliába, ahol gyűjteni fognak. Természetesen visszatérve Sydney-be semmi sem történt. Egy hónapot vártam, és elküldtem neki e-mailt. Azt mondta, hogy...fogalma sem volt a kabátról, és ahhoz, hogy bevételeket szerezzek, azt tettem. Ma már 2018. március 30-án, és még mindig semmi. Nagyon hosszú történet rövidítéséhez több mint 100 e-mailt küldött, nagyon kevés válaszral. A férjem egyszer beszélt vele, ahol ismét ígéretet tett, és még mindig semmi. December végén Alberto küldött egy kabátot. Rendeltem egy taupe dolce gabbana stílust, és kaptam egy királyi kék kabátot. A test extra kicsi és mindkét ujj különféle méretű, rendkívül nagy méretű. Rettenetes volt. Ez volt akkor, amikor a férjem sikerült beszélni vele. Alberto válasza az volt, hogy mindenki hibát követ el, és nem volt nagy ügy. Azt mondták neki, hogy visszaküldjük a költségünkre, és amikor visszaküldték, elküldte a küldendő költő zsebébe küldési költséget. Még nincs kabátok. Alberto korlátozott válaszai az e-mailjeimre sértőek a hazugság hazugsága miatt. Először is, amikor kifejeztem a feszültséget, amiért nem éreztem a kabátot, Alberto azt mondta nekem, hogy van egy probléma, csak 2 kabát, nem az életed. Amikor azt mondtam, hogy a késedelme szégyenletes, azt mondta nekem, hogy én vagyok a probléma. Amikor megkértem a pénzemet, azt mondta nekem, hogy olyan olcsóak voltak, hogy nem érdemes aggódni. (320 €) Amikor azt mondtam, elég volt, azt mondta nekem, hogy elküldi őket 2018. február 5-én. Amikor nem érkeztek meg, azt mondta nekem, hogy beteg. Amikor újra lenyomtam, azt mondta, kórházban volt, és nem érdekelte, hinném-e, vagy sem. Nem hittem neki a rekordért. Most nem válaszol semmilyen e-mailre, és úgy tűnik, hogy a telefon le van választva. Ha valaki a nagyvilágba megy Firenzébe, nagyra becsülöm tudni, hogy a bolt zárva van-e, vagy telefonszámot és e-mail számot. Az én számom 055287032 Az e-mail az albertadami 55 @gmail. com Hittem a hazugságaiban. Biztos vagyok benne, hogy bárki, aki ott volt, arról mesélhették, hogy a lánya feleségül veszi a filmet, a 100 000 dolláros eljegyzési gyűrűt és mennyire gazdag. Biztos vagyok benne, hogy még meggyőzte, hogy enni a szomszédban lévő unokatestvérek éttermében. Mindez az Alberto raktáron elmaradt pénz nélkül. Bárki, aki Firenzében zakót keres, menj Jimmys bőrre. Csodálatos stílusok, drágábbak, de teljesen szépek és aktuálisak. Többet fog fizetni, érdemes, mivel nincs stressz. Ha valaki segítene, akkor hálás lennék. KarenTöbb

Értékelés időpontja: 2018. március 22.

A férjem és két fia 2017 októberében látogatott Firenzeba, és megbotlott ez a boltban, és Albert Adami. Nagyon kedves és segítőkész volt. A férjem és mindkét fia mesés bőrkabátot vásárolt. Találtam egy gyönyörű báránybőr reverzibilis kabátot - egyik oldalán egy suede és puha lambskin a...másik oldalon. Megpróbáltam a sötétkék kabátján a méretezéshez. A szín, amit akartam, szép mézszínű kabát volt, de csak nagyon kis méretben volt. Meggyőzte, hogy egy kicsit olyan színt akar nekem hozni, amilyet csak akarok. A kék próbálkozás egy kicsit szoros volt a mellszoborban, így megnyugtatta, hogy "szokás szerint" a kabátot akarja. Elmentem és fizetett a hitelkártyámmal, és megnyugodtam, hogy körülbelül 10 nap múlva megkapom a kabátot. Először is, ő soha nem mért egyáltalán, így hogyan mondhatod, hogy valamit testre szabni fognak? Sok hét telt el, és semmi sem érkezett. A férjem felhívta, és megnyugtatta neki, hogy a kabátot elkészítik és hamarosan elküldik. Ugyanazt a mulasztást alkalmazta, mint másokkal - nem találta a számlát, ezért megkértük, hogy küldje el neki egy átvételi elismervényt. Mi ezt tettük, és ez egy kifogás volt a másik után. Valójában két hónapja kaptam egy kabátot, és hiszek benne vagy sem, sötétbarna volt, a rack kabátról - nem az, amit akartam egyáltalán. E-mailben elküldtük és felhívtuk, és azt mondták neki, hogy rossz kabát volt, és valójában túl nagy volt. Annak érdekében, hogy egy nagyon hosszú, szomorú történet rövid legyen, most már majdnem március vége, és nem kaptam meg a megrendelt dzsekit, hanem egy sötét barna kabátom lógott a szekrényemben, amelyet soha nem fogok viselni. Azt fogom mondani, hogy válaszolt az e-mailjeinkre, és ténylegesen megválaszolta a telefont a múltban, amikor felhívtuk, de most nem fog válaszolni semmilyen e-mailre, és az utolsó levelezés a férjemig nagyon szarkasztikus, mintha ez lenne a mi hibánk. Amikor a férjem azt mondta, hogy biztosan követni fogja ezt, és beszámol róla, akkor "csak bőrkabátként és nem bűncselekményként" válaszol. Azt hiszem, elküldte a sötét barna kabátot, hogy elzárjon minket. Most már 5 hónapja vagyunk Firenzében. Szomorú vagyok, hogy mindannyian elestünk Albertért - olyan kedves embernek tűnt. Csak megmutatja neked - nem tudod megítélni egy könyvet. Ezt folytatjuk az INTERPOL (nemzetközi rendőrségi ügynökség) kapcsolattartásával, hogy megnézzük-e valamit, hogy megakadályozzuk ezt az embert. A régi mondás, hogy "az őszinteség a legjobb politika" nem vonatkozik Albertre (Ali) Adamira -, ha csak az embereknek mondaná az igazi igazságot arról, hogy mennyi ideig tart az áru elszállítása, elveszítheti az ügyfeleket, de hosszú távon, jobb lenne a véleménye, mert a bőráruk nagyon szépek. Kár. Kérem, vigyázzon a vevőre. Ha meg fog vásárolni tőle, csak vásároljon, ha a mérete az üzletében van - NE rendeljen el egy dolgot.Több

Értékelés időpontja: 2018. február 7.

2017 decemberében a barátnőm és én elmentünk az üzletbe. Vettem egy kabátot, és a barátnőm megvásárolta az egyiket, hogy "készített" neki, mielőtt elmentünk 2 nappal később. Felajánlotta, hogy eljuttatja a szállodánkba, de elhalasztottuk, mielőtt a birtokba vétel előtt meg akartuk vizsgálni a kabátot. Azt mondta,...fel tudnánk venni a szomszéd unokatestvére éttermében. Megmutattuk a napot, mielőtt elindultunk (amikor a kabát készen állt), és megállapította, hogy a zakó rossz színű és rossz stílus. Határozottan nem egyedi. E-mailben elküldtük, majd másnap reggel visszatértünk a boltba. Azt akarták, hogy a barátnőm csak egy kölcsönt vegyen fel, és kiválasszon valami mást, mint a kabátja, amelyet ő akart, vagy hogy egy kabátot küldött neki. Ekkor elolvastuk a figyelmeztetéseket ezen a webhelyen, és visszautasítottuk ezt az ajánlatot. Elmentünk, jelezve, hogy vitatjuk a díjat. Megcsináltuk. Több e-mailt küldtek, ami azzal vádolt minket, hogy hazudunk és megtévesztjük őket. Köszönjük az American Express-ot, hogy megfordította a díjat. Ha a rossz kabátot birtokba vettük volna, az eredmény valószínűleg más lett volna.Több

Értékelés időpontja: 2018. február 2.

Sajnálom, hogy nem olvastam le ezt a helyet az olaszországi tavalyi utazás előtt, de időről időre ez a helyzet. Kérjük, vegye figyelembe a Terridarwent, Jspine és mások negatív véleményeit. Sajnálattal mondhatom, hogy szinte a szó szerinti szóval élt, amit Terri tett. Találkoztam Al ("Alberto") Adami-val,...a DIBA-ban, ez év júniusában. A varázshoz öntötte, és azt mondta nekem, hogy családja van Philadelphiában (ahol élek), elmentem a Temple Egyetemre, blah, blah. Nem volt a kabátom, amit a méretben akartam a boltban, de nem aggódott - mérte meg, és megígérte, hogy egy szokásos dzsekit küld. Mi lehetne jobb? Megadtam a "Ne aggódj, ha probléma merül fel, én is vigyázok rá", és "Én vagyok az Egyesült Államokban szabók, akik gondoskodhatnak minden kérdésről" történeteket. A férjem talált valamit a boltban, amit tetszett neki, így mindkét dzsekit megvásároltuk, és azt mondták nekik, hogy 2 héten belül szállítják őket. Al három hét elteltével elküldött egy e-mailt bocsánatot kérve a hajózás késése miatt, és néhány héttel később, augusztusban kaptuk őket egy kis (dokumentum méretű) FedEx dobozban, nincs visszajelzési információ. Az én "szokásos" kabátom nem illeszkedett, és pár jó udvarias e-mailt cseréltem Al-val, és követettem a következő lépéseket (visszatérési változtatás?). Azt is elmondta nekem, hogy "Ő volt a vakáció, hiszen augusztusban és az összes olasz zárószerkezeten volt, és hogy gondoskodnia kellett róla, mikor visszajött ... Ne aggódj". Nos, nem vigyázott rá, és nem válaszolt a további e-mailekre. Kétségbeesetten próbáltam felvenni a kérdést a hitelkártya-társaságommal, és közölték velem, hogy korlátozottak azok, amiket a "nem visszatérési politikájuk miatt" tehetnek meg. Vártam, hogy a dokumentáció látja ezt írásban Ez időközben ez az egyik szerencsétlen óvatosság. Olaszország az egyik kedvenc helyem, ahol meglátogatom, és gyönyörű dolgokat vásároltam az egyformán szép és etikus emberekről a múltbeli utazásokon. Sajnos ez egyike a szegény kivételeknek. Engedni fogom, hogy az emberek tudjanak erről a személyről / boltról bárhol is, beleértve az utazási blogomat is. Addig is, ha arra gondolsz, hogy megveszed tőle, WALK AWAY!Több

Értékelés időpontja: 2017. december 28.

Először is, azt javaslom, hogy vásároljon bőrterméket egy helyi boltból a kültéri állványokhoz képest. . . akkor nagyon tisztában kell lenni a bőrrel, hogy jó minőségű, valódi bőrt kapj az utcai árusoktól. Úgy vélem, a helyi áruház tulajdonosok támogatását is úgy gondolom, hogy fontos. Ali...és munkatársai fantasztikusak voltak. Barátságos és informatív, és egyáltalán nem tolakodó. Különösen szép volt, hogy a kabátot tetszett nekem, bármennyire is akartam - hosszabb vagy rövidebb a karokban és hosszabb. A kabát, amit tetszett, egy kicsit rövid volt az ízlésemért, és könnyebbé tette számomra a vásárlást, és azt mondta, hogy postai küldemény lesz nekem - különösen kényelmes, mivel nem volt szükségem rá, és nem akarom a kabátot utazni utazás közben. Az apám és én mindketten szabtunk kabátot, és megadtuk neki az információnkat. Igaz - 2 hét volt soha nem várható, azt hiszem, könnyebb eladni, ha azt mondják, 2 hét, szemben a 4-6 hét. . . volt egy pillanat (a vásárlás után egy-két nappal később), ahol pánikba esettem, és folytattam. A húgom meg akarta venni tőle, de nem azért, mert az online véleményeket. Olvastam néhányat, hogy azt mondta, hogy elküldi a kabátot, és boldogok voltak vele, úgyhogy úgy döntöttem, hogy pozitív vagyok. E-mailt küldtem a 3. vagy 4. héten, hogy ellenőrizze a kabátok állapotát. . . nem kaptak választ, de két héttel később meglepő módon érkezett egy fedődoboz, és ez volt a kabátok. Nagyon jó volt, mert az apám a házamban volt, amikor a doboz megérkezett, és nagyon izgatottan kipróbáltuk a kabátunkat. Nagyon elégedettek voltunk a zakókkal, a bőr minősége és az apám kabátja nagyon egyedi színű volt, és a stílus gyönyörű. Már megkaptam a bókokat az enyém, valamint a vágás és stílus gyönyörű. Köszönöm Ali és Dina Pelletterie-t, hogy megtartották az ígéreteket és gyönyörű kabátot nyújtottak nekem és az apámnak. Nem könnyű üzletelni távolról, de végül meg fogjuk vásárolni tőled újra és újra, és már elmondtam barátainak rólad, akik Florence-ba mennek! Köszönöm szépen a gyönyörű olasz bőr kivitelezést és minőségi zakókat:)))))))))))))))))) *))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))Több

Értékelés időpontja: 2017. december 24.

Rómába utazva egynapos utat tettünk Firenzébe. Az utazás középpontjában a feleségem és a barátom kaptak bőrkabátot. Mi történt belépni Diba - Di Alireza Adami. Sok lehetőség, stílus és szín közül választhattak. Találkoztunk Albert tulajdonossal és csodálatos volt. Rengeteg időt töltött velünk, hogy segítsen a stílusok...megpróbálásában és szakmai tanácsadásában. Elmentünk egy kabátot felvenni a feleségemre és a barátomra, és arra számítottunk, hogy egy kicsit olasz bőrbevonatokra költenek. Szerencsére az árak nagyon ésszerűek voltak, és a feleségem három kabátot szerzett (kevesebbet, mint amire számítottam), a barátomnak két és egy kesztyűje volt; és még én is lebontottam, és kaptam egyet (még mindig azon összeg alatt, amelyet eredetileg a feleségemnek készített kabátra terveztek). Nem tudtam ellenállni. Végül is egy egyedi olasz bőrdzseki (és ez nem az olcsó knock - off bőr megtalálható más üzletek), c'mon. Albert azt javasolta, hogy hitelkártyával fizessünk, így biztonságban érezzük magunkat a hitelkártya-társaságok védelmével, és elküldte nekünk, miután elkészültek. Nagyon kényelmesnek és magabiztosnak éreztem Albert-t és fizetett készpénzt (eurót). Albert azt mondta, hogy készen állnak majd néhány héten belül, majd szállítják. Szinte két hónap kellett ahhoz, hogy mindegyiket megkaphassa. A "megéri a várakozás" kifejezést alábecsülni. A dzsekik tökéletesek, pontosan a megrendelés és tökéletesen illeszkednek. Ha valaha Firenzében vagy, látogasson el Alberthez Diba-ba, biztosan megint. Légy türelmes és élvezze a nagyszerű termékeket fantasztikus áron.Több

Értékelés időpontja: 2017. december 23. mobiltelefonon

A lányom vásárolt egy gyönyörűt a rackről, bőrkabátot ebben a boltban. A fiam és én meglátogattuk a boltjukat, és a zakóinkra szabták. Én vagyok a legrövidebb a hímeknél és n a családom a 6 '4 "-en, olyan illik hozzá, 3 különböző stílusú dzsekijünket választottuk. Gyönyörű...bőr. Jól szabott és mindenki megkapja a stílus és a kézművesség büszkeségét. Kivéve, hogy egy hónapos szállítási határidőt ígértünk az USA-ban. Az első érkezett 2 év múlva az otthonomban, nem Kaliforniában, ahol a fiam él. A második SanFrancisco-ban néhány héttel később megérkezett a florida fiamhoz, és újra meg kellett küldeni. A kétoldalas gyönyörű kabátom végre 6 hónap után érkezett, miután számos e-mailt küldött Ali-nak. KÖVETKEZTETÉSEK: Kiváló bőrdzseki. Kitűnő szabás. Kiváló árképzés. A szállítás félelmetes volt. Várják a késéseket.Több

Értékelés időpontja: 2017. december 18. mobiltelefonon

Itt kaptam egy bőrkabátot, és kétszer is viseltem lyukat. Elküldtem őket, és fizetni akartak nekem, hogy 60 eurót fizessek a hajózásért. Nem akartak segíteni, vagy nem kínálnak nekem újat. Nagyon csalódott, mert jó pénzt költöttek erre a kabátra. NE vásároljon tőlük!

Értékelés időpontja: 2017. november 30. mobiltelefonon

Anyám találkozott mr. Adami első olaszországi utazása. Gyorsan előre néhány hónapot, és nem tudott várni, hogy elhozzon boltjába. Anyámnak, nővérének, két nagynénjének és két unokatestvérének volt egy szabadnapja. Egy hatalmas csókkal üdvözöltük, és nem tudott várni, hogy mérjen minket! ! ! BIGGGGEST Életvesztés! Azt mondta...nekünk, hogy minden szokványunkat szabja meg, és elküldi őket NY-ba. Több ezer dolláros kabát. Ő játszotta a játékot és a csalit, és váltott minket. Bosszantó bőrkabátot küldött nekünk, semmi olyat, amit a boltjában próbáltunk. És a tetején le, a félúton keresztül a sorrendben megállt küldött semmit! ! Soha nem is küldött nekem a téli szokványos kabátomat. Harcoltak a citibanknál 6 hónapig vitatkozva ezzel a tolvaj, aki azt állítja, hogy "elküldte a kabátot." Kérlek, ne vásárolj tőle! ! ! Egy tipikus művész csaló turista. Tartósan le kell zárni.Több

További értékelések megtekintése
A közelben
Közeli hotelekMind a(z) 414 közeli hotel megtekintése
Solo Experience Hotel
699 értékelés
0,09 km távolságra
Hotel Spadai
1 820 értékelés
0,09 km távolságra
Hotel La Noce
71 értékelés
0,12 km távolságra
Hotel Regina
191 értékelés
0,12 km távolságra
Közeli éttermekMind a(z) 3 060 közeli étterem megtekintése
Il Nutino
2 147 értékelés
0,09 km távolságra
Le Botteghe di Leonardo
448 értékelés
0,06 km távolságra
Trattoria Toscana Gozzi Sergio
1 054 értékelés
0,05 km távolságra
Giannino in San Lorenzo
2 278 értékelés
0,09 km távolságra
Közeli látnivalókMind a(z) 1 660 közeli látnivaló megtekintése
Laurentian Library
217 értékelés
0,1 km távolságra
Basilica di San Lorenzo
877 értékelés
0,05 km távolságra
Palazzo Medici Riccardi
787 értékelés
0,05 km távolságra
Via de' Martelli
7 értékelés
0,13 km távolságra
Kapjon gyors válaszokat a(z) Dina Pelletterie személyzetétől és korábbi vendégeitől.
Megjegyzés: kérdését közzétesszük a Kérdések és válaszok oldalon.
Küldés
A bejegyzésekre vonatkozó irányelvek