Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Az értékelésben kiemelt pontok
Négyes metró

Nem vagyunk mindennapos metróhasználók, így szinte turistaszemmel tudjuk látni ezt a közlekedési... olvasson tovább

Értékelés időpontja: 2 nappal ezelőtt
Gasztromann
,
Budapest, Magyarország
millfav

A budapesti metróvonalak közül a legrégebbi építésű az, melyet minden pestre érkezőnek ki kellene... olvasson tovább

Értékelés időpontja: 2016. október 26.
Opti9876543210
,
Budapest, Magyarország
Mind a(z) 528 értékelés megtekintése
542
Összes fénykép (542)
Teljes nézet
Utazói értékelések összegzése
  • Kiváló43%
  • Nagyon jó26%
  • Átlagos9%
  • Gyenge3%
  • Szörnyű19%
Részletek
Javasolt időtartam: kevesebb mint 1 óra
Helyi időjárás
Biztosította: Weather Underground
°F°C
°1
°-5
dec.
°1
°-5
jan.
°3
°-5
febr.
Kapcsolat
Budapest, Magyarország
Webhely
+36 1 258 4636
Hívás
Profil frissítése
Értékelések (528)
Értékelések szűrése
12 találat
Utazók osztályozásai
6
1
1
0
4
Utazói típusok
Időszak
Nyelvmagyar
Egyéb nyelvek
6
1
1
0
4
Mit mondanak az utazók?
Szűrésmagyar
Lista frissítése...
110 a(z) 12 értékelésből
Értékelés időpontja: 2 nappal ezelőtt

Nem vagyunk mindennapos metróhasználók, így szinte turistaszemmel tudjuk látni ezt a közlekedési eszközt. Különösen a négyes metró nyerte el tetszésünket. Erről a képsorozatban is szívesen beszámolunk. Tiszta, rendezett, könnyen tájékozódunk benne, ráadásul az építészeti stílusában is messze túlmutat a korábbi megoldásokon.

A program dátuma: 2018. február
Köszönet neki: Gasztromann
Értékelés időpontja: 2016. október 26.

A budapesti metróvonalak közül a legrégebbi építésű az, melyet minden pestre érkezőnek ki kellene próbálni. Szerencsére az állomások környezetében is sok a látnivaló, így "útba is esik". Kevés hely van az országban, ahol ilyen jó állapotú, üzemszerűen működtetett közlekedési eszközökkel találkozhatunk. És mindezeket egy jegy...Több

A program dátuma: 2016. október
Köszönet neki: Opti9876543210
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Értékelés időpontja: 2018. szeptember 6. mobiltelefonon

Nincs semmi dicséretem a metróhoz. Ez annyira olcsó, 300 huf egy útra vagy 3000 egy 10 menetjegyre, vagy 4150 egy 72 órás korlátlan menetre. A jegyet egy óra alatt, a 72 órás átutalással átveheti a metró, a villamossal és a buszra. Minden közlekedés gyakran fut,...és nem kellett többet várni 3 percig a kapcsolatért. A vonatok és állomások tiszták voltak és biztonságban érezték magukat. A vonalak könnyen követhetők, így nem lehet eltévedni. Ha csak az összes brit közlekedés lehet ilyen hatékony.Több

A program dátuma: 2018. szeptember
Értékelés időpontja: 2018. augusztus 25.

Semmi nehéz a metró használatával kapcsolatban. Szálljon meg egy jegyet a gépből, menj le a metróba, és menj el. Olcsó és könnyű

A program dátuma: 2018. augusztus
Értékelés időpontja: 2018. augusztus 24.

A Google térkép a budapesti metró használatakor a barátod. A rendszer jól csatlakozik a hálózathoz és eljut hozzánk a hotspotok, amelyeket Budapest kínál. A jelzés meglehetősen gyenge, néha nehéz volt megtalálni a jegyvásárlási állomást. Ne feledje: az egyéni jegyek csak a szállítási módnak megfelelőek, ha...érvényesítette a jegyet. Például, ha jegyet használt a villamoson, akkor a buszra vagy a metróra másikat kell használni. Tehát, ha Budapesten 24 órát vagy annál többet fogsz tartani, akkor a 24 vagy 72 órás átutalás (lehet, hogy más időtartam is van), amely korlátlan hozzáférést biztosít a BKK közlekedési módokhoz. FIGYELMEZTETE, HOGY A Jegyet érvényesítse, ha nem választotta "használja most" a jegygyártó gépen. Az érvényesítési lyukasztók nehezen láthatók, és ha elájulsz, akkor hiányolni fogsz. A jegykikötők olyanok, mint a szarvasmarhafélék, és minden lehetőséget megragadnak egy gyengélkedő turista megszerzésére egy érvénytelenített jegyével, és 8000 forint bírságot fizetnek a helyszínen. Mindent elmondtunk, nagyszerű látogatást tettünk Budapesten, és tömegközlekedést használtunk mindenhol. Olcsó és könnyű volt, és a passzok, amiket kaptunk, aggodalommal töltötte el.Több

A program dátuma: 2018. augusztus
Értékelés időpontja: 2018. augusztus 16. mobiltelefonon

Néhány állomás csak egy irányba (pl. Opera) rendelkezik jegykiadó gépekkel, ezért vissza kell mennie a lépcsőn, át kell mennie az utcán, le kell lépnie a lépcsőn, de egy jegyet a gépen (ha ez megtörténik nap), menj vissza a lépcsőn, menj vissza az utcára, és menj...le ismét a lépcsőn, hogy vigyék a vonatot. Olyan hülye.Több

A program dátuma: 2018. augusztus
Értékelés időpontja: 2018. augusztus 9. mobiltelefonon

Elõször is hadd mondjam el, hogy a kereskedelmi rendszer meglehetõsen elõrelendõ, a város jó lefedettségével. Ez a busz, metró és villamos kombinációja. Találtam, hogy az útvonalak térképei sokkal jobbak lehetnek. Egy nagyon fontos dolog az, ha az átutazási rendszert használja, meg kell vásárolnia és fel...kell használnia az egyszeri használatú jegyet, vagy több napot kell megvásárolnia, amelynek lejárt a dátum és az idő. Az elmúlt 3 napban 4-szer megálltam a jegyemben. Az átszálló személyzet úgy tűnik, hogy bárkinek célozza meg a kamerát vagy a turista látványt. A helyiek nem tűntek célpontnak. A villamossal vagy a buszra való belépéskor a jegyet egy oszlopba helyezzük, ahol a jegyet feltölti, és az idő bélyegzi a jegyet. A metró ugyanazt jelenti, csak a doboz közelében van a platform bejárata (közvetlenül a lépcsõk elõtt), nincs is étkezés, ivás és dohányzás az árutovábbítási rendszerben. Sok munkát végeztek a rendszeren, és néhány útvonal nem működik. remélem, ez segít neked.Több

A program dátuma: 2018. augusztus
Értékelés időpontja: 2018. augusztus 8. mobiltelefonon

A budapesti metró tiszt nem igazolta a menetjegyet, mielőtt a vonatra érkeztem volna, akkor amikor a vonatról le kellett szállnom, a következő jegypénztár 8000 láb finomot adott nekem. hülye rendszer és csalás turistákat pénzért

A program dátuma: 2018. augusztus
Értékelés időpontja: 2018. július 31.

Sajnos a budapesti metróhasználat tapasztalatai tönkretették az első magyarországi kirándulást. Miután először a Kelenfold állomáshoz érkeztem, amikor Pozsonyból buszt vettem, felkerestem az információs pultot, hogy megbeszéljem a Nyugati Palyaudvar állomás elérésének legjobb módját. A személyzet 2 jegyet adott ki nekem (barátommal utaztam), és elmagyarázta nekem,...hogy először a Kalvin ter állomás felé kell mennie, és itt kell lennie a kék vonalra, hogy eljusson a célomhoz. Megkérdeztem az alkalmazottaktól, hogy elég lenne-e egy jegy, és van-e még valami, amire szükségem van, és biztosította, hogy az egyetlen jegy hozna minket. Aztán eljutottunk a platformra. A mozgólépcsőnek a platform felé történő felvétele előtt a személyzet felső tagjává vált, aki jelezte nekünk, hová menjen. Aztán folytattuk a metrót a Kálvin ter állomáshoz, és onnan a Nyugati Palyaudvar állomásra utaztunk. Ettől a ponttól sikeres utazás. Miután felvettük a mozgólépőt az állomásról való kilépéshez, a kérdésünk elkezdődött. A mozgólépcső tetején egy nőstény személyzet állt meg, aki karját használta, hogy ne álljon meg, és honnan kérdezem, honnan jöttem, és látta a jegyet, amelyet azonnal megmutattam neki (ahogy a barátom is). Elmondta nekünk, hogy nem igazoltuk a jegyünket, és kérte útlevelünket, hogy erősítse meg állampolgárságunkat. Aztán kivette ezeket a kezünkből (amit nem vártam, de nem szabad megengednünk), és azt mondta nekünk, hogy a helyszínen 8 000 forint bírságot kell fizetnünk. Megkértem, hogy magyarázza meg, miért. A nő felemelte a hangját, és kétségbeesetten mutatott rá egy olyan turisztikai információs füzetre, amelyet a kezében tartott, és apró apró nyomással a falon levő poszteren. Amikor elmagyaráztam, hogy az információs pulton dolgozó személyzet tagjaival foglalkoztam, aki nem említette a jegyek érvényesítését, figyelmen kívül hagyta. Megmutattam neki a jegyet, amelyet az információs számlálóról kaptam, és visszafordult hozzám, még mindig az útlevelet tartva. Aztán kiabált, hogy külföldiek vagyunk, és ha nem fizettük meg azonnal a bírságot, akkor 16 000 dollár bírságot ad ki nekünk, amelyet 3 napon belül meg kell fizetnünk a postán. Durva, hirtelen, agresszív és fenyegető volt. Amikor elmagyaráztuk, hogy tévedtünk, és nem vettük észre, hogy érvényesíteni kellett a jegyeket, 8 000 forintot kiabált. Nem volt hajlandó visszavonni az útlevelünket, miután ismételten megkértük, hogy tegye meg, és azért, mert továbbra is visszafordult hozzám, megkérte az egyik kollégáját, hogy adja ki a bírságomat. Olyan bevételeket kértünk, amelyekről nem tudom biztosan, hogy másként fogtunk volna. Ennek a munkatársnak az agresszív természete tönkretette az első napot Budapesten, és rendkívül aggasztott számomra más utazók számára, akik ilyen megfélemlítéssel szembesülhetnek. Ez volt az utolsó megálló a világon, amelyet 7 hónappal korábban indítottam, és magabiztosan azt mondhatom, hogy nem tapasztaltam olyan kellemetlen, segítőkész és agresszív hozzáállást bármely más személytől, akivel ezen idő alatt találkoztam. Rendkívül szokatlan, hogy sok más, más országból származó embert fel kell kérni, hogy fizessenek ilyen nagyszerű bírságot a helyszínen, és a metró munkatársai nem tudták megfelelően elmagyarázni a jegyek érvényesítésének módját. Legalább más 5 turistát kellett volna fizetniük a bírságok mellé, ami biztosan azt jelzi, hogy az érvényesítési gépek nem láthatók sok ember számára. Még bosszantóbbnak találtam, hogy a munkatársak nem tettek semmit, hogy tájékoztathassanak bennünket erről a nyilvánvaló kérdésről a mi származó állomásunkon. Mások tapasztalatainak olvasása után undorodtam, hogy ilyen kultúra létezik a budapesti metróban, amely kifejezetten a gyanútlan turistákat célozza meg. Azt javaslom, hogy mások nagyon éberek legyenek, ha utaznak itt, és biztonságosan azt mondhatják, hogy a fenti tapasztalatok eredményeképpen nem fogok visszatérni.Több

A program dátuma: 2018. július
Értékelés időpontja: 2018. július 31.

A metró- és a villamos- és autóbusz-hálózatot összekapcsolom ebben a felülvizsgálatban, és hozzáteszem, hogy a feleségem és én mindketten 65 évesek vagyunk, és gyakorlatilag a szálloda bejáratánál villamosmegállást találtak. A Google térképekkel együtt olyan egyszerű volt használni, kényelmes és hatékony. Ez a hozzájárulás a budapesti...tartózkodásunkhoz mérhetetlen volt.Több

A program dátuma: 2018. július
További értékelések megtekintése
A közelben
Közeli hotelekMind a(z) 350 közeli hotel megtekintése
Medosz Hotel
728 értékelés
0,11 km távolságra
Bliss Hotel And Wellness
420 értékelés
0,18 km távolságra
easyHotel Budapest Oktogon
749 értékelés
0,29 km távolságra
Star Inn Hotel Budapest Centrum, by Comfort
1 122 értékelés
0,36 km távolságra
Közeli éttermekMind a(z) 3 737 közeli étterem megtekintése
Beef Heaven by Tuning
838 értékelés
0,04 km távolságra
Bamba Marha Burger Bár
562 értékelés
0,03 km távolságra
Menza
6 095 értékelés
0,07 km távolságra
Kiadó Kocsma
384 értékelés
0,06 km távolságra
Közeli látnivalókMind a(z) 1 796 közeli látnivaló megtekintése
Budapest Operetta Theatre
564 értékelés
0,2 km távolságra
Liszt Ferenc Square
208 értékelés
0,09 km távolságra
Párizsi Nagyáruház
24 értékelés
0,12 km távolságra
Kapjon gyors válaszokat a(z) Budapesti Metró személyzetétől és korábbi vendégeitől.
Megjegyzés: kérdését közzétesszük a Kérdések és válaszok oldalon.
Küldés
A bejegyzésekre vonatkozó irányelvek