TripAdvisor Éttermeknek

Megtudhatja, hogyan tehet szert étterme még több vendégre a segédanyagokkal és a legjobb gyakorlatokkal, tippjeink segítségével pedig a lehető legtöbbet hozhatja ki a TripAdvisorból.

Újdonságok

Népszerű

Hogyan állíthatja be, hogy közvetlen üzeneteket kapjon a vendégektől?

Hogyan állíthatja be, hogy közvetlen üzeneteket kapjon a vendégektől?Amellett, hogy a vendégek nyilvános értékelést írnak a TripAdvisoron, olyan visszajelzést is küldhetnek, amelyet csak Ön lát TripAdvisor-postafiókjában. Itt megtudhatja, hogyan állíthatja be és fogadhat közvetlen üzeneteket a vendégektől.

Mi az a közvetlen üzenetküldés?

A vendégek mostantól közvetlen üzenetet küldhetnek a nyilvános értékelés mellett. Elképzelhető, hogy egy adott visszajelzést inkább nem osztanának meg nyilvánosan, mert megemlítik a személyzet egyik tagját név szerint, vagy további részletekkel egészítenék ki értékelésüket, amit kizárólag Önnek szánnak. A közvetlen üzenetek nem jelennek meg a nyilvános TripAdvisor-profilján – ez egyszerűen csak egy módja annak, hogy további visszajelzést kapjon étterméről.

A beszélgetést a postafiókján keresztül folytathatja. Ezt a választ nem tesszük közzé nyilvános TripAdvisor-profilján, mint a Vezetőségi válaszokat.

A közvetlen üzenetküldés bekapcsolása

Ezt a funkciót be kell kapcsolnia, ha azt szeretné, hogy a vendégek közvetlen üzenetet küldhessenek Önnek. Egy adott étteremből csak egy személy tud válaszolni, ezért mindenképpen érdemes megbeszélni a személyzettel, ki a legalkalmasabb a válaszok megírására. Ha meggondolja magát, ne aggódjon – csak kérje meg az új kapcsolattartót, hogy kövesse az alábbi lépéseket.

Itt találja részletes útmutatónkat a közvetlen üzenetküldés beállításához:

  1. Ezt az üzenetet csak akkor kapja meg, ha először regisztrálta magát a TripAdvisor-profil tulajdonosaként – egyszerűen és ingyenesen megteheti ezen az oldalon.
  2. Miután regisztrált a profil tulajdonosaként, jelentkezzen be az Irányítóközpontba. Megjelenik az „Üzenetküldési beállítások” szakasz a kezdőlap „Vállalkozás adatai” részében.
  3. Kattintson a „Közvetlen üzenetküldés bekapcsolása” gombra, és a négyzet bejelölésével jelezze, hogy Ön a kapcsolattartó a vendégektől kapott összes közvetlen üzenet esetében.

Ha a TripAdvisor privát üzenetküldési szolgáltatását a TripAdvisor-postafiókján keresztül kapcsolta ki, akkor meg kell nyitnia a profilbeállításokat, és ismét be kell kapcsolnia, hogy megkaphassa ezeket az üzeneteket. Kattintson az „Ugrás a beállításokhoz” gombra.

Miután bekapcsolta a közvetlen üzenetküldést, látnia kell a nevét – vagy a személyzet egyik tagjának nevét – az „Üzenetküldési beállítások” alatt lévő „Kapcsolattartó” résznél.

Ha csapata egyik tagja a kapcsolattartó, bármikor megváltoztathatja, hogy Ön legyen az, ha rákattint a nevére, majd a négyzet bejelölésével jelzi, hogy Ön a kapcsolattartó.

A közvetlen üzenetek megtekintéséhez és megválaszolásához kattintson az Irányítóközpont jobb felső sarkában található Bejövő üzenetek ikonra. Tudjon meg többet a közvetlen üzenetekre adott válaszokkal kapcsolatos tippjeinkről itt.

Utolsó frissítés: 2019. május 3.

Az első 3 dolog, amelyet érdemes megtennie, miután profilja tulajdonosaként regisztrált

Az első 3 dolog, amelyet érdemes megtennie, miután profilja tulajdonosaként regisztrált Miután ingyenesen regisztrált üzleti profilja tulajdonosaként, három egyszerű lépés elvégzésével beállíthatja oldalát.

Most, hogy regisztrált profilja tulajdonosaként, hozzáférhet mindazokhoz az ingyenes eszközökhöz, amelyek segítségével vállalkozása növekedését elősegítheti. Jelentkezzen be az Irányítóközpontba, ahol válaszolhat az értékelésekre, fényképeket tölthet fel, frissítheti vállalkozása adatait, például a nyitvatartási időt vagy az étlapot, nyomon követheti teljesítményét, és még sok mást is tehet.

Ez a három egyszerű feladat segít profilja beállításában, és mindössze néhány percet vesz igénybe:

1. Ellenőrizze profilja adatait

Az Irányítóközpontban, a „Profil kezelése” fülön győződjön meg róla, hogy profilja naprakész. Itt frissítheti webhelye címét, telefonszámát, nyitvatartási idejét, az étlapot és minden Ön által kínált szolgáltatást, például a parkolást vagy a teraszt. Az Ön által végzett módosításoknak néhány napon belül meg kell jelenniük a webhelyen.

Itt elolvashatja a profilja frissítésére vonatkozó részletes útmutatónkat.

2. Töltsön fel fényképeket

A vendégek a látvány alapján döntenek. Az étterméről készült fényképek feltöltése gyors és egyszerű módja annak, hogy profilja még izgalmasabb és érdekesebb legyen a potenciális vendégek számára, akik az Önéhez hasonló éttermet keresnek. Valójában már egy Vezetőségi fénykép feltöltésével 44%-kal növelheti az érdeklődé vállalkozása iránt. Egyszerre legfeljebb 50 fényképet tölthet fel oldalára.

Ezután ellenőrizze profilképét. A TripAdvisor a minőség alapján automatikusan kiválaszt Önnek egyet, de saját maga is választhat.

Itt elolvashatja útmutatónkat arról, hogyan készíthet nagyszerű fényképeket profilja számára professzionális kamera nélkül is.

3. Tekintse meg teljesítményét

Egy másik gyors módja annak, hogy vállalkozását fellendítse, ha irányítópultunk segítségével megérti teljesítményét. Átfogó képet kap TripAdvisor-rangsorolásáról, profilja forgalmáról, valamint arról, hogy hány értékelést és fényképet kapott. A Versenytársi irányítópultját úgy is megtekintheti, hogy összehasonlítja teljesítményét a legfontosabb versenytársaiéval.

Itt megtudhatja, hogyan követheti nyomon teljesítményét a TripAdvisoron.

...

Válaszadás a közvetlen üzenetekre a TripAdvisoron

Válaszadás a közvetlen üzenetekre a TripAdvisoron Amellett, hogy a vendégek nyilvános értékelést írnak a TripAdvisoron, olyan visszajelzést is küldhetnek az étteremhez tartozó TripAdvisor-profil tulajdonosának vagy vezetőjének, amelyet csak ő lát. Íme egy útmutató a közvetlen üzenetek fogadásához és megválaszolásához a TripAdvisoron.

A közvetlen üzenetküldés bemutatása

Amikor egy vendég értékelést ír a TripAdvisoron, most lehetősége van arra, hogy privát üzenetet küldjön közvetlenül Önnek. Ez lehet valamilyen visszajelzés, köszönetet a személyzet egyik nagyszerű tagjának, vagy olyan háttér-információ az értékeléshez, amely segíthet Önnek reagálni a visszajelzésekre. Ön folytathatja a beszélgetést a vendéggel, hogy a vendéglátást a vendég távozása utánra is kiterjeszthesse.

Ezt az üzenetet csak akkor kapja meg, ha már regisztrált TripAdvisor-profilja tulajdonosaként – ezt egyszerűen és ingyen megteheti itt:

A közvetlen üzenetek és a nyilvános értékelések közötti különbség

A közvetlen üzenetek kétszemélyes beszélgetések Ön és vendége között. Nem kapcsolódnak buborékos osztályozáshoz, és nem befolyásolják az Ön TripAdvisor-rangsorolását. Az üzenet nem fog megjelenni nyilvános TripAdvisor-profilján. Ez egyszerűen egy módja annak, hogy további visszajelzéseket kapjon étterméről.

A közvetlen üzenetet hagyó személyek mindig írnak értékelést is. Az értékelés nyilvános, kapcsolódik buborékos osztályozáshoz, és hatással van az Ön TripAdvisor-rangsorolására. Az értékelést és Vezetőségi válaszát a TripAdvisor-oldalán tesszük közzé, hogy bárki láthassa.

Válaszadás a közvetlen üzenetekre

...

Vállalkozása helyadatainak frissítése a TripAdvisoron

Vállalkozása helyadatainak frissítése a TripAdvisoron Amikor az éhes vendégek rábukkannak éttermére a TripAdvisoron, fontos, hogy könnyen oda is találjanak. Megmutatjuk, hogyan ellenőrizheti vállalkozása TripAdvisoron megjelenített címét és a térképjelölőt, így gondoskodva arról, hogy az információk naprakészek legyenek.

Tekintse meg, hol szerepel profilja

A vendégek az Ön TripAdvisor-oldala tetején, az étterem neve alatt, valamint a fényképek alatt található „Elhelyezkedés és elérhetőségek” szakaszban láthatják vállalkozása helyadatait.

Így frissítheti a helyadatokat:

  1. Nyissa meg a tripadvisor.co.hu/owners oldalt. Ha módosításokat szeretne végezni profilján, akkor először regisztrálnia kell az étterem tulajdonosaként, ha még nem tette meg. Ez ingyenes és egyszerű.
  2. Miután regisztrált vállalkozása tulajdonosaként, kattintson az étterem nevére. Ezután az Irányítóközpont oldalára jut.
  3. A „Profil kezelése” fül alatt válassza az „Elhelyezkedés” menüpontot.
  4. Itt láthatja az utcanevet/házszámot, a várost, a régiót és az irányítószámot.
  5. Ha nem egyszerű éttermét megtalálni, további információkat is megadhat, például egy kereszteződést vagy teret a „További információ a címmel kapcsolatban” tetszőlegesen kitölthető mezőben.
  6. Ha végzett, kattintson a narancssárga „Küldés” gombra.

A vendégek a térképek segítségével is megtalálhatják vállalkozását, mert látják, hogy mi van a közelben. Így frissítheti a térképjelölőt:

  1. A „Profil kezelése” fül alatt válassza az „Elhelyezkedés” menüpontot. Az utcanév és a házszám alatt megjelenik a térkép. Kattintson a „Térképjelölő ellenőrzése” gombra.
  2. Vállalkozása elhelyezkedését a „Megerősítés” gombra kattintva igazolhatja vissza, módosításokat pedig a jelölő odahúzásával hajthat végre. A vendégek könnyebben megtalálják vállalkozását, ha a jelölőt a főbejárat vagy a parkoló fölé helyezi.
  3. Kattintson a „Megerősítés” gombra.

A frissítések 24 órán belül láthatóvá válnak.

...

Hogyan állíthatja be, hogy közvetlen üzeneteket kapjon a vendégektől?

Hogyan állíthatja be, hogy közvetlen üzeneteket kapjon a vendégektől?Amellett, hogy a vendégek nyilvános értékelést írnak a TripAdvisoron, olyan visszajelzést is küldhetnek, amelyet csak Ön lát TripAdvisor-postafiókjában. Itt megtudhatja, hogyan állíthatja be és fogadhat közvetlen üzeneteket a vendégektől.

Mi az a közvetlen üzenetküldés?

A vendégek mostantól közvetlen üzenetet küldhetnek a nyilvános értékelés mellett. Elképzelhető, hogy egy adott visszajelzést inkább nem osztanának meg nyilvánosan, mert megemlítik a személyzet egyik tagját név szerint, vagy további részletekkel egészítenék ki értékelésüket, amit kizárólag Önnek szánnak. A közvetlen üzenetek nem jelennek meg a nyilvános TripAdvisor-profilján – ez egyszerűen csak egy módja annak, hogy további visszajelzést kapjon étterméről.

A beszélgetést a postafiókján keresztül folytathatja. Ezt a választ nem tesszük közzé nyilvános TripAdvisor-profilján, mint a Vezetőségi válaszokat.

A közvetlen üzenetküldés bekapcsolása

Ezt a funkciót be kell kapcsolnia, ha azt szeretné, hogy a vendégek közvetlen üzenetet küldhessenek Önnek. Egy adott étteremből csak egy személy tud válaszolni, ezért mindenképpen érdemes megbeszélni a személyzettel, ki a legalkalmasabb a válaszok megírására. Ha meggondolja magát, ne aggódjon – csak kérje meg az új kapcsolattartót, hogy kövesse az alábbi lépéseket.

Itt találja részletes útmutatónkat a közvetlen üzenetküldés beállításához:

  1. Ezt az üzenetet csak akkor kapja meg, ha először regisztrálta magát a TripAdvisor-profil tulajdonosaként – egyszerűen és ingyenesen megteheti ezen az oldalon.
  2. Miután regisztrált a profil tulajdonosaként, jelentkezzen be az Irányítóközpontba. Megjelenik az „Üzenetküldési beállítások” szakasz a kezdőlap „Vállalkozás adatai” részében.
  3. Kattintson a „Közvetlen üzenetküldés bekapcsolása” gombra, és a négyzet bejelölésével jelezze, hogy Ön a kapcsolattartó a vendégektől kapott összes közvetlen üzenet esetében.

Ha a TripAdvisor privát üzenetküldési szolgáltatását a TripAdvisor-postafiókján keresztül kapcsolta ki, akkor meg kell nyitnia a profilbeállításokat, és ismét be kell kapcsolnia, hogy megkaphassa ezeket az üzeneteket. Kattintson az „Ugrás a beállításokhoz” gombra.

Miután bekapcsolta a közvetlen üzenetküldést, látnia kell a nevét – vagy a személyzet egyik tagjának nevét – az „Üzenetküldési beállítások” alatt lévő „Kapcsolattartó” résznél.

Ha csapata egyik tagja a kapcsolattartó, bármikor megváltoztathatja, hogy Ön legyen az, ha rákattint a nevére, majd a négyzet bejelölésével jelzi, hogy Ön a kapcsolattartó.

A közvetlen üzenetek megtekintéséhez és megválaszolásához kattintson az Irányítóközpont jobb felső sarkában található Bejövő üzenetek ikonra. Tudjon meg többet a közvetlen üzenetekre adott válaszokkal kapcsolatos tippjeinkről itt.

Utolsó frissítés: 2019. május 3.

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]Minőségi forgalmat irányíthat vendéglátóhelyére, ha vállalkozása a TripAdvisor keresési találatainak első helyén jelenik meg az Ön környékén szállásokat böngésző utazók számára....

Hogyan hozta létre ez az étterem Franciaország egyik legjobb hamburgerét?

Hogyan hozta létre ez az étterem Franciaország egyik legjobb hamburgerét? A friss, helyi alapanyagokból készült ínyenc hamburgereket kínáló King Marcel egy lyoni kis üzletből nőtte ki magát a francia gyorsételpiacot megbolygató étteremlánccá.

Isten hozta a franciaországi King Marcelben!

Kevés gasztronómiai kihívás létezik, amit a franciák nem tudnak tökéletesíteni. A hamburger sem kivétel. Ezt tette Christophe San Miguel, a King Marcel Group vezérigazgatója. A 2013-ban szerény lyoni hamburgerezőként induló King Marcel mára több mint 70 alkalmazottat foglalkoztat az ország egész területén.

De a terjeszkedés nem ment a minőség rovására. A párizsi Rue de Montmartre-on található King Marcel több mint 850 értékelést kapott, ami 4,5-ös osztályozást jelent az 5-ből, és kapott egy Kiválósági Tanúsítványt 2017-ben. A TripAdvisor 2018-ban Franciaország 4. legjobb hamburgerezőjének nevezte a King Marcelt.

A kihívás: A visszatérő vendégek számának növelése

Ilyen lenyűgöző növekedéssel fontos, hogy folyamatosan magas maradjon a színvonal. San Miguel szerint „Célunk egyszerű, de ambiciózus: biztosítani, hogy az elsőtől az utolsó vendégig mindenki ugyanolyan minőségű kiszolgálást és tökéletes terméket kapjon minden nap, a hét minden napján, egész évben.”

Ez nem könnyű feladat. Annak érdekében, hogy a termékek színvonala mindig megfelelő legyen, a King Marcelben dolgozó munkavállalók gondosan figyelemmel kísérik online hírnevüket. Ez különösen fontos, mivel a hamburgerek egyre népszerűbbek Franciaországban.

„A célunk az, hogy minden vendégünk számára kedvelt és [népszerű] márka maradjunk” – nyilatkozta San Miguel. „Folyamatosan kísérleteznünk kell az újdonságokkal, hogy a jövőben is visszatérjenek.”

Hogyan használják a TripAdvisort?

Itt jön a képbe a TripAdvisor. A színvonal fenntartásához és a visszatérő vendégek számának növeléséhez a King Marcel értékeléseket használ a vendégek visszajelzésének meghallgatása érdekében, módosításokat hajt végre, és online is megszólítja a vendégeket.

A célunk az, hogy minden vendégünk számára kedvelt és [népszerű] márka maradjunk. Ehhez folyamatosan kísérleteznünk kell az újdonságokkal, hogy a jövőben is visszatérjenek....

Miként vonzza ez a spanyol borozó az utazókat és a helyieket is?

Miként vonzza ez a spanyol borozó az utazókat és a helyieket is? Ez a Kiválósági Tanúsítvánnyal rendelkező borozó Madrid egyik legjobbjának számít. Itt megtudhatja, hogyan vonzza ez az étterem a helyieket és a turistákat is.

Üdvözli a spanyolországi Moratín Vinoteca Bistrot

A 2012-ben a Marcos és Alejandro Gil testvérek által alapított Moratín Vinoteca Bistrot egy bájos, romantikus hely, amely tökéletes egy esti programra Madrid Las Letras nevű városrészében. Bár az ízletes szezonális és helyi ételeiről ismert, az igazi fénypontja a borprogramja. Marcos Gil társtulajdonos: „igyekszünk a szőlők széles skálát kínálni régiók és fajták szerint. Célunk, hogy minden vendégnek egyedi élményt nyújtsunk; hogy megismerjük a vendégek ízlését, és így képesek legyünk a megfelelő bort kínálni számukra. ”

A Moratín Vinoteca Bistrot több mint 900 TripAdvisor-értékelésével és az 5-ből 4,5-ös buborékos osztályozásával 2016-ban megszerezte az első Kiválósági Tanúsítványát. Az étterem népszerűsége annyira megnövekedett, hogy már alig lehet asztalhoz jutni, azonban maximálisan megéri asztalt szerezni náluk.

A kihívás: A lendület megtartása

Egy olyan nyüzsgő városban, mint Madrid, nem könnyű kitűnni a tömegből, még egy forgalmas és népszerű étterem esetében sem. Tapasztalt vendéglátóként Marcos tudja, hogy a népszerűség nem mindig jelenti azt, hogy az étterem nyereséges. „Globális víziót kell alkotni a realitás, a vendégek elvárásai, valamint a vállalkozás szükségletei alapján” – mondta Marcos. A legfontosabb, hogy tudnia kell, honnan érkeznek a vendégei – mind földrajzi, mind marketingcsatorna szempontjából – hogy továbbra is minél többet sikerüljön bevonzani.

„Az ügyfélkörünk eloszlik a helyi törzsvendégek, valamint a spanyolországi és külföldi utazók között” – állapította meg Marcos. Marcos és csapata felhasználja a TripAdvisort, hogy fenntartsák a lendületüket, és minél több új vendéget vonzzanak be, mivel a TripAdvisort nem csak az utazók használják: A Spanyolországban található TripAdvisor-éttermek forgalmának 32%-a a helyiektől származik.

Hogyan használják a TripAdvisort?

A látogatók közel 75%-a az olyan platformoknak köszönhetően érkezik, mint a TripAdvisor.

Csapatuk továbbra is az ügyfél-elégedettségre összpontosít, ezért az értékelések az üzleti műveleteik fontos részét képezik. Az értékelések segítségével még jobbá tehetik éttermüket. „Segít a munkánkban.” – mondta Marcos. „Megosztjuk az értékeléseket alkalmazottainkkal, hogy kihangsúlyozzuk számukra mind az erősségeinket, mind pedig azt, amin javítani kell.”

„A látogatók közel 75%-a olyan platformoknak köszönhető, mint a TripAdvisor" – mondta Marcos. "Az értékelések alapján találnak meg és választanak ki minket, valamint megbíznak bennünk az elnyert Kiválósági Tanúsítvány miatt.”

...