Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ibis Lisboa Alfragide

Utazó (109)
Étkezés (44)
Szoba és lakosztály (43)

Részletek

1. helyezett 2 hotel közül itt: Amadora
Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték
ÖkoVezetők Bronz szint
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Ingyenes parkolás
Étterem
Bár/társalgó
Ingyenes, nagy sebességű internet (WiFi)
Akadálymentesség
Gyermekprogramok (gyermek-/családbarát)
Konferenciatermek
Mosodai szolgáltatás
Nemdohányzó hotel
Többnyelvű személyzet
Vegytisztítás
Továbbiak megjelenítése
Szoba felszereltsége
Légkondicionáló
Akadálymentes szobák
Családi szobák
Nemdohányzó szobák
Hasznos információk
HOTEL BESOROLÁSA
HOTEL STÍLUSA
Öko
659értékelés
9kérdés és válasz
0szobatipp

Értékelések

Utazók osztályozásai
  • 182
  • 338
  • 115
  • 12
  • 12
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Egyéb nyelvek
Kiválasztott szűrési feltételek
  • Szűrés
  • magyar
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
+1
A szállodát a 30. születésnapomra foglalta. Május 16-án délután 1 óráig érkezett, hogy megtudja, hogy a foglalásom törlésre került. Online c - 2 nappal korábban. Hitelkártya-számom nem számíthat fel külföldre, ha nem fogadom el. nem volt jele a síkban, és próbáltál kapcsolatba lépni a repülővel. Ugyanakkor volt egy fogyatékossági helyiséged, amit az éjszakára tudok használni. Elmentem a szobába, és találtam egy halott repülőt és egy hajot az én lapjaimon, a hajszárító nem működött, a fürdőszobai ajtó szörnyű zajt okozott, a fürdőszoba bárjai fogyatékkal élőknek szörnyű alakban voltak. Elment a recepcióhoz, és a recepciós felajánlotta, hogy megváltoztatja a lapjaimat. Mivel én vagyok 1, úgy gondoltam, hogy egy légy és egy haj nem olyan rossz az éjszakára. Reggel 16-án elment a recepcióhoz, hogy beszéljen valakivel. Egyáltalán nem mosolyog, a recepciós azt mondta nekem, hogy beszélek vele, és miután mindent elmondtam neki, ő és a mellette lévő srácok portugálul beszéltek egymással. Úgy találtam, hogy ez nagyon szakszerűtlen és durva, mert nem beszélek a nyelvről, és nem értettem, mit mondtak. A srác soha nem zavarta, hogy bemutatkozzon, vagy bocsánatot kérjen a kellemetlen érzésemért. Megkérdezte, hogy meg akarom változtatni a szobát, természetesen meg akarom változtatni a szobát. Szabványos dupla, nem fogyatékossági szobát foglaltam. Ő adta nekem a kártyát 202-re, miután mindent felpakoltam, a szobába mentem, hármas voltam. Csalódott, hogy nem rendelkezik másokkal, vagy nem érti a különbséget a normál dupla és hármas között, amikor visszatértem a recepcióhoz, és elmondtam neki, hogy ugyanazon a szobában maradok, mert ez nevetséges, és várom a problémámat a szobában megoldottam, mielőtt visszajöttem a városból. Wile mindezeket beszélgettük, még csak nem is zavarták, hogy a szemembe nézzenek, és bocsánatot kérek azért, ami történt. Ahogy ez úgy érezte, hogy feldolgozom, megkértem az első éjszaka visszatérítését az Accor 30 perces szabályzat szerint. A fickó őrült volt, és remegni kezdett, és elmondta nekem, hogy megpróbálom levágni őket, mert ismerem a szabályokat, és meg kell értenem, hogy dolgozom az üzletben és így tovább. Nem tudom leírni, hogyan éreztem magam és az abszurd, nevetséges és durva hangot, és úgy néz ki, hogy van. Ez egyáltalán nem lehet egyáltalán kezelni az embereket, soha nem bánni velem a vendégekkel. A XVI. @ 22: 00-kor jött vissza a szállodában, hogy megtudja, hogy a fürdőszobai ajtó ugyanazt a zajt okozza, és a vőlegényem nem a haját, mert a hajszárító nem volt rögzítve. Miután lefelé fordultak a megkeresett recepcióra, körülbelül 20 perc múlva tájékoztatták, hogy nincsenek. Egy panaszos sablont kértem, soha nem hallottam semmit a recepcióról, így visszatértem a szobába. 30 perc múlva a recepciós egyvel érkezett. Május 17-én már 2: 00-kor került sor. reggel elmentem a recepción, hogy elmondjam, hogy a hajszárító nem volt rögzítve, és a fürdőszoba ajtaja még mindig ezt a szörnyű zajt teszi. Közben rájöttem, hogy a srác neve Bruno volt, de nem tudom pontosan, mit csinál ott. Megkérdeztem tőle, hogy van-e hír a kedvezménnyel kapcsolatban, és elmondta, hogy nem ajánl fel nekem, mivel a recepciós meg akarja változtatni a lapjaimat. Ahogy láttam, senki sem beszélgetni, azt mondtam neki, hogy ő az ő döntése, de már több mint 24 óráig tartózkodtam a szállodában, és a szobámban lévő problémákat nem oldottam meg. Azt mondta nekem, hogy többé nem beszél velem, és később elmondja nekem az eredményt. Ismét úgy tekintettem, mint senki, akinek nem volt tiszteletlen és bocsánatkérő. tovább tudok menni a front office munkatársaival, de nem azért, mert ez nem valami, amire szükségem van. Elmentem volna mindent, ha Bruno csak a szemembe nézett, és őszintén sajnálom. Úgy érzem, megvitattam, hogy 12 év múlva az üzleti életben, a vendéglátás mesterképzésében, és egy kis, 4 évig tartó, elegáns butikhotel GM-jében jártam Lisszabonban. Itt fogok megállni, mert ez engem dühösnek tesz, amint ezt a véleményt írom. Ezen a szerencsétlen eseményeken kívül a szálloda nem olyan rossz, reggel egy kicsit zajos az emberekből, akik az ajtókat becsapják, és az AC nem működik, még ha van egy termosztát is a szobában, ugyanolyan hőmérsékletet ad neked, mint te állítsd be. A takarítás szép volt, különösen miután panaszkodtunk. A reggeli szép volt, és őszinte legyek a reggeliző lánynál, és a srácok, akik megnéztek minket, ahol az egyetlen, aki elmosolyodott, és azt mondta, hello vagy jó reggelt. A kertben található terasz szép, hiszen kávét és füstöt lehet használni. A szálloda eléggé megtisztult, nem elég a képzett szem számára, de mivel feldolgozásuk során nagyon elfoglaltak, nem érdekelnek sokat. Hát ez szinte minden olyan, amennyit nem akarok tovább folytatni, és minden más részletet felfedni, amit más vendég megpróbál kihasználni és levágni. Én személy szerint soha nem fogom megrendelni ezt a szállodát, és nem ajánlom senkinek. PS: hallottam, hogy a személyzet többsége többször is a HEARTIST képzésben volt. nem érzem!
Bővebben
Nagyszerű helyszín, könnyen megközelíthető buszjárattal a közelben, Belembe. Könnyen megtalálható, jó parkolással. A barátságos személyzet 24/7 és mesés szobákat kínál. Ágy szuper kényelmes, csendes és kiváló fürdőszoba. Tiszta, rendezett és mindent, amire szüksége van, üzleti vagy öröm. A szobák hangszigeteltek. Újra meg fog maradni itt! Fantasztikus minden - te - lehet - enni reggelit, megéri a pénzt. Nagy ár!
Bővebben
Csak 1 éjszaka maradtam. A szoba tiszta volt, de egy kicsit régimódi. Mivel közvetlenül az autópálya mellett található, nagyon zajos, ha megnyitja az ablakot. A szobám az autópálya oldalán volt:)
Bővebben
A következővel együttműködve begyűjtött értékelés: Accorhotels.com
A szálloda közelében nincs metró, de van egy 714-es busz a városközponthoz. Egy nagy bevásárlóközpont a közelben, ott a busszal lehet. A recepció barátságos és segítőkész. Az érték jó. Ingyenes parkolási lehetőség biztosított. A büféreggeli jó.
Bővebben
A következővel együttműködve begyűjtött értékelés: Accorhotels.com
Semmi rosszat mondani, nagy ár-érték arány. Szép ágy, a szoba nagyon jó és jó tisztítási szint (mind a szobában, mind az étterem területén) és nagyon jó reggeli A személyzet figyelmes. . . Különösen azok a reggeli
Bővebben
Előző
12
ÁRTARTOMÁNY
74 USD - 102 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
ELHELYEZKEDÉS
PortugáliaKözép-PortugáliaLisszabon kerületAmadora
SZOBÁK SZÁMA
129
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?

Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.

Regisztrálás a profil tulajdonosaként