Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Utazó (115)
Étkezés (93)
Szoba és lakosztály (80)
Kiválósági Tanúsítvány

Részletek

1. helyezett 2 hotel közül itt: Madeira
Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték
Kiválósági Tanúsítvány
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Medence
Étterem
Bár/társalgó
Ingyenes parkolás
Ingyenes internet
Szobaszerviz
Gyógyfürdő
Reggeli az árban
Akadálymentesség
Bankettszoba
Beltéri medence
Concierge szolgáltatás
Konferencialétesítmények
Kültéri medence
Mosodai szolgáltatás
Nemdohányzó hotel
Önkiszolgáló mosoda
Repülőtéri transzfer
Repülőtéri transzfer
Szauna
Többnyelvű személyzet
Vegytisztítás
Továbbiak megjelenítése
Szoba felszereltsége
Légkondicionáló
Minibár
Nemdohányzó szobák
Hasznos információk
HOTEL BESOROLÁSA
HOTEL STÍLUSA
Remek kilátást nyújtó

Elhelyezkedés

Teljes nézet
44Autó ajánlott
Pontszám: 100-ból 44
12étterem 1 km-en belül
0látnivaló 1 km-en belül
Kapcsolat
Rua Jose Joaquim da Costa Estreito de Camara de Lobos, Camara De Lobos, Madeira 9325-100 Portugália
Megközelítés
Madeirai repülőtér19 km
Porto Santó-i repülőtér74 km
Az összes közeli hotel megtekintése
221értékelés
5kérdés és válasz
0szobatipp

Értékelések

Utazók osztályozásai
  • 75
  • 84
  • 40
  • 16
  • 6
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Egyéb nyelvek
Kiválasztott szűrési feltételek
  • Szűrés
  • magyar
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Mint sokan, itt maradtunk a Secret Escapes üzletben. A szálloda Funchalon kívül van, így távol van a főváros bárjaitól és éttermeitől, ami korlátozó, de csendes szünetet foglaltunk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy bármilyen túrát szeretne tenni - a túra társaságok vonakodnak a szállodától, mert nem Funchalban van. A szobák rendben vannak, és nagyon tisztaak, de egy kis munkával csodálatos lehet. A szobák megjelenésének és érzésének javítására nem lenne sok. Az ágyak kényelmesek, de az ágytakarók és párnák fáradtak és frissítést igényeltek. Új, jó minőségű párnák és törölközők segítik a hely luxusabb érzését. Minden szoba erkéllyel rendelkezik, ahonnan nagyszerű kilátás nyílik a partra, és újra szükség van az erkélyes bútorok frissítésére. A medence és a külső étkezősarok tágasak, de a területen még mindig hiányzik valami - a nyugágyak öregek és kopottak, és csak valakinek szüksége van, hogy vegye kézbe, és néhány színes ültetőt és napernyőt, hogy még vonzóbb legyen. A szálloda munkatársai barátságosak és segítőkészek voltak, és mindannyian szívesen vártak, és jó szolgáltatást nyújtottak. A reggeli jó volt - rengeteg választás és jól felszerelt - a legjobb hotel rántotta. Az esti étkezések rendben voltak - a büfé bőséges volt, és a személyzet gondoskodott. Jó lett volna egy a la carte opciót. A csütörtökön készült Madeirai este nagyszerű volt! Itt élveztük a szünetünket - pihentető és igényeihez igazítottuk. Ez a szálloda a Charming Hotels nevű csoportnak is része - szüksége van némi pályázatra, szeretőre, gondozásra, hogy szuper nyaralás maradjon, és olyanvá váljon, ami egy Charming Hotel-nek lenne!
Bővebben
A feleségem és én magam itt maradtunk április 15-22. Között. Titkos menekültekből vásároltunk. Félpanzió voltunk. A szálloda maga egy kis faluban található, egészen meredek domboldalon, mint Madeira egész területén. Ha kimentél, felfelé vagy lefelé emelkedett. A falu rendkívül csendes volt, nagyon kevés benne, ha a turista számára nem volt jó a helyszín. Volt azonban egy fizetős busz, amely csak hétköznap fut és Funchalba vezet. A legtöbb napot használtuk. Van egy nyilvános busz is, amely a domb fölött van, és a taxiállomáson túl van. A szállodában tartózkodva nem láttam bizonyítékot az 5 csillagos minősítéséről. A bútorok a felhasználás dátuma szerint elhaladtak. Hol volt a tea- és kávéfőzési lehetőség a hálószobában? Hol voltak a fürdőköpenyek és papucsok? Hol volt a víz és a jégadagoló az éjszaka során? Hol volt a szálloda bárja, ha rossz este volt, és a medence bár a rossz időjárás miatt nem használható. Hol voltak a nyilvános toalettek a recepción, ha az átutazás után várták a kijelentkezést követően? Hol volt a lefekvés előtt lefekvés előtt? Hol volt a szervizszemélyzet, hogy a táskáit a szobába vigyék, miközben bejelentkezett? Mindezek és még több 5 csillagos szállodában vannak. Nem érdekel a legtöbb ilyen dolog, amit csak kommentálok a hiányukról. Élelmiszer, amit ismerek, egy személyes ízű kérdés, de azt kell mondanom, hogy itt az ételem nem az ötcsillagos létesítmény. Soha ne melegítsen, annak ellenére, hogy a forró élelmiszer-tartályok alatt égők vannak. Talán azért, mert a forró ételeket egy hideg lemezre helyezik át. A gabonafélék reggel nem volt hideg. Mindig szobahőmérséklet. Ha felülvizsgálom a személyzetet, a legtöbbet 4 csillagot ítélném oda udvarias természetük miatt. Különösen kiemelkedik 3 személy, és 5 csillagot adnék nekik. Marcia a recepción és a szemüveges asszonynak a lófarokban volt a reggelizőteremben és a fiatalabb hölgy a recepción az utolsó napon. Mindegyik eszköz a vállalat számára. Túlságosan udvariasak voltak és nagyon barátságosak voltak. Mindig nézett a szemébe, és meleg mosollyal üdvözölt minket. Nagyon hasznosak voltak. Jól végzett hölgyek. Ha a szálloda menedzsmentje szeretné látni, hogyan fut egy ötcsillagos szálloda, javaslom egy hosszú hétvégét a dublini Conradra vagy a Belfast melletti Cullodenre, vagy a tengerparti Palm Beach-re, a Maspalomas Gran Canaria Spanyolországban. Visszatérnék? Lehet, hogy ebbe a szállodába funchal? Valószínűleg nem.
Bővebben
A partnerem 5 éjszakára tartózkodott a szállodában. . . . csak 2 éjszaka történt! ! Először, amikor megérkeztünk, a recepción álló ember rémülten nézett ki, amikor közeledtünk az asztalhoz. Szerintem azt hitte, hogy a rossz szállodába járunk (homoszexuális pár vagyunk a 20-as évek végén), és nem igazán beszélt, csak bámult ránk! Szoba reggelivel, de fáradt voltunk, úgy döntöttünk, hogy a szállodában eszünk! Évek előtt ettem ott, amikor Madeirába mentem egy munkaútra, és csodálatos volt! Ezúttal azonban a pincér személyzet csak durva és barátságtalan volt! Másnap reggel elmentünk egy szép, szabadtéri terasszal rendelkező reggelire, és azt gondoltuk, hogy a napsütésben ülünk! Milyen rossz voltunk. . . . . a pincér irányított minket a reggelizőterembe, amely aztán átment egy másik mellékhelyiségbe, amelyet senki sem ült be! Egyedül ült minket a sarokban, mindenki mástól és teljesen kívülről! Később azon a napon tovább bámultunk más személyzetből és a többi vendégből! A legtöbb vendég hiszünk Franciaországból és Svájcból! Azon az éjszakán küldtünk egy e-mailt a Charming Hotel csoportnak, hogy a szálloda tanácsot adjon nekik, hogyan kezeljük! Másnap reggel egy barátságos mosolyt kaptunk egy lánytól a recepción, ami szép volt látni! Visszatérve a reggelitől, ugyanaz a szép lány azt tanácsolta, hogy telefonhívás volt számomra! A Charming hotelcsoport egyszerűen azt mondta, hogy csomagolja a táskáit, a taxi fél óra múlva kap minket, hogy eljusson a húga szállodájába, amely sokkal jobb helyen volt, és mindenki annyira szép volt! A bocsánatkérés módjaként még egy lakosztályt is felújítottak! Miután végül elhagyta ezt a szállodát, végül igazán csodálatos nyaralást értünk el! A szálloda csoportja csodálatos volt! A hotelnek igazán szüksége van az időkre, és néhány ügyfélszolgálati órával kell rendelkeznie! !
Bővebben
Két csillagot adok csak azért, mert barátságos személyzet áll a recepción és a bárban, ellenkező esetben egy csillag lett volna. Nem egészen biztos benne, hogy ez a szálloda lehet 5 csillagos szálloda. Ezt az utazást a Secret Escape, a félpanzió, a 4 éjszakás tartózkodás útján foglaltuk. Érkezésünk előtt írtam a szállodához, hogy megkérdezzék-e a vegetáriánusokat, és nem kaptak választ. Miután megérkeztünk, miután az első vacsora után zavart volt, a pincér elmondta, hogy a büfé mellett egy extra vegetáriánus étel is lesz, ami számunkra elég kellemes volt hallani. Az első étel elviselhető volt, de a végső szalma akkor volt, amikor a tortellini egy részét (lásd a fotót) kaptuk, félig kanyarodott, nagyon sós és leginkább sértő módon egyenesen a szupermarketben. Egészen őszintén szólva, még mindig nagyon megdöbbentem, hogy valaki még ilyen ötletet is kínálhat, hogy ilyen ételeket szolgáljon fel egy úgynevezett 5 csillagos szállodában.
Bővebben
Ez volt az első látogatásunk a szállodába. A szállás gyönyörű, 2 étterem kiváló! Tetszett az ötlet, hogy ez egy „Vintage House” része. A személyzet hozzáértő és hasznos volt. A szobák jól karbantartottak. A városi és hátsó buszjárat nagyon hasznos volt
Bővebben
A következővel együttműködve begyűjtött értékelés: Jet2holidays
ÁRTARTOMÁNY
72 USD - 143 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
EZEN A NÉVEN IS ISMERT
quinta do estreito funchal, quinta do estreito hotel funchal
ELHELYEZKEDÉS
PortugáliaMadeira-szigetekMadeiraCamara De Lobos
SZOBÁK SZÁMA
48
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?

Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.

Regisztrálás a profil tulajdonosaként