A lágy nyitvatartási időszak alatt a Heritage Wing-en maradt, és az Okura biztosan visszanyerheti helyét Tokió Hotel-ként. Az előcsarnokot a legkisebb japán szálloda hagyományosan minimalista, de nagyszerű formája díszíti. Nem láttam olyan modern szállodát, ahol kimonó bevonatú hölgy üdvözölné a vendégeket a lift előcsarnokában. A szoba nem különösebben nagy, de jól megtervezett és megegyezik a legjobb Tokióban. Az edzőterem jól felszerelt, és a minden vendég számára ingyenes gyógyfürdőben található az egyik leglátványosabb gőz-, szauna- és jacuzzi / onsen-terület. A szolgáltatás hatékony, udvarias és minden alkalmazott büszke arra, hogy egy ikonikus szállodában dolgozik, amely talán kissé magányos. Angol nyelvük nem talán olyan magas, mint más Tokió nemzetközi szállodáknál, de ez elvárható egy olyan szállodától, amely inkább a helyi felsőbb végfelhasználókra koncentrál. Az egyik kicsi, de fontos szempont a Tokióban található Okura hírneve, amelyet nagyra becsülnek, tehát az éttermek foglalása sokkal könnyebb, mint a Tokióban található legfontosabb nemzetközi láncszállodák számára, és ételként ez sokat számít. Kipróbáltam a japán éttermet az új szárnyban, és ez is nagyon jó volt.…
A Rugby World Cup csomag részeként az Okura oldalán maradt. A szálloda gyönyörű volt és új! a szoba tágas volt és nagyon kényelmes. Kiváló volt a részletekre való figyelem, a szolgáltatás figyelmes és profi. Csak azt szeretném, ha személyesebb kapcsolat lenne. A vasútállomástól kb. 10 perc sétára fekszik, és egy része lejtőn fekszik. a közelben nincs sok vendéglő, bár van egy kisbolt a vasútállomás kijáratánál. A Toranomon terület inkább üzleti negyed, tehát éjjel és hétvégén csendes. Ezt megelőzően a shimbashi területén tartózkodtunk, és élveztük a Shimbashi nyüzsgését, valamint azt a kényelmet, hogy éttermeink és éttermeink, üzleteink ilyen hozzáférhetőek legyenek. tehát ha ezt kedveli az ember, akkor a Toranomon területe lehet, hogy nem olyan megfelelő.
Néhány vélemény meglepetésével azt találtam, hogy a szálloda a modern kortárs leírása szerint megegyezik a japán hagyomány hangulatával. Volt egy kedves szobám a 30. emeleten, amely tágas, világos és tágas volt, ugyanakkor jól díszített modern világítással, amelyet az ágy érintőképernyőjén keresztül könnyen vezérelhettek. A tetőtéri bár nagyszerű és egyértelműen népszerű a helyiek körében, és a személyzet figyelmes és gyors kiszolgálást nyújtott. A szálloda alján található egy kis bevásárlóközpont szépségszalonnal, ruházati boltokkal és ajándékokkal, dráganak tűnt, de szükség volt egy nyakkendőre, és gyorsan meg tudtam vásárolni egy, ami pontosan az, amire szükségem volt. A legfelső emeleti étterem a képek szerint kiváló volt
Hadd kezdjem ezzel azzal, hogy maga a szálloda kedves és a szobák (és különösen a kilátás) nagyszerűek (bár erre számíthatnék egy olyan szállodában, amelyet csak egy héttel nyitottak meg, mielőtt megérkeztünk) - HOGYAN, még hosszú utat kell megtenni ahhoz, hogy menjen, mielőtt életre kelne az LHW márka előtt. Késő esti 7 órás repülés után érkeztünk, és a bejelentkezéskor azt mondták nekünk, hogy 3 éves lányunk számára nem áll rendelkezésre ágy, és semmit sem tehetnének - csak kétágyas vagy két egyszemélyes szoba volt - ennek eredményeként 45 perces várakozással, heves vitával a munkatársakkal és bocsánatkérés nélkül. Nincs olyan kanapé, amelyből ágyra alakulhatna, nincs z-ágy opció, és nincs egyetlen matrac sem, amelyet a földre tehetnek és pótolhatnak. Ami még rosszabbá vált, egyáltalán nem voltak bocsánatkérők erről, és elmagyarázták, hogy 6 éves korukig "várják el" a gyerekeket, hogy ágyba kerüljenek a szülőkkel (amit még soha nem tapasztaltunk más országban vagy a LHW szállodában). Lehetséges, hogy ennek a kérdésnek az eredményeként később semmit nem mondtak nekünk a szállodáról, annak felszereltségeiről vagy a szoba elrendezéséről vagy funkcióiról, hanem inkább odamentünk. Megkaptuk a szálloda elrendezési tervét és a környező térképet, azonban mindkettő japánul készült, és azt mondták nekünk, hogy nincs angol nyelvű változata (egy egyszerű dolog, amit elvárnék egy LHW szállodától). Azt is megjegyzem, hogy semmi különösebbet nem teszünk a vendégek számára (egy másik dologra számítottam, amelyet az LHW szállodák várnak, amelyek világszerte több mint 20-nél tartózkodtak, Európából, a Közel-Keletről és Ázsiából) - ehelyett úgy tűnik, hogy a szálloda vendégeit kezelik második osztályú állampolgárokkal összehasonlítva a japán üzleti férfiakkal és nőkkel, akik rendezvényeket tartanak vagy napi látogatást végeznek a szállodában. Azt is megjegyzem, hogy ha szeretné használni a medence létesítményeit, akkor a fiatalabb vendégek nem használhatják őket, és számos szabály létezik, beleértve a telefon nem használatát, az úszósapka viselését, és meglehetősen harciasak az esetleges sávok vonatkozásában, vagy nem használható. Mindent összevetve, örültem, hogy csak 2 napot / 3 éjszakát töltöttem itt, és valószínűleg nem tér vissza - ami soha nem érzem magam, miután elhagytam a világ egyik vezető szállodáját.…
Érkezés feleségemmel 2019. szeptember 14-én, szombaton, 4:00 óráig. P. Négy ember áll előttünk a bejelentkezéskor. Három alkalmazott tartózkodik az ügyfeleknél egy pod mellett, és további két esetleg további három asztal áll rendelkezésre a várakozó ügyfelek ellenőrzésére. Huszonöt huszonöt perc várjon ránk, mielõtt beszéltünk a beutazó személyzettel. Nem jó. Miután bejelentkezett egy kedves fiatal hölgynél, nem tudta körbecserélni egy alkalmazottat, hogy poggyászával vigyen a szobánkba és elmagyarázza a szoba részleteit. Kizárólag kitaláltuk a szobában a harangokat és a sípot. Nem jó. 25 percet várt, amíg a csomagunk végre megérkezett. A fiatal hölgy, aki elhozta nekünk a poggyászunkat, kedves és nagyon bocsánatkérő volt az első óránkban az új Okura Prestige toronynál tapasztalható sima hiány miatt. A szoba kedves és csendes volt. Az ágy volt a legjobb, amiben valaha aludtam. Csodálatos törülközők. A WC-t külön a tusolástól és a kádtól A kínált szolgáltatások a Miller Harris Perfumer London, kiváló minőségű termék. Fantasztikus sötétítőfüggönyök a szobákban. Tervünk volt a nyugati stílusú svédasztalos reggelivel. Vasárnap reggel várjuk az ülést 10-15 perc alatt. Ésszerűen azt gondoltuk, hogy tudjuk, hogy ez a szálloda megnyitásának első hétvége. A hétfő reggeli reggeli autóbaleset volt. Negyven percet vártunk, mielőtt ültünk. Felkértem egy idős férfi alkalmazottat, hogy szerezzen néhány helyet több idős nő számára, akik várnak. Ő tette. Lekerekített négy bár székét. Három japán nő megköszönte nekem, miután leültem. Végül leülünk reggelire. Megérkezik a kávé, megteszük az első utat a svédasztalra, és elkezdjük enni. Találd ki? Egy alkalmazott értesíti nekünk, hogy a büfé tíz perc alatt bezárul. Ideges voltam, és tudattam velük. Nem vagyok japán és nem járok (harapd be a golyót, és nem mondok semmit). Éjszaka 50 000–60 000 jennél ésszerűen magas elvárásokkal számolok még Tokióban is. A „Világ vezető szállodái” új tagjaként, egy „határozottan rendkívüli” szállodai csoportként arra buzdítom az Okura Hotel vezetőségét, hogy komolyan fontolja meg a felelősséget, amelyet tagja a világ vezető szállodáinak. Tudom, hogy pénzt keresel, tehát én is. Ne felejtsd el, ki fizeti a számlákat. Sosem csinálom. Majdnem harminc éve használom a Tokió Okura szállodát. A jövő hónapban visszatérek. Remélem, hogy tapasztalataim határozottan rendkívüli lesz. Mindenki megérdemli a második esélyt.…
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.
Regisztrálás a profil tulajdonosaként