A korall szintű épületben maradtunk, amely az üdülőhely újabb komplexuma volt. A szálloda nagyon szép, modern dekorációval rendelkezik, és nagyon szép szobánk volt a 12. emeleten, kilátással a tengerre. Plusz volt a forró kád az erkélyen! Nem mondhatunk eléggé azt a csodálatos melegséget, vendégszeretetet és kiváló ügyfélszolgálatot, amelyet a személyzet kapott. Az egyetlen kivétel a Concierge volt. Az első napon a belépés után a Concierge elfogta minket, aki az éttermi foglalásainkért volt a felelős, aki nem hagyta abba a beszélgetést és kérdéseket. Mondanom sem kell, hogy fel akarunk menni felnézni a szobánkat, ám ez a Concierge beszélgetni kezdett, és rendkívül személyes kérdéseket tett fel, például hogy mennyi ideig volt a férjem és én együtt; mi volt a foglalkozásunk; milyen hitelkártyákat használtunk - mindez arra volt ösztönözve, hogy rázzanak minket az időben megosztott használati jog megvásárlására. Folyamatosan nyújtott kedvezményeket a gyógyfürdőben, részt vett egy reggeli találkozón, látogatások más üdülőhelyein, készpénzt, stb. Végül, körülbelül fél óra elteltével azt mondták neki, hogy ez csak a mi első napunk a üdülőhelyen - nem tudtunk Nem vállal el semmit, amit ránk nyomott - és hogy hosszú utazási napunk volt a látogatáshoz. Ha meglátogatja ezt a üdülőhelyet, NE engedje, hogy a konzerv megközelítse Önt. Azt is észrevettük, hogy több reggel a svédasztalos reggeli során képviselőik voltak, akik párokkal ültek és ugyanazhoz közeledtek hozzájuk, vagyis e. idő megosztás. Igazán sajnáltuk a párokat, mivel valószínűleg csak a reggeli élvezését kérték. Ez volt az egyetlen nagyszerű elindulás a nyaralásról. Számos étterem volt a helyszínen, amelyeket meglátogattunk, kivéve a mexikói éttermet, ahol a vélemények annyira szörnyűek voltak. Összességében az étel jó volt, de ezeket nem tartanám "finom étkezésnek". Úgy tűnt, hogy az összes étteremnek ugyanazok vagy hasonló tételek vannak a menüben, bár francia, amerikai, steakhouse stb. Étteremnek kellett lenniük. A főépület svédasztalos ételei borzasztó voltak még rengeteg válogatással is. Azt javaslom, hogy a minőségi ételeket tartalmazó korlátozott menü sokkal jobb lenne. A Steakhouse étteremben elkészített steak annyira zsíros és ízletes, főtt kukoricával és zöldségekkel tálalva. Az egyetlen étterem, amelyet valóban élveztem, a korall-svédasztalos büfé, valamint az éjszakai a la carte vacsora volt. Összességében szeretjük, milyen szép ez a üdülőhely, és a személyzet nagyszerű ügyfélszolgálatát. Visszatérnénk? Valószínűleg, ha megfelelő volt az ár, és ha nem voltak olyan szorgalmas képviselőik, akik megpróbálták eladni az időrészvényeket, és drámaian javították az ételek minőségét és ízét éttermeikben.…
Az első benyomás nagyszerű! Szép megjelenésű tengerpart, modern szoba csodálatos kilátással a tengerre és erkéllyel jacuzzival. . . . Ezután sajnos rájössz, hogy ez nem egy ötcsillagos üdülőhely (mivel a Cancúnban gyakran látogattunk néhány ötcsillagos üdülőhelyen az évek során, tehát jó összehasonlítás és '5 csillagos benchmark'). Számos kérdés merült fel a szobával a tartózkodás alatt. Le nem fordult egy éjjel sem. A szobában nem volt kanál vagy tűzőgép, sem teafőző (de a teazsákok - olcsó ízűek) nem voltak készletek), papucs, pezsgőfürdő a jaccuzzi számára. Csak egy étterem van fenntartva a korallszintű vendégek számára - a La Barca ételei jóak voltak, de furcsa volt, ha a főételhez nem kaptak friss evőeszközöket (villát és kést kellett tartani az előző fogásból). Hamburgerek - mind a tengerparti bárban, mind az amerikai ételkülönlegességekben, amelyek nem felelnek meg a szabványnak (olcsó hús). Francia étterem - a marhahúst túlfőzték, és amikor megemlítettük a pincérnek, nem tett semmit. . . . ebéd közben (az egyik szállodai bárban) és a kiállítás idején egy alkalmazott (?) felkért minket a nevünkre, majd megkísérelte eladni nekünk kártyákat, később üldöz minket, amikor elhagytuk a bárban étkezés. Elfogadhatatlan. A medence jól nézett ki, de a hangos tánczene azt jelentette, hogy nem tudtunk pihenni, és ennek eredményeként a tengerparton maradtunk (a piros zászló miatt nem megengedett úszás, ezért vártam a medencében való úszást, bár a hangos zene nem ösztönözte a melletti maradást) . A személyzetnek képzésre van szüksége - alapvető ügyfélszolgálati készségek. Van néhány kivétel, pl. Maria a La Barca reggelizőhelyén szolgál - mindig proaktív, barátságos, mosolygós és lelkesen gondoskodik a vendégek magas színvonalú kiszolgálásáról. Ugyanez a szolgáltatás a strandon - gyakori és hatékony. Bónusz a kedvezményes áron a szállodai tanfolyamon való játék. Sajnos a tapasztalatunk szerint nem valószínű, hogy ismét egy iberostari szállodában maradunk. Induláskor még azt sem megkérdezték, hogy tartózkodjunk. . .…
Csodálatos volt a korallszintű tartózkodás. A szobánk túl gyönyörű volt, és tetejére erkélyünkön jacuzzi volt! Az étel jó volt, az italok pedig még jobbak. A show-k is nagyon hűvösek voltak! Találkoztunk egy fantasztikus szórakoztatóval, Santiago-val, aki különlegessé tette tartózkodásunkat. Nagyon barátságos és úgy éreztük, mintha új barátot szereznénk rajta keresztül! Nagyon ajánlom ezt az üdülőhelyet, mivel a személyzet úgy érzi, mintha ott lenne a legkülönlegesebb ember! 10/10 elképesztő élmény!
Olyan csodálatos idő volt itt itt a korall szintjén, a feleségem, és nem tudok kivenni egy dolgot, amely nem volt tökéletes, és találkoztunk egy csodálatos szórakoztatóval, akinek nem tudtunk eleget szerezni Santiago úrnak, örökre kedvencünk lesz.
A 4 éjszakás tartózkodás utolsó napján vagyunk, és sajnos ez a szálloda nem felelt meg a hype-nek. Előnyök Strand / tenger - A tenger és a homok valóban gyönyörű! Fehér homok és türkizkék tenger Ételek - A büfé kiváló minőségű, rendelésre főzött húsokkal és kiváló minőségű ételek széles választékával Hátrányok Víz - Ez a szálloda üvegben palackozott vizet szolgál fel. Teljes mértékben egyetértek az egyszer használatos műanyag eltávolításával. Számos alkalommal azonban vizet kértünk a szobánkban, és a személyzet vonakodott tőle. Két üveg kérésekor kaptuk egyet, amikor négy üveg kérésekor kettőt kaptunk stb. Úgy éreztem, hogy a világot kérjük, amikor csak hidratált maradni akarunk! „Csillagos presztízs” - Örülünk, hogy láthattunk egy csendes strandot a csillagok tekintélyes vendégeinek. 4 napunk három napján azonban a terület tele volt olyan emberekkel, akik nem voltak presztízs tagok és a szomszédos szállodából érkeztek. Ez frusztrált minket, mivel külön fizetettünk, és még tengerparti ágyat sem tudtunk megszerezni. Hozzáférés a szobához - Egy nap visszatértünk, hogy egy férfit találjon a szobánkban. Azt állította, hogy rögzíti a tévékészülékünket, amelyről nem tudtuk, hogy törött, de létrán létrákkal és egy vödör festékkel rendelkezik. Mindent nagyon furcsanak éreztem, és nem a szobalányokon, azt várhatnám, hogy mondják, ha valaki belép a szobába. Szolgáltatás / személyzet - A mobiltelefonokon gyakran voltak olyan személyzet, aki nem érdekelt. A séf a snack bárban durva volt, még mosolyogni sem tudott. Ez nem volt minden alkalmazott, de még a szolgáltatáshoz sem közelítettünk, amelyet más mexikói szállodákban kaptunk. Összességében meglehetősen csalódottak vagyunk, és nem fogunk visszatérni.…
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.
Regisztrálás a profil tulajdonosaként