Az ideális trendi hotel megtalálása Makón nem nehéz feladat. A Grand Hotel Glorius Makó tárt karokkal várja Önt.
A szobák minibárt és klímaberendezést kínálnak, és a vendégek könnyedén kapcsolatban maradhatnak másokkal, hiszen ingyenes wifi is elérhető, mely még kényelmesebbé teszi ott-tartózkodásukat.
A Grand Hotel Glorius Makó szobaszervizt is nyújt. Ezenkívül a Grand Hotel Glorius Makó vendégei élvezhetik a jakuzzit és a reggelit is. Az autóval érkező vendégek használhatják ingyenes parkolást is.
A pub kedvelőinek kitűnő választás a Silver Étterem a Grand Hotel Glorius Makó közelében.
Makó otthont ad többek között olyan nevezetességeknek, mint a Hagymaház, egy népszerű építészeti értékű épület, amely a Grand Hotel Glorius Makó vendégei számára könnyedén megközelíthető.
A Grand Hotel Glorius Makó személyzete már várja, hogy vendégül láthassa Önt Makón.
A hotel Makó központjában, nagyon jó helyen található, a Hagymatikum közvetlen szomszédságában, minden egyéb látnivalóhoz közel. A gyönyörű enteríőrrel és nagyon ötletes megoldásaival minket elsőre nagyon megnyert, számos olyan újdonsággal találkoztunk, amivel korábban még sehol - például panorámaablakos szauna. A saját wellness-részlegük elég kicsi, - nem is nevezném wellnessnek - de alapvetően nem is várnék többet egy szállodától. Jacuzzi, szauna és egy nagyon igényes pihenőtér, ennél több nem is kell. A rosszérzéseink azonban már első nap vacsoránál jelentkeztek. Az étkezőbe való megérkezésünkkor szokás szerint bediktáltuk a szobaszámunkat, azonban utána a felszolgálók mentek tovább a dolgukra, nekünk kellett helyet találni - jobb helyeken odavezetik a vendéget egy szabad asztalhoz. Ezzel még nem is lett volna probléma, ha találunk olyan szabad asztalt, ahova le tudunk ülni. Az egy dolog, hogy az asztalok többsége foglalt volt, azok viszont, amik nem, azokon még fent volt hagyva a korábbi vendégek által otthagyott mosatlan teríték. Több asztalnál is ezt tapasztaltuk, végül nekünk kellett szólni, hogy egy asztalt szedjenek már le és terítsenek meg nekünk, mert nem tudunk étkezni. Ezt követően még ennél a vacsoránál tetézte rosszérzéseinket, hogy amikor a svédasztalos menüsorból egyszerre 3 étel is elfogyott, minimum 25 percet kellett várni arra, hogy újra feltöltsék legalább az egyiket. Az étkezésekkel kapcsolatban észleltük azt is, hogy a reggeli/vacsora befejezése előtt 30 perccel már nem tesznek ki új adagot semmiből, abban az esetben sem, ha elfogyott. Így több alkalommal is előfordult, hogy nem tudtunk megkóstolni olyan fogást, amit amúgy szerettünk volna - és itt nem arról van szó, hogy zárás előtt 2 perccel mentünk volna szedni. Teljes mértékben egyetértek azzal az elvvel, hogy lehetőség szerint spórolni kell és feleslegesen nem szabad túlfőzni, viszont ha ez a vendég kényelmének rovására megy, akkor az elfogadhatatlan. Szintén ezzel kapcsolatos probléma, hogy a szobánk elfoglalásakor nem volt bekapcsolva a melegvíz, első este hideg vízben tudtunk csak lefürdeni és végül nekem kellett bekapcsolni a vízmelegítőt, ami szándékosan le volt kapcsolva. Ezt nem is tudom hova tenni. Mindent összevetve mégsem tudom a személyzetet hibáztatni, mert mindenki baromi kedves, segítőkész és jóindulatú volt velünk, ha szóltunk bármi miatt, mindent igyekeztek azonnal elintézni. A fenti problémák véleményünk szerint egyértelműen a vezetőség döntéseinek következményei, ugyanis étkezésnél a vendégszámhoz képes aránytalanul kevés felszolgáló dolgozott - ha pedig kevesen vannak nyilván nem tudják időben leszedni az asztalokat, vagy feltölteni, neadjisten elkészíteni az elfogyott ételt. Egy baromi jó infrastruktúrával rendelkező, nagyon szép szállodáról van szó, azonban a fenti problémák miatt érzésünk szerint nem szívesen mennénk vissza legközelebb. Az ember hotelbe általában pihenni és kikapcsolódni jár, ahol annál többet vár el, mint amit otthon megkap, ha pedig még azt a szintet sem éri el, akkor azon biztos, hogy változtatni kell. Könnyen lehet amúgy, hogy a hiányos létszámot és a spórolást a járvány utóhatásaként észleltünk, ez viszont sajnos nem változtat azon, hogy egy ilyen nívós helyen ennél többet vártunk.…
Többször szálltunk már itt meg és mindig meg voltunk elégedve. Szép berendezésű, tiszta szobák és fürdőszoba. A személyzet nagyon kedves és segítőkész. Csendes, nagyon jól lehet aludni. A reggeli és a vacsora is nagyon ízletes volt. Ami probléma volt már tavaly is és idén is, hogy a szobát sem szobakártyával sem a később kapott kulccsal egyetlen egyszer sem tudtuk kinyitni. Csak egy éjszakát voltunk, de mindig vissza kellett menni a recepcióra segítséget kérni a bejutáshoz. Volt, hogy a recepciósnak sem ment elsőre. Tavaly is ugyanez volt a probléma, úgy emlékeztünk, hogy tavaly is ugyanebben a szobában voltunk, ami egyébként kiváló volt, eltekintve a zárproblémától. Úgy gondoljuk, hogy egy évnek elégnek kellett volna lenni a javításhoz, ha ez fontos lenne. A másik, ami nem nagyon tetszett, hogy vasárnap 10 óráig van reggeli és addig el is kell hagyni a szobát. Ez egy kicsit korai..…
Szép, elegáns,tiszta szálloda. Kedves, udvarias, felkészült személyzet. Finom és bőséges ételek. A fürdő nagyon közel van a szállodához. Nagyon jól éreztük magunkat. Ár-érték arány megfelelő.Máskor is ott fogunk megszállni, ha Makóra megyünk.
Kiváló szakmai tudással rendelkező kedves munkatársak - a szállodában és az étteremben egyaránt. Szépen berendezett, jól felszerelt, tiszta szobák, közlekedők, kiszolgáló helyiségek. Jó parkolás. Igényes éttermi körülmények, jóízű, gazdag, bőséges étel- és ital kínálat.
A hotel designja nagyon szép, modern. A szobák tiszták, jó az elrendezés. A wellness rész is rendben van, bár a jakuzziba kicsit sok a fertőtlenítőszer. Panorámás finn szaunáért plusz pont. A hagymatikum belépőnek is örültünk, csak azt hozzá tehették volna a recepción, hogy ez csak a fürdő részre érvényes, a szaunavilágba külön belépőt kell venni. A svédasztalos ételek is nagyrészt finomak voltak, elegendő a mennyiség, viszont az al’a carte ételek és a svédasztal között nagyon nagy a kontraszt. Egy 4 csillagos szállodában a svédasztalos ételeknek is tartaniuk kéne a szintet (szerintem). A mű sütemények egyáltalán nem illettek ebbe a közegbe, megúszósnak gondolom. Olyat sem láttam más szállodákban, hogy a vacsorához kért italok mellé szervíz díjat számolnak fel. Alkalmanként kétszer is, ha az ital mellé az étlapról választottunk desszertet. Mivel a karácsonyi csomagra fizettünk be, és sosem voltunk előtte még szállodában karácsonykor, így kicsit komolyabb karácsonyi hangulatot vártunk volna. Szenteste a meghívott zongora “művész” 1-2 karácsonyi szám után LGT-t és lambadát játszott. Abszolút megölte a hangulatot. Másnap is hasonló volt a felállás amikor a meghívott énekes érkezett. Az “ünnepi menüsor” is kimerült egy halászlében és a bolti száraz bejgliben. Nem tudom, hogy ez szándékos volt-e a szálloda részéről, hogy ne legyen túltolva az ünnepi hangulat, hátha valaki pont ezelől menekül, de mi inkább hiányoltuk. A 102-es szoba óborzalom. A szoba alatt van a konyhai csapóajtó, aminek nyikorgása folyamatosan hallható a szobában. Ez napközben nem is okozna akkora gondot, de amikor 5:30-kor erre ébred az ember, mikor pihenni jött ide, az nem igazán kellemes érzés. Másnap reggel és este is szóltunk a recepción, hogy az ajtó zajos, meg tudnák-e oldani valahogy, mindkétszer azt a választ kaptuk, hogy átadják, hogy támasszák ki az ajtót, mivel nem volt már szabad szoba. Elsőre ez nem sikerült, így másnap hajnal fél 6-kor ismét lementünk szólni, de akkor már a konyhán, hogy legyenek szívesek kitámasztani az ajtót, mert a szobában nem lehet aludni. Erre a személyzet válasza ez volt: “A konyha ajtó?! Hát mi a baj a konyha ajtóval?” Szinte hitetlenkedve kérdezett vissza, hogy nekünk mégis mi a bajunk, de nagy nehezen megtették, viszont így sem volt maradéktalan a dolog, hiszen fél 8-kor szintén arra keltünk, hogy nyikorog az ajtó.... Harmadik nap legalább a fél 6-os ébresztés elmaradt, de szintén a személyzet szabta meg, hogy aznap is csak fél 8-ig aludhatunk, hiszen a nyikorgó ajtót újra üzembe állították. Nem tudom, hogy ez eddig másnak nem tűnt fel? Más nem jelezte? Vagy olyan vendégeket lenne érdemes ebbe a szobába tenni, akik alaphangon hajnal 5-kor kelnek, és akkor semmi gond. Kérdezem én, hogy nem a vendég az első egy ilyen helyen, amikor nem keveset fizet azért, hogy pihenhessen? Hiába szólunk, hogy mivel van problémánk, cserébe közönyt és lesz.rom stílust kapunk válaszul. Ezzel a szállodával az ég világon nem lenne semmi baj, ha a vezetőség kicsit nagyobb hangsúlyt fektetne a megfelelő személyzet kiválasztására, és azok stílusának felülvizsgálatára, mert a vendég kedvét leginkább ezekkel az “élményekkel” lehet elvenni. Magával a szállodával meg voltunk elégedve, és talán vissza is térnénk, de ezek után már nem valószínű. …
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.
Regisztrálás a profil tulajdonosaként