Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hotel Glorius Makó

Mentés
Továbbítás
Csanád Vezér Tér 2., Makó 6900 Magyarország
A legalacsonyabb ár tartózkodása idejére
Booking.com
83 USD
Ajánlat megtekintése
Ingyenes lemondási lehetőség 20. 10. 21.-ig
Expedia.com
92 USD
Ajánlat megtekintése
110 USD
82 USD
Ajánlat megtekintése
TAKARÍTSON MEG 28 USD ÖSSZEGET
Hotels.com92 USD
eDreams83 USD
Trip.com110 USD
Mind a(z) 11 ajánlat megtekintése
Az árakat partnereinktől kaptuk, szobaárat jelentenek egy éjszakára, és tartalmazzák a partnereink által ismert adókat és egyéb díjakat. A részletesebb leíráshoz, kérjük, keresse fel partnereinket.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Utazó (65)
Medencék és tengerpartok (6)
Szoba és lakosztály (5)
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.

Részletek

1. helyezett 2 hotel közül itt: Makó
Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték

Az ideális trendi hotel megtalálása Makón nem nehéz feladat. A Grand Hotel Glorius Makó tárt karokkal várja Önt.

A szobák minibárt és klímaberendezést kínálnak, és a vendégek könnyedén kapcsolatban maradhatnak másokkal, hiszen ingyenes wifi is elérhető, mely még kényelmesebbé teszi ott-tartózkodásukat.

A Grand Hotel Glorius Makó szobaszervizt is nyújt. Ezenkívül a Grand Hotel Glorius Makó vendégei élvezhetik a jakuzzit és a reggelit is. Az autóval érkező vendégek használhatják ingyenes parkolást is.

A pub kedvelőinek kitűnő választás a Silver Étterem a Grand Hotel Glorius Makó közelében.

Makó otthont ad többek között olyan nevezetességeknek, mint a Hagymaház, egy népszerű építészeti értékű épület, amely a Grand Hotel Glorius Makó vendégei számára könnyedén megközelíthető.

A Grand Hotel Glorius Makó személyzete már várja, hogy vendégül láthassa Önt Makón.

Bővebben
Teljes nézet
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Ingyenes parkolás
Ingyenes, nagy sebességű internet (WiFi)
Jakuzzi
Fitneszközpont edzőteremmel/edzőszobával
Bár/társalgó
Gyermekprogramok (gyermek-/családbarát)
Üzleti szolgáltatások internet-hozzáféréssel
Konferenciatermek
WIFI
Szauna
Étterem
Reggeli rendelhető
Svédasztalos reggeli
Nemdohányzó hotel
Vegytisztítás
Mosodai szolgáltatás
Továbbiak megjelenítése
Szoba felszereltsége
Légkondicionáló
Szobaszerviz
Széf
Minibár
Lapos képernyős tévé
Szobatípusok
Nemdohányzó szobák
Lakosztályok
Családi szobák
További szobaadatok megtekintése
Hasznos információk
HOTEL BESOROLÁSA
HOTEL STÍLUSA
Családi
Beszélt nyelvek
Magyar
100értékelés3kérdés és válasz18szobatipp

Értékelések

Utazók osztályozásai
  • 76
  • 21
  • 3
  • 0
  • 0
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Továbbiak
Kiválasztott szűrési feltételek
  • Szűrés
  • magyar
Lancsi írt egy értékelést 2020. aug.
18 közreműködés5 pozitív szavazat
A hotel Makó központjában, nagyon jó helyen található, a Hagymatikum közvetlen szomszédságában, minden egyéb látnivalóhoz közel. A gyönyörű enteríőrrel és nagyon ötletes megoldásaival minket elsőre nagyon megnyert, számos olyan újdonsággal találkoztunk, amivel korábban még sehol - például panorámaablakos szauna. A saját wellness-részlegük elég kicsi, - nem is nevezném wellnessnek - de alapvetően nem is várnék többet egy szállodától. Jacuzzi, szauna és egy nagyon igényes pihenőtér, ennél több nem is kell. A rosszérzéseink azonban már első nap vacsoránál jelentkeztek. Az étkezőbe való megérkezésünkkor szokás szerint bediktáltuk a szobaszámunkat, azonban utána a felszolgálók mentek tovább a dolgukra, nekünk kellett helyet találni - jobb helyeken odavezetik a vendéget egy szabad asztalhoz. Ezzel még nem is lett volna probléma, ha találunk olyan szabad asztalt, ahova le tudunk ülni. Az egy dolog, hogy az asztalok többsége foglalt volt, azok viszont, amik nem, azokon még fent volt hagyva a korábbi vendégek által otthagyott mosatlan teríték. Több asztalnál is ezt tapasztaltuk, végül nekünk kellett szólni, hogy egy asztalt szedjenek már le és terítsenek meg nekünk, mert nem tudunk étkezni. Ezt követően még ennél a vacsoránál tetézte rosszérzéseinket, hogy amikor a svédasztalos menüsorból egyszerre 3 étel is elfogyott, minimum 25 percet kellett várni arra, hogy újra feltöltsék legalább az egyiket. Az étkezésekkel kapcsolatban észleltük azt is, hogy a reggeli/vacsora befejezése előtt 30 perccel már nem tesznek ki új adagot semmiből, abban az esetben sem, ha elfogyott. Így több alkalommal is előfordult, hogy nem tudtunk megkóstolni olyan fogást, amit amúgy szerettünk volna - és itt nem arról van szó, hogy zárás előtt 2 perccel mentünk volna szedni. Teljes mértékben egyetértek azzal az elvvel, hogy lehetőség szerint spórolni kell és feleslegesen nem szabad túlfőzni, viszont ha ez a vendég kényelmének rovására megy, akkor az elfogadhatatlan. Szintén ezzel kapcsolatos probléma, hogy a szobánk elfoglalásakor nem volt bekapcsolva a melegvíz, első este hideg vízben tudtunk csak lefürdeni és végül nekem kellett bekapcsolni a vízmelegítőt, ami szándékosan le volt kapcsolva. Ezt nem is tudom hova tenni. Mindent összevetve mégsem tudom a személyzetet hibáztatni, mert mindenki baromi kedves, segítőkész és jóindulatú volt velünk, ha szóltunk bármi miatt, mindent igyekeztek azonnal elintézni. A fenti problémák véleményünk szerint egyértelműen a vezetőség döntéseinek következményei, ugyanis étkezésnél a vendégszámhoz képes aránytalanul kevés felszolgáló dolgozott - ha pedig kevesen vannak nyilván nem tudják időben leszedni az asztalokat, vagy feltölteni, neadjisten elkészíteni az elfogyott ételt. Egy baromi jó infrastruktúrával rendelkező, nagyon szép szállodáról van szó, azonban a fenti problémák miatt érzésünk szerint nem szívesen mennénk vissza legközelebb. Az ember hotelbe általában pihenni és kikapcsolódni jár, ahol annál többet vár el, mint amit otthon megkap, ha pedig még azt a szintet sem éri el, akkor azon biztos, hogy változtatni kell. Könnyen lehet amúgy, hogy a hiányos létszámot és a spórolást a járvány utóhatásaként észleltünk, ez viszont sajnos nem változtat azon, hogy egy ilyen nívós helyen ennél többet vártunk.
Bővebben
Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. július
Szobák
Kiszolgálás
Alvásminőség
Szobákra vonatkozó tipp: A 109-es szoba teraszos.
További, szobákra vonatkozó tippek megtekintése
Hasznos
Továbbítás
Mihály Csábi, (General Manager, Grand Hotel Glorius Makó) válasza
Megválaszolva 4 héttel ezelőtt
Kedves Lancsi! Köszönjük, hogy időt szánt szállodánkban szerzett tapasztalatainak megosztására. Számunkra a vendégek visszajelzései mindig rendkívül fontosak, mert ezek segítségével tudunk szolgáltatásainkon javítani és az Önök elvárásainak még inkább megfelelni. Sajnálattal olvastuk szállodánkban szerzett tapasztalatait, kérjük, fogadja szíves elnézésünket az okozott kellemetlenségért. Az elmúlt időszakban váratlanul magas volt az érdeklődés szállodánk szolgáltatási iránt, amit Ön is tapasztalt. Ennek rendkívül örülünk, ezen dolgoztunk gőzerővel. Sajnos minden igyekezetünk ellenére nem minden esetben tudtuk a megnövekedett személyzet igényt ugrásszerűen pótolni. Célunk, hogy hosszútávon stabil és kiemelkedő minőségű szolgáltatást tudjunk nyújtani, amihez jelenleg is keressük a szakképzett és megbízható munkaerőt. Ebben jó úton haladunk, de sajnos a jelenlegi környezetben, a saját biztonságunk érdekében ez egy hosszabb folyamat. Bízunk benne, hogy kapunk Önöktől még egy esélyt és ellátogatnak újból hozzánk, amikor is bebizonyíthatjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy kellemesen érezzék magukat szállodánkban. Üdvözlettel, Csábi Mihály szállodaigazgató
Bővebben
Krisztina234 írt egy értékelést 2020. febr.
Budapest, Magyarország385 közreműködés140 pozitív szavazat
Többször szálltunk már itt meg és mindig meg voltunk elégedve. Szép berendezésű, tiszta szobák és fürdőszoba. A személyzet nagyon kedves és segítőkész. Csendes, nagyon jól lehet aludni. A reggeli és a vacsora is nagyon ízletes volt. Ami probléma volt már tavaly is és idén is, hogy a szobát sem szobakártyával sem a később kapott kulccsal egyetlen egyszer sem tudtuk kinyitni. Csak egy éjszakát voltunk, de mindig vissza kellett menni a recepcióra segítséget kérni a bejutáshoz. Volt, hogy a recepciósnak sem ment elsőre. Tavaly is ugyanez volt a probléma, úgy emlékeztünk, hogy tavaly is ugyanebben a szobában voltunk, ami egyébként kiváló volt, eltekintve a zárproblémától. Úgy gondoljuk, hogy egy évnek elégnek kellett volna lenni a javításhoz, ha ez fontos lenne. A másik, ami nem nagyon tetszett, hogy vasárnap 10 óráig van reggeli és addig el is kell hagyni a szobát. Ez egy kicsit korai..
Bővebben
Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. február
Szobák
Kiszolgálás
Alvásminőség
Szobákra vonatkozó tipp: 111-es csendes, szép szoba, de a zár nem működik rendesen
További, szobákra vonatkozó tippek megtekintése
Hasznos
Továbbítás
Thrigi írt egy értékelést 2020. febr.
Hatvan, Magyarország15 közreműködés
Szép, elegáns,tiszta szálloda. Kedves, udvarias, felkészült személyzet. Finom és bőséges ételek. A fürdő nagyon közel van a szállodához. Nagyon jól éreztük magunkat. Ár-érték arány megfelelő.Máskor is ott fogunk megszállni, ha Makóra megyünk.
Bővebben
Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. január
Szobák
Kiszolgálás
Alvásminőség
Hasznos
Továbbítás
Lili Kocsis, (General Manager, Grand Hotel Glorius Makó) válasza
Megválaszolva ekkor: 2020. márc. 2.
Kedves Thrigi! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül, és külön köszönjük a maximális pontszámú értékelést! Nagy örömünkre szolgál, hogy az éttermünk kínálata mellett elégedettek voltak kollégáink munkájával is. Bízunk benne, hamarosan ismét Makón üdvözölhetjük Önöket, szeretettel várjuk újabb látogatásukat! Csábi Mihály szállodaigazgató
Bővebben
György L írt egy értékelést 2020. jan.
2 közreműködés
Kiváló szakmai tudással rendelkező kedves munkatársak - a szállodában és az étteremben egyaránt. Szépen berendezett, jól felszerelt, tiszta szobák, közlekedők, kiszolgáló helyiségek. Jó parkolás. Igényes éttermi körülmények, jóízű, gazdag, bőséges étel- és ital kínálat.
Bővebben
Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. április
Hasznos
Továbbítás
Destination732945, (General Manager, Grand Hotel Glorius Makó) válasza
Megválaszolva ekkor: 2020. jan. 27.
Kedves György! Köszönjük szépen a visszajelzését. Észrevételeit feltétlenül továbbítom kollégáimnak. Biztos vagyok abban, hogy pozitív visszajelzésének köszönhetően kollégáim még nagyobb lelkesedéssel, továbbra is a szolgáltatások színvonalának fejlesztésén fognak dolgozni. Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát, és bízunk abban, hogy a következő alkalommal is hasonlóan jó élményekkel gazdagodik szállodánkban. Üdvözlettel, Csábi Mihály szállodaigazgató
Bővebben
Kovács Bianka írt egy értékelést 2020. jan.
Budapest, Magyarország144 közreműködés4 pozitív szavazat
+1
A hotel designja nagyon szép, modern. A szobák tiszták, jó az elrendezés. A wellness rész is rendben van, bár a jakuzziba kicsit sok a fertőtlenítőszer. Panorámás finn szaunáért plusz pont. A hagymatikum belépőnek is örültünk, csak azt hozzá tehették volna a recepción, hogy ez csak a fürdő részre érvényes, a szaunavilágba külön belépőt kell venni. A svédasztalos ételek is nagyrészt finomak voltak, elegendő a mennyiség, viszont az al’a carte ételek és a svédasztal között nagyon nagy a kontraszt. Egy 4 csillagos szállodában a svédasztalos ételeknek is tartaniuk kéne a szintet (szerintem). A mű sütemények egyáltalán nem illettek ebbe a közegbe, megúszósnak gondolom. Olyat sem láttam más szállodákban, hogy a vacsorához kért italok mellé szervíz díjat számolnak fel. Alkalmanként kétszer is, ha az ital mellé az étlapról választottunk desszertet. Mivel a karácsonyi csomagra fizettünk be, és sosem voltunk előtte még szállodában karácsonykor, így kicsit komolyabb karácsonyi hangulatot vártunk volna. Szenteste a meghívott zongora “művész” 1-2 karácsonyi szám után LGT-t és lambadát játszott. Abszolút megölte a hangulatot. Másnap is hasonló volt a felállás amikor a meghívott énekes érkezett. Az “ünnepi menüsor” is kimerült egy halászlében és a bolti száraz bejgliben. Nem tudom, hogy ez szándékos volt-e a szálloda részéről, hogy ne legyen túltolva az ünnepi hangulat, hátha valaki pont ezelől menekül, de mi inkább hiányoltuk. A 102-es szoba óborzalom. A szoba alatt van a konyhai csapóajtó, aminek nyikorgása folyamatosan hallható a szobában. Ez napközben nem is okozna akkora gondot, de amikor 5:30-kor erre ébred az ember, mikor pihenni jött ide, az nem igazán kellemes érzés. Másnap reggel és este is szóltunk a recepción, hogy az ajtó zajos, meg tudnák-e oldani valahogy, mindkétszer azt a választ kaptuk, hogy átadják, hogy támasszák ki az ajtót, mivel nem volt már szabad szoba. Elsőre ez nem sikerült, így másnap hajnal fél 6-kor ismét lementünk szólni, de akkor már a konyhán, hogy legyenek szívesek kitámasztani az ajtót, mert a szobában nem lehet aludni. Erre a személyzet válasza ez volt: “A konyha ajtó?! Hát mi a baj a konyha ajtóval?” Szinte hitetlenkedve kérdezett vissza, hogy nekünk mégis mi a bajunk, de nagy nehezen megtették, viszont így sem volt maradéktalan a dolog, hiszen fél 8-kor szintén arra keltünk, hogy nyikorog az ajtó.... Harmadik nap legalább a fél 6-os ébresztés elmaradt, de szintén a személyzet szabta meg, hogy aznap is csak fél 8-ig aludhatunk, hiszen a nyikorgó ajtót újra üzembe állították. Nem tudom, hogy ez eddig másnak nem tűnt fel? Más nem jelezte? Vagy olyan vendégeket lenne érdemes ebbe a szobába tenni, akik alaphangon hajnal 5-kor kelnek, és akkor semmi gond. Kérdezem én, hogy nem a vendég az első egy ilyen helyen, amikor nem keveset fizet azért, hogy pihenhessen? Hiába szólunk, hogy mivel van problémánk, cserébe közönyt és lesz.rom stílust kapunk válaszul. Ezzel a szállodával az ég világon nem lenne semmi baj, ha a vezetőség kicsit nagyobb hangsúlyt fektetne a megfelelő személyzet kiválasztására, és azok stílusának felülvizsgálatára, mert a vendég kedvét leginkább ezekkel az “élményekkel” lehet elvenni. Magával a szállodával meg voltunk elégedve, és talán vissza is térnénk, de ezek után már nem valószínű.
Bővebben
Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. decemberUtazás típusa: Családjával utazott
Hasznos
Továbbítás
Destination732945, (General Manager, Grand Hotel Glorius Makó) válasza
Megválaszolva ekkor: 2020. jan. 6.
Kedves Bianka_Kvcs! Köszönettel megkaptuk a Glorius szállodával kapcsolatos visszajelzését. Nagyon sajnálom, hogy nem teljesen pozitív élményekkel távozott tőlünk. Elnézését kérem a kellemetlenségek miatt. Az Ön által említett problémákat megosztottam kollégáimmal, fokozott figyelmességgel fognak ügyelni a jelzett hibákra és megtesszük a megfelelő lépéseket annak érdekében, hogy a jövőben ezek ne ismétlődhessenek meg. A Karácsonyi programok tekintetében évről évre igyekszünk megújulni, új fellépőket hívni. Sajnálom, hogy az idei összeállításunk nem nyerte el tetszését. Köszönöm, hogy megosztotta velünk véleményét és bízom abban, hogy kapunk még lehetőséget Öntől a jövőben, hogy szolgáltatásaink magas színvonaláról meggyőzhessük. Üdvözlettel, Csábi Mihály igazgató
Bővebben
ÁRTARTOMÁNY
52 USD - 76 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
ELHELYEZKEDÉS
MagyarországDél-AlföldMakó
SZOBÁK SZÁMA
37
Ez az Ön Tripadvisor-profilja?

Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.

Regisztrálás a profil tulajdonosaként
Gyakran ismételt kérdések – Grand Hotel Glorius Makó
Mely népszerű látnivalók találhatók a(z) Grand Hotel Glorius Makó közelében?
A közeli látnivalók közé tartozik a(z) Hagymaház (0,2 km) és a(z) Mako Museum (0,5 km).
Milyen vendéglátóhely-szolgáltatásokat nyújt a(z) Grand Hotel Glorius Makó?
A népszerűbb szolgáltatások közé tartozik a(z) ingyenes wifi, a(z) étterem és a(z) társalgó.
Milyen szobaszolgáltatásokat nyújt a(z) Grand Hotel Glorius Makó?
A legjobb szobaszolgáltatások közé tartozik a(z) minibár, a(z) klímaberendezés és a(z) síkképernyős tévé.
Milyen ételeket és italokat kínál a(z) Grand Hotel Glorius Makó?
A vendéglátóhely kínálatában megtalálhatók a következők: étterem, társalgó és reggeli.
A(z) Grand Hotel Glorius Makó nyújt parkolási lehetőséget?
Igen, rendelkezésre áll ingyenes parkolás a vendégek számára.
Milyen éttermek találhatók a(z) Grand Hotel Glorius Makó közelében?
A kedvező elhelyezkedésű éttermek közé tartozik a(z) Cafe Restaurant Rocco, a(z) Glorius Étterem és Kávéház és a(z) Kelemen-Haz.
A(z) Grand Hotel Glorius Makó nyújt edzési lehetőséget?
Igen, rendelkezésre áll fitneszközpont és szauna a vendégek számára az ott-tartózkodásuk során.
Közel van a(z) Grand Hotel Glorius Makó a városközponthoz?
Igen, 0,06 km távolságra található Makó központjától.
Nyújt a(z) Grand Hotel Glorius Makó takarítószolgálatot?
Igen, rendelkezésre áll vegytisztítás és mosodai szolgáltatás a vendégek számára.
Nyújt a(z) Grand Hotel Glorius Makó üzleti szolgáltatásokat?
Igen, rendelkezésre áll üzleti központ és konferenciatermek a vendégek számára az ott-tartózkodásuk során.
A(z) Grand Hotel Glorius Makó akadálymentesített?
Igen, van akadálymentesség és akadálymentes szobák. Különleges igény esetén javasolt előre egyeztetni telefonon.