Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ibis Birmingham Bordesley

Utazó (94)
Szoba és lakosztály (39)
Étkezés (17)
Részletek
Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Étterem
Ingyenes parkolás
Ingyenes, nagy sebességű internet (WiFi)
Szobaszerviz
Bár/társalgó
Akadálymentesség
Concierge szolgáltatás
Mosodai szolgáltatás
Nemdohányzó hotel
Nyilvános WiFi
Reggeli elérhető
Többnyelvű személyzet
Vegytisztítás
Továbbiak megjelenítése
Szoba felszereltsége
Nemdohányzó szobák
Hasznos információk
HOTEL STÍLUSA
Költségkímélő
Csendes
HOTEL BESOROLÁSA
Értékelések és egyéb
546értékelés
109fénykép
8kérdés és válasz
0szobatipp
Utazók osztályozásai
  • 135
  • 195
  • 111
  • 60
  • 46
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Egyéb nyelvek
  • Szűrés
  • magyar
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Mi foglaltam le ezt a szállodát, mivel meglehetősen közel volt egy olyan helyszínhez, ahol 2018. július 7-én este vettünk részt. Ellenőrzés a személyzetben volt hasznos és kellemes, bár a bár olyan meleg volt, mintha ül egy üvegházban a Death Valley! Szóval volt néhány pint,
Bővebben
Carlos V, (General Manager, Ibis Birmingham Bordesley) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. júl. 31.
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your stay at the ibis Birmingham Bordesley. I am disappointed that your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every guest and your feedback is very important to us. Our Ibis hotels have an ‘air cooling’ system in place which does differ from air conditioning. This is stated on our website as well as there is a climate control guide sign in each hotel room. This system is partly dependant on the external temperature. I can only apologise if you found it to be insufficiently effective on this occasion. For your comfort in the future, please be assured that our reception desk is attended 24 hours a day. Should you need assistance at any time, we will do our best to help. I am certain that had you raised your concerns at the time, we would have been able to offer you a solution. In this instance, we would have been able to offer you an alternative room or a portable fan and in this way, ensure you a more comfortable stay. In terms of your comments about the attitude of my colleague at the time of the check-out, I was most concerned to learn of the way in which you had been spoken. We expect our staff to handle all situations with the utmost courtesy, sympathy and helpfulness and we deeply regret the adverse impression you have gained on this occasion. Please be assured that your comments have been reviewed with the front office team and expected service behaviours have been reinforced. We welcome all feedback that we receive from our guests and will endeavour to use such feedback constructively. Feedback such as yours that highlights areas where we could be doing better is particularly useful and we are grateful for you time in sharing your experience with us. Kind Regards, Mihaela Dihonova Hotel Resident Manager
Bővebben
Visszatért a közel 3 éves távollét után. A szobák egy kicsit furcsa átalakítással rendelkeztek, vagyis a párnák melletti lámpacsatlakozóval és egy villamos energia ponttal közvetlenül az egyik mellett, de az új szőnyegek a szuper tiszta érzést adják hozzá, és nagyszerű
Bővebben
Carlos V, (General Manager, Ibis Birmingham Bordesley) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. júl. 24.
Dear Guest, Thank you for kindly taking the time to share your comments with us, following your recent stay at our hotel. We welcome all feedback that we receive from our guests, including positive comments which help us to recognise and reinforce excellent service within the team. We appreciate your sharing your comments, and it is our hope that you will give us the opportunity to serve you in the near future. Kind Regards, Mihaela Dihonova Hotel Resident Manager
Bővebben
Check in volt igazán könnyű, szoba kényelmes, reggeli nagyon jó és helyi Birmingham. Egy Moseley-i fesztiválon mentünk és a taxik nagyon ésszerűek voltak! Korán reggel is tudtuk parkolni autónkat, ami bónusz volt. Határozottan megint.
Bővebben
Carlos V, (General Manager, Ibis Birmingham Bordesley) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. júl. 23.
Dear Guest, Thank you for choosing ibis Birmingham Bordesley for your recent stay in Birmingham. I am delighted to hear you had an enjoyable time at our hotel. Our guestsʼ satisfaction is our main priority. It was a pleasure to have you as our guest. We hope to see you again soon. Kind Regards, Mihaela Dihonova Hotel Resident Manager
Bővebben
Ez a szálloda két évvel ezelőtti utolsó tartózkodásom óta felújítást végzett. A szálloda egy rövid taxi út a városközpontba. Ingyenes parkolóval is rendelkezik, ami nagy plusz. A bejelentkezés remek volt. Az ügynökök nagyon barátságosak és segítőkészek voltak, beleértve a
Bővebben
Carlos V, (General Manager, Ibis Birmingham Bordesley) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. júl. 23.
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete an online review of our hotel, I am pleased that your stay with us was an enjoyable one. We strive to deliver an outstanding service to each and every guest and it gives me pleasure to see that our facilities and our team have met your expectations. Thank you again for your kind words and we look forward to having the pleasure of welcoming you again. Kind Regards, Mihaela Dihonova Hotel Resident Manager
Bővebben
A szobák tiszták voltak. . . a recepció fiatal hölgy barátságos volt. . . korán érkezett. . így volt egy ital a bárban. . . A recepció forró és ragadós volt. . . mivel körülbelül 30 fok körüli volt egy másik ital. nem olcsó . nem jött be a szobába korábban 2, ami szép volt. .
Bővebben
Carlos V, (General Manager, Ibis Birmingham Bordesley) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. júl. 19.
Dear Guest, Thank you for your review. We truly value your opinion. I was sorry to learn that the air cooling system in the Reception area was not sufficiently effective on this occasion. I would like to apologise for any inconvenience caused. Thank you once again for your feedback, which is invaluable in our efforts to assess and continually improve upon the quality of our service. I hope we will have the pleasure of welcoming you back to Ibis and better meeting your expectations in the future. Kind Regards, Mihaela Dihonova Hotel Resident Manager
Bővebben
Előző
12
Albumkategóriák
Összes fényképUtazóSzoba és lakosztályÉtkezés
ElőzőKövetkező
1234568
Dear Guest, We do offer free car parking for all our guests. Once you check-out on Sunday, please let us know that you will leave your car during the day- it will absolutely fine with us. Kind Regards, Mihaela Dihonova Hotel Resident Manager
0 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
Any good restaurants a short walk away?
Not a very short walk, but if you are okay walking about 15 mins, then birminghams biggest shopping centre bullring with plenty of eating options is available.
0 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
Hi, anyone know the check in and check out times please, also the time of breakfast? Thank you. Mrs Connolly
Check in 2pm and u can go earlier they always Hv the rooms ready in most hotel around the world, check out is 12am Breakfast 6:30 to 10am
1 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
Hi has the parking any height restrictions ?
Hi we parked across the road from the hotel as it was cheaper . The hotel car park has a very small entrance . If it's too low there are numerous options around x hope this helps
0 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
I'm not sure I thought breakfast was a bit expensive as it was so close to town and a McDonald's next door
1 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
ElőzőKövetkező
12
ElőzőKövetkező
11
ÁRTARTOMÁNY
52 USD - 124 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
EZEN A NÉVEN IS ISMERT
ibis birmingham bordesley hotel birminghamaccor birmingham bordesley
ELHELYEZKEDÉS
Egyesült KirályságAngliaBirmingham
SZOBÁK SZÁMA
87
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson. Regisztrálás a profil tulajdonosaként