Szálláshelyet keres Barcelonában? Megtalálta! A Fairmont Rey Juan Carlos I, mely egy nagyszerű családbarát hotel, Barcelona legjavát kínálja Önnek.
A Hotel Rey Juan Carlos szobái síkképernyős tévét kínálnak, valamint a vendégek könnyedén kapcsolatban maradhatnak másokkal az ingyenes wifi segítségével.
A Fairmont Rey Juan Carlos I emellett medencét és reggelit is nyújt ott-tartózkodása során. Autóval érkezik? A Hotel Rey Juan Carlos Barcelona parkolót is elérhetővé tesz vendégeinek.
A Placa Espanya (3,4 km) és a Magic Fountain (Font Magica) (3,7 km), valamint egyéb népszerű nevezetességek közelségének köszönhetően a Fairmont Rey Juan Carlos I vendégei könnyedén élvezhetik Barcelona legnépszerűbb látnivalóit.
Ha spanyol éttermet éttermet keres, ne hagyja ki az olyan népszerű lehetőségeket, mint a Ciudad Condal, a Cervecería Catalana vagy a Tickets, melyek mind csupán egy rövid sétányira találhatók a Fairmont Rey Juan Carlos I vendégeinek.
Barcelona otthont ad többek között olyan nevezetességeknek, mint a Basilica of the Sagrada Familia, a Casa Batllo és a Casa Milà - La Pedrera. Ezek népszerű építészeti értékű épületek, melyek könnyedén megközelíthetők a Fairmont Rey Juan Carlos I vendégei számára.
A Fairmont Rey Juan Carlos I garantáltan jó döntés, ahol megpihenhet és feltöltődhet Barcelona felfedezése közben.
Kiváló hotel gyönyörű belső terekkel, tágas, igényes szobákkal. A stadion nagyon közel van, a belváros metróval könnyen elérhető. A reggeli bőséges, hatalmas választékkal, figyelmes pincérekkel. Pár perc alatt frissen sütött gluténmentes pékáru is elérhető. Az előre kifizetett szobáinkra kért deposit (400 €/szoba) zárolásának feloldása több hét volt.
Odamentem egy nissan-eseményre, az egyetlen jó pont a szoba tisztaságának szintje, egy 5-csillagos szintnél. A maradék. . . Is-is. Reggeli rendben, az étterem semmi különös. . . . U kell mennie a kültéri teraszra, hogy jól étkezzen, és sok beteget kell kiszolgálnia hétvégi éjszakákon. Az ügyfélszolgálat. . . A recepción van egy magas srác, aki soha nem mosolyog, és mindig dühösnek tűnik. Sajnálom, hogy ez nem elfogadható egy 5 csillagos szálloda esetében. Ezután a szobák árai nagyon magasak. . . Soha nem fizettem ezt a teljes árat. A szoba minibárának ára. . . . Mennyei. 11 euro egy mini csomag cajouért. . . . 7 euro egy üveg víz. . . . 50 euro egy fél üveg veauve kattintásért. . . .
Foglaltak egy szobát. 14:00 órakor érkezett, hogy elmondják, hogy egy óráig nem állnak rendelkezésre szobák. Nem probléma, bár úszni akartunk. Csendes szobát kért és elment Barcelona felfedezéséhez. Visszaérkezett 18: 20-kor, hogy helyet kapjon a lift mellett. Amikor arra kérték, hogy költöznek, azt mondták, hogy még egy óráig nem állnak rendelkezésre szobák! ! Tehát néhány pont. 1. Azt mondták, hogy nagy csoportjuk van nézegetni, de biztosan elhagyták a szobáikat sokkal 18:00 előtt? 2 Miért nem végeztünk el 14 és 18 óra között csendes szobát a kérelem szerint? 3 Miért, amikor megkérdeztük, amit kértünk, csak vállat vontunk és úgy cselekedtek, mintha az én problémám lenne? A szobában most és amint gyanítható, hallani lehet a felvonókat. Mint tapasztalt utazók, akik minden évben sok éjszakát töltenek a szállodákban, tanácsom az, hogy felejtsd el a Fairmont-ot, és tartsd be a Four Seasons, a Shangri-La vagy a Mandarin Oriental szállodákat - sokkal jobb szolgáltatás és sokkal jobb az, hogy nagyon egyszerű kéréseket fogadjon el. Nagyon rossz.…
Tisztelt Mr. Gamarra: Az egész család nevében írok, hogy köszönöm és csodálatos személyzetünket, hogy emlékezetessé tegyük az üdülést. Élveztük a békét és a csendet, amire szükségünk volt, a kiváló szálloda minden szolgáltatásában nagyon jó minőségű. Ez minden bizonnyal a szálloda minden szegmensében a személyzet kiváló kiszolgálásához vezetett. Minden munkatárs, akivel kapcsolatba kerültünk, figyelmes, kedves és profi volt. Csak azt akartam mondani, hogy mennyire értékeltük ezt az erőfeszítést, mennyire lenyűgöző és kegyes, és mennyire nagyra értékeljük mindazt, amit személyesen és személyzetünkért tettünk értünk. Határozottan ajánljuk a szállodát barátainknak, kollégáinknak és családunknak, és biztos vagyok benne, hogy visszajövünk. Még egyszer köszönöm a kiváló szolgáltatást, és hamarosan látlak.…
4 éjszakára tartózkodott a partneremmel. Foglaláskor kértem valamit, mivel a tartózkodás születésnapi ajándék volt. Érkezéskor születésnapi torta és egy pohár pezsgő volt. Nagyon szép érintés! A reggeli jó választás volt. Csak reggelivel volt hátránya az ételnek nem volt összetevő jele. Annyira nehéz, ha a vegánod tudja, mit tartalmaz. A személyzet szívesen segít. Enyhén meglepett, hogy egy kis mennyiségű szója tejért fizettem, így teát és kávét tudtam készíteni a szobában. Egy ilyen kis dolognak ingyenesnek kell lennie. Különösen azért, mert nem mindenki italokat fogyaszt. A bejelentkezés meglehetősen gyors volt, de meglehetősen lassú volt. Sok recepciós személyzet jár körül. De csak 2 az asztalon. Concierge nagyon hasznos. Különösen a szállítási tippeknél. És mely jegyek a metróhoz. Még a fővonalat is vonta a szállodából. Ami nagyon hasznos volt. Tornaterem szép és nagy tisztességes létesítményekkel. A medencés területek is szépek. Összességében nagyon boldog volt a tartózkodásunkkal. Ágyak nagyon nagyak és kényelmesek. Nincs panasz a szobával kapcsolatban. Szép nagy fürdőszoba. Határozottan újra maradna.…
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.
Regisztrálás a profil tulajdonosaként