Az ideális romantikus hotel megtalálása Taorminában nem nehéz feladat. A Hotel Villa Diodoro tárt karokkal várja Önt.
Taormina látogatóinak, akik szeretnék élvezni a népszerű látnivalókat, a Diodoro Hotel nagyszerű választás, hiszen a Villa Comunale (0,2 km) és a Palazzo Corvaja (0,5 km) könnyedén megközelíthetők innen.
A szobák síkképernyős tévét, klímaberendezést és minibárt kínálnak, és a Diodoro Hotel vendégei könnyedén kapcsolatban maradhatnak másokkal az ingyenes internet segítségével.
Emellett élvezheti a hotel által kínált számos szolgáltatást, többek között a szobaszervizt és a concierge szolgáltatást. Emellett élvezheti a medencét és az árban foglalt reggelit is. Az autóval érkező vendégek részére ingyenes parkolás is rendelkezésre áll.
A tempura kedvelőinek kitűnő választás az Osteria RossoDiVino vagy az Andreas Restaurant Taorminában.
Taormina otthont ad többek között olyan nevezetességeknek, mint a Villa Comunale, egy népszerű park, amely a Hotel Villa Diodoro vendégei számára könnyedén megközelíthető.
A Hotel Villa Diodoro személyzete már várja, hogy vendégül láthassa Önt Taorminában.
Üzleti út során találkoztam a Hotel Villa Diodoro rendkívüli személyzetével, akik a legnagyobb tisztelettel, hozzáértéssel és figyelemmel végezték a mindennapi munkájukat. Ez úton szeretném megköszönni minden segítségét Carmelonak, Atonionak, Ginonak és az ő felettesüknek! KÖSZÖNÖM!!! :)
Egy nagyon szezonon kívüli látogatást jól megjutalmazták. A szobák tiszta, régimódi eleganciával, a kényelem bőséges. Figyelembe vett a vizet és azt, ami valamiféle romoknak tűnt. A hely 10 perces sétára fekszik a város bevásárlóutcájától. Kemény a szállodába érkezés, mivel az utcán az egyik bejáratát egy kapu akadályozta meg, és a Google nem tudott kitalálni egy alternatív útvonalat.
A szálloda kedves helyzetben van, ahonnan nagyszerű kilátás nyílik, különösen a medence területéről. Körülbelül 10 percre Taorminától, 2019. szeptemberben két hétre a szállodában maradtam a feleségemmel. A szoba tágas volt. Ugyanakkor nem érzem, hogy megvan a szoba, amit lefoglaltunk. Foglaltak egy superior szobát tengerre néző kilátással. Úgy érzem, nem kaptuk meg azt, amit foglaltak. Tengerre néző kilátás nyílt, amely csak akkor látható, ha kinyújtotta a fejét az ablakon, és átnézett néhány érett fára egy kis tengerfoltokra. A szállodával kapcsolatos fő panaszom a reggelivel kapcsolatos. Nem volt elérhető gyümölcs saláta, amely elérhető minden olyan szállodában, ahol Olaszországban szálltunk meg. A rendelkezésre álló "rizskripsz" és "kukoricapehely" nagyon édesek voltak, és a legközelebb esik a tapétapasztahoz, amit etettem. Úgy gondolom, hogy egy négycsillagos szálloda. amelynek vendégei között sok ír és angol vendég van, reggelenként reggelenként gyümölcs salátát, valódi kelloggs kukoricapehely és rizskrippeket kell biztosítania. Kipróbáltam a müzlit is, és számomra szalmának íze volt. A tojásrántotta, a főtt tojás és a reggeliző is mindig hideg volt. A négycsillagos szállodának képesnek kell lennie forró rántotta, forró főtt tojás és meleg ízléses kinézetű reggeli biztosítására. Őszinte véleményem az, hogy a legtöbb ember elfogadja azt, amit reggelire adnak, és nem veszi észre, hogy drágán fizettek a reggeliért, különösen egy négycsillagos szállodában. A feleségem biztosította, hogy a joghurtok is nagyon vizesek. A reggeli két eseménye kiemelkedik. Egy reggel négy alkalmazottat kell felkérni a friss tej tartályának újratöltésére. Egyik reggel elfogyott a vaj, és a feleségemnek egy menedzser azt mondta, hogy másnap reggel lesz, amíg néhány rendelkezésre áll. Ímé, íme, egy alkalmazott talált vajat, és a nap megmenekült. Az a benyomásom is az volt, hogy az étkező munkatársai nem tudtak várni, amíg be nem fejezték a reggelit, gyakran tisztítva az asztal dolgait, miközben még eszik. Úgy találtam, hogy a szálloda munkatársai nagyon bűnös. A recepción volt egy lány, aki beszélt és megértett angolul, és nagyon segítőkész volt. De nem mindig volt szolgálatban. Úgy gondolom, hogy azoknak a szállodáknak, amelyek angolul beszélő vendégei vannak, rendelkezniük kell egy olyan alkalmazottal, aki mindig rendelkezésre áll angolul, aki beszél és ért egyet angolul, hogy válaszoljon a kérdésekre és tanácsot adjon. Míg a szobánk nagyszerű volt, nem volt WC-tekercs tartója, véleményem szerint ez nem elfogadható egy négycsillagos szállodában. Ugyanakkor a minden nap biztosított kéztörlők olyanok voltak, mint a tea törölközők, és véleményem szerint nem elfogadhatók egy négycsillagos szállodában. A megfelelő törölközőket ki kell cserélni. A bárban nem volt bárpult. e. nem fókuszpont, és néhány táblából állt, palackokkal, különféle alkoholtartalmú italokkal. Annak érdekében, hogy kiszolgálást kapjanak a bárban, egy csengőt kellett csengetni, ami az első. A legtöbb négycsillagos szállodában, ahol a bárban dolgoztam, a személyzet kérésre kéréseket teljesíthet. Ez arra az ötletet adott nekem, hogy a szálloda nem akar pénzt költeni a személyzetre. Erre válaszolnom kell, hogy felhalmozódj. Csak egy személyt láttam, aki a szállodában időben a bár mellett dolgozott. Végezetül úgy érzem, hogy a Hotel Villa Diodoro-nak komoly felújításra van szüksége.…
Gyönyörű környezetben, egy magas ponton, kilátással a tengerre és az Etna-hegyre. Klasszikus étkező, veranda és egyéb nyilvános helyiségek. Festői 50 méteres medence és terasz. Jó csaposok. Ezek olyan dolgok, amelyek nagyszerű élményt nyújtanak a szállodában. Sajnos a nagyszerű szállodát okozó egyéb tényezők - szolgáltatás, vendégszoba és étkezés - kevésbé nagyszerűek, sőt nem is jók. Első tapasztalataink a rossz szolgáltatással a check-innél volt. Tavaly télen egy superior szobát fenntartottunk, mert azt írásban úgy tették meg, mint ahonnan csodálatos kilátás nyílik a tengerre. Nem volt elérhető - szobánkból csodálatos kilátás nyílt a fákra. A barátaink külön szobát kértek. A szálloda írásban kielégítette kérését. Az sem volt elérhető. Az íróasztal munkatársai nem voltak bocsánatkérők vagy segítőkészek. Azt mondanák, hogy másnap ellenőrizzék újra, hogy van-e ilyen szoba. Hála Julia-nak, az egyik kellemes és tehetséges recepció alkalmazottnak, akivel találkoztunk, megkaptuk a szobát, amelyet másnap fenntartottunk. A tengerre néző csodálatos kilátás ellenére második szobánk nem volt minőségi. A hálószoba megfelelő méretű volt, de ritkán bútorozott elavult bútorokkal és fonal nélküli szőnyeggel. A nehéz fürdőszoba zseb ajtaját nagyon nehéz volt kinyitni és bezárni. A kád / zuhany lefolyó nem működött. Nem volt kávé vagy eszpresszógép. Egy este visszatértünk a szobába, és a kád padlója piszkos volt. A reggeli a csomag része volt, és szintén hiányzott a minősége. Napi kitartást és néhány percet igényel, hogy egy csésze kávét vagy cappuccino-t kapjon a körülölelő pincérekből. A kenyér és pékáruk elavultnak vagy fagyasztottnak tűntek, az egyéb ételek pedig teljesen figyelemre méltók. Mi és barátaink egy éjszakát vacsoráztak a szállodában. A vacsora nem volt jobb, mint a reggeli, bár a szolgáltatás jobb volt. Úgy tűnik számunkra, hogy erre a szállodára komoly költségcsökkentési kampányon kell átesni, amely az elégtelen szolgáltatás, a fonat nélküli szőnyegek és az elavult szobabútorok alapján történik. Mindannyian megjegyeztük, hogy a szálloda csontjainak nagyszerű szállodának kell lenniük, de új vér és test alapos beadására van szükség.…
A szálloda 10 percre a városközponttól, csak egy rövid sétára a városi parkban. Szobánk délkeleti oldalán volt, kilátással a tengerre és az Etna hegyre. Jó méret volt, rengeteg szekrény hely és nagyon kényelmes ágy. Az ágyneműt minden reggel cserélték, ami hűvösebb és kényelmesebb éjszakákat jelentett. Volt egy minibár hűtőszekrény, de nem volt hajszárító vagy tea / kávéfőző. Félpanzióban voltunk, és az étel kiváló volt. A reggeli önkiszolgáló volt, széles választékkal. A Vacsora a három kínálat közül választhat a rendelkezésre álló négy közül, mindegyikben mintegy 6/8 választható. Az indítók és a pudingok kissé megváltoztak a 10 nap alatt, míg a középső két fogás minden nap megváltozott. A szolgáltatás kiváló volt, és úgy tűnt, hogy az egyének üteme szerint mérik fel. Van egy szép medence, egy rövid, de meredek séta a kertekben. Jól karbantartott, törülközőt biztosít és egy kis bárral / kávézóval rendelkezik. Volt egy nagyon furcsa bár egy szép hűvös szobában, amely gyönyörű verandára nyílt, de a bár maga két oldalsó táblából és egy asztalból állt. A személyzet minden vendégszeretettel és mindig segítőkész volt. Van parkoló az elején. Az egyetlen kritikánk az, hogy a szálloda feltételezte, hogy a reklám helyett nem tudja, milyen szolgáltatások állnak rendelkezésre és hol.…
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.
Regisztrálás a profil tulajdonosaként