Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Agiosz Nikolaosz
Közzététel
Bejövő üzenetek
Keresés
Mentés
Istron Kalo Chorio 1, Agiosz Nikolaosz, Kréta 72100 Görögország
Cancelon
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
* Az árakat partnereink határozzák meg, és átlagos szobaárat jelentenek egy éjszakára a partnereink által ismert fix adókkal és díjakkal együtt, amelyek a foglaláskor fizetendők. A részletesebb leíráshoz, kérjük, keresse fel partnereinket.
Utazó (408)
Szoba és lakosztály (89)
Medencék és tengerpartok (55)

Részletek

Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték
Hasznos információk
HOTEL BESOROLÁSA
HOTEL STÍLUSA
Hegyre néző
Remek kilátást nyújtó
Beszélt nyelvek
Angol, Orosz, Görög
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Ingyenes parkolás
WIFI
Medence
Fitneszközpont edzőteremmel/edzőszobával
Ingyenes reggeli
Tengerpart
Biliárd
Repülőtéri transzfer
Fizetős WIFI
Fizetős internet
Internet
Medence a tetőn
Felnőttmedence
Kültéri medence
Szauna
Bár/társalgó
Étterem
Reggeli rendelhető
Svédasztalos reggeli
Snackbár
Bár a medence mellett
Pingpong
Autókölcsönzés
Fax/fénymásolás
Masszázs
Csomagmegőrző
Vegyesbolt
Napozóterasz
24 órás recepció
Mosodai szolgáltatás
Továbbiak megjelenítése
Szoba felszereltsége
Légkondicionáló
Takarítószolgálat
Széf
Hűtő
Lapos képernyős tévé
Szobatípusok
Óceáni kilátás
Nemdohányzó szobák
165értékelés17kérdés és válasz0szobatipp

Értékelések

Utazók osztályozásai
  • 54
  • 33
  • 21
  • 21
  • 36
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Továbbiak
Kiválasztott szűrési feltételek
  • Szűrés
  • magyar
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
A július 21-i utcán repültünk Heraklionba egy hét napos ünnepre, és két nap után távoztuk, mert a túlságosan súlyos problémák miatt nekünk kellett szenvedni nyaralásunkon. Amint megérkeztünk a szállodába, volt ez a szörnyű zaj, amit nem is tudtunk, hogy mi lehet. Amikor megkérdeztük a recepciót, hogy mi volt a recepciós, azt mondta, hogy rovar, és ez olyan, mint ez a szünet, és a panaszunk után adott válasza: „Mit tehetünk? ” A zaj olyan, mint egy nagyon hangos autós riasztás, ami 24/7-re megy ... és mindenhol voltak! Hallottuk őket a szobánkban, a szálloda éttermében, a tengerparton voltak, alapvetően bárhol, ahol fák vannak. Megkerestük ezt a rovarot, és azt mondja, hogy a zaj annyira hangos lehet, hogy ténylegesen halláskárosodást okozhat! A Google azt mondja, hogy ez a világ leghangosabb rovarja, amelyet cicadáknak hívnak. Ez volt az egyik fő kérdésünk, mivel pihenni akartunk nyaralásunkon… A második nagy kérdés a strand. Nagyszerű, hogy csak 300 méterre van a szállodától, de sehol nem említik, hogy ez nem egy vízszintes 300 méter, hanem egy függőleges 300 méter is ... Megszámoltuk, 181 lépcső van a strandig, és az Ön után lement, akkor valamikor újra fel kell jönnie ... Teljesen jól vagyunk, de nem volt könnyű megtenni napi kétszer, mert visszamentek ebédre a szállodába. Olyan, mintha a hetedik emeletre mászna. A szálloda két medencével rendelkezik, de a mellékelt képek egyikén látható, hogy nem használhatóak 7 után. 30 óráig annak ellenére, hogy egyébként nincs életmentő. A szálloda semmi közepén található. Nincs üzlet vagy semmi közeli… Olyan reménykedtünk, hogy lehetőségeink vannak a tevékenységekre, de a recepción talán három szórólap volt, az egyik saját mini gyógyfürdő volt, amely alapvetően egy dupla pezsgőfürdő 40 euróért két ember számára. A második az autóbérlés, a harmadik pedig haszontalan. Lementünk, hogy ellenőrizzük az edzőtermet, és bezártuk. Az élelmiszer volt a harmadik nagy probléma. Arra számítottunk, hogy ételek és italok mindent tartalmaznak. Van egy étkezési menetrend, amely korlátozza az Ön étkezési lehetőségeit. Az étkezések előtt és azok között egy teljes körű nyaralás alatt álltunk, és az étkezés előtt maradt maradhatott, és egész nap volt! Amikor megérkeztünk, 4 volt. 45 órakor, és mivel egy mindent átfogó szállodába megyünk, nem akartuk pénzt költeni a repülésre az ételre, mert egyébként a szállodában akartunk enni ... elég éhesek voltunk. Ebéd kész 2. 30 óra és a srác a medence bárban azt mondta, hogy a snack 4 órakor fejeződött be. Kínált nekünk sört, süteményt vagy fagylaltot. Miután panaszkodtunk a recepción, mindegyikben egy sonkát és sajtot pirítottunk. Az étel nagyon egyszerű volt. Azt hiszem, sokat mond, amikor egy görög szigeten a görög saláta gyenge… A két nap, amikor a szállodában voltunk, két reggelit, két ebédet és két vacsorát, egyik étkezés sem volt frissen vágott zöldségek, a paradicsom és az uborka mindig nagyon fáradtnak tűnt. Ebédre és vacsorára ötféle saláta volt, azonos mennyiségű köret és két különféle húsos étel, amelyek nem tűntek túl étvágygerjesztőnek. . . Szintén sok étel nézett ki és kóstolta meg a fagyasztott ételeket. Nem azért választottuk, hogy mit akarunk enni, hanem azt is meg kellett enni, ami a leginkább ehetőnek tűnt, ami éhesvé tett minket ünnepünkön. Amikor ebédidőben tölteni kell a görögdinnyét, sokat mond. Nem voltak alternatívák cukorra ... Nem is fogyasztottak diétás italokat. Nem is akarunk gondolkodni az a két nap alatt elfogyasztott extra kalóriáról, csak azért, mert nem akartuk inni csapvizet, hanem a teljes zsírtartalmú kokszhoz mentünk, mivel nem volt diétás lehetőség. ... és még erre sem volt lehetőség, hogy segítsünk. Ki kellett mennünk az étteremből a bárba, hogy inni kérjünk, vagy feltöltsük… és ott volt egy ember, tehát sorba kellett állnunk. Általában nem iszik alkoholt, de nem bánnánk, ha egy vagy két koktélt használnánk. Nincs sem koktél. Amikor megérkeztünk, a recepciós egy perc alatt elcsúsztatta az üdvözlő beszédet minden információval, amelyet a következő percben elfelejtettünk, és a szobában nincs információ, tehát el kellett mennünk a recepcióra, hogy megkérdezzük, és azt mondták, hogy keresse meg a információs könyv a recepción meglehetősen durva. Felkérték, hogy naponta egy szobánként 3-at fizessünk, melyet teljes egészében 7 napig fizettünk meg érkezéskor, és nem kaptunk nyugtát. Ezt sehol nem említik. Kedden, amikor elmondtuk, hogy mi érkezik, megpróbáltuk megkérni az idegenforgalmi adót a visszafizetendő napokról, amikor azt mondták nekünk, hogy nincs ilyen lehetőség, és nem igazán magyarázta meg, miért ... Ami igazán furcsa, mert fizetéskor összesen hét napig úgy éreztük, hogy a mi választásunk volt, hogy előre fizessünk az egész hétre. Véleményünk szerint a Wi-Fi-nek szabadnak kell lennie, de még akkor is, ha felár fizetendő, akkor nem lehet őrült pénz. A csatolt kép, mivel a szálloda internetes profilja Wi-Fi felárat említ, de ügyesen nem határozza meg, hogy mennyi. Tényleg azt hittük, hogy csak a fejés, túl drága € 35 egy hétig. A szobában két csésze, egy kanál és egy vízforraló volt. Nincs tea, kávé, nincs cukor ... Nehéz volt megérteni a csészék és a forró víz működését semmi nélkül, mivel a közelben semmi sem volt raktárkészletre; mindent magában foglaló üdülés! A fürdőszobában a zuhany eléggé lefutott, a zuhanyfej éppen a csaphoz lógott, és szintén szivárog, a zuhanykabinban hiányoztak a csempe, a pedál tartója megtört, a WC-ülés túl kicsi ahhoz, hogy a WC, majdnem néhányszor beleesett. Nem tudjuk, mit jelent ebben a szállodában négycsillagos? Bármely alapvető, és korábban a britünkben maradt, jobb minőségű volt, és nem voltak négycsillagos. A matracnak vicces volt a csatolása (nem tudtuk megérteni, hogy miért), és ez túlságosan nehéz, és érezni tudja az összes rugót benne. A végén újabb 200-at kikötöttünk azért, hogy visszautazzuk Londonba, mert még csak egy napig sem akartunk maradni. Hétfőn akartunk távozni, de a repülőjegyek megváltoztatása 400 dollárba került volna… Hét éve nem járunk megfelelő szabadságon, ezért tisztességes összeget fizetünk, és nagyon csalódottak vagyunk. Úgy gondoljuk, könnyen mondhatjuk, hogy rémálom volt „ünnep”. Kíváncsi, hogy a szálloda pozitív felülvizsgálata valódi. Kétlem! Ha szeretne nagyszerű nyaralást vezetni ebből a szállodából és Krétától!
Bővebben
Maradj távol az úgynevezett 4 * szállodától, ha bármi is alig 2 *. Éjszaka 11 órakor érkezéskor hideg ételeket kaptunk, amint azt az all inclusive szolgáltatásunkban kimaradtuk. Kihagyott az all inclusive? Soha nem tudtam, hogy van egy leállási idő. Az all inclusive 11: 00-23: 00 között tartott, és csak a helyi italokat élvezhette, bármit iszik. E. g Malibu, jack daniels vagy disaronno, vagy bármi más, amit meg kell fizetnie. Ezért nem tudtunk kedves italt vagy egy kellemes ételt élvezni, mivel a reggeli, ebéd és vacsora során felszolgált svédasztalos étel hideg volt, és úgy tűnt, mintha a hűtőben tartanák. A kirándulásokhoz mentett pénzt a szállodától távol tartott vacsorákra kellett elfogyasztani, mivel az étel olyan szegény volt. Szerencsére van egy pár étterem a szálloda közelében, amelyek mesés ételeket, és egy fantasztikus strandot, amely nagyszerű ételeket is szolgált. Továbbá úgy érzem, hogy megvertem és kiraboltam a nehezen megkeresett pénzt, ha itt tartózkodok a hotelben, mert 4 * szállodánkért fizettünk, de soha nem kaptunk 4 * szolgáltatást! ! ! A szálloda leereszkedett, és a szobánk nem volt elegendő. A szobában lévő széf nem volt zárva, nem volt tea vagy kávé számunkra az egész héten, ott voltunk, tiszta törölközőket csak egyszer biztosítottak nekünk, és nem volt függöny a szobánk ablakán. minden reggel 5 órakor hagyta a fényt! Mindezeket a kérdéseket kezeltem, de a főbb volt a függöny, amelyet a vezetés nem zavarott, és azt mondta, hogy válogatott lesz. Ezután újra kellett foglalkoznom a kérdéssel, mivel semmi sem volt kijavítva, a menedzsment „megoldotta” ezt a problémát úgy, hogy fehér / látványos szúnyoghálóval szállt fel, amely egyértelműen nem oldotta meg ezt a problémát. Az éjszaka 9 órás késői repülési idejének köszönhetően a szálloda menedzsmentje annyira szívesen vágta le az all inclusive karszalagokat, amint 12 órakor kijelentkeztünk a szobánkból. Ezután az ebédre és egy itallapra utalványt kaptunk mindaddig, amíg 6 órakor nem vettük fel. Nem vagyok biztos benne, hogy ez a szálloda megérti-e, hogyan kell kezelni a fizető ügyfeleiket, de ez biztosan nem így van. Ezekkel a kérdésekkel kellett foglalkoznunk, és úgy éreztük, hogy nem kaptuk meg a szolgáltatást, amit a fizető ügyfeleinknek kellett volna kapniuk, akik egy nyaraláshoz jönnek. Elmondható, hogy nem fogunk újra meglátogatni ezt a szállodát, és tanácsot adni mindenkinek, aki szeretne visszajelzést olvasni Heraklionban. Ha meg tudnánk értékelni ezt a fél csillagot, akkor én is.
Bővebben
A férjem és én most visszatértünk a szállodából. Érkezéskor segítséget kértünk poggyászokkal, elég utat szobánk az úgynevezett „Arany szárnyban”, valamint számos lépés és az én a férj egészségügyi problémákkal küzd. Harris a menedzsernek az egyetlen & pincérnek hívta az éttermet segítsünk a poggyászunkban, ne Bell Boys vagy segítség a recepción. Szobánk nagyon alapos volt, a fürdőszobában nagyon fáradt és szükség volt a felújításra. A tea és kávé szállítása táskában, de egyszer egyszer használt, csak kávé, nem feltöltve egész héten. Vettük saját teászsákunkat, cukrot kellett kapnunk egy „Pyrex tálból” étterem, mivel a cukrot sem pótolják. Az étel teljesen undorító, hideg, nem fogyasztható, és nem étkeztünk az étteremben egész héten ebédidőben vagy este. A medence bárja nyitott ételeket kínál, amikor nyitva volt. Ez zárt 12. 45 o. m. - 2. 30 p. m. annak érdekében, hogy a személyzet tagja a \ t étterem, ami rámutat arra, hogy rámutassam, hogy ez a hely elégtelen volt minden területen. Nem volt teljes körű. A medencebár 11 a-ig nem nyitott. m. A főpánt zárva 2. 30 p. m este. Mindketten élvezhetjük a G & T-t. . . . . . . . . . nincs tónusú a szállodában egyáltalán! ! ! ! ! ! ! ! A szálloda arrogáns, durva és hangos oroszlánok felett futott Nyilvánvaló, hogy ezeket az élelmiszerek szintje fedezte, ha ez így van mit jelentett volna. Reggelit szenvedtünk, általában kenyérrel pirítottak. A pirítóst evették, miközben tisztító munkatársaink tisztították a hulladékot egy kocsiba, ez undorító és nem elfogadható volt. Ez a szálloda gyönyörű környezetben helyezkedik el, kilátással az öbölre és Kiváló lehet a jobb menedzsment és a személyzet. Jelenleg nehezen értékelhetem 1 * -ot. Tekintettel az élelmiszer-helyzetre, meg kellett enni a falut minden este megismételjük, és hozzáadott költségek merülnek fel 300 € az ünnepre, de nem volt más választásunk. A „Taverna Kavos” csodálatos személyzetének köszönhetően az egészségünk megtartása és az ilyen csodálatos ételek kiszolgálása. Világ utazók vagyunk, és nem tudtuk elhinni, hogy megtaláltuk egy ilyen megvethető helyen. Nyilvánvalóan őszintén szólva, a „Stay Away” nem teszi ezt tévedtünk. . . . . . . . soha nem térhet vissza.
Bővebben
Helyszín: Ha megnézzük a Heraklioni repülőtérről a Mistral Mare-hez vezető távolságot, egy órát fog mondani, de több mint 2 órát vett igénybe, mivel számos csepp érkezett az útra. Volt 1. 5 óra a visszatéréshez. A szálloda a tavernákkal és néhány üzletgel meglehetősen nagyjából 5 percnyi sétára van, és néhány szép, kis homokos strand található, amelyek nagyszerűek a fiatal családok számára, de nem várják a napozótereket vagy napernyőket. Mistral Mare: A görög szabvány egy kicsit megdöbbentette a csillagértékeket, de ez a szálloda határozottan nem több, mint 3 *. Miután elolvasta néhány egyéb megjegyzést, úgy gondolom, hogy az alacsony TripAdvisor-minősítések közül néhány elvárható, amit nem teljesítenek, amit általában egy 4 * -al kapsz, ami aztán negatív fényt ad a népek nézetének. Az a szoba, amelyet a képen látható a kettős szabványnak, az az, amit még az ágyon virágokkal és ruhákkal öltözött, de tisztességes méretű szoba. A bútorok ritkán fordulnak elő, de az ágy szilárdan megfelel nekünk. Egy kicsit többet fizettünk a tengerre néző kilátásért. MICSODA KILÁTÁS! A legjobb extra, amit meg tudnál fizetni, ahogy egyenesen az öbölre néz, és csak csodálkozhat, hogy hány képet készítettek a nézetből! A fürdőszoba a 3 * -ból elvárt. A szobát naponta tisztán tartották, az ágy készítésével, de nem egy nagy színvonalon. Azt hiszem, a probléma az, hogy a helyi adó 4 * (3 euró / éj) egy 3 * -ra (1. 5 euró / éj) egy évre körülbelül 20 000 eurót töröl, ezért miért akarnak hogy megtartsa az extra csillagot! Azt sugallja, hogy ahelyett, hogy befektetnének a szállodába, hogy elérjék a valódi potenciálját, és valamivel magasabb szobaárat számoljanak fel, örömmel fogadják a vegyes véleményeket, mivel a szállodát 12 évvel ezelőtt felújították, és azt kezdte bemutatni, ahogyan azt díszítjük, ahol élünk rendszeresebben? ! Láttam néhány negatív megjegyzést a közúti zajról. . sajnálom, de én könnyű alvó vagyok, és egyikünk sem zavarta meg ezt a szállítmányt. Élelmiszer: Az "étterem" valóban inkább dicsőített étkezde, nem nagy választékkal, amit mindketten azonosnak éreztünk, és számos más véleményben is tükröződik, így egy kicsit megdöbbentett és hiányzott, de mi volt ott főtt. Az All Inclusive italok a tipikus helyi fajták, így semmi sem túl nagy. A koktélokat egyértelműen megemlítik az oldalakon, mint az All Inclusive üzletben, így nem biztos, hogy miért kommentálta egyes vélemények, hogy miért fizetik őket. . . olvassa el az önéletrajzot! Szórakozás és kirándulások: A DJ hetente kétszer meglátogat egy olyan görög táncos emberrel, akinek jó volt a tánc. A szálloda tetején egy pár kis, nem nagy helyet körülvevő úszómedence, melyet tisztán és rendezetten tartottak egy bár / beltéri ülősarokkal, hogy egy italt és harapnivalókat kapjanak, amelyek ismét korlátozottak és nem nyitva állnak egész nap. . 00 til 13. 00 és 14 után. 30 pár órát. A medencén kívül nincs semmi más a helyszínen, hogy szórakoztasson gyermekeket, amelyek nem hatottak ránk! Megállapítottuk, hogy a szálloda rendkívül népszerű az olyan oroszok körében, akik a vendégek legalább 90% -át számolták, így a kirándulások valóban csak akkor működnek, ha oroszul beszélsz, mivel nincsenek angol nyelvű túrák. Úgy döntöttünk, hogy néhányszor (1.80 euró minden személy) elkapunk egy edzőt Aghios Nikolaosba, és mindössze 5 mérföld távolságra van, amit a szállodától láthatunk, és minden bizonnyal érdemes meglátogatni, különösen az öböl és a tó körül. az éttermek és üzletek nagy választéka, és mindössze 15 perc sétára van a buszpályaudvartól, és könnyen megtalálható. Láttuk, hogy két tengerjáró hajó dokkolt mindkét 24 órára, ami egyértelműen megmutatja, hogy egy szép város látogat. Személyzet: Néhány észrevételt észleltünk, hogy a személyzet durvanak tűnt! Mindketten barátságosnak és segítőkésznek találtuk a munkatársakat, és az angol nyelvtudat alapos megértése volt. Nem volt túl sok személy, ezért egyes részek bizonyos időn belül zárva vannak, hogy más területekre is kiterjedjenek, de hihetetlenül keményen dolgoznak és hosszú órákat végeznek, és ezt tiszteletben kell tartani. Áttekintés: Ha figyelmen kívül hagyja a csillagértéket, és örülök egy tisztességes, csendes nyaraláshoz egy szép helyen, akkor a Mistral Mare teljesen rendben van.
Bővebben
+1
Elhelyezkedés - Csodálatos, egy gyönyörű homokos strand mellett, ahonnan könnyen megközelíthetők a legközelebbi város bevásárló- és hajókirándulásokhoz. Csendes helyen, több turista nyüzsgése nélkül egy nagyvárosban, vagy hangos zene a medence körül. Bár a repülőtéri transzfer 1 - 2 órát vehet igénybe, mivel ez a szálloda valószínűleg az utolsó csepp az utazás, ez megéri a helyet. Élelmiszer - A helyi konyha remek választékát kínálja. Nem olyan nagyszabású skálán, mint sok all-inclusive szálloda, de elég a furcsa szállodához. A séf gyorsan töltötte ki az ételt; barátságos ember, aki étkezéskor üdvözli a vendégeket. Kisebb kérdés, hogy a koktélokat nem engedheti meg az all inclusive, és csak a legutolsó nap délben történő használatát, ami későn utazhat. Szolgáltatások - Tágas, lélegzetelállító szobák kilátással a tengerre. Naponta tisztított és jó minőségű. 2 tisztességes méretű medence található, amelyek elegendő napágyakkal rendelkeznek, tehát nem kell törölközővel foglalni, mivel mindig van hely. Kisebb problémák hiányoznak a szobában, például egy zuhanyfüggöny, ami vizes helyiségű fürdőszobához vezet. Nem sok esti szórakozás a görög tánc és a DJ hetente kétszer. De a helyi bároknál egy maroknyi vendég örült, hogy felfedezhető ebben az időben. Személyzet - Minden személyzet nagyon barátságos volt a jó angolul, annak ellenére, hogy a szálloda angol vendégei kisebbek voltak. Nem biztos abban, hogy mit jelentett a korábbi észrevételeik a durvaságukról. Soha nem találkoztunk olyan pillanatokkal, amelyek a szálloda személyzete által okozott durvaságot mutatnák. Biztosan ajánlom egy csendes kis szünetet - visszatér majd.
Bővebben
ÁRTARTOMÁNY
64 USD - 205 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
EZEN A NÉVEN IS ISMERT
hotel mistral mare, mistral mare agios nikolaos
ELHELYEZKEDÉS
GörögországKrétaLassithi prefektúraAgiosz Nikolaosz
SZOBÁK SZÁMA
100
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?

Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.

Regisztrálás a profil tulajdonosaként
Gyakran ismételt kérdések – Mistral Mare Hotel
Mely népszerű látnivalók találhatók a(z) Mistral Mare Hotel közelében?
A közeli látnivalók közé tartozik a(z) Mirabello Bay (1,1 km), a(z) Lake Voulismeni (7,8 km) és a(z) Spinalonga (Kalydon) (7,4 km).
Milyen vendéglátóhely-szolgáltatásokat nyújt a(z) Mistral Mare Hotel?
A népszerűbb szolgáltatások közé tartozik a(z) árban foglalt reggeli, a(z) medence és a(z) étterem.
Milyen szobaszolgáltatásokat nyújt a(z) Mistral Mare Hotel?
A legjobb szobaszolgáltatások közé tartozik a(z) klímaberendezés, a(z) síkképernyős tévé és a(z) hűtőszekrény.
Milyen ételeket és italokat kínál a(z) Mistral Mare Hotel?
A vendéglátóhely kínálatában megtalálhatók a következők: árban foglalt reggeli, étterem és társalgó.
A(z) Mistral Mare Hotel nyújt parkolási lehetőséget?
Igen, rendelkezésre áll ingyenes parkolás a vendégek számára.
Milyen éttermek találhatók a(z) Mistral Mare Hotel közelében?
A kedvező elhelyezkedésű éttermek közé tartozik a(z) Porto Kanaki, a(z) Portes és a(z) Archontiko.
A(z) Mistral Mare Hotel nyújt edzési lehetőséget?
Igen, rendelkezésre áll medence, fitneszközpont és szauna a vendégek számára az ott-tartózkodásuk során.
Biztosít a(z) Mistral Mare Hotel reptéri transzfert?
Igen, a(z) Mistral Mare Hotel biztosít reptéri transzfert a vendégei számára. A részletekkel kapcsolatban érdemes előre egyeztetni telefonon keresztül.
Milyen nyelveket beszél a(z) Mistral Mare Hotel személyzete?
A személyzet több nyelvet is beszél, például: angol, orosz és görög.
Találhatók történelmi helyszínek a(z) Mistral Mare Hotel közelében?
Az utazók által kedvelt helyszínek közé tartozik a(z) Spinalonga (Kalydon) (7,4 km) és a(z) Gournia (4,6 km).
Nyújt remek kilátást a(z) Mistral Mare Hotel?
Igen, a vendégek a következőben gyönyörködhetnek: kikötőre néző.