Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Renaissance Wien Hotel

A hotel weboldalának megtekintése
Utazó (673)
Szoba és lakosztály (305)
Étkezés (71)
Kiválósági Tanúsítvány
Részletek
Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték
Kiválósági Tanúsítvány
ÖkoVezetők ÖkoPartner
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Étterem
Fitneszközpont edzőteremmel/edzőszobával
Ingyenes, nagy sebességű internet (WiFi)
Szobaszerviz
Bár/társalgó
Akadálymentesség
Bankettszoba
Concierge szolgáltatás
Gyermekfelügyelet
Konferencialétesítmények
Konferenciatermek
Kutya- és kisállatbarát
Mosodai szolgáltatás
Nyilvános WiFi
Reggeli elérhető
Többnyelvű személyzet
Vegytisztítás
Továbbiak megjelenítése
Szoba felszereltsége
Akadálymentes szobák
Klímaberendezés
Lakosztályok
Minibár
Nemdohányzó szobák
Hasznos információk
HOTEL STÍLUSA
Divatos
Lakóövezeti
HOTEL BESOROLÁSA
Hotelhivatkozások
A hotel weboldalának megtekintése
Különleges ajánlat:Kattintson ide a részletekért
Hotelajánlatok
Hotel csomagajánlatai
Elhelyezkedés
Teljes nézet
97Gyalog kiválóan bejárható
Pontszám: 100-ból 97
54étterem 0,5 km-en belül
5látnivaló 0,5 km-en belül
Kapcsolat
Ullmannstrasse 71 Linke Wienzeile, Bécs 1150 Ausztria
Megközelítés
Bécsi nemzetközi repülőtér19 km
Ivanka repülőtér66 km
Meidling Hauptstraße2 p
Längenfeldgasse4 p
Az összes közeli hotel megtekintése
1 405értékelés
908fénykép
38kérdés és válasz
0szobatipp
Értékelések
Utazók osztályozásai
  • 490
  • 623
  • 188
  • 65
  • 39
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Egyéb nyelvek
  • Szűrés
  • magyar
+1
Modern, szép szálloda. A szoba szupertiszta volt, az ágy nagyon kényelmes. A személyzet jó fej és segítőkész. A reggeli finom volt, óriási a választék, bár kicsit drága. Csak egy éjszakát töltöttem itt, de szívesen maradtam volna még.
Bővebben
GuestRelationKarim, (Leiter Gästebetreuung, Renaissance Wien Hotel) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. szept. 24.
Dear gzsigi, Thank you very much for your lovely feedback following your stay with us at the Renaissance Wien Hotel. I was really pleased to read that you enjoyed the location, dining facilities and of course the great service we try our very best to provide to all our guests. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. It is my pleasure to share your feedback with the team. The entire Renaissance Wien Hotel team and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Vienna. Warm regards, Karim Mohamed Guest Relations Manager Renaissance Wien Hotel
Bővebben
+3
Néhány napos városnézéshez ideális, ugyan nem belvárosi szálloda, de könnyen megközelíthető, mert a zöld metró vonaltól 1 percre található. Schönbrunn 1 megálló. Kellemes meglepetés, hogy a szállodában, a recepción pl: magyarok dolgoznak, nyelvi nehézség nem volt. A személyzet
Bővebben
+7
2016.novemberében töltöttünk itt egy éjszakát. Nagyon tiszta, elegáns hotel, amit csak ajánlani tudok. A személyzet kedves, udvarias, a szoba rendezett, jól felszerelt. Parkolni 25€-ért lehet a mélygarázsban, de az utcán is lehet parkolóhelyet találni (hétvégén a parkolás
Bővebben
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Soha többet nem fogunk eljutni a szállodába. A legrosszabb ügyfélszolgálati tapasztalat, amit valaha is kaptunk az általunk fizetett áron. A büféreggeli ázsiai szakács (séf kalap) a leginkább üdvözlendő és durva vevőkre néző személyzet. Példaként néhány apróra vágott francia
Bővebben
GuestRelationKarim, (Guest Relations Manager, Renaissance Wien Hotel) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. aug. 6.
Dear JessicaTJ18, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us at the Renaissance Wien Hotel. Our guests’ observations are extremely important to us as they offer us an opportunity to review areas of the hotel and our service that may need attention. Firstly please accept my sincerest apologies for the issues which accrued during your breakfast at our property. We always strive to provide the best in customer service to all our guests, therefore it is always disappointing when someone feels otherwise. Please rest assured that your comments have been shared with the kitchen chef and the management in an effort to improve our friendliness and service. Even though I do realise that at this juncture I am unable to change what occurred, the entire Renaissance Wien Hotel team and I hope you will give us another chance in the future to regain your trust and loyalty towards Renaissance and Marriott. Warm regards, Emilia Gawrylak Front Office Manager
Bővebben
Még mindig itt vagyok a szállodában, miközben csinálom ezt a felülvizsgálatot, és az egyetlen ok, amiért még mindig itt vagyok, mert azért jöttem, hogy tanítson egy tanfolyamot, a kurzus ebben a szállodában van, és minden rendben van, ha ez egy szabadidős út volt, ma egy másik
Bővebben
GuestRelationKarim, (Guest Relations Manager, Renaissance Wien Hotel) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. aug. 6.
Dear Angel M, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay with us at the Renaissance Wien Hotel. Our guests’ observations are extremely important to us as they offer us an opportunity to review areas of the hotel and our service that may need attention. Your ratings clearly reflected that we did not meet your expectations and that you were not satisfied with the service we provided. We were very disappointed to learn about your negative experience. Our Restaurant Manager will get in touch with you as we still want to provide you a comfortable stay with us. Wishing you a nice day in Vienna. Warm regards, Emilia Gawrylak Front Office Manager
Bővebben
Albumkategóriák
Összes fényképUtazóSzoba és lakosztályÉtkezés Medencék és tengerpartokÜzleti központ és rendezvénytermek
ElőzőKövetkező
12345661
Hi, I usually park at Park&Ride Wien Hütteldorf (you might want to Google it) and take the U4 Subway (5 Stopps) to the Hotel. Parking there is € 3,40 / day....hope this helps
0 szavazat
Does this hotel still have a "club" room or Executive Lounge?
To the best of my knowledge there is no lounge
0 szavazat
Is the hotel parking is free of charge?
Sorry, We didn't have a car. But the staff can help you, just drop a mail or give a call.
1 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
Il parcheggio mi sembra assolutamente sicuro e non ho notato divieti per auto alimentate a metano
1 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
Info@rh-Wien.at
1 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
ElőzőKövetkező
1234568
ElőzőKövetkező
11
ÁRTARTOMÁNY
69 USD - 144 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
EZEN A NÉVEN IS ISMERT
renaissance viennavienna renaissance
ELHELYEZKEDÉS
AusztriaBécsi régióBécsRudolfsheimRudolfsheimSechshaus
SZOBÁK SZÁMA
305
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson. Regisztrálás a profil tulajdonosaként