Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Utazó (387)
Szoba és lakosztály (91)
Medencék és tengerpartok (36)

Részletek

3. helyezett 40 hotel közül itt: Siófok
Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Medence
Étterem
Fitneszközpont edzőteremmel/edzőszobával
Szobaszerviz
Ingyenes, nagy sebességű internet (WiFi)
Bár/társalgó
Gyógyfürdő
Reggeli az árban
Akadálymentesség
Bankettszoba
Beltéri medence
Concierge szolgáltatás
Fűtött medence
Gyermekfelügyelet
Gyermekprogramok (gyermek-/családbarát)
Jakuzzi
Konferencialétesítmények
Konferenciatermek
Kültéri medence
Mosodai szolgáltatás
Nyilvános WiFi
Üzleti szolgáltatások internet-hozzáféréssel
Vegytisztítás
Továbbiak megjelenítése
Szoba felszereltsége
Hűtőszekrény a szobában
Légkondicionáló
Minibár
Akadálymentes szobák
Családi szobák
Lakosztályok
Nemdohányzó szobák
Hasznos információk
HOTEL BESOROLÁSA
HOTEL STÍLUSA
Üzleti
Tóra néző

Elhelyezkedés

Teljes nézet
73Gyalog közepesen bejárható
Pontszám: 100-ból 73
30étterem 1 km-en belül
9látnivaló 1 km-en belül
486értékelés
7kérdés és válasz
43szobatipp

Értékelések

Utazók osztályozásai
  • 161
  • 134
  • 103
  • 61
  • 27
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Egyéb nyelvek
Kiválasztott szűrési feltételek
  • Szűrés
  • magyar
Megérkezésünk első meglepetése, hogy minden recepciós a vendégek bejelentkezésén fáradozott. Kiderült, hogy családi kedvezményes üdülés miatt is sokan jöttek. De a vendégek között sétálgatva meg-meg láttunk a Magyarország szépe verseny döntősei közül pár lányt. Egész hetünk alatt nagyon jól éreztük magunk. Ellátásunk és az apartman mellett az idő is nagyon jó volt. Feltöltő pihenés sikeres volt. Nem volt tömeg, mivel a szálló nagy területén eloszlott a társaság. Az étkezések alatt volt az az érzésem, hogy a nyári kisegítők csak a fizetésüket látták munka közben, de a vendégeket kevésbé. Az ételek viszont nagyon finomak voltak.
Bővebben
Mikor megérkezünk a szállodába és hosszas várakozás után felmentünk a szobába, ledöbbentünk, hogy a foglalt apartman helyett, egy koszos, lelakott szobát kaptunk ugyanazért az összegért. Amikor a recepción megkérdeztük, hogy ez hogyan lehetséges a recepciós megvonta a vállát és mondta, hogy biztos hiba történt a foglalásban, annak ellenére, hogy a visszaigazoló e-mail az apartmanra szól. Mindezek ellenére semmilyen kompenzációt nem kaptunk, egy elnézést volt csak a válasz, semmi több, ami rendkívül sokkolt minket, hogy ez valóban megtörténhet egy 4*-os szállodában. Ezek után közölték, hogy amúgy is jobban jártunk a szobával, mert az apartmanban nincsen wi-fi... Itt sem volt a 3 nap alatt, valamint a minibár sem működött... Az étterem szép, de az ételek nem megfelelő minőségűek, kritikán aluliak. Az egyik yoghurtban, annak ellenére, hogy sehol sem volt feltüntetve méz volt, ami rendkívül kellemetlen, ha az ember allergiás rá. A felszolgálók nem jöttek oda megkérdezni, hogy szeretnénk-e valamit inni, sőt még arra sem figyeltek oda, hogy szólongattuk őket és próbáltunk jelezni. A személyzet nem mosolygott az étteremben, rendkívül kellemetlen volt, ahogy reagáltak bármire, mintha semmi kedvük nem lett volna megmozdulni. Az evőeszközök jelzéseivel nincsenek tisztában, jeleztük, hogy még nem fejeztük be az étkezést, de ennek ellenére mire visszamentünk már mások ültek az asztalunknál. Összességében nem éri meg az árát, főleg, hogy nem is azt kaptuk, amit kifizettünk... Az egyetlen pozitívum a wellness volt, bár elég meglepő volt, hogy külön el kellett menni a köntösökért és visszavinni őket távozáskor, amikor máshol az ágyra szokták bekészíteni őket. Csalódottan és mindenféle kompenzáció hiányában távoztunk.
Bővebben
4 napot töltöttünk a családdal a hotel Azur superior szobájában. A szoba tiszta, rendezett, takarítás naponta, ha kérjük. Félpanziós ellátásunk volt, ezzel sem volt semmi gond, talán csak annyi hogy a gyermek büfét lehetne egy kicsit bővíteni, változatosabbá tenni. A medence szuper volt bent is és kint is. A személyzet kedves, segítőkész volt minden alkalommal.
Bővebben
HotelAzurSiofok, (Vendégkapcsolati vezető, Hotel Azúr) válasza
Megválaszolva 2 héttel ezelőtt
Kedves Adrienn, Köszönjük, hogy szállodánkat válszották pihenésük helyszíneként. Örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Szerettel várjuk Önöket ismét Siófokon. Üdvözlettel: Kiss Dorka guest relations manager
Bővebben
Az Azúr Apartman házban van egy hetes üdülési jogunk. Elolvasva a véleméket ezért azokra nincs jogom hozzá szólni. Azonban eddig 3 millió Ft-ba került + az éves közös költség! Ki kellet cseréltetni a hűtőszekrényt, mert nem működött. A függönyökkel mindig probléma volt. Ma reggel is (vasárnap) ki kellet hívni a karbantartókat, mivel a színről egyszerűen legurult, és még a karbantartó meg volt sértődve, hogy Neki ehhez semmi köze, ettől függetlenül megcsinált. Miért nekem kell mindezért szólni! De ami a legjobban bosszant, hogy az Apartmanházban még mindig nincs WiFi!
Bővebben
HotelAzurSiofok, (Közönségkapcsolati vezető, Hotel Azúr) válasza
Megválaszolva 2 héttel ezelőtt
Tisztelt Monár T. Köszönjük, hogy Villa Azúr Apartmanházunk szolgáltatásaival kapcsolatsan eljuttatta véleményét hozzánk. Fontos számunkra, hogy az üdülési jogukat igénybe vevő vendégeink számára is a megszokott magas színvonalú szolgáltatáésainkat biztosítsuk. Ezért az idei évben több apartamban szőnyeg és kanapé cserét hajtunk végre, pótoljuk a hiányzó konygai felszereléseket valamint ingynesen wifi hálózatot alakítunk ki június folyamán. Bízom benne, hogy fejlesztéseinkkel még kényelmesebbé és konfortosabbá tudjuk tenni piehnésüket. Tisztelettel: Kiss Dorka, guest relation manager
Bővebben
2019. májusban jártunk a prémium szárnyban. 3 éjszakát töltöttünk Balatonra néző szobában. Első éjszaka gyakorlatilag mintha a szobában lett volna, a szálloda kertjében levő szabadtéri koncert zavart bennünket. Az erkély alatti gyermek focipálya szintén nem telitalálat, különösen úgy, hogy még este 22.00 után is szülő-gyermek hangoskodást hallottunk. Valaki már nem bírta tovább kiszolt ekkor maradt abba. A reggeli rendben volt, az ebédben azonban felismertük az előző napi vacsora alapelemeit is. A fürdőköpeny szakadt, lestrapált, az ablak tél óta biztos nem lett takarítva, a zuhanylefolyó nem tökéletes. Kár érte. Valamikor jó volt, sajnos úgy látszik a profitból nem forgatnak egyetlen fillért sem vissza a felújításra. Így azonban szép lassan nem lesz visszatérő vendég. Talán még nem késő. Tavalyhoz képest is csalódás volt.
Bővebben
HotelAzurSiofok, (Közönségkapcsolati vezető, Hotel Azúr) válasza
Megválaszolva 2 héttel ezelőtt
Tisztelt Németh Úr, Köszönjük, hogy szállodánkat választotta pihenése helyszíneként és köszönjük, hogy tapasztalatait megosztotta. Sajnáljuk, hogy egy kültéri rendezvényünk miatt nem volt tökéleses a piehnésük, melyért utólagos elnézésüket kérjük. A szobai napi takarításra nagyobb figyelmet fogunk fordítani. Prémium szárnyunk szobái a közeljövőben egy teljesen új design mentén meg fog újulni, valamint új szolgáltatásokkal fog bővülni wellness központunk. Bízom benne, hogy jövőben újra vendégként üdvözölhetjük és elégedett lesz megújuló szolgáltatásainkkal. Üdvözlettel: Kiss Dorka, guest relation manager
Bővebben
ÁRTARTOMÁNY
150 USD - 411 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
EZEN A NÉVEN IS ISMERT
azur hotel siofok
ELHELYEZKEDÉS
MagyarországDél-DunántúlSiófok
SZOBÁK SZÁMA
222
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?

Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.

Regisztrálás a profil tulajdonosaként