Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Palais Aziza & Spa

Mentés
Továbbítás
Utazó (292)
Szoba és lakosztály (165)
Étkezés (76)
Áttekintés
Mejjat 3/38 Cercle Ennakhil, Commune J’Nanate, Marrákes 40000 Marokkó Térkép
SZOLGÁLTATÁSOK
Ingyenes WiFi
Ingyenes parkolás
Klímaberendezés
Medence
Nemdohányzó hotel
Étterem
Repülőtéri transzfer
5 csillagos szállás
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Értékelések (421)
Értékelések szűrése
11 találat
Utazók osztályozásai
5
3
0
1
2
Utazói típusok
Időszak
Nyelvmagyar
Egyéb nyelvek
5
3
0
1
2
Mit mondanak az utazók?
Szűrésmagyar
Lista frissítése...
15 a(z) 11 értékelésből
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Értékelés időpontja: 3 nappal ezelőtt

Két éjszakát töltöttünk a Palais-ban. Gyönyörű, a szobák / ágyak kényelmesek és a személyzet barátságos. A medence is nagyon szép. Természetesen nem egy alku, de ha megpróbálsz eloszlatni ezt, jó hely erre. Egy kicsit a városból, és nem minden járművezető ismeri a helyet. De a...jelzés nagyon jó, ha közeledik a Google Térképhez.Több

Értékelés időpontja: 2018. július 3. mobiltelefonon

Nagyon csalódott voltunk, hogy két héttel az utazás előtt megtudjuk, hogy a szálloda többé nem tudta tiszteletben tartani a foglalásunkat egy blokk foglalás mellett, amelyet az utolsó pillanatban elfogadtak. Ez csak mohó és nem tartja tiszteletben azt a tényt, hogy az emberek keményen kímélik szabadságukat,...és várom őket, így nem értékelték az utolsó pillanatban a stresszt, hogy valahol máshol kell maradnia! ! ! Őszintén szólva mindannyian jól működött a végén, és valószínűleg szívességet tettél nekünk, miközben egy gyönyörű Riadban maradtunk a Medina-ban, és nem hibáztattuk, teljesen szép és nyugodt volt, és határozottan visszamennünk, és ajánljuk ezt a Riadot barátainak és családtagjainak. Szóval mindenki, aki ezt a szállodát foglalja el, gondoskodjon róla, hogy készítsen biztonsági másolatot.Több

Palais A, (Informationsansvarig, Palais Aziza & Spa) válaszaMegválaszolva 2018. július 24.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. június 23.

Sajnálom a későbbi felülvizsgálatot, de később, mint soha! Miután épp most jöttem vissza erre a különleges hotelre az TripAdvisor-ról, hogy ezt a véleményt megírjam, meglepődtem és sajnáltam a legutóbbi rossz véleményeket, és tanácsot adok a potenciális utazóknak, hogy egy csipetnyi sót vegyenek nekik. Tapasztalatunk nagyon...jó volt. A férjem és én sok tanácskozás után, és néhányan rámutattak arra, hogy "Igen, Marokkóba akarunk menni" rövid várakozást írt BA Holidays-kel, és felvette ezt a szállodát, hogy maradjon négy éjszakai nyaralásunkért. Félpanziót választottunk. Gyors, gyors utazás után a szállodánkba utazásunk rendíthetetlen volt, és örültem, hogy egy csendes, pálmafákig terjedő területre vezettem, majd magammal a szállodába. Gyönyörűen csendes volt, és kellemes check - in volt, valami teát adtunk, amíg az ügyintézőt végeztük, majd elvittük a szobánkba. Bárcsak tudnám visszaemlékezni, hogy milyen típusú szobát mentünk (azt hiszem, ez a szint magasabb volt a standardnál), de csodálatos volt! Hatalmas, dupla hosszúságú erkély, kilátással a medencére. A pezsgőfürdő kellemes volt, a kanapé, a nagy TV, a nagy szekrény, a szabad víz stb. Tehát a nyaralás remek volt. Szelíd étkeztetés vagyunk, és gondoltuk, hogy a reggeli és az esti étkezés kiváló. A medence mellett két ebéd is volt, és ők is nagyok voltak. Annyira békés volt, és a gyönyörű medencebár bárány nem tudott minket gyorsan felvenni a medencénél. Csodálatos volt - ugyanúgy, mint az aranyos gyömbér macska, melyet szeretett volna megragadni és megragadni. A szállodán keresztül vezetőt szerveztünk, és ragyogó volt. Megkérte tőlünk, hogy nevezzük el a nevét és a számát, így én kötelességtudóan megteszem ezt: Brahim Asfsi az ő neve és száma + 212 6 61 260 264. Nagyszerű fickó volt, jó angolul beszélt, nagyon ismerős és mesés humorérzék. Elvitt minket a medinába, a Yves Saint Laurent kertekbe (Marjoelle?), Valamint egy napi kirándulást az Atlas-hegységbe, ami minden pennyért megérte. Így. Mi nem tetszik? Foglalja, Danno.Több

Palais A, (Public Relations Manager, Palais Aziza & Spa) válaszaMegválaszolva 2018. július 2.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. május 27.

A beállítás szép és nagyon elegáns, de minden más katasztrófa. A szolgáltatás valóban megdöbbentő, a részletekre való figyelem nélkül, és az érzés, hogy minden, amit kérnek, beleértve az alapokat, mint például a világítás és a fürdőkád dolgozni, szóváltás a személyzet számára. Daniela a menedzser hiányzik...és nem segít. A 3 éjszakás tartózkodásról az idő 50% -át töltöttük a szállodában, várva a választ arra a kérdésre, hogy elvégezték-e a dolgokat  1. Szobák: A szobáknak nagyoknak kell lenniük, de sajnos nem működnek. Az első napon a jacuzzi nem működött, kiderült, hogy nem volt bedugva, de 24 órát és 5 interakciót vett igénybe, hogy megjavítsa, majd utána elárasztotta az alatta lévő szobát. A harmadik napon a világítás a hálószobában nem működött, kértük, hogy rögzítsük, és senki sem jött el, így végül telefonjainkat fényforrással használhattuk. Egyetlen ponton sem kaptunk bocsánatkérést egyik fronton sem. A folyosó fényei néha működnek, és néha nem.  2. Szobaszerviz: Nincs külön este. Esténként a pezsgősüveget használtuk, és nem cserélték fel őket, sem a mini bárban használt elemeket.  3. Étterem: A vacsora az étteremben abszolút. Az egész étteremben volt egy szerver. Egy órára bejöttünk az italainkba. Kenyeret kértünk, és soha nem kaptunk hozzá olívaolajat vagy vajat. A reggeli egy vicc, a sütemények fele szárazon van, ha azt szeretné, hogy a tea készen álljon arra, hogy sokszor megkérdezze, és ha nem érkezik elég korán, figyelmeztetni kell, hogy elfelejtette!  4. Spa / Hamman: Sok szerencsét foglal. Megpróbáltuk és kudarcot vallottunk a félidős megbeszélés ellenére a gyógyfürdő-asszisztenssel és a recepció-menedzserrel kapcsolatban, végül tárgyaltak egy időre, hogy csak 15 perccel később megkapjuk a hívást, hogy azt mondják, hogy az idő nem áll rendelkezésre, nem kínálnak alternatívákat és egy ígéretet egy hívásról vissza olyan időkben, amelyek nem történtek meg. Ez tiszta lustaság volt, láthattuk az elérhetőséget az ütemtervben  5. Recepció: A recepció személyzete nem volt segítőkész és gúnyos. Egy fél órát vett igénybe a bejelentkezéshez és egy órát + a számlánk rendezéséhez, a díjakat manuálisan adta hozzá a nyomtatott példányhoz, és semmit sem tüntettünk fel. A tetejére mindent megpróbálták felszámolni valaki más kártyáját számlánkra! !  6. Helyszín: A helyszín szép. 20 percre van a Medina, és meg kell rendelni a taxi legalább 30 perccel az idő előtt szeretne elhagyni. A költség 200 MAD. Még 3 * áron is csalódott lennék, de 5 * áron úgy éreztem, mintha elsüllyedtem volna, különösen akkor, amikor mindenhol, ahol mentünk, csodálatos vendégszeretetet nyújtottunk az ár egy töredékében. Mindent összevetve, ha megkérték, hogy ajánlom ezt a szállodát, 0-t adnék meg 10-es skálánTöbb

Palais A, (General Manager, Palais Aziza & Spa) válaszaMegválaszolva 2018. június 19.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. május 15.

Elküldtem egy-egy e-mailt a szállodába, mielőtt a tartózkodásunkat figyelmeztettük arra a tényre, hogy a tartózkodásunk az ünnepélyes 50. születésnapom ünneplése volt. Bár nem "különleges bánásmódot" keresett, figyelmes és kiváló szolgáltatást keresett. Fogadtam egy pavilont a mi tartózkodásunkért, este 18-kor érkeztünk, és egyenesen a szobába vittek...- nem feltétlenül "üdvözlés", de kaptunk egy üveg vizet! ! Beléptünk pavilonunkba, és nem találtunk törülközőt / vizet / teáskannákat / vízforraló / víz / szőnyegek a padlóra / kültéri párnákat a padlóra dömpingeltük. . teljesen felkészületlenül és teljesen alábecsülték - ez a szobaosztály teljesen nem éri meg a pénzt. Törölköző / víz / vízforraló korrigált asap, a többi nem volt a következő napig. Csiszolt csempék, csiszolt dísztárgyak, egy kovácsolt helyiség. . a szőnyegek (amikor újra megjelentek) nem teljesültek egész héten, a zuhanyajtó nem záródott le (így gőzzel is használható). Volt néhány kiváló személyzet egy tagja (egyet a medencében, egyet vacsora és az egyik fogadó csapat), a többi pedig csak átlagos személyzet, aki nem ment "az extra mérföld" egyáltalán, és "kitűnő szolgáltatás "nem igazán olyan koncepció, amellyel ismerem véleményem szerint. Az étel, bár drága, általában jó, és a szakács olyan különleges és egyszerű dolgokat főzött, amilyet arra kértek, hogy vegetáriánus legyen. A reggeli azonban szánalmasan kínál egy feltételezett 5 csillagos szállodát. Ön csak narancslét kínál. . . nincs más lé lehetőség. Palacsinták / francia pirítós stb. Áll rendelkezésre, de előfőzött és hideg, így várhatóan ott állnak, és felmelegítik a saját gumiszerű palacsintaikat (amelyeket pár órán át ültettek madarakkal) egy őskori salamandán. Ez a saját pirítós elkészítésére is alkalmas, és csak egyszerre 2 db kenyérhez illik. . . csak egy ilyen, tudod képzelni, várakozás ez több ember egy kicsit unalmas és újra melegedett palacsinta bruttó abban az esetben, ha képzelni kipróbálni őket! Friss palacsintát kértem, mivel egy séf a reggelen csak tojást készítenek, hogy rendeljenek - azt mondták, ez nem lehetséges. Még soha nem tartózkodtam egy 5 csillagos hotelben, ahol a saját reggelit főzni kellett volna? ? ! ! Volt gyümölcs, de néhány nap alatt a kiválasztás minimális volt, furcsa, mivel a medinában sokféle gyümölcs van, így könnyen bejöhet. Egyetlen napon sem voltak palacsinta. . az összetevők látszólag (??) és a szálloda is kimerült diétás koksz. Néhány messzire elterülő helyen elvárják ezeket a dolgokat, de Marrakechben. . gyere, ez 5 csillagos csillag? ? ! ! A medence helyzete rendben volt, bár tartózkodásunk alatt az időjárás rossz volt, egy nap alatt a medence mellett maradtunk. több nyugágy és árnyalat jobb napokat látott, mint a medence törülközői. . . nagyon fáradt. A gyógyfürdőben volt egy arc, amelyet fej- és nyakmasszázsként reklámoztattam 1200 dirham arcra. Az "arc" a "terapeuta" összenyomó pórusaiból (?!) Állt, és nem volt fejmasszázs (csak öntöttem olajat a hajamba, majd később fagyos vízzel leeresztettem ...), és nem volt vállmasszázs bármelyik. . . legrosszabb bánásmód szerintem valaha is volt, és egyáltalán nem reklámoztam! A tartózkodásunk alatt semmilyen pillanatban sem éreztük magunkat, hogy különleges szolgálatunk volt, és a szállodát egyáltalán nem mutatták be a férjem születésnapjára. Soha többé nem térnék vissza, mivel a szálloda minden szinten hiányzik, és soha nem nevezhetem "5 csillagos" -ként. Ez is drága - a pénz, amelyet boldogan elkölthetnék, ha megkaptuk, amit várnánk, mivel amit "ténylegesen" kaptunk, komolyan csalódottnak éreztük magunkat! Az utolsó szalmaszál volt, amikor egy meglehetősen zavaros nő a recepción azt mondta nekünk, hogy nem volt szabad visszatérő reptéri transzfer díjmentesen. Mielőtt megszállnánk, a szálloda felajánlott egy ingyenes egyirányú transzfert a repülőtérről vagy a repülőtér felé. Megegyeztem, hogy saját utat szervezünk a repülőtérről, de elfogadtuk a felajánlott visszatérési átutalást. A nappal előtti napon el kellett hagynunk, a recepciós azt mondta, hogy csak a repülőtérről érhető el, és nem - ha ezt akarom, akkor meg kell fizetnünk! Azt tanácsoltam neki, hogy e-mailben megerősítem, hogy melyik időpontban kérte, hogy nézze meg a telefont. Azért rendeztem az ügyet, hogy megmutattam neki az e-maileket, nem volt bocsánatkérés, sőt, egyáltalán nem érdekelte a szegény tapasztalat, amit elszenvedtünk - senki sem volt! Tekintettel a fentiekre, valóban nem ajánlhatom ezt a szállodát bárkinek, hacsak nem élvezik a rossz áron fizetett magas árakat, akkor tisztátalan és elavult szobában élvezzük, és nyaralni ünnepeljük a saját reggelit.Több

További értékelések megtekintése
Részletek
Hotel besorolása
Hotel szolgáltatásai
A HOTEL SZOLGÁLTATÁSAI
Medence
Ingyenes parkolás
Bár/társalgó
Ingyenes, nagy sebességű internet (WiFi)
Fitneszközpont edzőteremmel/edzőszobával
Szobaszerviz
Étterem
Gyógyfürdő
Akadálymentesség
Bankettszoba
Concierge szolgáltatás
Fűtött medence
Gyermekfelügyelet
Jakuzzi
Klímaberendezés
Konferenciatermek
Kutya- és kisállatbarát
Kültéri medence
Minibár
Mosodai szolgáltatás
Nemdohányzó hotel
Repülőtéri transzfer
Többnyelvű személyzet
Vegytisztítás
Közvetlenül a tengerparton
Reggeli az árban
Díjak és elismerések
Travellers' Choice2018. évi nyertes
Kiválósági Tanúsítvány
Travellers' Choice2018. évi nyertes
Kiválósági Tanúsítvány
Hotel stílusa
családi
,
romantikus
,
gyógyfürdő
,
luxus
Szobatípusok
Lakosztályok, Nemdohányzó szobák, Családi szobák
Hotel besorolása
Díjak és elismerések
Travellers' Choice2018. évi nyertes
Kiválósági Tanúsítvány
Travellers' Choice2018. évi nyertes
Kiválósági Tanúsítvány
Hotel stílusa
családi
,
romantikus
,
gyógyfürdő
,
luxus
Szobatípusok
Lakosztályok, Nemdohányzó szobák, Családi szobák
Szobák száma
28
Ártartomány
219 USD – 742 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
Hely
Marokkó > Marrakech-Tensift-El Haouz régió > Marrákes
Hotel besorolása
Díjak és elismerések
Travellers' Choice2018. évi nyertes
Kiválósági Tanúsítvány
Travellers' Choice2018. évi nyertes
Kiválósági Tanúsítvány
Hotel stílusa
családi
,
romantikus
,
gyógyfürdő
,
luxus
Szobatípusok
Lakosztályok, Nemdohányzó szobák, Családi szobák
Szobák száma
28
Ártartomány
219 USD – 742 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
Hely
Marokkó > Marrakech-Tensift-El Haouz régió > Marrákes
Fényképek
Utazó (292)
Szoba és lakosztály (165)
Étkezés (76)
Medencék és tengerpartok (48)
Szolgáltatások (55)
A közelben
Közeli hotelekMind a(z) 507 közeli hotel megtekintése
Palais Dar Ambre
62 értékelés
0,39 km távolságra
Dar Zemora
340 értékelés
0,44 km távolságra
Dar Ayniwen Garden Hotel & Bird Zoo
1 035 értékelés
0,52 km távolságra
Villa des Trois Golfs
40 értékelés
0,92 km távolságra
Közeli éttermekMind a(z) 1 034 közeli étterem megtekintése
Fogo de Chao
170 értékelés
1,57 km távolságra
Pasta Cosy
32 értékelés
1,57 km távolságra
Dar Ambre
8 értékelés
1,57 km távolságra
Donna Santa
10 értékelés
1,57 km távolságra
Közeli látnivalókMind a(z) 1 763 közeli látnivaló megtekintése
La Palmeraie
318 értékelés
0,71 km távolságra
Cinq Mondes Spa
28 értékelés
1,57 km távolságra
Palm Golf Club Marrakech
91 értékelés
1,57 km távolságra
Mariinski
35 értékelés
1,57 km távolságra
Kapjon gyors válaszokat a(z) Palais Aziza & Spa személyzetétől és korábbi vendégeitől.
Megjegyzés: kérdését közzétesszük a Kérdések és válaszok oldalon.
Küldés
A bejegyzésekre vonatkozó irányelvek
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson. Regisztrálás a profil tulajdonosaként