Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hyatt Shanghai

Utazó (1789)
360
Panorámaképek (18)
Videó
Kiválósági Tanúsítvány
Részletek
Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték
Kiválósági Tanúsítvány
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Medence
Fitneszközpont edzőteremmel/edzőszobával
Szobaszerviz
Étterem
Ingyenes, nagy sebességű internet (WiFi)
Bár/társalgó
Gyógyfürdő
Akadálymentesség
Bankettszoba
Beltéri medence
Concierge szolgáltatás
Fűtött medence
Gyermekfelügyelet
Jakuzzi
Konferencialétesítmények
Konferenciatermek
Mosodai szolgáltatás
Nemdohányzó hotel
Nyilvános WiFi
Reggeli elérhető
Repülőtéri transzfer
Többnyelvű személyzet
Üzleti szolgáltatások internet-hozzáféréssel
Vegytisztítás
Továbbiak megjelenítése
Szoba felszereltsége
Akadálymentes szobák
Klímaberendezés
Lakosztályok
Minibár
Nemdohányzó szobák
Hasznos információk
HOTEL STÍLUSA
Remek kilátást nyújtó
Öbölre néző
HOTEL BESOROLÁSA
Hotelhivatkozások
A hotel weboldalának megtekintése
Hotelajánlatok
2 676értékelés
2 149fénykép
15kérdés és válasz
0szobatipp
Értékelések
Utazók osztályozásai
  • 1 610
  • 759
  • 214
  • 57
  • 36
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Egyéb nyelvek
  • Szűrés
  • magyar
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Amikor a munkahelyemen használt utazási ügynökök azt mondták nekem, hogy a sanghaji Grand Hyatt-ba költöztem, nem gondoltam semmit. Azonban amikor beszéltem másokkal a szállodában, a szemük felgyújtott. "Sok szerencsét hagytak ott ott." Igaza volt. Amikor megérkeztem, egy
Bővebben
Will L, (Manager, Grand Hyatt Shanghai) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. aug. 10.
Dear Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Shanghai! Many thanks for making Grand Hyatt Shanghai your preferred hotel during your recent visit to Shanghai and for subsequently taking the time to share your feedback on TripAdvisor. At Hyatt, it is our aim to make sure our guests leave feeling better than when they arrived. We are pleased to hear that you had enjoyed your stay with us. Please accept our sincere appreciation for your kind comments on our team members that were involved in your visit. We thank you once again for taking the time to share your feedback with us and look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Grand Hyatt Shanghai
Bővebben
Problémák történtek az érkezés előtt. A honlapon található hyatts oldalon a szálloda hozzáférési adatai súlyosan hiányoznak. Metróval érkeztünk, és mindössze annyit mond, hogy közel van a Liujazi állomáshoz. Amit nem említenek, ez a Sanghaj egyik legnagyobb állomása - mennyire
Bővebben
Will L, (Manager, Grand Hyatt Shanghai) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. aug. 6.
Dear Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Shanghai! Thank you very much for taking your precious time to complete our on-line guest satisfaction survey following your recent stay at Grand Hyatt Shanghai. We have well noted your comments on the operation part and the facilities in our hotel. First of all, please accept our sincere apologies for the disappointment and inconvenience you have experienced during your stay. Please kindly be advised that we have shared your comments with all the relevant department managers to work towards the better quality of services. We truly regret that we fell short of providing the best of our service with you, and we will continuously make improvements on the areas where we have displayed a decline such as the speed of check-in, timeliness of service, facilities in the room and especially the shortfalls of in-room dinning service. Thank you once again for taking your previous time to provide us with your invaluable feedback as this is the only way for us to improve. Please do not hesitate to contact us via SHAGH-Digital@hyatt.com personally or you could send your contact information or email to us so that we can be of your any further assistance. We hope to host you again whenever your travels bring you to Shanghai. Best regards, Grand Hyatt Shanghai
Bővebben
Én biztosan nem ajánlom az üzleti utazók számára. Az itt található recepcióval (valamint a központi helyfoglalási irodával) kapcsolatos tapasztalatom szörnyű volt. Mindenki nagyon udvarias volt, de végső soron nem tudott alapvető változtatásokat tenni az üzleti foglalásomra.
Bővebben
Will L, (Manager, Grand Hyatt Shanghai) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. aug. 3.
Dear Guest, Thank you very much for taking your precious time to share your experience following your recent stay at Grand Hyatt Shanghai. Please accept our sincere apologies for our service shortfall. I would like to assure you that we constantly strive to achieve the highest level of service and I truly regret that we fell short of our goal with you. Your feedback has been shared with our team in order to reinforce the necessary changes, raise our standards and ensure our guest experience reflects the Hyatt brand. We hope we will have the opportunity to serve you again and to provide you with the proper Grand Hyatt experience. Best regards, Grand Hyatt Shanghai
Bővebben
A szálloda bejárata eléggé fékezett volt, mivel márkája volt. A szolgáltatás átlagos volt. Az előcsarnok területe kicsi volt, a világítás gyenge volt, ami gyenge ellenőrzést eredményezett. Ugyanakkor bókokat kell adni az üzleti központ munkatársai számára, akik segítettek
Bővebben
Will L, (Manager, Grand Hyatt Shanghai) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. aug. 2.
Dear Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Shanghai! Thank you so much for taking your time to share with us your feedback during your stay. Please accept our sincere apologies for the service and product shortfalls. It is disappointing to know that you were not provided with the true Hyatt hospitality of which we are capable. Your feedback regarding our hotel about service and facilities has been shared with the team to ensure improvement in the future. Please rest assured that together with the Management team, we will look into this matter accordingly. We apologies for any inconvenience caused. Meanwhile, we hope to have the opportunity to reinstate your confidence in our service delivery and look forward to welcoming you back again. Best regards, Grand Hyatt Shanghai
Bővebben
Amikor Shanghaiban vagyok, csak a Grand Hyatt Shanghaiban maradok! A helyszín közel van a Pudonghoz és a látvány látványos. A szobámat jól berendezték és nagyon kényelmes volt. A személyzet nagyon profi és nagyon barátságos. Ami igazán lenyűgözött, a különböző éttermekben -
Bővebben
Will L, (Manager, Grand Hyatt Shanghai) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. aug. 2.
Dear Guest, Many thanks for sharing your review of your recent stay with us. We are thrilled to know how much you enjoyed your stay. As we strive to create memorable hotel experiences for all of our guests, we very much appreciate your recognition of our attentive and professional service. Thank you for your kind comments, particularly about our hotel location, nice view, service, rooms, and the food we provide. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay. Best regards, Grand Hyatt Shanghai
Bővebben
Előző
12
Albumkategóriák
Összes fényképUtazóSzoba és lakosztályÉtkezés Medencék és tengerpartokÜzleti központ és rendezvénytermekCsaládi és játékra kijelölt terek
Frühstück
Aussicht aus dem Zimmer
ElőzőKövetkező
123456149
Free wifi in the room?
yes:)
0 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
Free wifi in the room?
Club Room yes, Standard I don't know.
0 szavazat
Az összes válasz megjelenítése
プラグ情報をお願いします。
Dear guest, yes, we will hold a New Year's Eve Count Down Party at Patio on 56 floor, the balloon show will stiil be available, more details will be released soon, you may email to hotel for reservation or more info. Thank you very much and look forward to your stay.
0 szavazat
reception is at the 87th floor. yes tjere are hotel staff at the ground floor to support you in anything you may need
0 szavazat
ElőzőKövetkező
123
ElőzőKövetkező
11
ÁRTARTOMÁNY
193 USD - 335 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
EZEN A NÉVEN IS ISMERT
上海金茂君悦大酒店grand hyatt shanghai hotel shanghaishanghai grand hyatthyatt shanghaishanghai hyatt
ELHELYEZKEDÉS
KínaSanghaj régióSanghajLujiazuiPudong
SZOBÁK SZÁMA
548
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson. Regisztrálás a profil tulajdonosaként