Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mandarin Oriental, Miami

500 Brickell Key Drive, Miami, FL 33131-2605
A hotel weboldalának megtekintése
A legalacsonyabb ár tartózkodása idejére
Bejelentkezés— . — . —
Kijelentkezés— . — . —
Vendégek1 szoba, 2 felnőtt, 0 gyermek
Csapjon le az alábbi webhelyek által kínált legalacsonyabb árra
TripAdvisor293 USD
Hotels.com
Orbitz.com293 USD
Booking.com293 USD
Agoda.com293 USD
ZenHotels.com339 USD
* Az árakat partnereink határozzák meg, és átlagos szobaárat jelentenek egy éjszakára a partnereink által ismert fix adókkal és díjakkal együtt, amelyek a foglaláskor fizetendők. A részletesebb leíráshoz, kérjük, keresse fel partnereinket.
Utazó (1545)
360
Panorámaképek (4)
Videók (1)
Kiválósági Tanúsítvány

Részletek

Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték
Kiválósági Tanúsítvány
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Parkoló
Ingyenes, nagy sebességű internet (WiFi)
Medence
Fitneszközpont edzőteremmel/edzőszobával
Bár/társalgó
Gyermekfelügyelet
Gyermekprogramok (gyermek-/családbarát)
Kutya- és kisállatbarát
WIFI
Nyilvános WIFI
Fizetős internet
Internet
Jakuzzi
Szauna
Kültéri medence
Fűtött medence
Étterem
Reggeli rendelhető
Svédasztalos reggeli
Bár a medence mellett
Üzleti szolgáltatások internet-hozzáféréssel
Konferencialétesítmények
Bankett-terem
Konferenciatermek
Gyógyfürdő
Concierge-szolgáltatás
Nemdohányzó hotel
Inasszolgálat
Vegytisztítás
Mosodai szolgáltatás
Továbbiak megjelenítése
Szoba felszereltsége
Óceáni kilátás
Nemdohányzó szobák
Lakosztályok
Családi szobák
Légkondicionáló
Takarítószolgálat
Minibár
Lapos képernyős tévé
Saját erkély
Szobaszerviz
Széf
Hűtő
Továbbiak megjelenítése
Hasznos információk
HOTEL BESOROLÁSA
HOTEL STÍLUSA
Remek kilátást nyújtó
Luxus
Hotelhivatkozások
A hotel weboldalának megtekintése
Ajánlatok és felhívások:Csomagajánlat
Hotelajánlatok

Elhelyezkedés

Teljes nézet
85Gyalog jól bejárható
Pontszám: 100-ból 85
19étterem 0,5 km-en belül
1látnivaló 0,5 km-en belül
Kapcsolat
500 Brickell Key Drive, Miami, FL 33131-2605
Név/cím a helyi nyelven
Megközelítés
Miami nemzetközi repülőtér11 kmAz összes járat megtekintése
Ft. Lauderdale-i nemzetközi repülőtér34 kmAz összes járat megtekintése
Eighth St9 p
Fifth St11 p
Az összes közeli hotel megtekintése
3 104értékelés57kérdés és válasz0szobatipp

Értékelések

Utazók osztályozásai
  • 2 172
  • 551
  • 221
  • 86
  • 75
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Egyéb nyelvek
Kiválasztott szűrési feltételek
  • Szűrés
  • magyar
Egy üzleti konferencia miatt látogattam el ide. New Yorkból vezettem idáig és a portás is kedves és előzékeny volt, bár egy teletömött Priusszal érkeztem. A karom fel volt kötve egy műtét miatt és a személyzet szerzett nekem egy karosszéket, mivel sima székben nehéz volt ülnöm a felkötött karommal. A formális vacsorán a Maitre d' felajánlotta, hogy felvágja a sztékemet, mivel látta, hogy nekem ez nehezen meg. A teljes személyzet gondoskodott rólam és az anyámról a tartózkodásunk során. A takarítószemélyzet összehajtogatta a takaróimat, amire a karom miatt volt szükség, majd rendberakták a párnámat, amit hoztam magammal. A konferencián felszolgált étellel folyton teleettem magam! 3 kilót híztam! Bárcsak több időm lenne pihenni és élvezni a hotelt. Az egyetlen panaszom a Johnny Walker Blue ára, ami 10 dollárral több volt, mint amit San Franciscoban fizettem a Fairmont hotelben.
Bővebben
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
A legjobb szálloda Miami bárban. Tíz alkalommal maradtunk meg, és továbbra is ezt fogjuk tenni, mivel a hely, a szobák, a szolgáltatás és az ételek mind kiemelkedőek. Ez a szálloda Tényleg tudja, hogyan kell gondozni a vendégeket. A részletekre való figyelem nem hasonlít minden más szállodához, és valóban megérdemli 5 * -os értékelését.
Bővebben
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
A szoba lenyűgöző volt, a hely csodálatos sétára volt sok helytől és elég elzárt, hogy csak hallani lehessen az óceán szellőjét! Visszamegyek a szobába. Nagy volt, és a szellő lehetővé tette, hogy hűvös maradjak a nyitott tolóajtókkal.
Bővebben
Az előző éjszaka felhívtuk a telefonos foglalást, az uraim, akik a helyfoglalást elvégezték, nagyon megfelelő volt. Megemlítettük neki, hogy születésnapi ünnepség volt. Másnap úgy döntöttünk, hogy megváltoztatjuk a foglalást, és 9 órakor felhívtuk az éttermet. A hölgy, akire válaszolt, szuper alkalmi volt, mintha nem akarnák volna telefonon lenni, ami kissé furcsa. A megérkezett őrzött parkoló élményével úgy tűnik, hogy alulképzettek voltak, mivel amikor megérkeztünk, senki nem volt ott, aki üdvözölne minket. 4 percbe telt, mire a szolgálatvezető üdvözölt minket, miközben ő egyedül szolgált más vendégeket. Amikor megközelítette a járművet, nem nyitotta meg az ajtót, hogy megkérdezzük, hogy belépünk-e a szállodába. Úgy tűnt, hogy nagyon rohan. A szállodába való belépéskor kissé furcsa volt, hogy a bejáratnál senki sem fogadott minket. Mindig ötcsillagos szállodákba megyek születésnapi ünnepségemre, mert szeretném biztosítani, hogy a szolgáltatás csodálatos legyen. Amikor beléptünk a szállodába, mivel ez volt az első alkalom, és a bejáratnál senki sem volt, látványosan elveszettünk vándorlás közben, mivel nem tudtuk, hogy mennünk kell. Megkérdeztük a portaszolgálatot, mivel ez volt az első alkalom, és rámutattak az étterem felé vezető útjára. La március: Megérkeztünk az étterembe, 3 háziasszony volt a számítógép bejáratánál, és csinált valamit, és eltartott egy ideig, amíg nekik semmit nem mondtak. . . Nincs szemkontaktus. Úgy tűnt, mintha zavarnák őket, hogy ott vagyunk. A házigazda azt kérdezte, hogy van-e fenntartása, mondtuk igennel, és folytatta a nevemet, és megtalálta a foglalást. Arra számítottam, hogy egyikük boldog születésnapot mond, de ez soha nem történt meg, csak kint sétáltunk, és egyikünknek sem húzta a széket. Megérkezett a szerver, és nem említette a nevét, ám nagyon tájékozott volt a villásreggelinél, és elmagyarázta a különféle ételeket. Minden csodálatos volt az ételekkel, de a hideg ételekben egyáltalán nem volt só, amit nagyon furcsanak találtunk, de megértették, hogy egyeseknek nem tetszik. Most már esni kezdett, így szerverünk egy asztalot kínált nekünk, és elkísért minket az új asztalunkhoz. Ismét senki sem húzta nekünk a széket, nekem kellett húznom a széket a barátaim számára, mivel senki nem volt figyelmes (mellette volt 2 alkalmazottunk), amit nagyon kedvesnek tartottunk. elfelejtett rólunk. Különféle alkalmazottaktól kellett inni, és nem érkeztek meg. Végül bement, hogy megkérdezze, mire van szükségünk. Az italok egy ideig kimerültek, és meg kellett kérdeznünk a munkatársakat (nem a szerverünket). Megrendeltük az előételeket, és egyikük 30 perc múlva jött. Az élelmiszer-futó nem tudta, kinek adhatja. Később végül megérkezett a szerverünk, és értesítettem neki, hogy még mindig várjuk a másik ételt. Azt mondta, hogy akkor érkeznek, amikor készen áll, 1 órával később érkezik meg, amikor az első étkezés már hideg volt. Megdöbbenve, hogy mi történt a házigazdával korábban, egy olyan asztalra nézett, amely éppen a közelünk érkezett, ugyanúgy, ahogy a házigazda nem nyújtott segítséget, úgy érezte, mintha nagyon hétköznapi. A sivatagunk végül megérkezett, de nem érkezett meg a szerver leírása. Vártunk egy színes perui dobozra, amelyet sok videóban láttunk, és mi érkezett egy fémháromszöggel, miért? ? Az élelmiszer-futó magyarázat nélkül ledobta a desszertek fémtálcáját. Nem voltunk biztosak benne, hogy mi az, miért nem írta le, ezért megkérdeztem szerverünket. A szerver nem tudta, hogy látszik, és azt mondta, hogy valaki mást keres, aki ismeri a desszertek leírását? ? Tehát felhívta az élelmiszer-futót, hogy jöjjön vissza magyarázni: csodálatos munkát végzett. Arra számítottunk, hogy valaki mond valamit, amikor születésnapomat ünnepeltem, de senki sem szólt. . . A menedzser soha nem érinti az asztalunkat, úgy tűnt, ahogy rohan. Végül a szerver mondta a nevüket, miután a csekken hagytam névjegykártyámat, Was Rodolfo volt. Amikor elhagytuk a kísérõket, leültek a telefonra, senki sem nyitotta meg nekünk az ajtót, még ha 3 is volt. Egész idő alatt úgy éreztem, hogy rohanás, nem nyugodt és kollektív, ahogy megszoktam 5 csillagos szállodákban, egyáltalán nem volt emlékezetes élmény.
Bővebben
Miami egyik legjobb szállodája. Kiváló kiszolgálás, szobák és ételek. Bárcsak nyitnának egyet Miami South Beach-ben. ?? Szeretem az éjszakai szolgáltatást! A szoba felszolgálja az ágyat, és éjszakára pihentető zenét állít fel. A reggeli finom volt.
Bővebben
ÁRTARTOMÁNY
227 USD - 747 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
EZEN A NÉVEN IS ISMERT
mandarin oriental, miami hotel miami, mandarin oriental hotel miami, mandarin miami, miami mandarin oriental
ELHELYEZKEDÉS
Egyesült ÁllamokFloridaMiami
SZOBÁK SZÁMA
326
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?

Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.

Regisztrálás a profil tulajdonosaként