Az Aloft Orlando Downtown üdvözli Önt! Ha Orlandóba utazik, ez a barátságos hotel garantáltan mindent megtesz majd, hogy utazását még varázslatosabbá tegye.
Orlando néhány legnépszerűbb nevezetessége, úgymint a Church Street Station (0,4 km) és a City Arts Factory (0,5 km) közelében, az Aloft Orlando Downtown kiváló választás turistáknak.
A szobában síkképernyős tévé és klímaberendezés elérhető, és a vendégek könnyedén kapcsolatban maradhatnak másokkal, hiszen ingyenes wifit is kínál a hotel.
Az Aloft Orlando Downtown 24 órás recepciót, concierge szolgáltatást és szobaszervizt kínál vendégeinek, hogy még otthonosabb legyen az élmény. A vendéglátóhely emellett medencét és reggelit is nyújt. Ha autóval érkezik, az Aloft Orlando Downtown a vendéglátóhely területén lévő fizetős privát parkolót is biztosít.
Az olasz éttermek kedvelőinek a Flamingos Coffee Shop, a Brick & Fire vagy a Gitto's Pizza Pasta & Pub remek választás, mely könnyen megközelíthető az Aloft Orlando Downtown vendégei számára.
Ha programokat keres, a Lake Eola Park (1,1 km) egy nagyszerű választás, mely csupán egy rövid séta az Aloft Orlando Downtown vendégeinek.
Az Aloft Orlando Downtown kiváló döntés, ahol megpihenhet és feltöltődhet Orlando felfedezése közben.
Orlandóban voltunk, amikor a vírus elütötte, és minden leállt. még az edzőtermet is, ami nagyon bosszantó maga a szálloda, jó ár-érték arányú. jó elhelyezkedés Orlando belvárosában. Azt találtuk, hogy mindenki a recepción rendkívül barátságos és segítőkész. meleg tisztelettel Elizabethre. félelmetes checkin folyamat köszönöm a sarok és a tágas szoba felújítását. nagyon hasznos a belső testmozgáshoz, amikor minden le volt állítva. Nos, remélem, hogy hamarosan visszatér
Hadd kezdjem azzal, hogy a férjem és én nagyon szeretem az ALoft szállodákat, annyira, hogy elegendő pont állt rendelkezésemre ahhoz, hogy az Orlando ALoft-nál maradjak egy lányommal, aki LA-ból repült, hogy show-t tartson. Ez volt az 1 utcai élményem az ALoft Orlando-nál, és nagyon izgatott voltam, hogy megnézem a lányomat, elmenni a szállodájába és ott maradni az ALots-ban, ami mindig is csodálatos volt. A lányom profi előadóművész New Yorkban és LA-ben. Sarasotából indultam. Délután 4: 30-kor érkeztem, közben a lányom berepült, autóba szállt és az edzőterembe ment, hogy délután 17-kor érkezzen a szállodába, hogy enni és felkészülhessen a műsorának 6: 45-kori hívási idejére. Miután bejelentkeztem, az elején lévő lány átadott nekem egy papírzacskót, 2 vízzel, nedves törlővel és egy kis üvegtisztítóval. Azt mondták, hogy nincs víz az épületben, és láttam egy vízcsövet, amely az egyik ajtóból a bárba vezet. Elmagyaráztam nekik, hogy a lányom úton van, zuhanyozniuk kell, és fel kell készülniük a show-ra, szintén fel kell készülnem. A recepción lévő lány válaszára "Nos, még a kezem sem tud megmosni! Semmit nem tehetek." Megkértem, hogy beszéljek a menedzserrel. Egy szőke, rövid hajú nő jött ki, és boldogan lehunyta a szemét (hogy újra mondjam), és könyökét az asztalra tette, hogy támaszkodjon, és azt mondta: "Ma reggel egy másik nővel foglalkoztam, aki ugyanazokkal a problémákkal küzdött. . "(Mi?!? Sajnálom, hogy" foglalkozni "kell velük azokkal a nőkkel, akik fizetnek a szállodai tartózkodásért. És válaszában azt mondta, hogy reggel óta tudtak erről, és most 4: 30-kor.) Azt mondta: "Nincs a közelben más szálloda, ahol üresedik. 2 választási lehetősége van. Készítheti saját szállodai kutatását, távozhat, és nem számítunk fel díjat a tartózkodásért, vagy adhatunk egy vödör vizet. "Megdöbbent, hogy nincs gondozás vagy aggodalom. Ezután csak elment, anélkül, hogy bocsánatot kérne a kellemetlenségekért, vagy magyarázatot adott volna arra, hogy miért nem voltak velem kapcsolatba korábban. Túl késő volt új szállodát szerezni, a lányom úton volt a szállodához. Ha értesítettek volna minket, a lányom legalább zuhanyozhatott volna az edzőteremben. Nem volt más választásunk, mint hogy a hideg vödör vizet bevisszük fürdésre és a WC mosására. Olyan feszült fejfájásomat éreztem ebben a helyzetben, hogy még a show-ra sem jutottam. A vizet egy órával azután helyreállították, hogy azt mondták, hogy 8: 30-kor jön. Azt mondták nekem, hogy kapok egy italalapot, de ez soha nem jelent meg. Ugyancsak az egyetlen működő lift volt a személyzeti lift, tehát a liftet általában a mosodakocsival kellett megosztanunk, általában nem nagy ügy, de csak a víz tetején nem volt kellemes élmény. A férjem felhívta, miután visszatértünk, és 5000 000 pontot ajánlottak fel neki, ami semmi. Azt is mondták neki, hogy e-mailt küldtek neki arról, hogy a víz nincs, ők nem. Arra kérte, hogy beszéljen a menedzserrel, a nő nem volt elérhető, és azt mondták, hogy felveszi a kapcsolatot vele. Hete elmúlt, és nem hallottunk róla. Azt hiszem, itt az ideje, hogy kapcsolatba lépjünk a vállalattal, talán a BBB-vel. Hogyan számíthat fel az emberekre teljes árat, ha egy szállodában maradnak, ahol nem tud zuhanyozni, mosni vagy mosni a vizet? Meg kellett volna csinálniuk a helyes dolgot, és vissza kellett adniuk az embereknek a pénzüket, vagy legalább jóváírniuk kellett annyi pontot, hogy egy másik ALofton maradhassanak egy éjszakát. NEM OLVASSA ITT! Szörnyű élmény!…
Csalódott az egyetlen dolog, amit elmondhatok erről a szállodáról. Nagyon elavult. Csak egy háromból álló lift működik. Minden régi és olyan időből származik, amikor teljesen másképp próbálták lenni. Most csak szomorúnak tűnik. Olyan sok pazarolt hely van a szobánkban, hogy nagyobb fürdőszobát készíthettek volna, és tartalmazhattak olyan szekrényt, amely nem csupán akasztókhoz illeszkedik. A check-in íróasztal annyira nem leírható, hogy jobbra mentünk. Ha reggelit szeretne kapni, akkor azt a check-in pultnál rendelje meg, és a falon lévő tolóajtón keresztül továbbítja. Csak furcsa. A személyzet nagyon barátságos volt. Ez volt az igazán szép dolog a szállodában.
Szeretettel üdvözöltem és átalakítottam egy lakosztályra, a rendes platina bonvoy tag kedvezményeivel együtt, mivel apám sokat utazik Marriottmal. Elégedetlen voltam és elégedetlen voltam egy kérdéssel, amíg ott voltam. A jéggép egészében szennyeződések vagy hibák voltak, és nem tudtam, hogy két napig iszom, amíg a jég el nem olvad a jégzsákban, a jéggel együtt a pohár gyümölcslé és a víz szintén, akkor én láttam az úszókat. Lementem a recepcióhoz, hogy megmutassam nekik, és az első és egyetlen dolog, amit nekem mondtak: "ez egy mérnöki kérdés". Sosem mondtam és nem törődtem azzal, hogy kinek ez a kérdése. Egyszerűen értékeltem volna a szimpátiát, mivel ez túl undorító és VÉGLEGEN valami, amire empatikusabban kell foglalkozni. Noha a Marriott alkalmazottja vagyok, aki az engedményemet felhasználta a tartózkodáshoz, még mindig úgy éreztem, hogy megérdemlem egy kicsit több együttérzést és felelősségvállalást az ülésért.…
Most már kétszer is itt voltam a szállodában, és imádom. A szobák annyira tágasak és kényelmesek. Ez egy modern, csípő érzés. Részt vesznek ebben a HATÓSÁGOS örökbefogadási programban egy helyi mentéssel is, ahol egy kis területen egy befogadható kutyát tartanak a pultjuk mellett. Teljesen SZERETlek, hogy az ALOFT miként mutat be és fogad el egy örökbefogadható kutyát. További szállodáknak kell elvégezniük az ALOFT Orlando programot. Folytassa a NAGY munkát a kutyák életmentésével. ALOFT Orlando! ! ! ! Minden alkalommal, amikor Orlandóba megyek, továbbra is az ALOFT-n fogok foglalni.
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.
Regisztrálás a profil tulajdonosaként