Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mnarani Beach Cottages

Mentés
Továbbítás
Utazó (634)
Szoba és lakosztály (334)
Medencék és tengerpartok (241)
Áttekintés
North Coast, Nungwi Tanzánia Térkép
SZOLGÁLTATÁSOK
Ingyenes internet
Ingyenes parkolás
Reggeli az árban
Klímaberendezés
Közvetlenül a tengerparton
Medence
Nemdohányzó hotel
3.5 csillagos szállás
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Részletek
Hotel besorolása
Hotel szolgáltatásai
A HOTEL SZOLGÁLTATÁSAI
Medence
Közvetlenül a tengerparton
Ingyenes internet
Ingyenes parkolás
Étterem
Bár/társalgó
Reggeli az árban
Akadálymentesség
Concierge szolgáltatás
Klímaberendezés
Kültéri medence
Mosodai szolgáltatás
Nemdohányzó hotel
Repülőtéri transzfer
Többnyelvű személyzet
Vegytisztítás
Szobaszerviz
Ingyenes, nagy sebességű internet (WiFi)
Fitneszközpont edzőteremmel/edzőszobával
Hotel stílusa
legjobb üdülőhelyek hotelei
,
gyógyfürdő
,
családi
,
tengerparti
,
romantikus
Szobatípusok
Lakosztályok, Nemdohányzó szobák, Családi szobák
Hotel besorolása
Hotel stílusa
legjobb üdülőhelyek hotelei
,
gyógyfürdő
,
családi
,
tengerparti
,
romantikus
Szobatípusok
Lakosztályok, Nemdohányzó szobák, Családi szobák
Szobák száma
27
Ártartomány
107 USD – 241 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
Ezen a néven is ismert
Mnarani Beach Cottages Hotel Nungwi
,
Mnarani Beach Hotel
,
Mnarani Beach Resort
Hely
Tanzánia > Zanzibári szigetvilág > Zanzibár > Nungwi
Fényképek
Utazó (634)
Szoba és lakosztály (334)
Medencék és tengerpartok (241)
Étkezés (56)
Szolgáltatások (46)
Családi és játékra kijelölt terek (2)
Üzleti központ és rendezvénytermek (1)
Értékelések (577)
Értékelések szűrése
11 találat
Utazók osztályozásai
3
1
1
2
4
Utazói típusok
Időszak
Nyelvmagyar
Egyéb nyelvek
3
1
1
2
4
Mit mondanak az utazók?
Szűrésmagyar
Lista frissítése...
15 a(z) 11 értékelésből
Az értékelés eredetileg angol nyelven íródott. Eredeti megtekintése
Értékelés időpontja: 2014. május 6.

Hárman töltöttünk itt 3 éjszakát áprilisban és remekül éreztük magunkat. Különösen tetszett az, hogy a hotel nagyon gyorsan válaszolt e-mailben a kérdéseimre és elrendezte az utat a komp kikötőjéből. A teljes személyzet nagyon barátságos és segítőkész volt. A taxisofőr, akit a hotel küldött, pontosan érkezett...Több

2  Köszönet neki: BuffyScotland
Nassor_Maharouky, (Owner, Mnarani Beach Cottages) válaszaMegválaszolva 2014. június 22.
Google-fordítás

Dear BuffyScotland, Thank you for your detailed and favourable review! We always do our best for our guests, and it’s...Több

A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Értékelés időpontja: 2018. július 28.

ME ÉS MY SISTER SEMMILYEN NÉHÁNY ÖSSZETEVETÉSÉT VAN SZÜKSÉG VAN A PROBLÉMÁKAT, AMELYET MEGFELELŐEN TARTALMAZNAK, ÉS A MENEDZSŐ A SZÁLLODÁBAN. A FELHASZNÁLÓK FELVÉTELÉNEK HELYRE BEÁLLÍTÁSA A VISSZATÉRÍTÉSBEN KÉRDEZZE AZ USA-T, ÉS ELFOGADJA A FELHASZNÁLÁSÁT, HOGY TELEFONHOZ HASZNÁLJA MEG AJÁNLJA, HOGY "KELL ELKERÜLNI KI A KITCHEN...ELSŐT". A RECEPTIONIST TARTALMAZZA AZ UTOLSÓT, AMELY KÉRDEZZE A MAIL-T, ÉS EZT, amit küldöttem (nem válaszoltam rá (úgyhogy elküldtem ide, mert tudom, hogy megnézem, Én és a húgom ma kiszálltak a szállodából. Hűvös szeretnénk, ha ma reggel találkozol velünk a recepción, hogy ezt a problémát ma meg lehet oldani (mivel ott van a szállodában ...). Ehelyett még több időt kell használnunk egy olyan probléma megoldására, amelyet már 5 napig használunk. Ez a probléma: Amikor bejelentkeztünk a szállodában, nekem és a húgom a recepciósnak tájékoztattuk az étkezési igényünket. Im vegán (nem eszik allergiás tejet), a nővérem pedig vegetáriánus. Megmondtuk, mi ez, és mi azt mondtuk, hogy "ez nem probléma", és elmondja a szakácsnak rólunk. Amikor meglátogattuk a vacsorát (amikor 4 órával megrendeltük a menüt, mielőtt elmondtam nekik az étkezésről, azt mondták: Ez nem volt probléma, és számomra egyértelmű volt, hogy a konyhát már nem tájékoztatták). Amikor a vacsorát megkóstolták, kaptam kenyeret tojással, leves tejjel és rizs zöld vajjal. Újra el kellett mondanom nekik az étrendről. És a konyhát nem tájékoztatták. Másodszor elmentem a recepción, és elmondtam, hogy a konyha nem kapott semmilyen információt. A fickó a recepción azt mondta nekem, hogy "mehetsz a szakácsnőhöz és elmondhatod neki" (!!!). Én tettem (ami nem az én munkám). Nem változott semmi. Ismét elmondtam ugyanazokat az embereket az étrendemről, és senki sem hallgatott rám. Végül abbahagytottam a recepcióról a problémámról, mivel valószínűleg újra elküldene a séfnek. Ez a probléma 5 napig megismétlődött! Minden étkezés nagy stresszt jelentett számomra. Annyira féltem, hogy olyan tejet és más állati termékeket tartalmazó ételeket kapok (a 3. napon a vacsora után este este légzési problémák merültek fel valami miatt). Szintén a nővérem nagyon aggasztott számomra, és nekem kellett belemenni a problémába. Ő is egy szakács, és zavarba ejtette, hogy a diéta aggodalmát olyan kellemetlen helyzetbe hozta. Azt gondolom, hogy ésszerű, hogy olyan összetételt kapjunk, amely 5 napot tükröz:  1. Feszültség  2. Élelmiszer nem kaptam  3. Az ünnepek elvesztése, mert állandóan elmagyaráztam a diétámat, és ellenőriztem az ételt  4. A frusztráció miatt nem kell beszélni. Ehelyett különböző emberek voltak minden nap, és senki sem tudott rólam. És a konyha nem tudta, hány napja voltam ott, így minden nap mindennap új nap volt, hogy újra és újra elmagyarázzam ugyanazt a problémát. És nem hiszem, hogy a memóriában probléma merült fel, mert mindannyian emlékeznek arra, hogy mely helyiségben volt a számlák. . Ha hétfőn nem kapunk választ erre, ezt a szöveget a tripadvisor-nál fogjuk megvizsgálni (és úgy gondolom, hogy többet fog fizetni, mint hogy megfelelő visszatérítést kapjunk). Ez egy nagy probléma, és nem engedhetem, hogy az allergiás emberek elmenjenek a szállodájába, ha ezt nem veszi komolyan. Ezt a postát elküldtem 2018. július 20-án. A mai napon július 28, és nem válaszol a menedzser (kaptam válaszokat a fogadás, hogy a posta megkapta, és elküldte a JOBB SZEMÉLYRE). Ezért ezt a postát küldtem neked. RIP OFF ÁRAK: Amikor megkértük, hogy gondoskodjunk a Nungwi-ból Paje-re történő szállításra, azt mondtam egy embernek a recepción, hogy 80 dollárba kerül. Akkor mi szomorú "mi?" (Mert azt mondta, nagyon csendes és bizonytalan), majd megpróbált valamit írni. A következő ajánlat 60 dollár volt. Találtunk egy helyi taxit és 50 dollárt fizetett két emberért! Az italok nagyon erősek, és nem volt víz a szobában. Nem szabad kávé vagy bármi a szobában (ami normális, ha valami 4 csillagos). Nem volt forró víz, mert elfelejtették bekapcsolni a fűtőtestet. A kertész nagyon szakszerűtlen volt. Ő mellett ült mellette, miközben bikiniben szunyóztak, és közben beszélt és beszélt. Amikor először ült és beszélt 30 percen belül. És megjegyezte, mennyire gyönyörű, hol volt szegény és mennyire volt kemény munkája. Azt is felajánlotta, hogy megtalálja velünk a barátját. Csak egy éjszakára elmondta, és nagyon könnyedén javíthatja a srácokat (ez úgy hangzik, mint a prostitúció). Még akkor is, amikor a húgom azt mondta, hogy van egy fionce és még mindig szomorú "csak egy éjszaka". Az étel rossz volt. Egy fűszeres szigeten vagyunk, és mindannyian nyugati étel volt. Helyi ételeket szeretnénk enni! Im egy élelmiszeripari mérnök és a nővérem egy szakács. Az élelmiszerről alkotott véleményünk minőségi és objektív értékelésen alapul. Ez az étel nem rendelkezik ízzel, hőmérsékletével és nem tartja tiszteletben az ételallergiát. A pozitív dolog volt: a kilátás és a takarítás a szobánkban. NEM jutunk vissza, és ezt nem javasoljuk olyan embereknek, akiket NORWAY-ban ismerünk. Öt éjszaka fizetünk, de két nap múlva el akarunk menni. Ez volt a legrosszabb része a Tanzániában eltöltött vakációnak.Több

Nassor M, (Owner, Mnarani Beach Cottages) válaszaMegválaszolva 2018. augusztus 4.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. július 18. mobiltelefonon

Az afrikai nyaralás utolsó három éjszakáját a kis üdülőhelyen töltötte. A Wifi kitűnő volt - még a szobában is kaptuk. Fantasztikus arc a helyszíni masszőr által. Nagyon tiszta, barátságos személyzet, aki kiment az útból, hogy befogadjon minket, és az üdülőhely nagyszerű helyen fekszik a Nungwi...strandon. Ez egy kicsit csendesebb volt, mint a múltban megmaradt üdülőhelyek. . . volna, hogy 5 csillagos, ha valamilyen szórakoztató vagy tervezett tevékenységek az üdülőhelyen. . . ha békét, csendet és pihenést szeretne egy gyönyörű környezetben, mint ez a hely. Ha egy kicsit szórakoztatják magukat az üdülőhelyén, akkor itt lehet egy kicsit nyugtalanítani.Több

Nassor M, (Owner, Mnarani Beach Cottages) válaszaMegválaszolva 2018. július 25.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. július 10.

A lányom és én találkoztunk Zanzibarban egy 5 napos szabadságra, miután felmászott Kilimandzsáróba A legcsodálatosabb idő telt el - A személyzet kiváló és segít minden lehetséges módon, Orvosi problémám van, és még különleges ételeket is készítettek, hogy segítsek. Egy napon vissza fog térniTöbb

Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Nassor M, (Owner, Mnarani Beach Cottages) válaszaMegválaszolva 2018. július 12.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. július 6.

Miután szafariba utazott egy baráti társasággal, néhány éjszakára a Mnarani Beach Cottagesben maradtunk. Azt akarom mondani, hogy ez egy gyönyörű hely, nagyon pihentető hely, gyönyörű kertek, szép fedélzetek. Nagyon csalódott voltunk azonban a szálláson. Regisztráció során a kedves menedzser (Margaret) bejelentette, hogy a szálloda felújításon...ment keresztül, és bocsánatot kért minden kellemetlenségért. Ez nem szokatlan, mivel olyan helyeken maradtam, ahol ez igaz volt. De szokatlan volt az a tény, hogy a szálláshelyek valóban nem voltak "készek" a vendégek számára. A szobánk szép volt, de az újonnan felhasznált lakk az ajtón (ajtók, szekrények) annyira friss volt, hogy megfestette az ingemet (az ajtókeretre kellett néznem), és a szaga émelyítő volt. Nehéz volt aludni, mert zavart a mellbimbóink, és ajtókat kellett nyitnunk (nincsenek képernyők). Nem volt légkondicionáló (ahogy hirdetett), de az egyik munkavállaló biztosította nekem, hogy aznap este be lesz építve; másnap telepítve volt, de a nap nagy részét igénybe vette, így nem voltunk teljes hozzáférése a szobánkhoz. A következő napon, miután tájékoztattuk a vízszivárgás kezelését, a WC-t elvették, ismét arra kényszerítve minket, hogy a nap legnagyobb részében kimegyünk a szobából. Mindent összevetve, a mi tartózkodásunk olyan volt, mint egy vígjáték a hibák, de nem olyan vicces! Végül, csoportunk nagy részében véget értünk, egy nappal korábban, nincs visszatérítés. Felfelé, a személyzet mind segítőkész és reagáló; a szakács kedves volt és befogadta (étel OK); a masszázs-terapeuta mesés volt. A menedzsment kártérítést nyújtott a csoportunknak, ingyenes félórás masszázzsal és ingyen italként. A tulajdonos úgy tűnt, hogy nem vállal felelősséget az olyan szálláshelyek felajánlásáért, amelyek valóban NEM voltak készen a kihasználtságra! Úgy tűnt, hogy minimálisra csökkenti a lakknak az egészségre és kényelemre gyakorolt ​​hatását. A menedzser, Margaret mindent megpróbált a helyzet megoldására, de a végén legtöbbjük (19-ből 15) úgy döntött, hogy korábban elhagyja a tervünket. Egy másik megjegyzés: nem minden szoba víkendház; van egy épület szép szobát a kertből, néhány a kertre néző és mások óceánra néző kilátással.Több

Nassor M, (Owner, Mnarani Beach Cottages) válaszaMegválaszolva 2018. július 9.
Google-fordítás

Több

További értékelések megtekintése
Kapjon gyors válaszokat a(z) Mnarani Beach Cottages személyzetétől és korábbi vendégeitől.
Megjegyzés: kérdését közzétesszük a Kérdések és válaszok oldalon.
Küldés
A bejegyzésekre vonatkozó irányelvek
Ez az Ön TripAdvisor-profilja?
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson. Regisztrálás a profil tulajdonosaként