Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Mentés
La Marina, Cayo Largo 27900 Kuba
A szabad szobákkal kapcsolatban keresse fel a szálláshelyet.
Elérhetők hasonló hotelek szabad szobákkal.
Az összes megtekintése
Utazó (376)
Medencék és tengerpartok (63)
Szoba és lakosztály (63)
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.

Részletek

2. helyezett 2 B&B/fogadó közül itt: Cayo Largo
Elhelyezkedés
Tisztaság
Kiszolgálás
Érték
Hasznos információk
HOTEL BESOROLÁSA
Vendéglátóhely szolgáltatásai
Internet
Medence
Ingyenes reggeli
Bár/társalgó
Étterem
Repülőtéri transzfer
Repülőtéri transzferszolgáltatás
145értékelés62kérdés és válasz0szobatipp

Értékelések

Utazók osztályozásai
  • 45
  • 57
  • 19
  • 11
  • 13
Időszak
Utazói típusok
Nyelv
  • Továbbiak
Kiválasztott szűrési feltételek
  • Szűrés
  • magyar
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Sok vakáción volt, és ez volt a legkisebb üdülőhely és a legolcsóbb hely, ahol valaha voltam. Miután elolvastam az alábbi szokatlan pár véleményt, nagyon sok kétségem merültek fel, mielőtt odaindultam volna 2020. január 12-ig. Nagyszerű időnk volt, sok nagyszerű emberrel találkoztunk, és nem habozzuk visszatérni. Az ételek megfelelőek voltak, a helyszín jó volt, a szobák tisztaak és az italok ingyenesek. Ha 5 medencét és 6 éttermet szeretne kóstolni, ne menjen ide. Ha szeretne barátságos kanadaiakkal szocializálni és élvezni a sétát az üdülőhely körül, félelem nélkül, ez a hely nagyon jól fog működni. Hozzon füldugót, ha könnyen felébred (közel a városi partikhoz), és bug-spray-t, ha szeretne napnyugtakor kint lenni (szúnyogok kb. Egy órán keresztül alkonyatkor jönnek ki).
Bővebben
+1
Nemrég tért vissza egy hét alatt a Villa Marinera-ban, Cayo Largo-ban. Egy hetet akartam olvasni és feküdni a napfényben, úszni az óceánban és nem sok más. Érkezéskor némi zavart okozott a túlfoglalás, de végül kineveztem egy egyszemélyes kasztot, amelynek teljes nappali, étkező, mosogató és kis hűtőszekrény külön hálószobával volt. Tiszta és kényelmes. . . nincs panasz. A forró víz jó volt, az AC pedig hatékony és csendes. Az üdülőhely munkatársait élénk embereknek találtam. . . mindig nagy mosoly és jó reggelt, a hosszú munkaidő ellenére. Leonardo, a fiatal recepció menedzserének hálátlan munkája van szinte mindazokkal, amelyek felmerülnek, és úgy találtam, hogy vendégszerető és segítőkész ember. Kedves fickó, akinek kell egy asszisztense, aki képes kezelni mindazt, ami az útjába kerül. Olvastam róla panaszokat, és óvatos voltam, de a tapasztalataim nem csupán pozitívak voltak. Hasonlóképpen az étkezővezető, akinek a nevét elfelejtettem. . nagyon kedves ember, aki szívesen látott engem. Ugyanez mondható el a 2 szobalányról, akik takarítottak a szobámban. Nagy mosolyok és mindig tiszta helyiség volt minden nap friss törölközővel. Ne feledje, hogy ezek az emberek 20 napig egyenesen dolgoznak, elválasztva a családjuktól, és hogy napjaik legalább 12 óra. Ennek ellenére állandóan udvarias és barátságosak voltak. Igen, az ételek nem voltak nagyszerűek, de nem sokat vártam, és minden bizonnyal nagyon kevés erőforrással voltak a legjobbak. Az üdülőhely közvetlenül a kikötő mellett helyezkedik el, ahonnan ingyenes komp indult az egyik leglátványosabb strandra, amelyet valaha láttam. . . Könnyen 8-10 km fehér poros strand. . nagyon széles részekben. Az emberek hajlamosak az összerakodásra, ahol a komp felszállt, de hoztam egy kis felugró sátrat, amely lehetővé tette, hogy bárhová parkoljak, így sok órát töltöttem szó szerint senkivel a több száz yardon belül. Alacsony szörfözés, mivel a karibi oldalon van. . . türkiz víz és remek úszás. Még egy nagyon szeles napon sem voltak a hullámok. . (lásd a képeket). Vette a 25 peso-búvárkodás útját, amelyet a komp csónak kínál, és egy teljes órát búvárkodás volt élénk és ÉLŐ zátonyon. . látott egy nagy fénysugár és egy 5 láb hosszú nővércápa, a szokásos sárgás gyanúsítottakkal stb. . a korallok elképesztően jó állapotban vannak. Megéri. Nincs sok más tennivaló. . . az üdülőhelyen nincs olyan szórakozás, amely számomra bónusz, és éjszaka nagyon csendes volt, kivéve a Suco Suco snackbárt, amely késő este zenélte a főként kubai ügyfélkörét. Milyen bosszantó lenne, ha ott lennék az üdülőhelyen, amelyben voltam, de fülhallgatóm volt, és a legtöbb éjszakát jól aludtam. Van egy kis medence, amelyet nem használtam, és sok más vendégnek sem, de tiszta volt és szép nyugágyakkal, párnákkal körül. A naplementék látványosak az üdülőhelyről, nyugatra nézve. A többi helyiség 11 duplex fa kabinból állt, amelyek nagyok voltak, magas mennyezettel. Olyan, mintha kanadai kunyhóba megyünk. Nevetségesen alacsony árat fizettem, hogy odamenjek. Sokszor jártam Kubában, és egyáltalán maradtam - beleértve az imádnivalókat is, és légibombákat béreltem Havannában, és reális elvárásokkal kell számolni. Cayo Largo egy sziget, tehát az ellátás természetesen időnként problémát jelent, különösen Kubában. Arra számítottam, hogy kompromisszumra kell mennem, és kellemesen meglepett. Önálló utazó vagyok, és nincs szükségem luxusra a szállodában. Inkább a környéket és a helyi embereket keresem, és ismét lenyűgözött a kubai emberek képessége vidám és barátságos maradni akkor is, ha túlmunkáltak, alul fizettek, és időnként rosszul bántak velük tudatlan turistákkal, akiknek látszólag vannak. elfelejtették, milyen keményen dolgoznak ezek az emberek szinte fizetés nélkül. Tipp őket nagylelkűen. . . hozzon extra cipőt, és hagyjon hátra cuccokat. Ne várja el, hogy bánásmódként kezelik őket. . várt a kezén és a lábán. Szánjon rá néhány percet, hogy bekerüljön a cipőjébe, és ne feledje, hogy ezek az emberek otthonuktól és családjuktól távol dolgoznak. Ne feledje, hogy valószínűleg kevesebbet fizetett, mint egy hétvégén egy autópálya szélén lévő Motel 6-ban, és reális elvárásainak számít. Nem tudok elég mondani a kedves személyzetről és arról, hogy képesek-e engem szívesen látni. Muchas gracias a félelmetes amigo Leonardo-hoz és a Villa Marinera személyzetének egészéhez. Remélem, hogy újra látlak majd jövőre.
Bővebben
Nemrég jöttünk vissza a szálloda új években töltött tartózkodásáról. Elmondhatom, hogy nyugodtan és boldogul tértünk vissza. Sokszor utaztunk Kubába, így tudjuk, mire számíthatunk, és tudjuk a kis papírlapok okait, amelyeket az alkalmazottaknak ki kell tölteniük, ha szüksége van rájuk, hogy valami olyat rendeljenek, mint egy harmadik WC-papír tekercs, így nem voltunk igazán meghökkentve, amikor a nagyobb kiadások azonnal beillesztették őket. Sok jó dolog van erről a üdülőhelyről - A hely kiváló, rövid sétára található az összes üdülőhely látnivalójától, amelyeket a szigeten kínálnak, és a Paraiso Beach felé tartó hajó is ott van. A csapos / pincér / buszfi / belsőépítész / ellátó futó mindent megtett, hogy öt ember munkáját végezze mind az étkező belső, mind a külső részén, mindeközben a mosolyt az arcán nagy részében. A 119. szobánk tiszta volt kiváló forró vízzel és légkondicionálóval az egész héten. Az üdülőhely mérete kedvező azok számára, akik nem tudnak vagy nem akarnak mérföldet sétálni reggelire. Ahol az üdülőhely elmarad, a menedzsment osztályon található, mind a helyszínen, mind a telephelyen kívül, a Bella Isla útján. Úgy tűnik, hogy nagyon kevés a Marilyn R menedzser (akivel később foglalkozom) bevonása és a Bella Isla bevonása csak akkor, ha problémák merülnek fel. A sör elfogyott, amíg ott voltunk, az azt megelőző hét után, amikor a vendégek már foglalkoztak a kérdéssel, és biztosak voltak abban, hogy rögzítették, a menedzsment. Az étterem furcsa órákban és időpontokban zárult be, amikor egy kulcs tartása nagy megtiszteltetésnek tűnt a személyzet részéről, és az ajtókat bezárták és kinyitották, mint zenei székek, nincs rím vagy ok. Soha nem jártam olyan üdülőhelyen, ahol a hall és a túrakönyvek a nap közepén záródnának, menedzsment. A személyzetnek képesnek kell lennie arra, hogy szünetet tartson, különösen azoknak, akik négy ember munkáját végzik, de a vendégeknek nem szabad kihagyniuk a szolgáltatásokat, mialatt igénybe veszik őket, hogy legyen valaki biztosítójuk számukra, vagy legyen 2 alkalmazottja, aki ezt a munkát végzi, vezetés. Amikor megérkeztünk, a 113. szobát kaptuk, a széfet szétszerelték és kifelé fordították, csak hogy kiderítsék, hogy az előző vendég ugyanazzal a kérdéssel rendelkezik, nincs megoldás. Miért ad valakinek másnak ugyanazt a problémát, amellyel az előző héten kellett foglalkoznia? , menedzsment. Költözöttünk új szobába, igen, a kis piros lámpa működött a széfnél, de ennyi volt, azt mondták, hogy rögzítik, amikor távozunk, a kis piros lámpa még mindig működik a biztonságos vezetésnél. Az előző héten a kertész / medencekarbantartás / medencefedél - kültéri étteremseprő karácsonyra hazament, csütörtök reggel a medence területén poharak és cigaretta volt, de távozása óta nem söpört fel, a medencében söpredék és a szűrőbevitel történt. figyelmen kívül hagyott mindent, ami mögöttük lebegett. A karbantartást a másik üdülőhelytől hívták meg, a medencefedél egy órán belül tiszta volt, majd hozzávetőleg 45 klórkorongot adtak a medence 3 skimmeréhez, és azt mondták, hogy mindenki maradjon ki a következő fél órában. Szerencsére mindenki másnap maradt, amikor a medence fényes neonzöldnek bizonyult, mivel a klór megtámadta a rosszul elhanyagolt medencevizet, valaki nem hozta be a helyettesítő karbantartást, kezelést. A medence 2 nap után kitisztult, és néhány korong eltávolításra került. Most vétel és hogyan működik vele a menedzsment. Az úriember dolgozói fogadása nagyon gondoskodik és az ügyfelek boldogságának megőrzésével foglalkozik, és sajnos ez azt jelenti, hogy „az ügyfelet elhelyezésben tartják”, amikor néhányat nem lehet azonnal rögzíteni, mondjuk, amikor a valami megváltoztatására nincs lehetőség. Sziget mondjuk, felnőttek vagyunk, és sokkal kevésbé lenne stressz nekünk és neki, ha csak az egész emeletről beszélnék. Úgy érzem, hogy Kuba nem a legkönnyebb hely a szolgáltatóiparban, ám százszor rosszabbá válik, ha nem kapnak segítséget. Azt okozta, hogy leállította, amelyet sokan gondozás hiányának tekintenek, az a reakció, hogy telefonjában az előcsarnokban ül, és elkerüli az ügyfelek számára, nagyon hivatástalannak találták. Úgy gondolom, hogy további segítségre van szüksége az első számú vezetőnél. nem csak "spanyolul és oroszul" beszél, a 2. szám ismeri a munkáját, és segíthet benne, a 3. számú pedig időnként elhagyhatja az irodáját, és segíthet olyan problémák megoldásában, amelyek várhatóan önmagában is megoldódnak.  MOST Marilyn, még soha nem láttam nyilvánvalóbb félreértést arról, hogyan lehetne jobb helyzetet hozni, mint az itt alkalmazott megközelítés. Amikor sok embernek problémái voltak a szobákkal, ételekkel, a szolgáltatásokhoz való hozzáféréssel és a tisztasággal, ahelyett, hogy ezeket a kérdéseket megpróbálta volna más módon megkísérelni a sérülések elleni védekezésre, egy áttekintés található az enyém alatt, amelyet Marilyn küldött vendégként. Lehet, hogy eltávolították / eltávolították, mivel sokan beszámoltak. A beszámolót ott tartózkodás közben tettük közzé, és tartalmaz egy fényképet, amelyet megfigyeltünk róla! Megpróbálom felvenni a fényképét. Mint mondtam, általában élveztük tartózkodásunkat, és kevesebb kérdéssel voltunk, mint sokan, és őszintén elmondhatom, hogy ezt az értékelést valószínűleg soha nem írták volna, ha nem a vendégként jelentkező menedzser tisztességtelensége miatt. Ez az üdülőhely nagy lehetőségeket rejt magában, és olyan drágakő lehet, mint a Bellarena ugyanahhoz a lánchoz, csak előre látni kellene a változtatásokat.  Menjen? Ha egy kis üdülőhelyen szeretne megszállni, ahol hajlandó vállalni bizonyos felelősséget a saját boldogságáért, és csak pihenni szeretne, akkor ha egy 2 csillagos üdülőhelyen 4 csillagos szolgáltatást keres, akkor valószínűleg nem te.  Azt is el kell mondanom egy figyelmeztető szót, hogy három alkalommal jártam a bankban, miközben ott volt (csak az utcán), minden alkalommal, amikor számoltak pénzt, a változást elfelejtették, sőt el is rejtettem az igazolás másolatát a számlaról. Amikor felhívták az igényelt nyugtát, rossz fényben nehéz volt elolvasni, vagy elfelejtették. Két különböző elbeszélő próbálta, így figyelje meg őket figyelmesen.
Bővebben
Ez volt az ötödik alkalommal Kubában, és a legjobb üdülőhely, amit eddig maradtunk. Megfizethető árú, mint a többi, amit maradtunk (mivel március szünetben megyünk, nem engedhetjük meg maguknak a 4 vagy 5 csillagos üdülőhelyeket), de ez nagyszerű szobákat és nagyszerű szolgáltatást kapott. Az újabb kabinok nagyon szépek, jó nyomással a zuhanyban, kényelmes ágyban és párnában. Juan a csapos / szerver nagyszerű volt - mindig a mi szolgálatunkban. A medence kicsi volt, de tiszta volt, és a nyugágyak viszonylag újok voltak, és kényelmes párnával rendelkeztek, így egész nap ültél és olvasni / aludni. Nagyon megnyugtató. Az étel rendben volt, de azt akartam, hogy több fajta legyen. A hús elég jó volt és frissen megrendelte, de néha kicsit kemény, de csirke mellé! Szerettem volna több babot / csajborsó salátát. Az üdülőhely kis mérete szép, így megismerheti a többi utazót, valamint a személyzetet a tartózkodás ideje alatt. Jó volt, hogy jobb a kikötőben, így csak egy 10 perces hajóút a gyönyörű strandoktól. Jó tartózkodás összességében. Szeretjük Juan-t!
Bővebben
+1
Nagyszerű hely, 20 méterre a kikötőtől. Az étel és az ital nagyon jó volt. A recepcióból származó Alehandro nagyon segítőkész és nagyszerű személy. A strand 10 perces hajóval, ingyenes utalványt biztosít a recepción. A szálloda előtt üzlet és étterem található. A legjobb hely a Cayo Largóban. .
Bővebben
ÁRTARTOMÁNY
73 USD - 121 USD (egy standard szoba átlagára alapján)
ELHELYEZKEDÉS
Karib-térségKubaCayo Largo
SZOBÁK SZÁMA
7
Ez az Ön Tripadvisor-profilja?

Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.

Regisztrálás a profil tulajdonosaként
Gyakran ismételt kérdések – Villa Marinera
Mely népszerű látnivalók találhatók a(z) Villa Marinera közelében?
A közeli látnivalók közé tartozik a(z) Playa Paraiso (2,7 km), a(z) Sirena Beach (2,0 km) és a(z) Playa Mal Tiempo (3,8 km).
Milyen vendéglátóhely-szolgáltatásokat nyújt a(z) Villa Marinera?
A népszerűbb szolgáltatások közé tartozik a(z) árban foglalt reggeli, a(z) medence és a(z) étterem.
Milyen ételeket és italokat kínál a(z) Villa Marinera?
A vendéglátóhely kínálatában megtalálhatók a következők: árban foglalt reggeli, étterem és társalgó.
A(z) Villa Marinera nyújt edzési lehetőséget?
Igen, rendelkezésre áll medence a vendégek számára az ott-tartózkodásuk során.
Biztosít a(z) Villa Marinera reptéri transzfert?
Igen, a(z) Villa Marinera biztosít reptéri transzfert a vendégei számára. A részletekkel kapcsolatban érdemes előre egyeztetni telefonon keresztül.
Nyújt remek kilátást a(z) Villa Marinera?
Igen, a vendégek a következőben gyönyörködhetnek: jachtkikötőre néző.