Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Big hole in my pillow The Mill Hotel, Chester fényképe

(Big hole in my pillow ) – fénykép

A(z) The Mill Hotel helyre vonatkozó : Put through the Mill című értékelésből
449
Big hole in my pillow
Absolutely awful rooms
More disgusting filth.
dirty
More disgusting filth.
Average stay
Bejelentkezés— . — . —
Kijelentkezés— . — . —
Vendégek 
Expedia.com
Hotels.com
Trip.com
Official Hotel
Travelocity
eDreams
Mind a(z) 12 ajánlat megtekintése
Az árakat partnereinktől kaptuk, szobaárat jelentenek egy éjszakára, és tartalmazzák a partnereink által ismert adókat és egyéb díjakat. A részletesebb leíráshoz, kérjük, keresse fel partnereinket.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Wunderkammer1 írt egy értékelést 2018. dec.
23 közreműködés1 pozitív szavazat
+4
Not sure where to start with the room given at this dated establishment. Staff friendly enough but I'm sorry that doesn't make up for the really uncomfortable stay. For the price the room was so tiny and in real need of an upgrade. Putting a public toilet paper dispenser in
Bővebben
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. október
emmarainford, (Guest Relations ManagerThe Mill Hotel) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. dec. 16.
Thank you wunderkrammer for writing a detailed review about your recent stay at The Mill Hotel & Spa. I am sorry to read of your disappointment on this occasion and would like to apologise for the shortfalls you have experienced. I will certainly share your comments with Senior Management in order for us to improve upon the service we are providing for our guests. I would welcome the opportunity to discuss your feedback and do request for you to contact me-Cassie directly at reservations@millhotel.com with further comments. Once again please accept my sincere apologies for the shortcomings you had encountered during your stay with us. I can only assure you that your poor experience is not something that usually happens as our guest satisfaction is of very important to us Kind Regards Cassie
Bővebben