Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Thanks Mantra Club Croc, I’m pleased our checking out early and the state of our deluxe pool vMantra Club Croc Airlie Beach, Cannonvale fényképe

(Thanks Mantra Club Croc, I’m pleased our checking out early and the state of our deluxe pool v) – fénykép

A(z) Mantra Club Croc Airlie Beach helyre vonatkozó : Disaster című értékelésből
246
Thanks Mantra Club Croc, 
I’m pleased our checking out early and the state of our deluxe pool v
Terrible, never again
Mantra club croc pride!
2 rooms 2 dirty toilets, napkins balance dining TABLES in bistro. Roman
Mantra club croc 20/10/2018 & they don’t allow u 2 post negative feedback via guest survey. A lo
Mantra club croc pride!
2 rooms 2 dirty toilets, napkins balance dining TABLES in bistro. Roman
Terrible, never again
Bejelentkezés— . — . —
Kijelentkezés— . — . —
Vendégek 
Expedia.com
90 USD
Ajánlat megtekintése
Hotels.com
90 USD
Ajánlat megtekintése
Trip.com
90 USD
83 USD
Ajánlat megtekintése
TAKARÍTSON MEG 7 USD ÖSSZEGET
CheapTickets90 USD
Booking.com90 USD
Travelocity90 USD
Az árakat partnereinktől kaptuk, szobaárat jelentenek egy éjszakára, és tartalmazzák a partnereink által ismert adókat és egyéb díjakat. A részletesebb leíráshoz, kérjük, keresse fel partnereinket.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
kjjdlees írt egy értékelést 2018. okt.
25 közreműködés1 pozitív szavazat
+14
If you come here don’t complain or cry. Don’t inform them your room is dirty upon arrival or that you have no towels. The $50 restaurant voucher paid for my husbands one beer and my one wine I had to send my salad back my Cesar salad was covered in ham no Palma no dressing old
Bővebben
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. október
AndrewS9569, (General ManagerMantra Club Croc Airlie Beach) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. okt. 20.
Dear kjjdlees, Thank you for your review and I really appreciate you passing on your feedback. My sincere apologies that your experience and our service levels during your stay fell short of your expectations - we are very proud of the positive feedback that we generally receive. I realise that the staff have already worked hard with you to make amends, particularly Arthur. Thank you very much for "singing his praises", he is a true asset and deserves your positive recognition. We have had a meeting regarding your comments with our team and we are paying great attention to the matters that you have raised. I have left a message for you but please could contact me directly on andrew.slavin@mantra.com.au or call me, so that I may look into some of the specific matters in more detail. Should you find yourself visiting Airlie Beach again, we would love you to return and have a wonderful experience with us. Kind Regards,
Bővebben