Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Element by Westin Bali Ubud képei – Ubud fényképek

Ubud: Képek

A(z) Element by Westin Bali Ubud helyre vonatkozó : Amazing Solo Birthday Journey című értékelésből
701
Amazing Solo Birthday Journey
Heerlijk!
Amazing !!!
Wow verry nice.local tasted
Très bien
Rien à dire
Bejelentkezés— . — . —
Kijelentkezés— . — . —
Vendégek 
Expedia.com
Travelocity
Hotels.com
Orbitz.com
Booking.com
Agoda.com
Az árakat partnereinktől kaptuk, szobaárat jelentenek egy éjszakára, és tartalmazzák a partnereink által ismert adókat és egyéb díjakat. A részletesebb leíráshoz, kérjük, keresse fel partnereinket.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Ms.Apple írt egy értékelést 2018. okt.
Dangriga, Belize43 közreműködés3 pozitív szavazat
+7
I stayed for three wonderful nights and Candra, Sukuru and countless employees made my stay extra special. The staff were some of the kindest people I have ever met. The breakfast Buffet had American/ Asian choices and was very good. Dinner was fantastic and reasonable. Hotel
Bővebben
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. szeptember
JoanM2960, (General ManagerElement by Westin Bali Ubud) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. okt. 25.
Dear Dee A, Thank you for staying with us at Element by Westin Bali Ubud and sharing your experience with us on Trip Advisor. We value your time and energy since our guests' perspective is very important to us and so is your constructive feedback, for our team as well as for readers and visitors from all around the world alike. I am pleased to learn that we had met your expectations in most aspects of your recent visit and please be assured that we will continuously seek for improvement on our current experience in hopes of exceeding your expectations on your next stay with us. Once again, thank you for sharing your point of view with our readers, please accept our sincere apologies for the inconveniences during your stay and please contact our Front Office Manager candra.dewi2@marriott.com or me directly on joan.mamahit@marriott.com and we will make sure that you will have a memorable experience in the Resort. With Regards, Joan and Element Ubud Team
Bővebben