Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Renaissance London Heathrow Hotel képei – Hounslow fényképek

Hounslow: Képek

A(z) Renaissance London Heathrow Hotel helyre vonatkozó : Freezing room, tiny bathroom, constant noise című értékelésből
1444
Freezing room, tiny bathroom, constant noise
Freezing room, tiny bathroom, constant noise
Executive Suite - Waste of Money
Room Does Not Meet Standard of Safety
A nice curry
Executive Suite - Waste of Money
Bejelentkezés— . — . —
Kijelentkezés— . — . —
Vendégek 
Csapjon le az alábbi webhelyek által kínált legalacsonyabb árra
Expedia.com
87 USD
Ajánlat megtekintése
Tripadvisor87 USD
Hotels.com87 USD
Orbitz.com87 USD
CheapTickets87 USD
Travelocity87 USD
Booking.com88 USD
Az árakat partnereinktől kaptuk, szobaárat jelentenek egy éjszakára, és tartalmazzák a partnereink által ismert adókat és egyéb díjakat. A részletesebb leíráshoz, kérjük, keresse fel partnereinket.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.

Egyéb friss vélemények

GREAT!!!
2020. április
Ludwig70 írt egy értékelést 2018. okt.
Barcelona, Spanyolország661 közreműködés185 pozitív szavazat
+1
Since my last stay here, 3 years ago, the hotel has been renovated, however this means a quick face lift which actually did not bring anything really different, except that the rooms are updated and the lobby has some new furniture, buy all the rest is the same. The room itself
Bővebben
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. október
Bharat M, (ManagerRenaissance London Heathrow Hotel) válasza
Megválaszolva ekkor: 2018. okt. 28.
Dear Ludwig70, Thank you for choosing to stay with us at the Renaissance London Heathrow. My sincere apologies for not meeting your expectations on this occasion. May I please request you to reach out to me directly on bharat.madan@renaissanceheathrow.co.uk with the room number that you stayed in. My Chief Engineer and I would like to look at the problems you faced in your room and investigate the root cause of that. I hope that you will reach out and give us another chance to ensure that you are well looked after on your next stay. Yours Sincerely Bharat B. Madan Hotel Manager Renaissance London Heathrow
Bővebben