Sajnos két alkalommal e-mailen keresztül kapcsolatba léptem a vezetőséggel, mióta az Enoteca Paco Perezben étkeztem, és nem kapott választ. Úgy gondolom, hogy visszajelzést magántulajdonban kell adni, és ha semmi nem oldódik meg, akkor nyilvánosan. Sajnos ilyen módon kapok választ az étteremtől. - - Eredeti panasz...- - Én és 5 másik barátunk augusztusban ellátogatott az Enoteca-ba egy barátjának esküvői ünnepségére, és az ételeket eltekintve az egész élmény borzasztó volt. 15 perccel azután ült le, hogy az egyiknek még egy pohár vizet kellett kérnie. Szó szerint egyetlen alkalmazott sem jött az asztalhoz, hogy egyetlen dolgot kérdezzen. Nincs menü. Semmi. A víz felkérése látszólag bosszantotta a pincért, és még öt perc telt el, mielőtt megint látunk valakit. Sajnos ez mindenkinek rossz hangulatot okozott, de a balesetek folytatódtak. A poharaink gyakran üresek voltak, és egyszerre maradtak 15 percig, mielőtt feltöltöttünk volna. Folyamatosan több bort kellett kérnünk, és amikor megérkeztünk, 15-20 percet vett igénybe italok nélkül. Általában magam szerezném meg a palackot, de úgy döntöttünk, hogy vendéglátásként ismert étteremben tartózkodunk. Úgy döntöttünk, hogy mindegyik 200 eurót költünk vacsorára. És mint ilyen, arra számítottunk, hogy így bánnak velünk. Ha a munkatársak nem szeretik a bort önteni, az rendben van, de hagyja az üveget az asztalon. Továbbá, ha szeretnék 5 percenként felfelé és lefelé ugrálni, az edzőterembe mentem volna, vagy egy svédasztalra. Most nem tudom, hogy a hat 30 éves férfi az Ön szokásos ügyfélszolgálata - igazából úgy érezte, hogy a munkatársak nem akartak szolgálni minket. Egy nőn (Susanna) kívül szinte mindenki haszontalan volt. Többször is kértünk mindent, késeket, vajat, kenyeret, bort. Volt egy vegetáriánus velünk, aki, amikor megkérdezték, mit szeret, kifejezetten azt mondta, hogy nem tartalmaz gombát. Később azonban egy tányért rizst tálaltak fel, a borzalmas apró dolgokkal. A Super Mario szakértőjének kell lennie, hogy navigáljon az étel között. Rendszeresen eszek a Michelin csillagokkal ellátott éttermekben, nagyon szorosan együttműködök a Joel Robuchon srácokkal, az év későbbi eseményein együtt dolgozom a Michelinnel, és Marriott Platinum vendég vagyok. Tehát abban az esetben, ha feltételezi, hogy csak nem tudom, hogyan történnek a dolgok, összecsapom azt a gondolatmenetet. Mivel nem szeretek panaszkodni, maga az ételek is kifogástalanok voltak, és a vártnak is megfeleltek. Bár az egyik vegetáriánus lehetőség; egy tányér spárgát, amely a mennyezet felé mutatott 60 euróért, egy kicsit sok volt. Csoportként azzal vitatkoztunk, hogy mennyi hegyet kell hagyni. 10-15% lelkesen hiszek, de őszintén szólva, tegnap este a srácok semmit sem érdemeltek. A törvényjavaslat beterjesztésekor zavart kelt az is, hogy a Marriott Elite vendégei részesülnek-e 20% -kal. Azonnal megerősítette az igazságosságot az egyik alkalmazott, aki, amikor felkereste és azt mondta, vonatkozik-e csak a szobai étkezésre, amely tudom, hogy nem igaz. Később rájöttem, hogy Paco Perez nem vesz részt a 20% kedvezményben, ami rendben van. De nevelje a véres személyzetét. Sajnos ez egy étterem, amelyet nem fogok újra meglátogatni.Több