Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Osztályozások és értékelések

OSZTÁLYOZÁSOK
Ételek
Kiszolgálás
Érték

Részletek

ÁRTARTOMÁNY
4 USD - 15 USD
KONYHATÍPUSOK
Francia, Mediterrán, Európai, Borbár, Marokkói, Bár, Nemzetközi, Spanyol, Ázsiai, Pub
Speciális étrendek
Vegetáriánusbarát, Vegán opciók
Az összes információ megtekintése
étkezések, szolgáltatások

Elhelyezkedés és elérhetőségek

4,0 km távolságra innen: Mausoleum of Mohammad V
Profil frissítése
Értékelések (83)
Értékelések szűrése
12 találat
Utazók osztályozásai
8
2
0
0
2
Utazói típusok
Időszak
Nyelvmagyar
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
8
2
0
0
2
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrésmagyar
Lista frissítése...
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Értékelés időpontja: 2020. január 6.

Meglátogattuk az Amber bárban italokat vacsora előtt, hogy megünnepeljük a marokkói nyaralásunk végét, amikor egy éjszakát a Sofitelnél tartózkodtunk. Arra számítunk, hogy egy neves nemzetközi szállodalánc bárjában utazóbarát viselkedés mutatkozik, amely megfelel a nemzetközi előírásoknak. Nagyszerű beszámolókat olvasottunk Amberről, és izgatottan kaphattunk italt, mielőtt elindultunk...vacsorázni, hogy jelezzük Marokkóban fekvő 2 hetes vakációnk végét. Vegetáriánus vagyok és angolul beszélek. Tehát nehezen tudtuk megmondani, vajon az ételek étlapja tartalmaz-e húst, mivel a tdee menü francia nyelven volt. Megkérdeztük a pincért, hogy a klubos szendvics vegetáriánus-e. a pincér azonnal megerősítette, hogy a klubos szendvics valóban "vegetáriánus" étel. Minden dolgot felsoroltam: „csirke”, „hal” stb., Hogy megkérdezzem megrendelés előtt, hogy elkerüljük az esetleges élelmezési baleseteket, amikor a pincér azt mondta, hogy csirkét tartalmaz, és továbbra is vegetáriánusnak tartottam. Kommunikációs résként utasítottuk el, és két koktélt és egy sajtotálcát rendelünk az italok ujjaételére. Megérkeztek az italok, észrevettük, hogy sajttálunk nem. Italok befejezése 9:00 körül volt, készen álltunk arra, hogy elmenjen vacsorára, és ellenőrzésre hívtunk, amikor a pincér jön, és arra kért minket, hogy várjunk, amíg átjut a sajttálunk. Azt mondjuk a pincérnek, hogy törölje a megrendelést, mert az italokat már befejeztük, miután legalább 30 percet átkóstoltuk, és késünk a vacsorára. Arra kértük, hogy törölje a sajttálla megrendelését, mivel 1) még nem szolgálták fel 2) italok számára pirítós tápláléknak szánták, 3) nem rendelésre főzött, és csak összeszerelt termék. A pincér egyértelműen elfelejtette rendelésünket, emlékezett rá, amikor megkérdeztük a csekket, és arra kértünk minket, hogy várjunk, így hozhat nekünk a sajtot, és arra számított, hogy értelmetlenül belesajtoljuk a sajtot, miután az italok vége és hagyja ki a vacsorafoglalást. Azt mondta neki, inkább inkább visszavonják a parancsot. Többször is elmagyaráztuk a pincérünknek, de továbbra is ragaszkodott ahhoz, hogy már kiszámlázásra került, és enni kell, vagy legalább meg kell fizetnünk, míg még mindig nem szolgálták fel nekünk. Öt perc után oda-vissza azt mondta, hogy adjon egy percet arra, hogy ellenőrizze, meg lehet-e törölni a megrendelést, ehelyett visszatért a sajttállal, és az asztalra tette az üres koktélpoharak mellett. Ezen a ponton csalódott volt a bár attitűdje, hogy arra késztessük a vendégeket, hogy várjanak vissza és rágcsálják az ujjaikat, miközben a vendégek ténylegesen hiányoznak a tényleges vacsorafoglalásunkon, mert a várakozókkal foglalkozó személyzetük jelentős mértékben késleltette az ujjételek kiszolgálását. idővel, hogy az említett élelmiszer célja irreleváns legyen. Csalódásainkban felajánlottuk, hogy a teljes számlát fizeti meg, ahogy van, beleértve az érintetlen sajttálot is, amelyhez a pincér lelkesen beleegyezett. Elmondtunk erről az ottani menedzsernek, aki alapvetően semmit sem tett. Fizettünk a sajttálért, amelyet a csekk kérése után szolgáltunk fel, miután többször felkértük a pincért, hogy mondja le a lemondást, hogy időben be tudjuk foglalni a vacsorát. Lehet, hogy mi vagyunk, akik általában jó ügyfélszolgálatot várnak el egy 4 * szállodától. Rendkívül csalódott és csalódott volt a bárból. Rosszul éreztük magunkat fizetni valamiért, amit még nem is megérintettünk, és ezért felkértük az éttermet, hogy csomagolja el elvihetőnek a számla megfizetése után. Az el nem élt sajtotálba dobtuk a szobába, mielőtt végül kilépettünk vacsorára. Ajánlom a borostyán bárkát egy barátomnak? Isten ments. Ajánlja ezt követően egy Sofitel szállodát a világon egy barátjának? Nem igazán. A későbbi utazásaim után ezt követően a Sofitelben maradok? Negatív.Több

A látogatás dátuma: 2020. január
Értékelés időpontja: 2019. október 20.

Nagyon jó tapasztalatom volt az Amber bárban, ahol arra utasítottak, hogy tegyem meg ebédrendelést a medencéből. Faycal úr tapsért érdemel kitűnő szolgálatát. ő volt részletes orientációja, és ami a legfontosabb, ősi mosoly és nagy hozzáállás.

A látogatás dátuma: 2019. október
Értékelés időpontja: 2019. április 17. mobiltelefonon

Csodálatos vendégszeretet és csodálatos étel. Yassine-t, magad voltam, és faycal-pincér voltam, ami olyan öröm volt. A legjobb ajánlást adták, és olyan segítőkészek voltak, amelyek csodálatosak voltak. Köszönöm srácok mindent! ! ! ! !

A látogatás dátuma: 2019. április
Értékelés időpontja: 2018. június 29. mobiltelefonon

Ammber bár kiváló szolgáltatást nyújt! ! Vajon örültem volna, hogy Issam az én pincérem szolgál. Excelllent rendkívül figyelmes volt, és tökéletesen felszívta az italt. Határozottan vissza fog térni utazás közben! !

A látogatás dátuma: 2018. június
Értékelés időpontja: 2018. március 3. mobiltelefonon

Meglepett a megdöbbentő légkör, valamint az ott nyújtott professzionális szolgáltatás. Külön köszönet a yassine oujiba és a benmoussa számára, hogy még élvezetesebbé tegyük a tapasztalatot.Több

A látogatás dátuma: 2018. március
Hamza M, a Amber Bar alkalmazásában álló Gérant válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 8.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. február 27.

Ott maradtunk rendszeresen tartózkodásunk alatt. Nagyon nyugodt és barátságos légkör. megpróbáltuk megvizsgálni az ételeket, valami ízleteset és marokkót és a kedves Imane-t, aki nagyon hasznos volt a tartózkodásunk során, javasolta a brewátot. nagyszerű bor és kiváló sör. Figyelemre méltó szolgáltatás és kedves menedzser. Remek hely...Rabatban mindenképpenTöbb

A látogatás dátuma: 2018. február
Hamza M, a Amber Bar alkalmazásában álló Gérant válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 8.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. február 24. mobiltelefonon

Nagyon jó szolgáltatás Oujiba Yassine és salmi benmoussa ebédidőben és az esti személyzet is nagyon jó zahira stb Örömmel foglalkozniTöbb

A látogatás dátuma: 2018. február
Hamza M, a Amber Bar alkalmazásában álló Gérant válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 25.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. február 21.

csak azért érkeztünk és nem tudtuk, hogy hova menjünk eszünkbe, mert annyira éhesek voltunk, akkor annyira szerencsés voltunk, hogy egy nagyszerű embert találunk meg, hogyan beszélhetünk tökéletes angolul, akkor könnyű volt megismerni, hová menjünk, mert az imán kíséri minket a bár, tanácsokat ad nekünk arról,...hogy mi lehet, és valóban nagy élmény volt, hogy rövid idő alatt.Több

A látogatás dátuma: 2018. február
Hamza M, a Amber Bar alkalmazásában álló Gérant válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 27.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2018. február 16. mobiltelefonon

környezet    Barátságos szálloda, meleg fogadtatás, szakképzett személyzet, kifogástalan kiszolgálás, a szakmaisággal szolgáltunkTöbb

A látogatás dátuma: 2018. február
Hamza M, a Amber Bar alkalmazásában álló Gérant válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 19.
Google-fordítás

Több

Értékelés időpontja: 2017. október 15. mobiltelefonon

Amikor a Sofitel Jardin des Roses szállodában Rabatban kitűnő ételeket fogyaszthat a Golden Fish vagy az Al Warda éttermekben,. . . de ha lelassulni szeretne, és könnyű és finom vacsorát szeretne élvezni, akkor a tapasok nagy választékát néhány pohár jó borral élvezheti a látványos Amber...Barban. Ha Zahira gondoskodik róla, akkor a mosolygósan vezet a legjobb választásokhoz.Több

A látogatás dátuma: 2017. október
Hassan B, a Amber Bar alkalmazásában álló Directeur général válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. október 23.
Google-fordítás

Több

További értékelések megtekintése
A legjobb a közelben
A legjobb hotelek a közelbenAz összes megtekintése
Sofitel Rabat Jardin des Roses
2 121 értékelés
0,06 km távolságra
Villa Aralia
2 értékelés
0,95 km távolságra
Hotel Atlantic Agdal
103 értékelés
1,18 km távolságra
Studio Medina
1 értékelés
1,24 km távolságra
A legjobb éttermek a közelbenAz összes megtekintése
Golden Fish
316 értékelés
0,01 km távolságra
Al Warda
134 értékelés
0,01 km távolságra
EL Patio
96 értékelés
0,01 km távolságra
So Lounge Rabat
104 értékelés
0,01 km távolságra
A legjobb látnivalók a közelbenAz összes megtekintése
Valley of the Roses
38 értékelés
1,38 km távolságra
Mawazine Festival
11 értékelés
0,31 km távolságra
Sofitel Spa
132 értékelés
0,02 km távolságra
Le Wai Spa
21 értékelés
0,95 km távolságra
Kérdések és válaszok
Kapjon gyors válaszokat a(z) Amber Bar személyzetétől és korábbi vendégeitől.
Megjegyzés: kérdését közzétesszük a Kérdések és válaszok oldalon.
Küldés
A bejegyzésekre vonatkozó irányelvek
Ez az Ön profilja?
Ön a tulajdonosa vagy vezetője ennek a vendéglátóhelynek? Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.
Regisztrálás az ingyenes profil tulajdonosaként