Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Isztambulból haza”
British Airways értékelése


Értékelés időpontja: 2018. május 22.

A légitársaság eleganciája érződött a kiszolgálásban, a szolgáltatásban folyamatosan. Bár nem az átlag fapados ár jellemzi a társaságot, azonban azt a pénzért kifogástalan kiszolgálást és minőséget kapunk. Kényelmes utazás, finom ételek, komfortos ülés, szórakozási lehetőség, pontos indulás és érkezés. Csak az utazás élményére kellett figyelni.

Az utazás dátuma: 2017. július
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: NorbertB1435
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés írásaÉrtékelések (54 607)
Utazók osztályozásai
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
  • Egyéb nyelvek

1923 a(z) 54 607 értékelésből

Értékelés időpontja: 2018. április 29.

Háromnegyed évvel korábban vásároltuk meg a jegyet,majd az indulás előtt kb. 6 héttel közölték,hogy a járat nem indul és automatikusan áttettek a későbbi járatra. Majd közölték,hogy az új indulási időpont kissé megváltozik. A business váró ételkínálata némi változtatásra szorulna,már évek óta ugyanaz. Hazafelé 24 órával az indulás előtt E-mailen értesítettek arról az indulási időpontról,amelyre korábban közölték,hogy törölték. Majd néhány óra múlva visszaváltoztattak a módosított indulási időpontra. Teljes a zűrzavar. Szerencsére volt módunk még a szállodában kinyomtatni a beszállókártyát,amelyen a második módosítás időpontja szerepelt. Mindenesetre korán kimentünk a reptérre,ahol még nem volt nyitva bag dropp. Egyébként M.-on nincs irodájuk és a külföldi számon,csak angolul,németül sem beszélnek. A gépen a bussines osztályon az ellátás viszont kitűnő volt. Gyorsan,szép tálalásban finom ételeket kaptunk,az ételek minősége jelentősen javult. HR-en egyedül a Bp.i járat indulási idejét tették 50 perccel későbbre,de éjfél után egy órával szerencsésen megérkeztünk.

Az utazás dátuma: 2018. április
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: Winkel1940
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. április 24.

Este indult a gépünk San Diegoból. Időben felszálltunk, és kellemes meglepetés volt, hogy a steward odajött hozzánk, és magyarul beszélhettünk vele. Utána jött a másik kellemes dolog, hogy nem volt tele a gép, és 3 ülésen végig tudtunk feküdni. Közben csak néha keltünk fel, de jót aludtunk,így nem is volt olyan fárasztó a repólőút Londonig. Finom volt a vacsora, és bőséges. Hajnalban /Londonban megint este/ pedig finom reggelit kaptunk. az új ismerősünkön kívül is nagyon kedves volt a személyzet, és kényelmes volt a gép is.

Az utazás dátuma: 2018. április
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: ZsuzsaH61
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 31.

Nagyon kellemes volt az utazás, a kiszolgálás és az ellátás teljesen korrekt és kiszámítható. Minden a helyén volt, nagyon jó társaság, csak velük repülünk:)

Az utazás dátuma: 2017. április
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: matolay
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 4.

"Csomagot nem adunk fel, mindenki egy csomaggal utazik és azt a fedélzetre viszi!" elven a világ több pontjára sikerrel eljutottunk. Kivéve Londonba New Yorkból. Amely szabvány méretü böröndök odafelé felvihetök voltak a fedélzetre, azok egyike visszafelé már a gép gyomrában végezték, mert a Fönök úgy döntött. Magyarázatot nem adott, a szabvány méret ellenözöbe nem hagyta betenni a csomagot, azonnal elvitette a csomagtartóba. Többen így jártak, reklamációnak hely e nem volt. Ez nemcsak szabályzat ellenes, de büntetö jellegü is volt, mert Londonban még ki is kellett venni a csomagot az egyébként is rövid átszállási idöt tovább rövidítve.
Szóval a British Airways kicsit túlnyerte magát, nem érdekli az utasok véleménye. Így aztán legközelebb majd nem bosszantjuk magunkat ezzel a légitársasággal.
Ismeretségi körünkben többen meséltek hasonló önkényeskedést a Britishröl.
Legközelebb csak oda megyünk velük, ahova ök az egyetlen légitársaság.

Az utazás dátuma: 2017. április
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
1  Köszönet neki: 281istv_nd
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.