Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Borzasztó”
Condor értékelése


Értékelés időpontja: 2018. február 27.

Nagyon gyenge, lábnak alig volt hely, kényelmetlen ülések, a 12 órás úton kétszeri étkezés az árban, minden másért fizetni kellett. Vissza a legutolsó sorban kaptunk helyet, állandóan hátunk mögé pakoltak a stewardessek, folyamatosan a wc-t hallgattuk.

Az utazás dátuma: 2018. február
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: KatalinB292
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés írásaÉrtékelések (7 739)
Utazók osztályozásai
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
  • Egyéb nyelvek

1418 a(z) 7 739 értékelésből

Értékelés időpontja: 2018. január 27. mobiltelefonon

Szerintem átlagos. Aki nagyobb lábteret meg jobb kaját szeretne az vásároljon business jegyet vagy maradjon otthon.
A kaja ehető, van nasi kávé és üditő is. 2 ingyenes film és rengeteg zene. Fülhallgatót vigyetek! Jó utazást! :-)

Az utazás dátuma: 2018. január
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
Köszönet neki: Candy S
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 10.

Azzal kezdődött 24.-én szenteste a check in-nél, egy totál unszimpatikus fiatal nőnél, hogy külön akartak ültetni minket mondván telt házas a gép és hogy előre kellett volna ülést foglalni. Hozzáteszem időben ott voltunk és még legalább annyian voltak utánunk mint előttünk. Ilyennel még nem találkoztunk korábbi társaságoknál! Szerencsénkre a nagy sokk és tanakodás után mire lement a sor egy másik nagyon kedves fiatal hölgy készségesen talált nekünk két egymás melletti helyet az utolsó pillanatban. Csak miatta kapta meg a cég a 2 pontot! Az indulás pontos volt, az étel penne ragúval és egyéb agyoncukrozott nyalánkságok, a későbbi második étkezés még ezt a szintet sem érte el, italkocsival 10-12 óra alatt kb. háromszor jöttek de kis séta után kérésre is kap az ember, a saját érintőképernyős kijelzőkön 2 nézhetetlen ingyenes film(a többi plusz 8€, a fülhallgató is plusz 3-4€). Az ülés támla az asztalka lenyitása után gusztustalan volt, a wc is kívánt volna több törődést! Szerencsésen földet értünk de a landolás elég odacsapósra sikerült. Mivel előbb érkeztünk.. ezért minimum fél órát még várakoztunk bekötve a gépen valahol a futópályán; nem annyira éreztük biztonságban magunkat. Visszafele foglaltunk extra plusz 60€-ért 2helyet mert még egyszer nem akartuk ilyen stressznek kitenni magunkat. Az utazás nagyjából ugyanez volt annyi különbséggel, hogy a stewardessek kedvesebbek voltak. Summa summarum: helyjegy erősen ajánlott plusz pénzért és szinte minden más egyéb szolgáltatásért ugyanígy fizetni kell! Más cégeknél ezek all inclusive.

Az utazás dátuma: 2017. december
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: NK810
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 10.

Mozgásomban korlátozott, nyugdíjas nőként hosszú évek óta gyűjtögettem arra, hogy a súlyos gerincproblémám ellenére vállani tudjak egy tengerentúli, számomra álom nyaralást Varadéron.
Lányom ayagi támogatásával business class jegyet vettem,
(ülni 1-2 óránál többet nem tudok) melyre vonatkozóan a kiválasztott helyet is visszaigazolta a Condor utazás előtt másfél hónappal. Frankfurban a beszálláskor közölték velem, hogy másnak adták a kifizetett, visszaigazolt helyemet, s nekem mivel egyedül utazom, úgyis mindegy, hogy hol foglalok helyek így a turista prémium helyet kínálták és adtak egy 50 € kupont, melyet a gépen levásárolhattam volna. Hiába mondtam, hogy nem tudok ülni, nem foglalkoztak vele. A 11 órás ülés azt eredményezte, hogy majdnem a teljes kubai tartozkodásom alatt erős fájdalom csillapítókkal feküdtem a szobámban. SOHA TÖBBET CONDOR.

Az utazás dátuma: 2017. december
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
2  Köszönet neki: GrandTour680269
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. november 28. mobiltelefonon

Oda-vissza Dominikai Köztársaság - Németország, nem lopták be magukat a szívembe. A lábtér annyira elképesztően kicsi, hogy 1.65 magas nő létemre egyfolytában beletérdeltem szerencsétlen előttem ülő hátába. Alvást el lehet felejteni a 9 órás út alatt. A folyosóra egyszer mertem kidugni a lábam kinyújtani, a légiutas kísérő elegánsan visszarugdosta. Egyébként érthető mert annyi hely sem volt, hogy elférjen szegény. A felszolgált étel közepes, de elmegy, a bor drága. Ami pozitívum volt nekem az a prémium filmcsomag, 8 dollárért egy jó vásár volt ha már aludni nem tudtunk.

Az utazás dátuma: 2017. november
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
Köszönet neki: Vera K
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.