Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Tizenhárom óra bármilyen túrista osztályon fárasztó”
KLM Royal Dutch Airlines értékelése


Értékelés időpontja: 2018. március 4.

A nagy távolságra minenkép fejben is fel kell készülni. Az ülöhelyek felár ellenében 4-5 centivel nagyobbak, mint a tútista osztály egyéb területén. Nagyon megéri. A Priority szintén a "felkészülést" segíti, mert az I. osztály után azonnal Ön következik és ez a csomagok elhelyezése szempontjából is jól jön. Az esti indulás és a gépen való alvás mindenképp az idö rövidítését segíti. A kiváló szórakoztató eszköz szintén "csökkenti" a távolságot. A személyzet minden kívánságomat lesi, szinte már vendégnek érzem magam. De az igazi élmény, amikor a kerekek újra betonhoz érnek.

Az utazás dátuma: 2017. október
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: 281istv_nd
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés írásaÉrtékelések (30 720)
Utazók osztályozásai
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
  • Egyéb nyelvek

2630 a(z) 30 720 értékelésből

Értékelés időpontja: 2018. február 25. mobiltelefonon

Évente 2x-3x repülök velük, álltalában csak Európán belül. Bajom meg sosem volt velük, késés eddig csak az időjárás miatt volt, dehát érről nem tehetnek. Ázsiába utazáskor viszont inkább az Etihad Airwayst vagy az Emiratest szoktam választani, ott kicsit komolyabb minden :)

Az utazás dátuma: 2017. december
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
Köszönet neki: Filamester
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 30.

Késői indulás másfél óra várakozás Bécsben. Amsterdmban elsőre nem tudta a gépet letenni pilóta Át startoltunk!A másodikleszállás is elég félelmetes volt,A csomagjainkat ott felejtették a reptéren Amsterdam-ban Havannába 36-ór a mulva kaptuk meg,4család böröndjét összetörték !Amúgy a fedélzeti szokásos kedvesség megvolt.A felszolgált étel minősége mennyisége is megfelelő volt.

Az utazás dátuma: 2018. január
Köszönet neki: István V
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 22.

Bár az árak nem a legolcsóbbak,még turista osztáloyn sem, a kiszolgálás és az amilyen kedvesek az utaskísérők voltak teljesen meg vagyok elégedve.Egyetlen kis bökkenő volt a légitársasággal,az pedig az volt,hogy 3 átszállásos utasok voltunk és a bőröndjeinket elkeverték amszterdamban.

Az utazás dátuma: 2018. január
Köszönet neki: Paradise727901
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 16.

Kellemes fedélzeti környezet, figyelmes és kedves légiutaskísérők, finom ételek, szóval remek út volt. Mint oly sokszor a KLM-mel.

Az utazás dátuma: 2018. január
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: dezs_p2017
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.