Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ügyfélszolgálat”
Ryanair értékelése


Értékelés időpontja: 2020. augusztus 2.

Súlyos betegség miatt lehetetlenné vált a repülőútunk. 5 napig próbáltam elérni őket, sajnos sikertelenül. Nevetséges, hogy egy ekkora céget szinte lehetetlen elérni. Megigényeltem a visszatérítést, meglátjuk mennyire lesz sikeres. Nagy csalódás

Az utazás dátuma: 2020. augusztus
Köszönet neki: XxBogeszxX
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés írásaÉrtékelések (78 505)
Utazók osztályozásai
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
  • Egyéb nyelvek

15 a(z) 78 505 értékelésből

Értékelés időpontja: 2020. augusztus 2.

A check-in ablaknál ért meglepetés, hogy 55 euróba kerül per személy, és csak hitelkártyával lehet fizetni. Erről korábban online semmit nem talaltam. Keress hajnali 5-kor valakit, aki bízik benned ennyire. Online többször próbáltam, sehogy nem sikerült becsekkolni. Se a járatszamot nem találta, sem a gmailemmel nem talált utazást. Szóval egy lehúzás az egész.

Az utazás dátuma: 2020. augusztus
Köszönet neki: Csalodott666
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. március 17.

Korrekt áron, kényelmes repülőút volt az oda-és a visszaút is. Sajnos visszafelé úton a gép végében nagy volt a hátsó hajtómű által keltett zaj.

Az utazás dátuma: 2020. január
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: Vilagutazo48
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. február 12.

Igen, fapados, de akkor sem értem, miért nem a valós időpontokat adják meg?
A gép akkor érkezett Palermoba, amikor már vissza kellett volna indulnia...
A személyzet azért megosztotta ( persze, magyarok voltak) simán behozzuk a késést, nem olyan hosszú a repülőút, mint amit mindenhol feltüntetnek...

Az utazás dátuma: 2019. szeptember
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
1  Köszönet neki: Borosici
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. január 25.

Többször repültem már a Ryanair légitársasággal,eddig mindig hozta, amit egy fapados járattól elvárható... Most tetszett a nagyobb lábtér,de hiányolom a tárolót,hálót(volt az ülések hátán) ....a csomagok elhelyezése az mindig problémás.

Az utazás dátuma: 2019. december
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
1  Köszönet neki: first11
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.