Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Sokszor fapadossal repülünk”
Wizz Air értékelése


Értékelés időpontja: 2018. július 26.

Előre pár hónapra sokszor meghökkentően olcsó repülőjegyeket lehet venni tőlük. 2018 nyarán Dubajba utaztunk velük 38.000 forintért, oda-vissza. Bővebben az úti könyveinkben.

    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat (pl. hozzáállás, figyelem, segítőkészség)
    • Tisztaság
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a repülőgépen (WIFI, tv, filmek)
    • Ár-érték arány
    • Bejelentkezés és beszállítás (pl. hatékonyság, szolgáltatás a kapunál)
Köszönet neki: Utazzolcson
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Írjon értékelést!Értékelések (9 426)
Utazók osztályozásai
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
  • Egyéb nyelvek

7377 a(z) 9 426 értékelésből

Értékelés időpontja: 2018. július 26.

Az utazás a ferihegyi megérkezéssel indult. Én ilyen káoszt még sehol nem láttam. Érthetetlen, hogy miért nincs minden wizzair járatnak külön check-in pultja, miért kell a reggeli járat utasait, mint egy marhacsordát a 12 ablak valamelyikéhez terelni. A nagy tömegben nem látszanak a terelőoszlopok, persze, hogy mindenki tolakszik. Mi az első járattal indultunk (5:50), de sokan álltak előttünk akik a majdnem két órával későbbi járattal utaztak. Teljes a káosz!!! Sajnos találkoztunk olyan emberrel Nizzában, aki mondta, hogy pesten át utazik, de amit a wizzair művel az kritikán aluli.
A repülőúttal amúgy minden rendben volt, a személyzet kedves, a gép tiszta a repülés sima volt.

    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat (pl. hozzáállás, figyelem, segítőkészség)
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a repülőgépen (WIFI, tv, filmek)
    • Ár-érték arány
    • Bejelentkezés és beszállítás (pl. hatékonyság, szolgáltatás a kapunál)
Köszönet neki: 156_gness
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. július 25.

A 4 repülőjegy foglalásakor először nem kértük az elsőbbségi beszállást, aztán utána olvasva és átgondolva, módosítottunk (on-line, gyorsan). 2 fő esetére megvásároltuk az elsőbbségi beszállást, mivel ebben az esetben garantáltan fel lehet vinni a kézi poggyászt az utastérbe. Nálunk nagy értékű fotós és videos eszközök, laptop is volt, ezeket semmiképpen nem adnánk be a gépbe. Ez így is történt. 1 feladott 20 kg-os poggyászunk volt. Végül odaúton minden csomagunk az utastérbe került elhelyezésre. Felszálláskor leginkább a merev falú kézi poggyászokat adatták fel - akkor már ingyen, de azok valóban nem is fértek volna már el. Fájlaltuk, hogy a 4 családtagból odaúton ketten leghátul, ketten legelől ültek, de legalább egymás mellé osztott helyet a gép. Visszafelé úton 3 fő ült egymás mellett, egy pedig 10 sorral előrébb. A társaság ezzel is jól le tudja húzni a népet, mert emiatt valószínűleg sokan megveszik az ülőhelyet is. Egyébként a gépen már lehet csereberélni, ezt többen meg is tették. A francia légi irányítók sztrájkja miatt gépünk 2 óra várakozás után kapott engedélyt a felszálláshoz. Aki nem vásárolt a duty free-ben ételt, italt, az ráfaragott, mert ugyan a gépen árultak, de horror áron. 2 óra várakozás + a 3,5 órás út alatt étlen, szomjan voltak néhányan. A választék egyébként elég széles volt üdítő italok és szendvicsek terén is, viszont figyelembe kellene venni, hogy ez egy fapados légitársaság, azaz a nem túl gazdag réteg utazik ezen. Az oda- és visszaút egyébként eseménytelenül, kellemesen telt, az utaskísérők kedvesek voltak.

    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat (pl. hozzáállás, figyelem, segítőkészség)
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a repülőgépen (WIFI, tv, filmek)
    • Ár-érték arány
    • Bejelentkezés és beszállítás (pl. hatékonyság, szolgáltatás a kapunál)
1  Köszönet neki: 1utazo2015
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. július 25.

A légitársasággal, repülőjárattal nem volt gond, azt hozta, amit ismertünk róla, amire számítottunk. Az egyetlen probléma az volt, hogy odaútban csak a reptéren értesültünk arról, hogy a szabályos méretű és súlyú kézipggyászunkat is fel kell adnunk cargo-ba. Gyorsan kiszedtük a számítógépet, kamerákat stb, azt felvihettük a gépre.
Ami rémisztő volt, az Ferihegy utaskiszolgálása. A péntek délelőtti forgalom akkora volt, hogy a biztonsági ellenőrzésre várók sora a fogadócsarnok végéig ért, sőt ott vissza is fordult. Persze a nagy tolongásban sokan előresunnyogtak, így a sor vége alig mozdult. Hazaérkezéskor nem kevesebb, mint 50 percet vártunk a csomagunkra. Két másik repülőjáratot is besoroltak elénk a csomagkiadó szalagnál, pedig később érkeztek.

    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat (pl. hozzáállás, figyelem, segítőkészség)
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a repülőgépen (WIFI, tv, filmek)
    • Ár-érték arány
    • Bejelentkezés és beszállítás (pl. hatékonyság, szolgáltatás a kapunál)
Köszönet neki: turaipista
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. július 24.

Vicc amit megenged magának ez a légitársaság! Az esetek 90%-ban késik, szívatják az utazókat a bőröndökkel; gyakorlatilag ha nem mini hátizsákkal vagy reklámszatyorral utazol elveszik tőled, a gép elejében meg lehet fagyni, hátül pedig teljesen meleg van. Előzékenység teljesen ismeretlen fogalom a személyzet nagyrészénél, ha esetleg probléma merül fel akkor a stílus egyenesen bicskanyitogatóvá válik.

    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat (pl. hozzáállás, figyelem, segítőkészség)
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a repülőgépen (WIFI, tv, filmek)
    • Ár-érték arány
    • Bejelentkezés és beszállítás (pl. hatékonyság, szolgáltatás a kapunál)
1  Köszönet neki: MIHAphoto
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.