Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Olcsó repülés”
Wizz Air értékelése


Értékelés időpontja: 2018. augusztus 2.

2 órás késéssel elindultunk végül, szerencsére nem gépen várakoztunk. Viszont a kicsi lábtér miatt rosszul viseltem az utazást, de nem veszi el ez a kedvemet a Wizz Air-ról. Legközelebbi utazásomra vettem jegyet nagyobb lábtérrel.

Az utazás dátuma: 2018. február
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: konnyufanni
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Írjon értékelést!Értékelések (12 334)
Utazók osztályozásai
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
  • Egyéb nyelvek

141145 a(z) 12 334 értékelésből

Értékelés időpontja: 2018. augusztus 2. mobiltelefonon

Repülőgépes utazásaim során most próbáltam ki először a Wizz air egyik közvetlen járatát Szardíniára oda vissza. Előre bocsátom hogy fapados légitársaság amely magasabb áron mozog mint illene, es minden további 'extráért' (ülésfoglalás, biztosan felvihető kézipoggyász) külön kell fizetni, de ettől függetlenül nem jöttem el rossz szájízzel. Az utazási élmény korrekt volt: A sztyuik kedvesek, a lábhely mérete és az ülés kényelmessége elégséges egy 1-2 órás úthoz. Étel ital azonban csak fizetősen kapható a repülőn. Érdemes priority-t venni a jegyünk mellé. Kb 6 ezer forint volt pluszba két útra és kevesebb sorban állást, biztosan a repülőre vihető kézipoggyászt és plussz egy felvihető hátitáskát eredményezett. A nem prioritis utasok kézipoggyászát közvetlen a repülőre szállás előtt kérik el és rakják le a csomagtérbe. Összességében jó alapszolgáltatást nyújt a társaság de kissé túlárazottan.

Az utazás dátuma: 2018. augusztus
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
Köszönet neki: szabtomi
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. augusztus 2.

Low cost repulés, ebbe beletartozik a nullás ellátás, sot a 75 perc késés is. Annak ellenére rovid útra megfelelo

Az utazás dátuma: 2018. május
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: simonpeter69
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. július 31. mobiltelefonon

Nagyon szeretek a Wiz airral utazni ,olcsó arakkal dolgoznak ..nagyon kedvesek segitőkészek a légiutaskisérők..eddig egyszer fordult elő késés ..az is az időjárás miatt..

Az utazás dátuma: 2018. június
Köszönet neki: 5anitan
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. július 28.

Budapest Róma útvonalon a repülőút jó volt. a karám Pesten nem túl "várakozó-barát". Viszont gyors és olcsó, és pontos volt.

Az utazás dátuma: 2017. december
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: MiklosB29
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.