Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Nagyon jó repülés”
Wizz Air értékelése


Értékelés időpontja: 2020. április 14.

Jó a felszolgálás, remek repülők, újak. Nekem nagyon tetszett az t is, élveztem. A Wizz Airral többször is repültem már és ugyanolyan jó az élmény mindig.

Az utazás dátuma: 2019. június
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: thegreg606
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés írásaÉrtékelések (16 173)
Utazók osztályozásai
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
  • Egyéb nyelvek

37 a(z) 16 173 értékelésből

Értékelés időpontja: 2020. április 10.

A történet és a sokadik levélváltás az ügyfélszolgálattal
Január elején mér egyszer fordultam Önökhöz, de semmilyen válasz nem érkezett, amivel csak tetézték azt az érzést, hogy mennyire jelentéktelen vagyok önöknek, mint utas/fogyasztó. Az akkori kérés száma: 9e83727b Itt akkor most leírom pontosan, hogy mi történt és milyen emberek dolgoznak önöknél, illetve a repülőtéren Feleségemmel utaztunk az Önök Budapest-Tel aviv járatán december 2-án, G98L8C kódú foglalás alatt. Ami történt 5.30-kor felszállítottak a gépre, majd jöttek a rendőrök, hogy valaki ellopott egy pénztátcát. Keresések, motozás néhány embernél, majd pénztárca földön megtalálása és egy óra vita vagy még több, akkor még nem tudjuk mi történt Kilenc órakor gépről leszállítottak egy helyiségbe bezsúfoltak minket (B17 kapu), nincs ennivaló, innivaló, elég szék/mosdó és agresszív biztonsági őrök, akik kiabáltak és amikor fényképezték, még le is akartak tartóztatni, hogy itt nem lehet és visznek a rendőrségre, ha nem mutatom meg és törlöm ki a képeket 10.15 vissza a gépre, majd másfél órán keresztül vérakozás az előkészítésre, jégtelenítés még mindig étel-ital nélkül. 11.50 indulás, majd 13.15 végre víz és szendvics. Hat és fél óra diéta után. A gép első és második legénységétől (mert lecserélték az egész személyzetet) megkaptuk hogy mit idegeskedünk, mi vagyunk a tolvajok ezért nem megyünk.
A tolvajt a biztonságiaktól is megkaptuk, az egyiknél ki is kértem magamnak/magunknak. 06.05 helyett 11.50-kor indultunk, se emberi hozzáállás, se ital és még le is tolvajoztak.

Az utazás dátuma: 2019. december
Köszönet neki: Viktor S
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. március 10.

A személyzettel nem volt különösebb probléma, pláne visszafelé úton. Kedvesek voltak és tájékoztatást is adtak. Ami erősen elgondolkodtató volt, hogy a gépet fertőtlenitették-e, mert még kézfertőtlenítő sem volt a gépen. Jó pilótákhoz volt szerencsém ezen az úton. Pesten, bár javult a helyzet és a körülmények, de még mindig sokat kell gyalog menni és sorba állni a beszállás előtt.Vissza úton Lisszabonban egy rémálom volt a csomag feladás. Későn nyitottak ki, ráadásul az egyik pultnál egy éppen betanuló hölgy ült és füzetből nézte, hogy mit kell csinálnia, ráadásul a kolléganőjét is állandóan kérdezgette, ezért egyik sor sem haladt. Több, mint 1 órát kellett sorba állni!!! A tábla kiírása szerint a kapu számát 19 órakor írták volna ki, ehhez képest már 7 óra előtt elkezdődött a beszállítás, amit véletlenül tudtunk meg, mert a hangosbemondó szövege érthetetlen volt a zajok miatt ( arról nem beszélve, hogy aki nem tud angolul, az mit csinál). Voltak is későn érkező utasok. Szerencse, hogy a gép ennek ellenére időben tudott indulni.

Az utazás dátuma: 2020. március
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
Köszönet neki: martachikan
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. március 10.

Fél órás késéssel indultunk (Berlinből Budapestre késett, ezért később tudott Od-ba indulni), de kedves volt a személyzet. Amit sajnos ritkán tapasztalni: a másodtiszt pontos tájékoztatást adott útvonalunkról.

Az utazás dátuma: 2020. február
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
Köszönet neki: szalaycsaba44
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. február 21.

Bátran ajánlom ezt az olcsó fapados társaságot! Amit javaslok, legalább egy pohár üdvözlő italt beilleszhetnének az árba.

Az utazás dátuma: 2020. január
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
1  Köszönet neki: Vami I
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.