Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“egy "fapados" jobb szolgáltatásokkal”
flydubai értékelése


Értékelés időpontja: 2018. március 16.

Nekem ez a járat fapadosnak tűnik a kényelmi szempontok alapján - szűk hely, kis gép. Viszont a szolgáltatások ennél kedvezőbbek voltak: check-in pultos bejelentkezés, ugyan fizetős, de videó szolgáltatás, napszaknak megfelelő étkezés - éjszakai járaton azonban csak fizetős étel. A helyek akkorák voltak, mint egy Ryanairnél, mert hiszen ugyanolyan gépekből áll a flottájuk. Összességében ár-érték alapján nem volt csalódás. Visszafelé iszonyat késések voltak, de azt hiszem leginkább időjárás tényező miatt

Az utazás dátuma: 2017. április
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
1  Köszönet neki: Edina N
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés írásaÉrtékelések (3 478)
Utazók osztályozásai
Utazói típusok
Időszak
Nyelv
  • Egyéb nyelvek

48 a(z) 3 478 értékelésből

Értékelés időpontja: 2017. január 27.

A Pozsonyból induló járat jóval olcsóbb volt, mint ha Budapestről mentünk volna más járatokkal. Az ár viszont megszabta a szolgáltatásokat is. A Pozsony-Dubai szakaszon egy ingyen étkezés volt, de minden italért (pl. kávé, tea, üdítő) fizetni kellett. A Dubai-Kathmandu távon már csak fizetett fogyasztást biztosítottak. Hasonlóan, a szórakoztató elektronikához is csak pénzért lehetett hozzáférni. Az útvonal követő rendszer elméletileg rendelkezésre állt, gyakorlatilag sok monitor egyáltalán nem működött, a működők pedig szintén nem igazán voltak vezérelhetők. Takaró nincs, lábtámasz nincs. Utazás előtt ezeket érdemes figyelembe venni, és felkészülni.

Az utazás dátuma: 2016. október
    • Ülés kényelmi szintje
    • Ügyfélszolgálat
    • Tisztaság
    • Étel és ital
    • Hely a lábnak
    • Szórakozási lehetőségek a fedélzeten
    • Ár-érték arány
    • Utasfelvétel és beszállás
2  Köszönet neki: Orsi H
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2 nappal ezelőtt mobiltelefonon
Google-fordítás

Az utazás dátuma: 2020. szeptember
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Rebecca H, a flydubai alkalmazásában álló customer services válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2 nappal ezelőtt
Google-fordítás

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 4 nappal ezelőtt mobiltelefonon
Google-fordítás

Az utazás dátuma: 2020. szeptember
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Rebecca H, a flydubai alkalmazásában álló customer services válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2 nappal ezelőtt
Google-fordítás

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 4 nappal ezelőtt
Google-fordítás

Az utazás dátuma: 2020. szeptember
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.