Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
Értékelések (93)
Értékelések szűrése
93 találat
Utazók osztályozásai
37
27
17
10
2
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Utazók osztályozásai
37
27
17
10
2
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
3136 a(z) 93 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. március 13.

Az elhelyezés jó volt, a szoba tiszta, rendezett. Szép környezet, van látnivaló és kirándulási lehetőség. Nem volt gond az éttermi szolgáltatással az ételek jók voltak.
DE. a velness szolgáltatás jobban mondva a medencék vizei jó ha voltak 30 fokosak.Sajnos több órát is eltöltöttünk ami oda vezetett hogy betegek lettünk a hideg víztől. Eljövetelünkkor ezt jeleztük a recepción. Még most is az ágyhoz vagyunk kötve.
Korábban nyolc éve voltunk ott ekkor nem volt ez a probléma. Sajnos nem betegségre számítottunk.

Szobatipp: A szobák jók.
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. március
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Elhelyezkedés
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: AttilaS617
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Judit H, a Hotel Narád & Park alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 16.

Köszönjük véleményét.
Megvizsgáltuk a gépnaplót.
A megvizsgált időszakban: sókád: 35, úszómedence 28, gyerekmedence 38,2, élménymedence 37 fokosak voltak, az előírtnak megfelelően, mindegyik a határérték felső határát súrolta. Mások pont a medence melegségére panaszkodtak.
Reméljük már sokkal jobban érzik magukat, ha mégis a víz miatt fáztak meg és nagyon jó egészséget kívánunk Önöknek.

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 10.

Kényelmes szoba, szép kilátással, bőséges reggeli, barátságos dolgozók, tökéletes wellness. Nagyon meg voltunk elégedve. Az ételek és italok minősége is kiváló volt.
Szívesen visszatérünk a jövőben is.

Szobatipp: Szép kilátás a havas Mátrára.
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: okatalin
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Judit H, a Hotel Narád & Park alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 30.

Köszönjük szépen, visszavárjuk Önöket.

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 18. mobiltelefonon

Csalódottan jöttünk el a Narád Hotelből.

Sajnos ez a Hotel több sebből vérzik. Ami viszont számunkra elfogadhatatlan az szinte mind az étkezésekkel és az étteremmel kapcsolatos. Tisztaság: reggelinél a földön még az előző vacsora maradványait, darabjait találtuk az asztal alatt. Az étterem gyerek etető széke olyan mocskos volt, hogy inkább az ölben etetést választottuk. Kb. több hete nem lehetett letakarítva. Evőeszközök foltosak.
Étterem személyzetének stílusa elfogadhatatlan. Folyamatos hümmögések, grimaszok legapróbb kérés esetén is.
Ételek minősege erősen változó. Nagy tételben fogadnék rá, hogy 30-40%-a fagyasztott. Pl: süti, rántott dolgok stb. A weboldalon kiemelten promózott egészséges, vegetáriánus ételek közül egyik este még mutatóban sem volt.

Wellness: Ez az egyik legjobb része lenne a szolgáltatás csomagnak, ha karban tartanák. A fő medence 1x1cm-es pici csempékkel van kirakva. Sok helyen, egy tenyérnyi területen 5-8 db is hiányzik belőle. Igy kissé baleset veszélyes, könnyen felsértheti a lábat, kezet.

És hogy ne csak negatív legyek:
szobák nem modernek, de tiszták és kényelmesek.
személyzet többi tagja: szoba takarítók, recepció rendkívül kedves.

Sajnos ezek nem feledtetik el a hibákat. Korábban (kb. 3-4 évvel ezelőtt), hasonló tapasztalatokkal jöttünk el, gondoltuk adunk neki még 1 esélyt. Kár volt.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: Gábor H
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 5.

Sajnos csak én is megerősíteni tudom, amit előttem már mások is írtak.
Egy "kuponos" úttal sikerült idejönnünk. Ahogy többek mi is izgalommal vártuk, hogy a festői környezetben tudjunk pár napot pihenni.
Nos a festői környezet valóban bejött: gyönyörű, tiszta levegőjű helyen voltunk. A táj valóban hív a felfedezésre. Azt gondoltuk, hogy a hotelből kiindulva tudjuk majd felfedezni a Mátrát, és közben itt tudunk feltöltekezni: a spa részleg, valamint a félpanzió ezt segíteni látszott.
A szobák kellően tágasak voltak, de a padló koszos volt, nem koszos maradt: hanem foltos volt. Az ágy cserébe kemény volt, amit én díjazok :).
Az étteremnél tényleg érthetetlen, hogy lehet a szálloda 4 csillagos. A hús mócsingos, a kávé felhígított volt, és az egyik este el hajszálat találtam az ételben.
Az egyik értékelésben megállapított menza jelleg, valóban fedi a valóságot. A kilátás egyébként az étteremből pazar. A pincérek meglehetősen nyersek voltak, és a formaruhájuk nélkülözte a minimális odafigyelést is.
A spa részleg akár még lehetett volna jó is, a berendezésen lehet vitatkozni, az ízlés dolga, de az, hogy a medence mozaikjai feljönnek, valamint a fugát kimosta az egyébként langyosnak is alig mondható víz az már tényleg sok.
A személyzetnél egy hölgy volt kedves, aki valóban vendégül látott minket.
A hotel arra kiváló lehet a jövőben a véleményem szerint, hogy innen kiindulva csillagtúrákat tegyünk, de ahhoz legalább a felszolgált ételek minőségén és a wellnes/spa részlegen kellene minőségben változtatni

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. szeptember
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Elhelyezkedés
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: DavidNagyVarga
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Judit H, a Hotel Narád & Park alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. január 6.

Kedves Uram!
Köszönjük véleményét, amelyet kivizsgálunk.
A szőnyegeket folyamatosna takarítjuk, de nyilván a vendégek által okozott nagyobb szennyedőzéseknél, a takarítás után valamilyen folt ott maradhat, de sajnos nem tudunk mindenki után teljes szobafelújítást végezni.
A konyha ízlés kérdése, mi megpróbálunk mindenkinek megfelelni, de tisztában vagyunk vele, hogy ez nem lehetséges. Például van aki örül a pacalnak, mások szerint ez nem megengedhető. Azért vendégeink közel 90 % a éppen a konyhánkat dicséri.
A kávét most cseréltük le decemberben Julius Meinl termékére, ha már ez sem megfelelő, akkor tényleg nem tudjuk mire vágynak a kedves vendégek, a reggelinél is a kávégép frissen őrli a kávét, 40ml vízzel, amit automata szabályoz.

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 5.

Hely szép,
Wellness jó.... és itt vége.
Reggel kiborított kávéval telefröcskölt csészék közül kellett válogatni.
Reggelinél a meleg étel kissé hideg, a forró tej hűvös. Ma este ismét a pecsétes asztalhoz ültünk vacsira.
A leveshez kértem két szelet kenyeret. A pincér fiú kedvesen mosolyogva mondta, hogy hozza. 27 perc elteltével semmi. Majd amikor legközelebb ismét felénk járt, szóltam neki, hogy már nem aktuális a dolog. Vidáman válaszolt, hogy már elfogyott a kenyér.
Az asztalon lévő szennyes dolgok elvitelére 15 percet kellett várni, persze nincs teltház.
Kíváncsian várom, hogy mit hoz a holnap.
Nos, másnap reggel, majd este ugyancsak a pecsétes és morzsás asztalok vártak. A magát viccesnek gondoló pincér fiú megkérdezte, hogy sikerült-e kenyeret szereznem? Nem írom le mit válaszoltam, de nem mosolygott tovább.
A kis klubhelységben csocsó, biliárd és pingpong található.... amik förtelmes állapotban vannak.
Szerintem van mit szégyellnie a tulajdonosnak.
A négycsillagos árért szeretnék négycsillagos szolgáltatást.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. december
Köszönet neki: IstvanV49
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Judit H, a Hotel Narád & Park alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. január 13.

Köszönjük véleményét, melyet kivizsgálunk. A kávéscsészéknél a kávét aznap reggel borították ki a vendégek, reggeli közben már nem lehetett az abroszt lecserélni, mert a gépeket is le kellett volna pakolni. A csocsó, billiárd és ping-pong asztalokat javítjuk, de higgye el, kevés vendégünk vigyáz rá. A gyerekek a dákókkal játszanak, felszakítják a szőnyeget, úgy hogy a szüleik ott vannak mellettük, a ping-pong ütőket havi szinten vásároljuk, mert letépik róla a borítást. A ping-pong asztalt a gyerekek mászókának használják. Nagyon nehéz mindig mindenkor 4 csillagos szolgáltatást nyújtani, ha nem 4 csillagos szállodába érkező vendégek vannak.

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése