Párommal és kis kutyánkkal látogattuk meg a helyet. A pozitívumokat már olvastátok másoktól is, szép, csendes, kutyabarát hely, de van pár dolog, ami azért kicsit lehúzza a látogatás színvonalát.
Ha ezeken javít a management, szerintem kiváló hotel lehet.
- a chek-in nagyon késői, a check out nagyon korai, 4-től lehet elfoglalni csak a szállást, de el kell hagynod már 10-kor. Az érkezést lehetne korábbra rakni szerintem nyugodtan, átlagos európai hoteleknél a 14 óra már a releváns.
- a hotelben senki nem beszélt angolul vagy csak alig, bár a kiírások mindhárom nyelven voltak, ez pozitívum!
- a recepciós fiú nagyon aranyos volt, udvarias, de kissé alkalmatlannak találom a pozícióra és csak kulcsot tudott átadni. Átfogó tájékoztatást nem kaptunk, a kulcsot csak odaadta. Nem mondta meg a szoba konkrétan merre található, így keresgéltünk egy keveset, se a reggeli idejét nem mondta, se azt, hogy a vacsora számla külön intézendő,se check-out ideje, szóval semmi. Amiről tájékoztatást kértünk pl. tájékoztatóban ÍGÉRT varázslatos útvonalakról térképet és útmutatást...hát a fiú kereste a térképeket, de sehol nem találta. Lehet nem az ő hibája, viszont ha a marketinges vagy vezetőség kiválóan ír egy vendégcsalogató kutyás barangolásról szóló prospektust igen is legyen róla pár tájékoztató anyag.
-HIHETETLEN, hogy a 21. században még pénzt lehet elkérni a WiFi-ért, amikor szó szerint minden sarkon ingyen van. 3 napra 1900 forint, ami nem egy nagy összeg, viszont az magával az elvvel egyszerűen nem értek egyet.
-Nem jól szervezett az extra szolgáltatások köre. A masszőrt neked kell hívni (holott a szobai mappában a recepciós segítségét és szervezését ígérte), a lovasokat te keresd (a lovaglás épp akkor nem volt elérhető, erről sem kaptunk tájékoztatást), tehát ez ismét kicsit kiábrándító volt.
-A wellness részleg kissé elavult, lejött csempék, hideg jacuzzi és eléggé kicsi. Még egy kis medence/jacuzzi bőven elférne.
ÖSSZESSÉGÉBEN JÓL éreztük magunkat, de számos olyan hiányosság van, amit a managementnek orvosolni kéne, mert kicsit kedvét szegi az utazónak. Mindenesetre a marketingeseket dicséret illeti, mivel a kutyabarát témával és a jó fotókkal, marketing szövegekkel kiválóan idevonzanak jó sok embert, azonban picit azt érzem nagyobb a füstje, mint a lángja. Kritikámat minden tisztelettel és jó szándékkal írtam, hogy egy jó potenciálú hotelből, még jobbat tudjanak kihozni.