Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Közeli hotelek
Értékelések (426)
Értékelések szűrése
426 találat
Utazók osztályozásai
307
70
30
13
6
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
307
70
30
13
6
Mit mondanak az utazók?
Szűrés
Lista frissítése...
2934 a(z) 426 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. január 16. mobiltelefonon

Írtam már erről a szállodáról értékelést egy korábbi ottlétünk után. Akkor 4*ot adtam, a wellness rész klórszaga miatt. Azóta 2x voltunk már, javítottak rajta.
Ez az a szálloda, amit nem lehet leírni 200 karakterben.
Itt minden van, ami nincs azt kérhetsz, ha valamire még ez után is szükséged van, akkor inkább ne menj sehova, maradj otthon!
Kiszolgálás, ételek csodásak. Van hely ahol nagyobb a választék, de nem főznek ilyen jól. Itt mindenki megtalálja a saját fogára valót. Brutál mennyiségű játszótér, játszóház, wellness gyerekekre építve. Személyzet kedves, segítőkész! 3 alkalommal voltunk itt mindig találtunk újat.
Én komolyan mondom ilyen szolgáltatással nem találkoztam Magyarországon! (Persze a károgók bedobják a Spiritet, de ott se jobb a kiszolgálás, más a célközönség és a szálloda jellege is).
Gratulálok innen is a management-nek!
Olvastam itt negatív lehúzó kommenteket. 3 alkalom után sok mindent meg tudok cáfolni, ajánlom minden családnak, nem fogtok csalódni, pároknak van jobb hely is.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. január
Utazás típusa: Családjával utazott
1  Köszönet neki: norbnagy
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
KolpingHotel_Hungary, a Kolping Hotel Spa & Family Resort alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. január 17.

Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy immár 3 alkalommal is vendégül láthattuk Önöket, és tapasztalatait megosztotta velünk. Örömmel olvastuk, hogy a korábbi tartózkodáskor felvetett problémás területeken azóta sikerült javítanunk, és most már minden maradéktalanul a pihenésüket szolgálta. Nagyon köszönjük a kedves sorokat, és hogy kollégáink munkáját, kedvességét külön kiemelte. Bízunk benne, hogy találkozunk még! Használják ki törzsvendégeinknek nyújtott kedvezményeinket, hiszen a 4. pihenéstől már ezek is járnak Önöknek. Szeretettel visszavárja Önöket a Kolping Hotel egész csapata!

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 5. mobiltelefonon

Standard kétágyas szobát foglaltunk, 21 hósunknak pótágyat kértünk. Szoba szép felújított volt, pelenkakuka, babakád,wc szükítő,bili,babakocsi,mikró be volt készítve. A játszóházak jó állapotúak,tiszták,rengeteg játék van. Voltunk kerekítő foglalkozáson is :)
Wellnessben jó meleg volt a gyerekmedence vize és tiszta.
Reggeli,vacsora bőséges nagy választékkal és nagyon finom volt minden :) Gyerekeknek műanyag étkészlet,előke volt kirakva és több féle milupa pép,tejbedara üveges ételek.
Ami negatívum volt hogy éjjel akármit csináltunk a termosztáttal 27 fok volt, elsö éjjel semmit nem aludtunk, utána egész éjjel nyitott ablaknál aludtunk 23 fokban.
Karácsonyi hangulatot nem igazán sikerült csinálniuk, többet ünnepre nem mennénk de csak úgy még biztos többször bevállaljuk :)

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. december
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: LillaK95
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
KolpingHotel_Hungary, a Kolping Hotel Spa & Family Resort alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. január 11.

Kedves Lilla! Nagyon köszönjük, hogy bizalmat szavaztak nekünk, és az év talán legfontosabb ünnepét nálunk töltötték. Örülünk neki, hogy ennyire jól érezték magukat. Az ünnepi időszak azért is kicsit speciális, mert mindannyian hozzuk a saját otthoni szokásainkat, és ahányan vagyunk, annyiféleképpen szeretünk ünnepelni, és talán szeretnénk kicsit a gyerekkorunk karácsonyát is újra átélni. Mi idén is igyekeztünk fényekkel, illatokkal és ízekkel is szállodánkba varázsolni az ünnepi hangulatot, és legfőképpen sok programmal lehetőséget teremteni az értékes családi pillanatoknak. Sajnáljuk, ha Önöknek még hiányérzetük támadt. Folyamatosan kérjük és figyeljük vendégeink visszajelzéseit, és azokat beépítve reméljük, hogy évről évre több családnak tudunk valóban varázslatos ünnepet szerezni. Sajnáljuk, hogy a szobai hőmérsékletet sem sikerült megfelelően beállítanunk, és ez zavarta pihenésüket. Örömmel olvastuk azonban, hogy azért sok pozitív élményben is volt részük, és hamarosan újra találkozhatunk. Mi már nagyon várjuk! Szeretettel visszavárja Önöket a Kolping Hotel teljes csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 19.

sajnos nem veszik figyelembe a törzsvendég kedvezménynél az ingyen parkolást pedig 10x jártunk ott nem kaptunk értesítést a medence felnött karbantartásáról pedig épp emiatt történt oda a foglalás 10 alkalom nagy csalódás volt

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. december
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Elhelyezkedés
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
1  Köszönet neki: Discover730704
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
KolpingHotel_Hungary, a Kolping Hotel Spa & Family Resort alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. december 21.

Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy immár 10. alkalommal választotta szállodánkat pihenéséhez, és megosztotta velünk észrevételeit. Sajnálattal olvastuk, hogy ezúttal csalódottan tértek haza tőlünk. Engedje meg, hogy felvetéseire reagáljak.
Különösen fontosnak tartjuk, hogy azoknak a vendégeinknek kifejezzük köszönetünket, akik rendszeresen visszatérnek hozzánk, így törzsvendég programunk keretein belül valóban számos előnyt biztosítunk nekik, és speciális kedvezményeket is ajánlunk. Az Ön által említett ingyenes parkolás azonban nem a törzsvendég programunkhoz kötődik. Ezt (és még számos további ajándékot) azoknak a vendégeinknek biztosítjuk, akik közvetlenül szállodánkban foglalnak. Önök egy online szállásfoglaló partnerünkön keresztül vásároltak hozzánk utalványt, emiatt nem tudtuk Önöknek a parkolási díj kedvezményt érvényesíteni. Az érintett oldalon egyébként a parkolási díjat fel is tüntettük a fizetendő tételek között. Sajnálom, ha a kedvezmény feltételeit nem tudtuk még érkezés előtt egyértelműsíteni.
Karbantartási munkák miatt a csendes wellness részlegünk medencéjét valóban kénytelenek voltunk az Önök tartózkodása alatt lezárni. Erről azonban még érkezés előtt információs levelünkben valamennyi vendégünket tájékoztattuk. Ellenőriztük, és tájékoztatónkat az Ön e-mail címére is kiküldtük, és rendszerünk visszaigazolása szerint Önök el is olvasták azt. Sajnáljuk, ha a sok hasznos információ között a karbantartással kapcsolatos felhívás elkerülte a figyelmüket.
Kedves Vendégünk! Higgye el nekünk, valóban fontos, hogy minden egyes vendégünk feltöltődve és sok kellemes élménnyel gazdagodva utazzon haza tőlünk. És ha lehet, törzsvendégeinkre ez még hatványozottabban igaz. Nagyon bízunk benne, hogy ha a csendes wellness pihentető élménye most hiányzott is a teljes kikapcsolódáshoz, azért sok jó emlék is kötődik a nálunk töltött napokhoz, és mindez nem vette el a kedvüket attól, hogy újra visszatérjenek hozzánk.
Mi szeretettel várjuk Önöket vissza!
A Kolping Hotel Csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 19.

Az országban egyedülálló családbarát szálloda, mely valóban minden igényt kielégít, nagyon kedves segítőkész személyzettel, a gyermekek és így a szülők számára is paradicsom. Kisgyermekes családok részére nagy segítség a gazdagon felszerelt szobák (babakocsi, etetőszék, bili, kád stb.).

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. december
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: frinita21
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
KolpingHotel_Hungary, a Kolping Hotel Spa & Family Resort alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. december 21.

Kedves Vendégünk!
Köszönjük a kedves visszajelzést. Örömmel olvastuk, hogy családi lakosztályunk felszerelései nagyban megkönnyítették a készülődést, és hogy a család minden tagja jól érezte magát nálunk. Reméljük, lesz még alkalmunk találkozni. Szeretettel visszavárja Önöket a Kolping Hotel Csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 19.

Az ovoda igazan jol felszerelt es a holgyek nagyon kedvesek a gyerekek szamara tokeletes hely par orara.
Pedikuros holgy nagyon kedves es jol vegezte a munkajat.
Pincerek, takaritonok, kedvesek, de szomoruak, savanyuak, mintha utalnanak ott dolgozni?!
Az erkezesunk ugy kezdodott, hogy a recepcion varva a ferjem alatt darabokra torott a szek. Nem 150kg csak 90kg. A holgy hozott helyette egy ragadosan koszos, karpitost es tisztitokefet legyartasa ota nem latott szeket.
A szobaban nonstop 25C. Igen, koszonom a valaszt. Nem, nem lehetett lejebb huzni a futest. Pizsamabol kivetkozve, csurom vizes izzadt gyerekkel orankent cserelkeztunk az ablaknyitasban, itatasban. Es amikor a klimaval probalkoztunk, hadd ne irjam le mit fujt ki a gep fel ora alatt es semmit nem valtozott a homerseklet a szobaban.
A parnarol egy fotot is csatolok. Ezt a parnat kapta a fiam mint gyerekparnat. Az anyag volt legalabb 20 eves, az nem volna baj h sajat keszitmeny...de az az ocska szurke anyag a 2x2cm szivacsokkal kitomve?!Gyerekbarat?Emberbarat?
Olvastam mas valaszoknal, hogy ez egy Resort, azert kell ennyit setalni az egyik helyrol a masikra. Voltunk mar Resortokban udulni...de valahogy a kozponti epulet korulbelul egyforma tavolsagara volt mindenkinek...minden szobaelhagyaskor azon rettegtem, hogy mit felejtek a szoban es h ki lesz az a marha aki 10 ajton 2-3 liften akarmennyi lepcson majd visszafut.
Wellness: eletveszelyesen csuszos csempek, ocska rongy torulkozok (viszont allandoan figyelmeztetve van az ember, h milyen buntetest fizet ha elvesziti vagy nem adja le) A ferjem az utazasi iroda visszajelzesben azt irta utoljara Kambodzsaban latott ilyen torulkozonek nevezett rongyot.
Service fee: Ilyennel sem talalkoztam meg. Egy dolog ha az italt fizeti plusszba az ember vagy mindenert Service feet. Meg a furdoreszleg muanyag talcas szekes bufeben is service feet fizet az ember??Hihetetlen. Itt szinten nem gyerekbarat az etelkinalat. Rantott, zsiros, fuszeres dolgok. Amikor tiszta spagettit kertem a fiamnak a kasszasholgy jol leterembette a szakacsot, hogy hogy mer ilyet adni, azt nem tudja kasszaba utni.
Etel: szerintem nem a szakacsok hibaja, hogy ilyen gyatra etelt kell talalniuk...de a vezetoseg koltsegvetese tul alacsonz es ocska alapanyagokat ad. A csucs a tejberizs volt a (talan?) az elozo napi hosszu szemu rizs vizben kifozve masnap langyos tejjel nyakon ontve. Sajnaltam a fiamat. Az ovodaval szembeni cukrazdaban is 2 napig ugyanazok a sutik voltak..mereszkedtem egyet enni...szinten hiba volt. A mutejszinhabos izetlen valami ami tiramisu akart lenni...haaaat. Sajnalom, hogy elcsabitott a kinezetevel, es gondolom hiaba volt a tetejere biggyesztve hogy Kolping hotel suti...ha a csokidarabka alatt volt mar egy hasonlo diszelem...az eredeti cukraszdabol. Mindegy ki csinalta, ritka rossz volt es oreg.
Vegulis orulunk, hogy csak 2 napot fizettunk akcios aron, mert ha egeszet fizettunk volna meg ma is veszekedes targya lenne ez a nagyon rosszul valasztott rovid oszi udules.
A ferjem nemet nyelvu kommentarja az utazasi iroda fele:
Verpflegung sehr mangelhaft (zB Milchreis mit aufgewärmten (vermutlich altem?) Reis und warmer Milch übergossen => um einige Liter Milch zu sparen?!!)
Hotel nur für Kinder interessant
Angebote für Erwachsene mangelhaft zB Saunainterieur beschädigt, keine Handtücherverleih
Preis / Leistung passt überhaupt nicht. Kategorievergabe sehr fragwürdig.
Handtuchverleih im Hallenbadbereich: Derartige "Handtücher" habe ich zuletzt in einer Hostel in Kambodscha bekommen. In einem Hotel derartiger Kategorie wurde eine derartige Qualität (hauchdünn-durchsichtig, keinelei Saugkraft) noch niemals angeboten.
"Service Abgabe" bei einem Selbstbedienungs-Hallenbad Essensbuffet einzuheben ist ein besonderes Schmankerl!! Welches Service wurde hier getätigt? Man steht in der Schlange mit dem Plastik-Tablet, lädt sich das teure (!) Gericht auf das Tablett und zittert zum Sitzplatz.Wo ist hier das Service? Für einen saftigen Aufschlag reichts wohl.
Werden dieses Hotel negativ weiterempfehlen!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. november
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
2  Köszönet neki: Szepet
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
KolpingHotel_Hungary, a Kolping Hotel Spa & Family Resort alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. december 28.

Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy erre a pár napos őszi kikapcsolódásra szállodánkat választották, és megosztotta velünk tapasztalatait. Vendégeink visszajelzései különösen fontosak számunkra, hiszen a dicséret jól esik, a kritikai észrevételekből pedig mindig tudunk tanulni, fejlődni. Az, hogy vendégeink pozitív élményekkel feltöltődve térjenek haza tőlünk, személyes szívügyünk. Ha Önök valóban ennyi negatív emléket őriznek a nálunk töltött napokról, akkor el kell, hogy ismerjük hibáztunk, és valamennyi átélt kellemetlenség miatt elnézésüket kérjük.
A korábbi bejegyzéseket is nézve talán látszik, hogy az Önök által leírt összkép tényleg nem tipikus. De természetesen annak ellenére, hogy a kellemetlenségek szerencsétlenül követték egymást a pihenésük alatt, különös gondot fordítunk arra, hogy az egyes eseteket kivizsgáljuk. Mivel bejegyzését 1 hónappal a pihenés után írta, így már elég nehéz visszanyomoznunk a tényleges történéseket, de mindent meg fogunk tenni, hogy a jelzett hibáknak utánamenjünk, és megoldást találjunk arra, hogy ezek többet ne fordulhassanak elő.
Sajnáljuk, hogy a recepciónál a férje alatt eltört a szék, és emiatt mindjárt az érkezéshez egy kellemetlen emlék kapcsolódik. A kolléganő igyekezett azonnal segíteni, és hogy mentse a helyzetet, valóban az első kezébe akadt széket ajánlotta fel Önnek. Bár ez Önöket már nyilván nem vigasztalja azért jó, ha tudják, hogy recepciónk épülete hamarosan teljes felújításon esik át, ami nem csak belsőépítészeti megújulást, hanem teljes bútorzatcserét is jelent majd.
A fűtés a házakban központilag szabályozható, és bár a személyes igények jelentősen eltérnek, igyekszünk megtalálni azt a hőmérsékletet, ami mindenkinek megfelelő. Sajnáljuk, ha az Önök tartózkodása alatt túl meleg volt a szobában és ez zavarta az éjszakai pihenésüket.
A szervízdíjról érdemes talán tudnia, hogy ez egy jogszabály által biztosított lehetőség arra, hogy az éttermekben fizetett összeg egy részét közvetlenül kollégáinknak adhassuk. Ez valójában egy technikai elkülönítés, ami a számlán ilyen formában jelenik meg, de emiatt Önök nem fizetnek többet. A bevezetéskor ezt mi a meglevő árainkból különítettük el, és nem azokra számoltuk rá pluszban.
Ízlésekről ahogy mondani szokták, nem lehet vitatkozni. Ezt mi nap mint nap tapasztaljuk, hiszen teltház esetén szakácsinknak akár 450 főre is főznek, és bár mindent megtesznek, hogy az ételválaszték változatos legyen, mindenkinek egyszerre sajnos felelhetnek meg. Az uszodai étterem jellemzően egy „közbenső étkezést” szolgál ki a bőséges büféreggeli és büfévacsora között, és sokéves tapasztalatunk alapján itt valóban a hamburger, a sült krumpli, a rántott ételek és a spagetti a legkelendőbb. Ettől függetlenül tartunk salátákat is, és folyamatosan próbálkozunk új ételekkel bővíteni a kínálatot, és figyeljük a vendégeink visszajelzéseit is, hogy még jobban megfeleljünk az igényeknek. Sajnáljuk, hogy Önöknek nem sikerült a kedvében járnunk. Munkatársaink Ön által idézett beszélgetésére valóban nincs mentségünk, ebben egyetértünk, hogy ezt nem a vendégtérben kellett volna lerendezniük. A többi étellel kapcsolatos kifogásának így ennyi idő távlatából már sajnos nehéz utánamenni. Arról biztosíthatom, hogy a tejberizs soha nem készült még másnapos rizs felhasználásával, és a sütemények szavatosságára is kiemelten figyelünk (amit egyébként saját cukrászatunkban kollégáink készítenek). Az igaz, hogy a tiramisut talán érthető okokból nem az eredeti nyers tojásos recept alapján készítjük, így lehet, hogy ízélmény is eltér az otthon megszokottól, de ezt is vendégeink egészsége érdekében tesszük.
Kedves Vendégünk! Tudjuk, hogy a mai világban nehéz a közös családi pihenésre időt szakítani, és mindannyian fokozott elvárásokkal indulunk neki egy ilyen kikapcsolódásnak. Nagyon sajnáljuk, hogy mi most ennek az előzetes várakozásnak nem tudtunk megfelelni, és sok apró, de bosszantó élmény árnyékolta be a pihenésüket. Annak azért örülünk, hogy gyermekük jól érezte magát Bobóországban, és pedikűrös kolléganőnk munkájával is elégedettek voltak. Ezért bízunk benne, hogy egyszer kapunk még Önöktől egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, hogy valóban képesek vagyunk magas színvonalon kiszolgálni Önöket.
Meghitt ünnepeket és boldog új évet kívánunk az egész családnak!
A Kolping Hotel Csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése