Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Közeli hotelek
Értékelések (225)
Értékelések szűrése
225 találat
Utazók osztályozásai
156
47
18
1
3
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
156
47
18
1
3
Mit mondanak az utazók?
Szűrés
Lista frissítése...
2227 a(z) 225 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. április 12.

Premium szobában töltöttünk el pár éjszakát. Nem nyújtott különösebb extra élményt, persze rossz sem volt. Ami kifejezetten zavaró volt, az a személyzet érdektelensége a legtöbb esetben, ez hangulatromboló volt. A reggelinél a reggeli vége előtt ezren pakolták le az asztalokat, és az ételek egy részét is, különösebb segítőkészséget nem fedeztünk fel. Ez különösen a 2017 közönségdíjas hotelénél volt feltűnő, szerintem nem érdemli meg a címet. A hotel amúgy szép, szép helyen is van, az ételek nekem inkább nem tetszettek/nem a legjobb minőségűek is voltak köztük, takarítás lehetne jobb, ágy nem jött be és általában hozzáállásban is van mit fejlődni (persze voltak kivételek).

  • Ott-tartózkodás: 2018. április, utazás jellege: páros
    • Alvásminőség
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: MaciL68
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
dr_Szepesi_Richard, a Bambara Hotel alkalmazásában álló Tulajdonos válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2018. április 20.

Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését! Szállodánk vezetősége nagy figyelmet fordít a vendég visszajelzésekre, ezért köszönjük észrevételeit és megírt véleményét. Örülünk, hogy a szállodánk szolgáltatásaival alapvetően elégedettek voltak.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogatnak szállodánkba és visszatérő Vendégünkként üdvözölhetjük Önöket.
Köszönettel és üdvözlettel:
Bialkó Kinga, Szállodavezető

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. április 4. mobiltelefonon

A szálloda változatlanul kiváló szolgáltatásokat nyújt, megoldották az elektromos autó töltését is , a párna menű és a választás lehetősége szerintem kiváló ötlet. A környékbeli látnivalókkal (Eger, Szilvásvárad) kiegészítve és a kalandpark szolgáltatásait is kihasználva igazán mozgalmas napokat töltöttünk a Bambarában.
Az egyedüli negatívumként a reggelihez nem kapható fekete vagy teljes kiőrlésű kenyerek hiánya és a hosszú időre lefoglalt és üresen álló asztalok, valamint az e miatt nehézkes vacsora asztal keresés említhető.

Ott-tartózkodás: 2018. április, utazás jellege: családi
1  Köszönet neki: Zoltán K
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
dr_Szepesi_Richard, a Bambara Hotel alkalmazásában álló Tulajdonos válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2018. április 6.

Kedves Zoltán,
Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül a Varázslatos Bambara Hotelt választották. Örülünk, hogy a szállodánk környezetével, kínált ételeinkkel és szolgáltatásainkkal elégedett volt. Köszönjük negatív észrevételét is, hiszen szállodánk vezetősége nagy figyelmet fordít a vendégvisszajelzésekre. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogatnak szállodánkba és visszatérő Vendégünkként üdvözölhetjük Önöket.
Köszönettel és üdvözlettel:
Bialkó Kinga, Szállodavezető

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 30. mobiltelefonon

Sajnos nálunk már a foglalásnál megbukott a dolog. Mielőtt lefoglaltuk volna a helyet, telefonon beszéltem a szállodával, szerettem volna a 2,5éves lányomnak babaágyat kérni pótágy helyett(nehogy leessen éjjel - sokat forog álmában). A telefonban azt mondták - rendben, írjam be a foglalás megjegyzés - rovatába. Beleírtuk, lefoglaltuk. Egy hétre rá jött az email, hogy így nem fogadják el a foglalásunkat, mindenképp fel akarták számolni nekünk a pótágyat, persze a leeső gyerekért nem vállaltak volna felelősséget. Inkább lemondtuk a szállást. Másfelől irreálisan drága egy 4csillagos helyhez képest. Egy másik helyen minden gond nélkül teljesítették a gyerkőccel kapcsolatos kérésünket mindenféle plusz költség nélkül, ráadásul az összeg töredékéből voltunk egy remek wellness kiránduláson. Szóval nálunk leszerepelt a hely, pedig épp a jó híre miatt akartuk volna kipróbálni, de így nem ajánljuk senkinek. Ennél kedvesebb bánásmódot és kiváló színvonalú helyet a töredéke összegért talál az ember.

Ott-tartózkodás: 2018. március, utazás jellege: családi
4  Köszönet neki: ZsuzsannaD59
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
dr_Szepesi_Richard, a Bambara Hotel alkalmazásában álló Tulajdonos válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2018. április 6.

Kedves Zsuzsanna,
Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül számításba vették a Varázslatos Bambara Hotelt és sajnáljuk, hogy személyesen nem sikerült megtapasztalniuk varázslatos szolgáltatásainkat mellyel kiérdemeltük az Év Hotele díjat.
Szállodánk vezetősége fontos céljának tartja, hogy a szolgáltatások színvonalát folyamatosan javítsa. A leírtak alapján a szükséges intézkedéseket megtettük és reméljük, hogy a jövőben ténylegesen ellátogatnak hozzánk és ezekről Önök is személyesen meggyőződnek majd.
Köszönettel és üdvözlettel:
Bialkó Kinga, szállodavezető

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 29. mobiltelefonon

Csodaszép szálloda, különleges hangulattal. A szurikáták nagyon aranyosak, a hotel gyerekeknek is igazi paradicsom. A wellnes rész nagy és hangulatos. Nagyon kényelmesek a 2 személyes pihenőágyak. Az étterem választéka nagy, és ízletesen főznek. Mindennel meg voltunk elégedve.

Ott-tartózkodás: 2018. március, utazás jellege: páros
Köszönet neki: Experience763555
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
dr_Szepesi_Richard, a Bambara Hotel alkalmazásában álló Tulajdonos válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2018. április 3.

Kedves Vendégünk!
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk minden szolgáltatásával elégedettek voltak.
Afrika szépsége, Európa kényelme, a Varázslatos BAMBARA Hotel****prémium Eger mellett, a Bükk kapujában örömmel várja vissza Önöket!
Köszönettel és üdvözlettel:
Bialkó Kinga, szállodavezető

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 24. mobiltelefonon

Átlagos gyenge étel felhozatal. Irreálisan drága a wellness méretéhez és az össz nyújtott szolgáltatáshoz képest. A szobák puritánok, nem tükrözik az ár miatt elvárt luxust. A fürdőszoba nem zárható, a nedves törölközőket nincs hol szárítani.

Ott-tartózkodás: 2018. március, utazás jellege: családi
3  Köszönet neki: Relax539812
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
dr_Szepesi_Richard, a Bambara Hotel alkalmazásában álló Tulajdonos válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2018. április 6.

Kedves Vendégünk! Köszönjük visszajelzését, véleménye fontos számunka és sajnáljuk, hogy legutóbbi tartózkodása során nem a megszokott magas színvonalat tapasztalata. Szállodánk vezetősége fontos céljának tartja, hogy a szolgáltatások színvonalát folyamatosan javítsuk. A leírtak alapján a szükséges intézkedéseket megtettük és reméljük, hogy soron következő tartózkodása alkalmával ezekről Önök is személyesen meggyőződnek majd.
Köszönettel és üdvözlettel:
Bialkó Kinga, szállodavezető

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése