Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Közeli hotelek
Értékelések (1 642)
Értékelések szűrése
1 642 találat
Utazók osztályozásai
538
581
327
112
84
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
538
581
327
112
84
Mit mondanak az utazók?
Szűrés
Lista frissítése...
712 a(z) 1 642 értékelésből
Értékelés időpontja: 2017. november 13.

Szörnyű kaja, személyzet modortalan, ételek nem a legjobbak ( "5 csillagos"), diákokat alkalmaznak (akiket amúgy pluszpénz nélkül túlóráztatnak pl reggel 6-23-ig, és igen megteszik....), személyzeti wc már több mint 3 hete rakás szar és nem csinálnak vele semmit, és még lehetne sorolni.

Ott-tartózkodás: 2017. november
Köszönet neki: Roland1896
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. december 1.

Kedves Roland,
Sajnálattal olvassuk megjegyzéseit szállodánk személyzetével és személyzeti helységeivel kapcsolatban. Mint, minden vendéglátóhely, mi is lehetőséget biztosítunk a fiatal generációnak, hogy a vendéglátás rejtelmeit elsajátíthassák szállodánkban. Kollégáink számára megfelelő munkakörülményeket teremtünk, mely nemcsak a higiéniai környezetet jelenti, hanem részlegekre külön vonatkoztatott motivációs rendszert is, melynek során különböző jutalmakban részesülhetnek. Számunkra nemcsak a vendégelégedettség de a dolgozói elégedettség is fontos, melyet évente felmérünk. Tavalyi eredményünk 99% részvételi aránnyal 91%-os lett. Amennyiben bármi másban segtségére lehetünk, forduljon hozzánk bizalommal.
Timea Besze
Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. augusztus 23. mobiltelefonon

A hotel szép, tiszta, gondozott. A wellness részleg kiváló, az ott dolgozók nagyon kedvesek. Az egyéb rèszeken dolgozók között ellenben többen vannak akik szerintem utálják a munkájukat s ez sajnos érezhető is vendégként. Bejelentkezésnél rendkívül sokat kellett várni a recepciónál. A parkolás napi 12 eurós ára gusztustalan. A reggeli felszolgálása kissé kaotikus. A hotel bárjában dolgozók kedvesek és profik. De röhej hogy sem energiaital sem alkoholmentes sör nincs.

Ott-tartózkodás: 2017. augusztus
Köszönet neki: ErikaN1185
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. augusztus 26.

Kedves Vendégünk,

Köszönjük, hogy az Aquincum Hotel Budapestet választotta. Örömmel értesülünk, hogy az összesített élménye pozitív volt, a felmerült problémákért szíves elnézését kérjük. Visszajelzéseit mindenképpen figyelembe vesszük.
Még egyszer köszönjük hogy minket választott, és reméljük a jövőben ismét viszontláthatjuk, és megmutathatjuk Önnek is, hogy mennyit fejlődtünk legutóbbi látogatása óta.

Üdvözlettel,
Nemes Gábor
Ügyvezető Igazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. május 13. mobiltelefonon

Nekem szimpatikus volt az Aquincum Hotel. A svédasztalos ebéd bőven adott választási lehetőséget. A kínálat finom volt és bőséges. A parkolás árát egy kicsit sokaltam (300 Ft/óra). A hotelt ajánlom mindenkinek!

Ott-tartózkodás: 2017. május, utazás jellege: üzleti
Köszönet neki: Péter B
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. június 8.

Kedves Vendégünk,

Köszönjük, hogy az Aquincum Hotel Budapestet válaszotta, nagy örömmel olvassuk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, köszönjük az 5 pontos értékelését. Parkolási árral kapcsolatos visszajelzését rögzítettük, köszönjük észrevételét. Reméljük ismételten vendégül láthatjuk Önt a közeljövőben.

Üdvözlettel,
Nemes Gábor
Ügyvezető Igazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. február 13.

Egy éjszakát töltöttünk a szállodában. Executive szobát foglaltunk. Tisztaság, kedves, segítőkész személyzet, finom ételek. A wellness részleg is rendben van. A közös szaunát hiányoltuk. Rendezvény lehetett a szállodába, ami kicsit behallatszott a szobába az ablakon keresztül.

  • Ott-tartózkodás: 2017. február, utazás jellege: páros
    • Alvásminőség
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: lazarkrisztian
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. február 26.

Kedves Vendégünk,

Köszönjük, hogy az Aquincum Hotel Budapestet választota szállásául, és hogy szakított időt ezen értékelés elkészítésére. Örömünkre szolgál olvasni, hogy sikerült pozitív élményt biztosítani tartózkodása idejére, és hogy elégedett volt a szolgáltatásainkkal, és a személyzetünkkel. Sajnáljuk, ha a megszokottnál nagyobb zajterheltséget észlelt, kérem fogadja bocsánatkérésünket.

Még egyszer köszönjük, hogy minket választott, és reméljük viszontláthatjuk a nem túl távoli jövőben.

Gábor Nemes, Vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2016. december 28.

A wellness és a parkolás díja nincsen feltüntetve, csak a visszaigazoláson értesültünk, hogy a szoba ára nem tartalmazza egyiket sem. Nem korrekt tájékoztatás.
A hitelkártya adataimmal garantáltam a szálloda felé a foglalást, gondolom előautorizálták a kártyámon az összeget (normális bevett szokás), azonban check-innél előre elkérték a szállodai szoba árát, plusz a wellness belépő árát 2 főre és még a parkolási díjat is. Azaz duplán bebiztosították magukat, ha esetleg csaló magyar vendég lennék, és fizetés nélkül távoznék…
A szobában a bútorok kopottak, a szék foltos, a fejtámla koszos, az éjjeli szekrény alatt szemetet találtunk, a fürdőszoba csempéje és fugázata penészes. Nem 5 csillagos színvonal, még a 3 csillagot sem súrolja alulról…
A wellness részben nem találtunk egy szabad nyugágyat sem, mindegyikre odavetett lepedő jelezte a foglaltságot. Nem volt törülköző a szaunában, valószínűleg estére már elfogyott, mert üresen állt a polc. A wellness személyzete unott, barátságtalan.

  • Ott-tartózkodás: 2016. december, utazás jellege: páros
    • Érték
    • Szobák
    • Kiszolgálás
8  Köszönet neki: borvaleria
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése