Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
The Aquincum Hotel Budapest
Közeli hotelek
231 USD
216 USD
Expedia.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Medence
134 USD
119 USD
Booking.com
Megtekintés
  • Ingyenes WiFi
  • Medence
Hilton Budapest(Budapest)
225 USD
216 USD
Expedia.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Étterem
Benczur Hotel(Budapest)
73 USD
Booking.com
Megtekintés
  • Ingyenes WiFi
  • Reggeli az árban
Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace(Budapest)
195 USD
132 USD
Booking.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Étterem
247 USD
120 USD
Booking.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Reggeli az árban
82 USD
80 USD
Trip.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Étterem
290 USD
250 USD
Agoda.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Medence
  • Étterem
191 USD
91 USD
Agoda.com
Megtekintés
  • Ingyenes WiFi
  • Reggeli az árban
687 USD
668 USD
Expedia.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Medence
Értékelések (1 572)
Értékelések szűrése
1 572 találat
Utazók osztályozásai
525
565
306
96
80
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
525
565
306
96
80
Mit mondanak az utazók?
Szűrés
Lista frissítése...
510 a(z) 1 572 értékelésből
Értékelés időpontja: 2017. december 6.

A szoba rendezett, tiszta. Sajnos se rendes viznyomas, se meleg viz - az eros langyos homerseklet volt a maximum mind a 3 nap amit ott toltottem. Amikor probaltam a recepciot telefonon elerni az ugyben, nem valaszoltak a hivasomra se este, se reggel.
Az etteremben a kiszolgalas atlag alatti, gyanitom hogy diakok szolgaltak ki. Az etelek minosege atlagos.

  • Ott-tartózkodás: 2017. november, utazás jellege: üzleti
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Krisztina K
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. december 7.

Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy választott bennünket és időt szánt arra, hogy megírja ezt a visszajelzést. Sajnálattal értesültünk róla, hogy nem volt elégedett a szállodával. Kérem, fogadja el bocsánatkérésünket az Ön tartózkodása alatt tapasztalt kellemetlenségekért, biztosítjuk, hogy mindenképp tovább fejlődünk a jövőben, hogy ilyen problémák soha többé ne történjenek meg. Reméljük, hogy a kellemetlenségek ellenére a jövőben is viszont üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel, Nemes Gábor vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. november 23.

Kívülről sokkal többet ígérő szálloda. A lobby átlagos, tiszta, rendezett. A liftből azonban 20-30 évet visszacsöppenünk. Kopott anyagok, tapéta, szőnyegpadló. Az "executive" szobában ugyanez a helyzet. A fűtés nem működik, a fürdőszobában a meleg vizet csak jóindulattal lehet langyosnak nevezni. Semmi sem kivételes, semmi nem hozza egy luxus szálloda színvonalát. Az Executive Club egy újabb képzavar. A hotel bárja rendben van, az éttermi fogások átlagosak, de még mindig nem kiemelkedőek. Az összkép egy maximum 3* hotelt tükröz.

  • Ott-tartózkodás: 2017. november, utazás jellege: üzleti
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Janos M
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. november 27.

Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy választott bennünket és hogy időt szánt arra, hogy megírja a visszajelzést. Sajnálattal értesültünk róla, hogy nem volt elégedett a szállodával. Kérem, fogadja el bocsánatkérésünket az Ön tartózkodása alatt tapasztalt kellemetlenségekért, ígérjük, hogy mindenképp tovább fejlődünk a jövőben. Reméljük, hogy a kellemetlenségek ellenére a jövőben is viszont üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel, Nemes Gábor vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. november 13.

Szörnyű kaja, személyzet modortalan, ételek nem a legjobbak ( "5 csillagos"), diákokat alkalmaznak (akiket amúgy pluszpénz nélkül túlóráztatnak pl reggel 6-23-ig, és igen megteszik....), személyzeti wc már több mint 3 hete rakás szar és nem csinálnak vele semmit, és még lehetne sorolni.

Ott-tartózkodás: 2017. november
Köszönet neki: Roland1896
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. december 1.

Kedves Roland,
Sajnálattal olvassuk megjegyzéseit szállodánk személyzetével és személyzeti helységeivel kapcsolatban. Mint, minden vendéglátóhely, mi is lehetőséget biztosítunk a fiatal generációnak, hogy a vendéglátás rejtelmeit elsajátíthassák szállodánkban. Kollégáink számára megfelelő munkakörülményeket teremtünk, mely nemcsak a higiéniai környezetet jelenti, hanem részlegekre külön vonatkoztatott motivációs rendszert is, melynek során különböző jutalmakban részesülhetnek. Számunkra nemcsak a vendégelégedettség de a dolgozói elégedettség is fontos, melyet évente felmérünk. Tavalyi eredményünk 99% részvételi aránnyal 91%-os lett. Amennyiben bármi másban segtségére lehetünk, forduljon hozzánk bizalommal.
Timea Besze
Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. augusztus 23. mobiltelefonon

A hotel szép, tiszta, gondozott. A wellness részleg kiváló, az ott dolgozók nagyon kedvesek. Az egyéb rèszeken dolgozók között ellenben többen vannak akik szerintem utálják a munkájukat s ez sajnos érezhető is vendégként. Bejelentkezésnél rendkívül sokat kellett várni a recepciónál. A parkolás napi 12 eurós ára gusztustalan. A reggeli felszolgálása kissé kaotikus. A hotel bárjában dolgozók kedvesek és profik. De röhej hogy sem energiaital sem alkoholmentes sör nincs.

Ott-tartózkodás: 2017. augusztus
Köszönet neki: Erika N
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. augusztus 26.

Kedves Vendégünk,

Köszönjük, hogy az Aquincum Hotel Budapestet választotta. Örömmel értesülünk, hogy az összesített élménye pozitív volt, a felmerült problémákért szíves elnézését kérjük. Visszajelzéseit mindenképpen figyelembe vesszük.
Még egyszer köszönjük hogy minket választott, és reméljük a jövőben ismét viszontláthatjuk, és megmutathatjuk Önnek is, hogy mennyit fejlődtünk legutóbbi látogatása óta.

Üdvözlettel,
Nemes Gábor
Ügyvezető Igazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. május 13. mobiltelefonon

Nekem szimpatikus volt az Aquincum Hotel. A svédasztalos ebéd bőven adott választási lehetőséget. A kínálat finom volt és bőséges. A parkolás árát egy kicsit sokaltam (300 Ft/óra). A hotelt ajánlom mindenkinek!

Ott-tartózkodás: 2017. május, utazás jellege: üzleti
Köszönet neki: Péter B
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. június 8.

Kedves Vendégünk,

Köszönjük, hogy az Aquincum Hotel Budapestet válaszotta, nagy örömmel olvassuk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, köszönjük az 5 pontos értékelését. Parkolási árral kapcsolatos visszajelzését rögzítettük, köszönjük észrevételét. Reméljük ismételten vendégül láthatjuk Önt a közeljövőben.

Üdvözlettel,
Nemes Gábor
Ügyvezető Igazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése