Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Közeli hotelek
Értékelések (1 642)
Értékelések szűrése
1 642 találat
Utazók osztályozásai
538
581
327
112
84
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
538
581
327
112
84
Mit mondanak az utazók?
Szűrés
Lista frissítése...
27 a(z) 1 642 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. február 18. mobiltelefonon

Egyetlen éjszakára érkeztünk családommal /papa, mama, gyerekek/ 6-an felnőttek, 2 kisgyerek társaságában. Már az elején "zavarba jöttem" amikor is a bejelentkezésnél kifizettettek velünk mindent és ráadásként pluszban elkértek szobánként 10.000,- Ft-ot biztosítékként.../lassan az egész világot bejártam de még ilyennel nem találkoztam/. 3 szobát foglaltunk a 6 felnőtt es a 2 kisgyerek részére, gondoltam ők majd a szüleikkel alszanak. Meglepetesre 2 külön szobába kaptunk 1-1 pótágyat. Rutinos utazóként ez sem megoldhatatlan probléma számomra. És itt jönnek a kellemetlenebb dolgok amit egy ilyen "kaliberű" hotel, /pláne ilyen árakkal/ de még egy alacsonyabb szinvonalú sem engedhet meg magának a vendégeivel szemben; az egyik szobában, /139/ nem volt fűtés, nem működött a TV, és csupán 1 fél guriga wc papír volt bekészítve. Mint mondtam "rutinos utazóként" próbálom megoldani a dolgaimat; a szomszéd szobából /ahol szüleim voltak/ kértem egy wc papírt, pozitívként értékelve hogy náluk 3 tekercs is volt! Ennél nagyobb meglepetést a nem működő TV tekintetében csak az volt, hogy a recepción ezt pontosan tudták mégis ennek ellenére kiadták a szobát és csak nem is szóltak! Így hát mozi lett a vége /22:30, Valami Amerika 3/! Hozzáteszem, a negatívumok ellenére van amiben "hozza" a csillagok számát; pl. árakban; 5 feketecseresznye pálinkáért /ugyan 4cl/ 19.500,- Ft-ot fizettünk!!!! Hmm!!!!
Példás ugyan a szobák mérete, tisztasága, felszereltsége persze akkor ha minden működik!! A kellemetlenségekért cserébe a parkolást elengedték, ez mondjuk korrekt!!!
"Egy éjszakás kalandnak" elment.....

Ott-tartózkodás: 2018. február, utazás jellege: családi
Köszönet neki: DonatR14
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2018. február 19.

Kedves Donát Úr,
Köszönjük, hogy szállodánkat választották.
Sajnálattal olvastuk tapasztalataikat szállodánkkal kapcsolatban. Elnézésüket kérjük a kellemetlenségek miatt.
Műszaki és housekeeping személyzetünk tájékoztattuk az Önök által leírt eseményekről és biztosíthatom róla, hogy a jövőben nem fordul elő hasonló kellemetlen eset.
Elnézésüket kérjük.
Tisztelettel:
Nemes Gábor
Vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 6. mobiltelefonon

Nagy várakozással telve érkeztünk, hiszen évekkel ezelőtt ez volt a kedvenc budapesti szállodánk. A szoba a régi berendezéssel, hepe- hupás, alvásra alkalmatlan ággyal fogadott. Sebaj, kialvatlanul, de lelkesen készülődtünk a reggelire, ami újabb csalódást okozott: az édesség több napos, a tejkiöntő vastagon koszos. Mi történt a város valaha volt egyik gyöngyszemével?

Ott-tartózkodás: 2017. október, utazás jellege: páros
Köszönet neki: juditbedi
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2018. január 7.

Kedves Vendégünk,
Sajnálattal olvastuk tapasztalait legutóbbi tartózkodásával kapcsolatban.
Fogadja őszinte bocsánatkérésünket az okozott kellemetlenségekért. Megteszünk mindent vendégeink kényelme érdekében. Matracaink cseréje folyamatban van. A reggelire illetve a tisztaságra is nagy figyelmet fordítunk.
Elnézést kérünk még egyszer.
Reméljük a jövőben adnak még egy esélyt, hogy ismét vendégeink között köszönthessük Önöket.
Üdvözlettel:
Nemes Gábor
Vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 31. mobiltelefonon

A délutáni recepció udvariatlan és félre tàjékoztat.
Az ebédnél és a vacsoránál nagyon lassú a kiszolgálás.
Teljes ellátásért fizettünk amit nem kaptunk meg teljesen.
A spa részleggel elégedett voltam ott a személyzet professzionális, illetve az ennivaló finom.

Ott-tartózkodás: 2017. december, utazás jellege: családi
1  Köszönet neki: Nika_291
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2018. január 3.

Kedves Hölgyem,

Köszönjük, hogy minket választott tartózkodása alkalmával.

Örömünkre szolgál azt olvasni, hogy a wellness részleggel és az ottani személyzettel elégedett volt.

Sajnálattal értesülülnk, hogy kellemetlenség érte az éttermi reggeli illetveesti kiszolgálásnál is. Elnézést kérünk a recepció által okozta kellemetlenségek miatt.

Reméljük, hogy a jövőben is vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel:
Nemes Gábor
Vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 6.

A szoba rendezett, tiszta. Sajnos se rendes viznyomas, se meleg viz - az eros langyos homerseklet volt a maximum mind a 3 nap amit ott toltottem. Amikor probaltam a recepciot telefonon elerni az ugyben, nem valaszoltak a hivasomra se este, se reggel.
Az etteremben a kiszolgalas atlag alatti, gyanitom hogy diakok szolgaltak ki. Az etelek minosege atlagos.

  • Ott-tartózkodás: 2017. november, utazás jellege: üzleti
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: KrisztinaK253
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. december 7.

Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy választott bennünket és időt szánt arra, hogy megírja ezt a visszajelzést. Sajnálattal értesültünk róla, hogy nem volt elégedett a szállodával. Kérem, fogadja el bocsánatkérésünket az Ön tartózkodása alatt tapasztalt kellemetlenségekért, biztosítjuk, hogy mindenképp tovább fejlődünk a jövőben, hogy ilyen problémák soha többé ne történjenek meg. Reméljük, hogy a kellemetlenségek ellenére a jövőben is viszont üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel, Nemes Gábor vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. november 23.

Kívülről sokkal többet ígérő szálloda. A lobby átlagos, tiszta, rendezett. A liftből azonban 20-30 évet visszacsöppenünk. Kopott anyagok, tapéta, szőnyegpadló. Az "executive" szobában ugyanez a helyzet. A fűtés nem működik, a fürdőszobában a meleg vizet csak jóindulattal lehet langyosnak nevezni. Semmi sem kivételes, semmi nem hozza egy luxus szálloda színvonalát. Az Executive Club egy újabb képzavar. A hotel bárja rendben van, az éttermi fogások átlagosak, de még mindig nem kiemelkedőek. Az összkép egy maximum 3* hotelt tükröz.

  • Ott-tartózkodás: 2017. november, utazás jellege: üzleti
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Janos M
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
ManagementBudapest, a The Aquincum Hotel Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. november 27.

Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy választott bennünket és hogy időt szánt arra, hogy megírja a visszajelzést. Sajnálattal értesültünk róla, hogy nem volt elégedett a szállodával. Kérem, fogadja el bocsánatkérésünket az Ön tartózkodása alatt tapasztalt kellemetlenségekért, ígérjük, hogy mindenképp tovább fejlődünk a jövőben. Reméljük, hogy a kellemetlenségek ellenére a jövőben is viszont üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel, Nemes Gábor vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése