Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Közeli hotelek
Értékelések (4 839)
Értékelések szűrése
4 839 találat
Utazók osztályozásai
3 365
1 123
250
66
35
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
3 365
1 123
250
66
35
Mit mondanak az utazók?
Szűrés
Lista frissítése...
38 a(z) 4 839 értékelésből
Értékelés időpontja: 2017. december 22.

Egy éjszakára érkeztünk, nem is volt semmire panasz. A szoba amit kaptunk hibátlan volt, a fürdőszoba csodálatos, az ágyak is, minden kifogástalan volt. Negatívumok: a parkolás nem teljesen megoldott. Azt gondolom, ha telt ház van, akkor is legyen megoldott egy 5 csillagos szálládánál a parkolás. Olyan nagy elvárás ez? A reggeli finom volt, bőséges választék, de sajnos idegesítőek a fehér kesztyűs pincérek akik folyton a hígra főzött hosszúkávét tukmálják. Külön kérésre persze hoztak rendeset, de miért kell szólni? 5 csillag, kínáljanak már meg egy eszpresszóval. A vacsoránál bőséges volt a választék, de semmi különleges. A hangzatok megnevezések mögött íztelen, egysíkú ételek voltak. Mentségükre legyen mondva, ha jól tudom nem saját konyhán és szakáccsal dolgoznak, ki van szervezve egy külsős cégnek az étkeztetés. (ha ez nem igaz, akkor elnézést, viszont akkor még ez sem menti fel őket az ételek minőségének problémája alól)

Szobákra vonatkozó tipp: A felújított szobák közül érdemes kérni.
  • Ott-tartózkodás: 2017. december, utazás jellege: üzleti
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Peter_Kovacs_Smith
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
GMHILTONBP, a Hilton Budapest alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. december 23.

Tisztelt Kovács Úr!

Szeretnénk megköszönni, hogy időt szakított szállodánk értékelésére.

Nagy örömmel olvastuk kedves szavait a szobáról, valamint azt is, hogy tartózkodásával és a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal összességében elégedett volt.

Köszönettel vettük továbbá, hogy megosztotta tapasztalatait a parkolással és az étteremünkkel kapcsolatban, ezzel segítve minket, hogy a jövőben is a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk kedves vendégeinknek. Biztosíthatom róla, hogy építő jellegű visszajelzését továbbítottam a szállodai vezetőség felé.

Őszintén reméljük, hogy a jövőben is megtisztel bennünket látogatásával.

Üdvözlettel:
Bogosi-Lévai Jolina
Executive Guest Relations Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. augusztus 21. mobiltelefonon

Nagyon szép szálloda, elégedettek voltunk, de sajnos meg kell említenem két negatívumot. Az első rögtön a megérkezéskor fogadott. A melletünk lévő check-in pultban két recepciós azt tárgyalta éppen hangosan, hogy valamelyik vendégnek mi a panasza, mindenzt rosszallóan és fennhangon olyan szavakat használva amiket itt inkább le sem írnék. (Nagyon kellemetlen volt még hallgatni is) Nyilván nem rólunk volt szó, de ezekszerint ha nekünk lenne panaszunk azt is a recepción a többi vendég hallatára tárgyalnák ki. Egyébként volt is, és itt rá is térek a második problémára. Az egész szálloda és a szoba is tiszta volt... viszont a fürdőszobában PENÉSZfolt és a kád melletti márványon elég vastag szemmel látható vízkő éktelenkedett. A penészfolt miatt szóltunk is. El is tűntették azonnal, igaz nem maradéktalanul. A vízkövet később fedeztük fel. Azt gondolom egy öt csillagos szálloda (és egyébkent semmilyen szálloda) nem engedheti meg magának ezt. Ezzel szemben viszont elégedettek voltunk, főleg az Executive Lounge-al ami összehasonlítva más Hilton-os lounge-okkal is megállja a helyét.

Ott-tartózkodás: 2017. augusztus
Köszönet neki: ivancsicsandras
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
GMHILTONBP, a Hilton Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. augusztus 22.

Tisztelt András I,

Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy a Hilton Budapest szállodát választották; és hálás vagyok, amiért megosztotta velünk építő szándékú tapasztalatait.

Örülök, hogy a szolgáltatásaink nagy részével elégedettek volt, ugyanakkor, sajnálattal értesültem észrevételeiről.

Tájékoztattam vezetőinket visszajelzéséről. Ezúton szeretném Önt biztosítani arról, hogy megtesszük a szükséges lépéseket azért, hogy hasonló eset a jövőben ne fordulhasson elő. Őszintén remélem, hogy ad egy második esélyt hotelünknek; mi mindent el fogunk követni, hogy a lehető legjobban érezze magát nálunk. Ha szeretne szállást foglalni, kérem vegye fel a kapcsolatot Front Office Manager-ünkkel, a laszlo.csakvary@hilton.com e-mail címen.

Reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük Önt a Hilton Budapest szállodában!

Tisztelettel:

Árvai Zoltán
General Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. június 29.

Fantasztikus környezet, nagyon barátságos hely, kitűnő konyha. Minden nagyon tiszta. Kiváló panoráma egész Budapestre..A személyzet segítőkész. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki Budapestre látogat!

  • Ott-tartózkodás: 2017. május, utazás jellege: egyszemélyes
    • Érték
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: ZoltanR59
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
GMHILTONBP, a Hilton Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. június 30.

Kedves ZoltanR59!

A Hilton Budapest személyzete nevében köszönöm szépen, hogy szállodánkat választották és, hogy megosztották pozitív véleményüket a Tripadvisor weboldalán.
Nagyon örülünk, hogy kitűnően érezték magukat szálldoánkban és reméljük, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk.

Szívélyes üdvözlettel:

Árvai Zoltán
General Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. február 15.

Budapest egyik legcsodásabb panorámáját és reggeli kínálatát felvonultató szálloda.Kedves, vendégközpontú személyzet.Sajnos a nem felújított részben volt a szállás, ami számomra jóindulattal három csillagot ér. A szoba, a folyosó semmilyen érzékszervem számára nem volt imponáló. Kívánom, hogy a hotel minden szöglete a Hilton márkához kapcsolódó fényben csillogjon újra.

Szobákra vonatkozó tipp: Mindenképpen a már felújított részt válasszák!
  • Ott-tartózkodás: 2016. december, utazás jellege: üzleti
    • Érték
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Nauszika
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
GMHILTONBP, a Hilton Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2017. március 3.

Kedves Nauszika!

Örülök, hogy nemrégiben vendégül láthattuk szállodánkban és köszönöm, hogy megosztotta velünk véleményét.

Örömmel tölt el bennünket, hogy a gyönyörű kilátás és pomás reggeli kínálat emlékezetes maradt számára. Minden erőnkkel azon fáradozunk, hogy a felújítás hamarosan véget érjen, és valamennyi szobánk megújulva, megszépülve várja a vendégeket. Jövő év májusára már valamennyi szobánk és közösségi terünk megújult külsővel várja új és visszatérő vendégeinket.

Még egyszer köszönöm a visszajelzését és bízom benne, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük Önt a Hilton Budapest szállodában.

Tisztelettel:

Árvai Zoltán
Szállodaigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2016. július 23.

A recepción a fogadtatás tökéletes, segítőkészek és udvariasak. Sajnos aki gépjárművel érkezik nem ezt tapasztalja meg elsőnek. A garázsmester, mogorva stílusa nem illik egy ilyen helyhez. Távozáskor a hatás ugyanaz....

  • Ott-tartózkodás: 2016. július, utazás jellege: üzleti
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Kiszolgálás
2  Köszönet neki: 75BSG
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
GMHILTONBP, a Hilton Budapest alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2016. augusztus 30.

Tisztelt vendégünk,

köszönöm szépen, hogy igénybe vette a szolgáltatásainkat és, hogy tapasztalatait megosztotta.

Örülök, hogy munkatársaim többségét segítőkésznek találta. Sajnálom, hogy a garázsban rossz élményeket szerzett. Észrevételeit megbeszéltem a munkatársaimmal aminek eredményeképpen bízom benne, hogy hasonló eset nem fog a jövőben előfordulni.

Üdvözlettel,
Árvai Zoltán

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése