Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
A partnerek kifizetései kihatnak az árak listáján kialakult sorrendre; a „Kiemelt” vagy „Szponzorált” rendezési szempont esetében pedig akár a szálláshelyek listáján kialakult sorrendet is befolyásolhatják.
Értékelések (3 313)
Értékelések szűrése
3 313 találat
Utazók osztályozásai
763
1 347
770
291
142
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
763
1 347
770
291
142
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
1116 a(z) 3 313 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. február 19.

Több éve visszajáró konferencia vendégek vagyunk!
Évről-évre megvagyunk mindig elégedve a szolgáltatással, de mégis kiemelném a legutóbbi alkalmat és odafigyelést.
Valentin napi csokit kaptuk meglepetés képpen, ami nagyon jól esett nekünk a hölgy résztvevőknek. Az étteremben szív alakú szalvéta fogadott minket, amely egy kis extra volt de mégis feldobta az ebédünket a nagyszerű ételek mellett.
Köszönjük Erdei Dánielnek és Fodor Balázsnak aki ezt biztosította nekünk.
Nagyon sokat törődtek velünk. Pluszba köszönjük Csabának a technikát, mindig megoldotta a nem egyszerű problémáinkat.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: szilviafuredi77
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Eszter S, a Mercure Budapest Korona Hotel alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 21.

kedves szilviafuredi77,
Szeretnék köszönetet mondani a kedves visszajelzéseidért és szavaiért. Nagyon örülök, hogy kapok pozitív visszajelzést tőled. Munkatársaink mindig szívesen segítenek vendégeinknek abban, hogy kényelmesebbé tegyék tartózkodásukat, és javítsák napi tapasztalataikat. Szeretnék megosztani velük a szép szavakat. Folytathatjuk erőfeszítéseinket, hogy emlékezetes szolgáltatást nyújtsunk Önnek, és reméljük, hogy hamarosan visszatérhetünk a Mercure Budapest Korona szállodába

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 7.

3 napos nemzetközi orvos konferencián vettünk részt. A terem nagyon jól felszerelt volt, de kissé hideg. Kérésre sem lett sokkal melegebb, de összességében kellemes élményekkel távoztunk. A büfféebéd, amely fel volt szolgálva, nagyon finom volt, és változatos mindennap. A tálalás nagyon kreatív. Egyedül a kávé nem igazán mondható finomnak az ebédnél. Szeretném megköszönni a két Dániel kitartó, fáradhatatlan munkáját, amivel hozzájárultak a rendezvény sikeres lebonyolitásához. A jövőben mindenképp vissza fogunk térni további rendezvényekkel!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. január
  • Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Kiszolgálás
2  Köszönet neki: klauhermanotto
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Eszter S, a Mercure Budapest Korona Hotel alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 13.

Kedves klauhermanotto,
nagyon köszönöm a kedves szavakat, igazán örülök, hogy jól érezte Magát nálunk. Dicséreteit már átadtam az érintett kollégáknak, és biztos vagyok benne, hogy mindannyiunknak motivációt jelent ez a további magas színvonalú szolgáltatás nyújtásában. Hálás vagyok, hogy felhívta a figyelmünket néhány kritikus pontra, így van lehetőségünk tovább fejlődni a minőség terén. Szeretettel várjuk Önt mielőtt újra a Mercure Budapest Koronába! Üdvözlettel: Eszter

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 13. mobiltelefonon

Nagyon jó helyen, kicsit lehasznált benyomást kelt a szálloda... Előnye lehet a jó közlekedés, gyalog és tömegközlekedéssel sok minden elérhető... Viszont a szoba leharcolt, a falakon csíkok, a hűtő nem működik, az ágy alatt por... A fürdőszobában a kád pereme alatt penész, az alumínium tusolóajtó torzójáról/maradékáról pereg a festék... Valahogy nincs az a tisztaság érzése az embernek... A szobák ablakai egyáltalán nem nyithatóak, ami nagyon nyomasztó tud lenni... A kávé/tea + forraló + csészék bekészítés viszont pozitív, dizájnos kis együttes! Kár, hogy az ágy melletti két lámpából csak az egyik működik... A Tv adás minősége enyhén szólva gázos... 2017 végén, hangyás, szellemképes adást nézni tizenéves készüléken kicsit retro... A parkolóház nagyon szűk, csak gyakorlott vezetőknek ajánlott! A beállást a különösen kedves szállodai munkatárs segítsége nélkül megszenvedtük volna! Végig feljött velünk a parkolóban és a szobáig kísért onnan a csomagjainkkal... Külön köszönet a segítségért, valahogy ilyen hozzáállással lehet feledtetni a szálloda hiányosságait!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. december
Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
Köszönet neki: palv75
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Eszter S, a Mercure Budapest Korona Hotel alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. december 16.

Kedves 840p_lv, köszönjük a kedves értékelést és a részletes leírást. Minden szavával egyetértünk! Hogy ne legyen mit feledtetni a kollégáknak, már el is kezdtük a szálloda felújítását. Az új szobák megfelelnek a mai kor minden elvárásának. Terveink szerint 2 éven belül mint a 420 szoba és az összes közösségi tér megújul majd. Reméljük, lesz lehetőségünk egy felújított szobában ismét vendégül látni Önöket! Amin sajnos nem fogunk tudni változtatni, az a garázs mérete, és amin nem szeretnénk változtatni, az a dolgozók szervizközpontúsága! Üdvözlettel: Hotel Management

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. október 20.

Nagyon köszönjük a bankettes kollégák segítségét, együttműködését! Színvonalas rendezvényt zártunk, a résztvevők nem győzték dicsérni az ételeket, a kiszolgálást. Mindez szervezőként bennünket is igazol, nekünk is visszaigazolás, eddig Accor hotelekben nem csalódtunk nagyot. Attila, 2×Péter, köszönünk mindent, jövünk még!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. október
  • Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Erna S
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Eszter S, a Mercure Budapest Korona Hotel alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. október 23.

Kedves Erna,
köszönjük szépen a dicsérő szavakat, továbbítottam őket az érintett kollégáknak. Biztos vagyok benne, hogy ez tovább fogja ösztönözni őket és mindannyiunkat, hogy tartsuk, sőt emeljük a kiszolgálás színvonalát a jövőben is. Szeretettel várjuk Önöket újra a Mercure Budapest Koronában!

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. július 5.

3 napos rendezvény 2 teremben. Ez elég sok embert jelent, sok igénnyel és természetesen sok problémával. Végre az első hely, ahol a kérésekre és problémákra rögtön a megoldást keresték. Illetve kereste, ugyanis a személyzet részéről Ádámot kell kiemelnem, akinek a lehetetlen tényleg nem létezett. Az első nap után már csak az Ő neve merült fel ha kívánságunk volt, mindenre volt megoldása. Figyelmes, udvarias és segítőkész. Azt hiszem az ilyen emberek viszik előbbre egy szálloda jó hírét. Ha rendezvény akkor Mercure + Ádám = Siker

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. június
  • Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
    • Érték
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Icuka72
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése