Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Four Seasons Hotel Gresham Palace
Árak megtekintése
Ön is szeret spórolni? Közel 200 webhelyen keressük a legalacsonyabb árakat
Közeli hotelek
Hotel megtekintése
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Reggeli az árban
Hotel megtekintése
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Étterem
Hotel megtekintése
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Medence
Hotel megtekintése
Kiválósági tanúsítvány
  • Medence
  • Étterem
The Grand Budapest Hotel(The Republic of Zubrowka)
Hotel megtekintése
Kiválósági tanúsítvány
  • Reggeli az árban
  • Medence
Hotel megtekintése
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
Hotel megtekintése
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Étterem
Hotel megtekintése
  • Ingyenes WiFi
Hotel megtekintése
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Reggeli az árban
Kempinski Hotel Corvinus Budapest(Budapest)
Hotel megtekintése
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Medence
Értékelések (2 636)
Értékelések szűrése
2 636 találat
Utazók osztályozásai
2 334
223
49
17
13
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
2 334
223
49
17
13
Mit mondanak az utazók?
SzűrésAz összes nyelv
Lista frissítése...
38 a(z) 2 636 értékelésből
Értékelés időpontja: 2016. november 29.

A korábbi lesújtó kritikám után a Hotel ügyvezetője írt egy e-mailt, hogy szeretnének elnézést kérni. (Ezt a kritikám mellé is odaírta) Mondjuk az ügyvezető azt nem tudta, hogy a korábbi Kollázs vezető (SZ. G. úr) új beosztásba került, nem is értem, hogy hogyhogy nem tudta, mindegy. Felhívtak, meglátogattam őket. Megmutattam mi történt, elmondták, hogy rossz napjuk volt, bocsánatot kértek. Megvendégeltek egy kávéval Nagyon barátságosan, kedvesen. Ugyanaz a hölgy volt, aki korábban, most igyekezett mosolyogni. Az új főnök igazán barátságosan és szívélyesen fogadott. Nem volt rossz szavam, lezártam ezt a kellemetlen élményt és fogok adni még lehetőséget a helynek. (Mondjuk az nem derült ki, hogy lett- e bármi következménye az egésznek. Talán a gyakori fluktuáció utalhat arra, hogy valami van, de ebben nem vagyok biztos) Az új vezetőnek köszönet jár és bízom benne, hogy gatyába rázza a helyet. Sok derűt kívánok neki innen is ehhez.

Szobákra vonatkozó tipp: Én az Kollázsban voltam, nem tudom.
  • Ott-tartózkodás: 2016 novemberében, utazás jellege: üzleti
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Kiszolgálás
2  Köszönet neki: Szekeroriold
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2016. július 17.

Karácsony környékén a szálloda bárjában meg akartunk inni egy kávét a családommal. Rengeteg üres asztal volt. A hölgy, aki e helyünkre kísért azt mondta, sajnos csak az ajtó mellé tud leültetni (tél, és hideg, áttettek egy asztalt azon ajtó mellé, amin áradt be a hideg, közben, meg az asztalok üresek voltak), mert jönnek a vendégek vacsorázni. A pincér kedvetlen volt, a hölgy kedvetlen volt. Be is kellett írnom a panaszkönyvbe. Rémes élmény volt Szörnyű. A dologhoz hozzátartozik, hogy utána kaptam egy mailt, hogy menjünk még egyszer és igazam volt, elnézést kérnek. Természetesen semmi nem történt, nem hívtak nagyon, én meg megtanultam, külföldi partnereimet ide soha nem fogom vinni és én sem megyek.

Szobákra vonatkozó tipp: Kerüld a szálloda bárját.
  • Ott-tartózkodás: 2015 decemberében, utazás jellege: családi
    • Elhelyezkedés
    • Szobák
    • Kiszolgálás
2  Köszönet neki: Szekeroriold
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
YvesGiacometti, a Four Seasons Hotel Gresham Palace alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2016. július 21.

Köszönjük visszajelzését! Aggódva és meglepődve vettem tudomásul, hogy a tavaly karácsonyi időszakban, a szállodánk lobby bárjában olyan kiszolgálásban részesült, ami teljes mértékben alul múlta az Ön várakozását. Annak ellenére, hogy értékeljük és maximálisan elfogadjuk a kritikát, úgy gondoljuk, hogy nem ez a minőség jellemző vendéglátásunkra. Kérem szépen, küldje át az Önnel történt korábbi levelezésünket, hogy beazonosíthassuk Önt és utánajárhassunk, hogy hol és mikor követtünk el esetleges hibákat, hogy azokat minél hamarabb helyre hozhassuk annak reményében, hogy visszaszerezhetjük az Ön bizalmát, ami a legfőbb szándékunk. Ezért szívesen vennénk, ha újra kapcsolatba lépne velünk.

Kérem, keresse Bár Managerünket, Szőnyi Gábort, a következő e-mail címen: gabor.szonyi@fourseasons.com. Őszintén reméljük, hogy nyílik rá alkalom, hogy újra vendégül láthassuk Önt a közeljövőben.

Ha bármiben segíthetek, forduljon hozzám bizalommal.

Üdvözlettel:

Yves Giacometti
Vezérigazgató


Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2016. április 24. mobiltelefonon

Gyönyörű szecessziós szálloda, szép stílusos szobák, csodálatos panoráma, kedves, high level fogadtatás. Építő kritikaként említem meg a reggeli service-t, melynél az ital nem önkiszolgáló, sajnos sokat kell várni rá és nem kínálja a személyzet. A felszolgáló személyzet egymással való kommunikációja nem az elhivatottságot tükrözi, nem részletezem. A fürdőszobai pipere cikkek területén kevés a választék, update szükséges. A legkiválóbb szálloda a Duna parton, bátran ajánlom mindenkinek, csodálatosan éreztük magunkat.

Ott-tartózkodás: 2016 áprilisában, utazás jellege: páros
Köszönet neki: Roland P
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
YvesGiacometti, a Four Seasons Hotel Gresham Palace alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2016. május 6.

Kedves Roland P.!

Köszönjük visszajelzését és elnézést a késedelmes válaszért! Annak ellenére, hogy örömmel olvastam a szállodánk és szobáink belsőépítészeti szépségével, a gyönyörű kilátással és a dolgozóink kedves fogadtatásával kapcsolatos pozitív hozzászólását, aggódva vettem tudomásul, hogy a szállodánkban felszolgált reggeli alul múlta várakozását, mind a kiszolgálás gyorsaságát, mind a minőségét illetőleg. Mindenképpen értékeljük, maximálisan elfogadjuk és tanulunk az építő kritikából, a fürdőszobai piperecikkekkel kapcsolatban is, melyet fontolóra veszünk.

Őszintén reméljük, hogy lesz rá alkalom, hogy újra vendégül láthassuk Önt a közeljövőben!

Ha bármiben segíthetek, forduljon hozzám bizalommal.

Üdvözlettel:

Yves Giacometti
Vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2015. szeptember 12.

Gyönyörű szálloda Budapest szivében.
Lenyűgöző enteriőr.
A Kollázs étterem kiváló, nagyszerű ételek, jó borok, profi, barátságos személyzet.
Minden tökéletes.
Budapest legjobb helye, legjobb választás!

  • Ott-tartózkodás: 2015 szeptemberében, utazás jellege: páros
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Imre b
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
YvesGiacometti, a Four Seasons Hotel Gresham Palace alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2015. szeptember 16.

Tisztelt Imre B.!

Köszönjük szépen a pozitív visszajelzését szállodánk belső építészeti megoldásaival kapcsolatban.

Örömmel olvastam, hogy jól érezte magát nálunk, ami részben a Kollázs éttermünk konyhájának és minőségi borainak, részben pedig a dolgozóink barátságos odafigyelésének is köszönhető.
Nagy örömünkre szolgálna, ha újra vendégül láthatnánk a közeljövőben.

Várjuk vissza!

Üdvözlettel:

Yves Giacometti
Vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2014. november 12.

Amióta felujitották gyönyörü lett. Csodálatos a kilátás a szobákról a Dunára. Az árak nem a legolcsóbbak, de a szolgáltatás szinvonala kitünő.

5  Köszönet neki: marta4546
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése