Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Four Seasons Hotel Gresham Palace
Közeli hotelek
231 USD
216 USD
Expedia.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Medence
131 USD
119 USD
Booking.com
Megtekintés
  • Ingyenes WiFi
  • Medence
Benczur Hotel(Budapest)
73 USD
Booking.com
Megtekintés
  • Ingyenes WiFi
  • Reggeli az árban
New York Palace(Budapest)
343 USD
172 USD
Booking.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Medence
251 USD
121 USD
Booking.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Reggeli az árban
Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace(Budapest)
144 USD
132 USD
Agoda.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Étterem
86 USD
77 USD
Trip.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Étterem
290 USD
248 USD
Agoda.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Medence
  • Étterem
Aquaworld Resort Budapest(Budapest)
210 USD
166 USD
Agoda.com
Megtekintés
Kiválósági tanúsítvány
  • Ingyenes WiFi
  • Ingyenes parkolás
191 USD
90 USD
Agoda.com
Megtekintés
  • Ingyenes WiFi
  • Reggeli az árban
Értékelések (2 663)
Értékelések szűrése
2 663 találat
Utazók osztályozásai
2 358
224
50
18
13
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
2 358
224
50
18
13
Mit mondanak az utazók?
Szűrés
Lista frissítése...
16 a(z) 2 663 értékelésből
Értékelés időpontja: 2017. február 25.

Párommal töltöttünk egy éjszakát a szállodában Valentin nap. Csodásan éreztük magunkat hiába a név és az elvárások túltett a személyzet mindenen. Nagyon jól éreztük magunkat reméljük járunk még itt. A reggeli is csodálatos!

Szobákra vonatkozó tipp: World of luxury
  • Ott-tartózkodás: 2017. február, utazás jellege: páros
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
1  Köszönet neki: Eszter F
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2016. december 21. mobiltelefonon

Nagyon kedves a személyzet! Gyönyörű kilátással! (Lásd képek!) Csodás márvány fürdő! Minden 1. Osztályú! A wellness is szuper! A liftben össze futottunk a nagy Ő-vel! (Noszály Sándorral) :))) megéri az árát!

Ott-tartózkodás: 2016. december, utazás jellege: páros
1  Köszönet neki: 450b_lintb
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2016. november 29.

A korábbi lesújtó kritikám után a Hotel ügyvezetője írt egy e-mailt, hogy szeretnének elnézést kérni. (Ezt a kritikám mellé is odaírta) Mondjuk az ügyvezető azt nem tudta, hogy a korábbi Kollázs vezető (SZ. G. úr) új beosztásba került, nem is értem, hogy hogyhogy nem tudta, mindegy. Felhívtak, meglátogattam őket. Megmutattam mi történt, elmondták, hogy rossz napjuk volt, bocsánatot kértek. Megvendégeltek egy kávéval Nagyon barátságosan, kedvesen. Ugyanaz a hölgy volt, aki korábban, most igyekezett mosolyogni. Az új főnök igazán barátságosan és szívélyesen fogadott. Nem volt rossz szavam, lezártam ezt a kellemetlen élményt és fogok adni még lehetőséget a helynek. (Mondjuk az nem derült ki, hogy lett- e bármi következménye az egésznek. Talán a gyakori fluktuáció utalhat arra, hogy valami van, de ebben nem vagyok biztos) Az új vezetőnek köszönet jár és bízom benne, hogy gatyába rázza a helyet. Sok derűt kívánok neki innen is ehhez.

Szobákra vonatkozó tipp: Én az Kollázsban voltam, nem tudom.
  • Ott-tartózkodás: 2016. november, utazás jellege: üzleti
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Kiszolgálás
2  Köszönet neki: Szekeroriold
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2016. július 17.

Karácsony környékén a szálloda bárjában meg akartunk inni egy kávét a családommal. Rengeteg üres asztal volt. A hölgy, aki e helyünkre kísért azt mondta, sajnos csak az ajtó mellé tud leültetni (tél, és hideg, áttettek egy asztalt azon ajtó mellé, amin áradt be a hideg, közben, meg az asztalok üresek voltak), mert jönnek a vendégek vacsorázni. A pincér kedvetlen volt, a hölgy kedvetlen volt. Be is kellett írnom a panaszkönyvbe. Rémes élmény volt Szörnyű. A dologhoz hozzátartozik, hogy utána kaptam egy mailt, hogy menjünk még egyszer és igazam volt, elnézést kérnek. Természetesen semmi nem történt, nem hívtak nagyon, én meg megtanultam, külföldi partnereimet ide soha nem fogom vinni és én sem megyek.

Szobákra vonatkozó tipp: Kerüld a szálloda bárját.
  • Ott-tartózkodás: 2015. december, utazás jellege: családi
    • Elhelyezkedés
    • Szobák
    • Kiszolgálás
2  Köszönet neki: Szekeroriold
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
YvesGiacometti, a Four Seasons Hotel Gresham Palace alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2016. július 21.

Köszönjük visszajelzését! Aggódva és meglepődve vettem tudomásul, hogy a tavaly karácsonyi időszakban, a szállodánk lobby bárjában olyan kiszolgálásban részesült, ami teljes mértékben alul múlta az Ön várakozását. Annak ellenére, hogy értékeljük és maximálisan elfogadjuk a kritikát, úgy gondoljuk, hogy nem ez a minőség jellemző vendéglátásunkra. Kérem szépen, küldje át az Önnel történt korábbi levelezésünket, hogy beazonosíthassuk Önt és utánajárhassunk, hogy hol és mikor követtünk el esetleges hibákat, hogy azokat minél hamarabb helyre hozhassuk annak reményében, hogy visszaszerezhetjük az Ön bizalmát, ami a legfőbb szándékunk. Ezért szívesen vennénk, ha újra kapcsolatba lépne velünk.

Kérem, keresse Bár Managerünket, Szőnyi Gábort, a következő e-mail címen: gabor.szonyi@fourseasons.com. Őszintén reméljük, hogy nyílik rá alkalom, hogy újra vendégül láthassuk Önt a közeljövőben.

Ha bármiben segíthetek, forduljon hozzám bizalommal.

Üdvözlettel:

Yves Giacometti
Vezérigazgató


Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2016. április 24. mobiltelefonon

Gyönyörű szecessziós szálloda, szép stílusos szobák, csodálatos panoráma, kedves, high level fogadtatás. Építő kritikaként említem meg a reggeli service-t, melynél az ital nem önkiszolgáló, sajnos sokat kell várni rá és nem kínálja a személyzet. A felszolgáló személyzet egymással való kommunikációja nem az elhivatottságot tükrözi, nem részletezem. A fürdőszobai pipere cikkek területén kevés a választék, update szükséges. A legkiválóbb szálloda a Duna parton, bátran ajánlom mindenkinek, csodálatosan éreztük magunkat.

Ott-tartózkodás: 2016. április, utazás jellege: páros
Köszönet neki: Roland P
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
YvesGiacometti, a Four Seasons Hotel Gresham Palace alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva 2016. május 6.

Kedves Roland P.!

Köszönjük visszajelzését és elnézést a késedelmes válaszért! Annak ellenére, hogy örömmel olvastam a szállodánk és szobáink belsőépítészeti szépségével, a gyönyörű kilátással és a dolgozóink kedves fogadtatásával kapcsolatos pozitív hozzászólását, aggódva vettem tudomásul, hogy a szállodánkban felszolgált reggeli alul múlta várakozását, mind a kiszolgálás gyorsaságát, mind a minőségét illetőleg. Mindenképpen értékeljük, maximálisan elfogadjuk és tanulunk az építő kritikából, a fürdőszobai piperecikkekkel kapcsolatban is, melyet fontolóra veszünk.

Őszintén reméljük, hogy lesz rá alkalom, hogy újra vendégül láthassuk Önt a közeljövőben!

Ha bármiben segíthetek, forduljon hozzám bizalommal.

Üdvözlettel:

Yves Giacometti
Vezérigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése