Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
A partnerek kifizetései kihatnak az árak listáján kialakult sorrendre; a „Kiemelt” vagy „Szponzorált” rendezési szempont esetében pedig akár a szálláshelyek listáján kialakult sorrendet is befolyásolhatják.
Értékelések (2 522)
Értékelések szűrése
2 522 találat
Utazók osztályozásai
568
1 008
636
228
82
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
568
1 008
636
228
82
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
141146 a(z) 2 522 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. február 17.

Minden szempontot figyelembe véve legalább nagyon jó értékelést lehet adni. Nem olcsó a szálloda, de ezért a pénzért garantáltan kiváló szolgáltatást kap az ember. A szobák, étkezés, a személyzet odafigyelése mind elismerésre méltó.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: bodonyinorbert
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Boglarka G, a Danubius Hotel Flamenco - Budapest alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 26.

Tisztelt bodonyinorbert!

Köszönjük szépen a pozitív visszajelzését szállodánkkal kapcsolatban.

Örömmel olvastam, hogy jól érezte magát nálunk, ami részben éttermünk konyhájának és részben pedig a dolgozóink barátságos odafigyelésének is köszönhető.
Nagy örömünkre szolgálna, ha újra vendégül láthatnánk a közeljövőben.

Várjuk vissza!

Üdvözlettel:
Győrfi Boglárka
Értékesítési munkatárs

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 14.

Jól éreztem magam a szállodában. Szép volt a kilátás, megfelelő a fűtés. Egyetlen kifogásom, hogy a mosdónál a hideg és a meleg víz nyomása is nagyon kicsi volt (az 5. emeleten laktam). Örvendetes, hogy használhattam a wellness részleget is, bár ezzel kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy jobban tetszene, ha a szauna használata nem lenne különválasztva női és férfi részlegre.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Ismerősökkel utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: PazmandiJozsef
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Boglarka G, a Danubius Hotel Flamenco - Budapest alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 26.

Tisztelt PazmandiJozsef!

Köszönjük szépen a pozitív visszajelzését szállodánkkal kapcsolatban.

Örömmel olvastam, hogy jól érezte magát nálunk, ami részben szobáink felszereltségének és részben pedig szállodánk elhelyezkedésének is köszönhető.
Nagy örömünkre szolgálna, ha újra vendégül láthatnánk a közeljövőben.

Várjuk vissza!

Üdvözlettel:
Győrfi Boglárka
Értékesítési munkatárs

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 11.

Lekéstük a rendzvényes vacsorát (lázasan feküdtem fent a szobában), 20 órakor jöttünk le a szobábol, de már nem volt vacsora. Az egyik pincér segitet, beszélt a feletesével, majd küldtek fel ételt a szobába. MAXIMÁLIS TISZTELET !!!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: Lajos K
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Boglarka G, a Danubius Hotel Flamenco - Budapest alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 26.

Kedves Vendégünk,

Köszönjük kiváló értékelését. Legközelebb is sok szeretettel várjuk Önöket!

Üdvözlettel
Győrfi Boglárka
Értékesítési munkatárs

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 9.

Összességében elégedett voltam mindennel. Tiszta szoba, finom és bőséges reggeli. Közlekedés kiváló. Leközelebb is Önöket fogom választani. Egyetlen negatívumként azt említeném meg, hogy a wifi nem működött a kapott jelszóval.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: anitav403
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Boglarka G, a Danubius Hotel Flamenco - Budapest alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 26.

Tisztelt anitav403!

Köszönjük szépen a pozitív visszajelzését szállodánkkal kapcsolatban.

Örömmel olvastam, hogy jól érezte magát nálunk, ami részben éttermünk konyhájának és részben pedig szobáink tisztaságának is köszönhető.
Nagy örömünkre szolgálna, ha újra vendégül láthatnánk a közeljövőben.

Várjuk vissza!

Üdvözlettel:
Győrfi Boglárka
Értékesítési munkatárs

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 6.

Minden nagyonjó volt, kivéve a reggeli körülményei. Nem volt rengeteg ételnél feltüntetve, hogy mi micsoda.Pl így sekerült forróvíz helyett tejjel megengednem a bögrémet a teához.
Valamint rozs allergiám van, és a pékárúnál nehéz volt eldönteni mi az ami nem tartalmaz rozst.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: zoltanh2018
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Boglarka G, a Danubius Hotel Flamenco - Budapest alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 26.

Kedves Vendégünk,

Köszönjük kiváló értékelését, visszajelzését szolgáltatásaink javítására fogjuk használni.

Legközelebb is sok szeretettel várjuk Önöket!

Üdvözlettel
Győrfi Boglárka
Értékesítési munkatárs

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése