Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
A partnerek kifizetései kihatnak az árak listáján kialakult sorrendre; a „Kiemelt” vagy „Szponzorált” rendezési szempont esetében pedig akár a szálláshelyek listáján kialakult sorrendet is befolyásolhatják.
Értékelések (2 654)
Értékelések szűrése
2 654 találat
Utazók osztályozásai
629
1 071
621
187
146
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
629
1 071
621
187
146
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
193198 a(z) 2 654 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. március 1.

A programunkhoz, amiért Pestre utaztunk a lehető legközelebb esett, első sorban ezért választottuk ezt a hotelt. Összességében egy régi stílusú hotel, amire ráférne a modernizálás. Összességében tiszta és rendezett, bár a fürdőszobában a mosdókagyló alatt rengeteg volt a vízkő, a szőnyegen pedig találtam pár döglött bogarat. Ezt leszámítva tiszta volt. Sajnáltam, hogy a vízforraló és a bögre mellé nem volt bekészítve sem tea, sem kávé. Az ágy borzasztóan puha, de összességében jól lehetett aludni. A lobbyban nagyon finom volt a vacsora (füstölt lazac). A reggelinél az asztalok morzsásak, az evőeszközöket nagyon lassan vagy egyáltalán nem terítik vissza, úgy kell vadászni. Plusz pont a szójatej és kérésre glutén mentes bagettet is hoznak. A zöldségeket nagyon hiányoltam a reggeliből. Ezt leszámítva bőséges volt a választék. A pincérek talán egy kicsit kevesen voltak a reggeli rohamhoz. A wellness részleget sajnos nem volt lehetőségem kipróbálni, de ha Budapesten kell megszállnom, valószínűleg ismét ezt a hotelt választom.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Ismerősökkel utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: rcsepl148397
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Front Office & Quality Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 3.

Kedves rcsepl148397,

Köszönjük, hogy a Danubius Hotel Arena szállodát választotta legutóbbi budapesti tartózkodása alkalmával.

Örömmel tölt el, hogy értékelése alapján szállodánk elhelyezkedésével, és tisztaságával összességében meg volt elégedve. Örömmel olvastam, hogy kiemelte vacsorakor fogyasztott füstölt lazacunkat és választékos reggelinket. Azonban, sajnálattal olvastam, hogy hiányolta a zöldségeket. Szeretném az elnézését kérni a kellemetlenségekért, amelyeket tapasztalt, biztos lehet benne, hogy minden egyes szavát alaposan fontolóra fogjuk venni, és igyekszünk mihamarabb megtenni a szükséges lépéseket, hogy még jobbá tegyük a hotelünket.

Még egyszer köszönöm a visszajelzést, mindig szívesen látjuk a hotelünkben a jövőben is.

Üdvözlettel:
Balogh András
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 28.

A recepciós kolléga és a londiner nagyon készséges volt. Az étlapról rendelt vacsora finom volt, de az árak eltúlzottak. A szobákban lévő állott, dohos szag és a fürdőkád-zuhanyfüggönnyel párosítás sokat rontott a helyzeten.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: korneliadeli
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Font Office & Quality Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 2.

Kedves Korneliadeli,

Köszönjük, hogy a Danubius Hotel Arenat választotta legutóbbi budapesti tartózkodása alkalmával.

Ezúton szeretném megköszönni kedves szavait a csapatunk munkáját illetően. Reméljük, kellemesen telt kikapcsolódása, és nagyszerű lokációnknak köszönhetően könnyen és gyorsan be tudta járni csodálatos fővárosunk minden fontos nevezetességét. Továbbá, őszintén örülünk, hogy a recepció és a vendéglátó személyzetünk hozzá tudott járulni, hogy még nagyszerűbben érezzék magukat szállodánkban. Sajnálom, hogy nem volt teljesen elégedett a szobájával és a fürdőszobával.

Még egyszer köszönjük értékelését, és reméljük, hamarosan újra szállodánkban köszönthetjük majd.

Üdvözlettel,
András Balogh
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 28.

Mind az árral, mind a szálloda tisztaságával , a személyzet kedves és profi hozzáállásával teljesen elégedettek vagyunk. Továbbá az elhelyezkedés és a könnyű megközelítés is szimpatikus számunkra.Gyakran járunk Budapesten, így továbbra is itt szeretnénk megszállni.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: rnemet536049
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Font Office & Quality Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 2.

Kedves rnemet536049,

Köszönjük szépen, hogy minket választott és, hogy élményeit megosztotta velünk itt a Tripadvisor oldalunkon. Minden véleménynek nagyon örülünk, hiszen nagyban segíti munkánkat.

Igazán nagy örömmel olvastam, hogy megemlítette segítőkész és korrekt személyzetünket, valamint remélem, hogy az ár érték arányt is megfelelőnek találta. Továbbá, nagyon örülök, hogy meg volt elégedve a szállodánk tisztaságával is. Reméljük, kellemesen telt kikapcsolódása, és nagyszerű lokációnknak köszönhetően könnyen és gyorsan be tudta járni csodálatos fővárosunkat.

Még egyszer köszönjük szépen a visszajelzést és reméljük, hamarosan viszontláthatjuk Önt szállodánkban.

Tisztelettel,
Balogh András
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 26.

Szerintem felesleges a kötelező szöveges értékelés, ha a pontozással megtettük. Ez legyen opcionális mező, aki akar, az írjon bele, ha van még mondanivalója, de ne legyen kötelező. Annál is inkább, mert ez már a második értékelés, amit küldtek és az előzőt is kitöltöttem.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: zjanku512063
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 28.

Kedves zjanku512063,

Köszönjük, hogy a Danubius Hotel Arena szállodát választotta legutóbbi budapesti tartózkodása alkalmával.
Hálásak vagyunk Tripadvisor oldalunkon közzétett értékeléséért, és magas pontszámaiért.
Reméljük, hamarosan ismét szállodánkban köszönthetjük Önt.
Üdvözlettel,

Balogh András
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 26.

Sajnálatos módon 2 órát kellett várnunk a szoba elfoglalása után arra, hogy a szoba zárját lecseréljék. 2 óra után - mivel a problémát nem tudták megoldani - kaptunk egy másik szobát. Az ott tartózkodásunk így rosszul indult, nehezményeztük, hogy miért nem kaptunk pár perc után másik szobát.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: csomorimarcsi
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 28.

Kedves Csomorimarcsi,

Köszönjük, hogy a Danubius Hotel Arena szállodát választotta legutóbbi budapesti tartózkodása alkalmával.
Örömmel tölt el, hogy értékelése alapján szállodánk elhelyezkedésével, és tisztaságával meg voltak elégedve.
Mindazonáltal, sajnálattal olvasok az érkezésükkor felmerülő műszaki problémáról, kérem, fogadja őszinte bocsánatkérésemet a kellemetlenségért. Remélem, a másik szobával meg voltak elégedve, és tartózkodásuk további része pihentetően telt.
Amennyiben bármilyen további hozzászólásuk, vagy javaslatuk lenne, bármikor szívesen állunk rendelkezésükre.
Remélem, hamarosan ismét szállodánkban köszönthetjük Önöket.

Üdvözlettel,
Balogh András
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése